חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כתיבת קורות חיים

מאת: ask4 seoקורות חיים02/08/20101141 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כתיבת קורות חיים היא אומנות, נדרש מאמץ מסוים לכך שהמעביד הפוטנציאלי ישלוף את הקורות חיים שלכם מערימת הקורות חיים הנשלחות אליו. במאמר זה אנו מפרטים את הטעויות הנפוצות ביותר בעת כתיבת קורות חיים ואת הניסוח הנכון הנדרש והאומנות של כתיבת קורות חיים מוצלחים.

סעיף ראשון של כתיבת קורות חיים יהיה פרטים אישיים. אנשים רבים בעת כתיבת קורות חיים מפרטים את מצבם המשפחתי ואת מספר ילדיהם. למעשה כאשר למשרה הנחשקת מתייצבים שני גברים אין לזה כל משמעות, אבל כאישה, כתיבת קורות חיים שבה מפורט שיש לה לצורך העניין שלושה ילדים יש שתי אפשריות. אפשרות אחת היא שקורות החיים שלה יונחו בצד כלאחר יד מאחר שהם מעדיפים להעסיק רווקות ללא ילדים או שבעת הראיון היא תישאל אם יש לה סידור לילדים. לכן בעת כתיבת קורות חיים רצוי להשמיט את המצב המשפחתי ורק במידה ותשאלו עליו לפרטו.

טעות נפוצה שאנשים מרבים לעשות בעת כתיבת קורות חיים שלאחרונה חברות השמה רבות ממליצות מאוד להימנע ממנה, היא פירוט יתר של ההשכלה של המועמד בעת כתיבת קורות חיים. לצורך העניין אבקש להבהיר באם המועמד הינו מעל 35 בעת כתיבת קורות חיים בתי הספר שבהם למד אינם רלוונטיים ורק גורמים לגודש אינפורמציה ומאריכים את קריאת קורות החיים ללא צורך לכן אין צורך לציינם בעת כתיבת קורות חיים.

שגיאה נוספת בעת כתיבת קורות חיים היא פירוט כל מקומות העבודה שהם עבדו בהם עד כה. אנשים רבים חושבים שאם בעת כתיבת קורות חיים הם יציינו כל מקום עבודה אזוטרי כל שהוא אזי המעסיקים הפוטנציאלים יתרשמו מהכישורים הרבים שלהם. אך רוב המעסיקים נוטים לחשוב שאנשים שעברו מספר רב של מקומות עבודה למעשה, אינם יציבים ואינם מסורים למקום עבודתם. לכן בעת כתיבת קורות חיים רצוי לציין את מקומות העבודה העיקריים והמרשימים ביותר ולפרטם בצורה הטובה ביותר.

שגיאה שמתרחשת לעיתים בעת כתיבת קורות חיים היא שאנו כותבים קורות חיים ושולחים אותם לכל המעסיקים מבלי להתאים אותם למשרה המבוקשת. טעות זו הינה נפוצה ומביאה לכך שלמרות שאנו כותבים קורות חיים הם נראים לנו רלוונטיים ביותר למשרה, למעשה הם ממוקדים ואינם על פי הכללים של כתיבת קורות חיים ולכן אינם עוברים את הסינון הראשוני. לכן בעת כתיבת קורות חיים הכן מספר גרסאות של קורות החיים תוך התאמה לכמה סוגי משרות ובעת כתיבת קורות חיים שלך, אנא דאג שהניסוח הרלוונטי ישלח למעסיק. דבר זה יגדיל את סיכויי הצליחה של קורות החיים שלך בין שאר קורות החיים הנשלחות לאותו מעסיק פוטנציאלי.

לעיתים צריך להקדיש לכתיבת קורות חיים המפרטים את ניסיונכם המקצועי תוך הבלטה של  מקומות העבודה המרשימים ביותר ורישום התפקיד בצורה עניינית שכן עליך לזכור בעת כתיבת קורות חיים שמעסיק פוטנציאלי מתרשם מאנשים שעבדו במקומות עבודה דומה לו שכן זה נותן לו איזו שהוא סוג של אישור שהאיש שכתב לו את קורות החיים הללו הינו אדם שעבר בחינה של מקום עבודה דומה לו ועבד בסביבה דומה לכן תמיד יעדיף אותו על פני אנשים אחרים אשר בעת כתיבת קורות חיים שלהם לא יכולים לרשום סביבת עבודה דומה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

