חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

דלתות כניסה – מבחר סוגים

מאת: ask4 seoאבטחת הבית02/08/2010986 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מגוון רחב של דלתות כניסה בעיצובים מרהיבים שהציפו את השוק בשנים האחרונות גורם להרבה אנשים למשוך את קבלת ההחלטה כאשר הם באים לראות דלתות כניסה.  החברות המובילות מציעות היום למכירה מבחר גדול של דלתות כניסה. דומה שבעקבות ההיצע העשיר של דלתות כניסה לבית והזמן שלוקח לאנשים לבחור את דלת הכניסה מוכפל, ההיצע מאריך את משך הבחירה בזמן רב.

אחד הדברים שהשתנו בתחום דלתות כניסה הינו הממדים שלהם. דלתות כניסה שיוצרו בעבר היו בעלות מידות אחידות בגודלם. כולם היו צריכים להתאים את עצמם לדלתות שיוצרו כשרק דלתות שיוצרו בהזמנה מיוחדת והיו בעלי תג מחיר גבוה מאוד היו בעלי מידות חריגות. כל שאר הדלתות תמיד היו באותן המידות ובאותה צורה.

ישנם מספר סוגים של דלתות כניסה שעשויים מכמה חומרים עיקריים ומפורטים להלן:

1. החומר המוביל בשוק הינו הפלדה. דלתות כניסה המיוצרות היום בנויות מפלדה חזקה ועמידה שמחזיקה את מירב השנים הארוך ביותר. מדובר בפיתרון זול יחסית ומרובה עיצובים. למעשה דלתות כניסה שעשויות מפלדה הינם שתי לוחות מתכת שעשויות מפלדה מגולוונת אשר עברו טיפול של כיפוף וחיתוך לפי הצורה הרצויה של הדלת ושל המנעול והמשקוף בתווך בין שתי לוחות הפלדה. ישנה שכווה מקלקר שנותנת בידוד טרמי ובידוד אקוסטי. ניתן לציין שכל יצרן שמייצר דלתות כניסה דואג להציע מבחר רב של דלתות כניסה מפלדה בעיצובים ובגדלים שונים שחלקם יוקרתיים וחלקם זולים יותר ונמכרים במחיר שווה לכל נפש. חלקן בשוק של דלתות כניסה אלה מהווה כ- 80 אחוז מכלל הדלתות הנמכרות בישראל .

2. דלתות כניסה שמהוות את הפלח השני בגודלו בשוק הישראלי הינן דלתות כניסה הבנויות מעץ. הן תמיד היו מבוקשות בשוק בגלל זמינות חומר הגלם ממנו הן עשויות. דלתות כניסה שעשויות עץ יפות מאוד אבל חומר הגלם שממנו עשויות דלתות כניסה אלו הינו גם בעוכריהן, הן נחשבות פחות בטיחותיות, הן מספקות פחות ביטחון מפורצים מאשר דלתות כניסה עשויות מפלדה. למעשה היום עם התקדמות הטכנולוגיה דלתות כניסה העשויות מעץ הינן בטיחותיות כמו דלתות כניסה עשויות מפלדה בשל שיפורי הביטחון והתהליכים אשר דלתות כניסה מעץ עוברות. השיפורים הטכנולוגיים העכשוויים שומרים על רמתן הגבוהה והפכו אותן לאטרקטיביות ביותר בשוק הבתים הפרטיים, שם דלתות כניסה עשויות מעץ בגדלים לא סטנדרטיים הינן מאוד אופנתיות.

3. דלתות כניסה מעוצבות הינן המילה האחרונה בתחום. ישנם דגמים רבים ומרהיבים ומגוונים של דלתות כניסה שמוצאות לקהל הקונים במגוון ממדים של צבעים ורקעים, תוספות של עיטורי ברזל מרהיבי עין, צורות שונות שהופכות את הכניסה לבית הפרטי שלך לכניסה ייחודית כשלעצמה. והכול תוך התבססות על הסגנון העצמאי שלך עצמך ונתינת נופך של יוקרתיות לדלת הכניסה הפרטית שלך.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

המאמר הופץ ע"