המאמר הופץ ע"י ask4 קידום אתרים בגוגל

אתרים ממולצים: מתנות ליולדת

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ask4 seo

מאת: ask4 seoאבטחת הבית02/08/10989 צפיות
מגוון רחב של דלתות כניסה בעיצובים מרהיבים שהציפו את השוק בשנים האחרונות גורם להרבה אנשים למשוך את קבלת ההחלטה כאשר הם באים לראות דלתות כניסה. החברות המובילות מציעות היום למכירה מבחר גדול של דלתות כניסה. דומה שבעקבות ההיצע העשיר של דלתות כניסה לבית והזמן שלוקח לאנשים לבחור את דלת הכניסה מוכפל, ההיצע מאריך את משך הבחירה בזמן רב

מאת: ask4 seoמחשבים ניידים02/08/101051 צפיות
נראה שבעת האחרונה ישנה נהירה של אנשים רבים שזנחו את המחשבים הנייחים ועברו לרכישת מחשבים ניידים והסיבות לכך הן רבות ומגוונות. הסיבה העיקרית הינה הקלות המדהימה שבה אתה לוקח את המחשב הביתי שלך, קרי המשרד שלך לכל מקום. בכל מקום ללא צורך בחיבור כלשהו לחשמל אנשים רבים יושבים עם מחשבים ניידים ועובדים, בבתי קפה או מקום אחר, בצורה נעימה ביותר. מחשבים ניידים הפכו להיות כל כך פופולאריים עד כדי כך שלעיתים נדמה כי יושבי שולחנות שלמים הם אנשים שעובדים עם מחשבים ניידים ובוחרים לשבת בבית הקפה ולא בבית או במשרד

מאמרים נוספים בנושא קורות חיים

מאת: אקסטרה - קידום אתריםקורות חיים02/01/1310105 צפיות
צעירים רבים מחפשים עבודה בתחום האבטחה לצורך מימון הלימודים תחום האבטחה הוא תחום מבוקש בקרב צעירים, ולכן רבים מהם שולחים קורות חיים לתפקיד אבטחה.

מאת: אקסטרה - קידום אתריםקורות חיים13/12/129021 צפיות
כיום אנשים מפוטרים ממקומות העבודה שלהם מסיבות שונות,החל מצמצומים ועד לסגירת חברה.

מאת: תומרקורות חיים23/11/128746 צפיות
עוד לפני שאתם מתחילים לחפש אחר עבודה באמצעות מודעות הדרושים באתרי האינטרנט, חשוב שתקדישו קצת זמן לכתיבת קורות החיים שלכם. לא משנה עד כמה אתם נחמדים, יעילים, חרוצים וחדורי מוטיווציה להצליח במקום העבודה...

מאת: מאיה כהןקורות חיים16/08/128669 צפיות
היום כבר כמעט כולם מבינים שכדאי להשקיע בכתיבת קורות חיים. שמעתם להמלצות, שידרגתם את קורות החיים שלכם והבלטתם את מה שצריך ועכשיו קורות החיים החדשים שלכם רלוונטיים, מתומצתים, ממוקדים ונראים טוב מבחינה חזותית. האם זה מספיק?

מאת: מאיה כהןקורות חיים26/07/128582 צפיות
רובנו מקבלים בהבנה את העובדה שאנשי מכירות נוטים 'למתוח' את האמת אבל 'למתוח את האמת' בקורות החיים, למרות ההקבלה המסויימת למה שעושים אנשי מכירות הוא דבר הרבה פחות נסלח. יש לזכור כי במיוחד במדינה קטנה כמו שלנו, סופם של שקרים בקורות החיים להתגלות. בתהליך כתיבת קורות החיים יש לחשוב על המשמעויות של שקרים ורצוי מאוד להימנע מהם.

מאת: תומרקורות חיים13/07/128727 צפיות
האם קורות החיים שכתבתם לעצמכם במשך 5 או 10 דקות, הם באמת קורות חיים הכתובים ומנוסחים היטב, ויוכלו לסייע לכם למצוא את הג'וב הנכסף עליו אתם חולמים? המאמר הבא מביא כל מה שצריך לדעת על קורות חיים

מאת: הדס גורקורות חיים24/06/128495 צפיות
יותר ויותר ישראלים אינם מבינים כיצד יש לכתוב את קורות החיים שלהם בצורה נכונה ובדרך שתבטיח להם לפחות את הריאיון האישי שהם כל כך מייחלים לו. אז אם גם אתם מעוניינים לדעת כיצד יש לכתוב את קורות החיים בדרך לעבוד במטריקס, הנה כמה טיפים שגייסנו עבורכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica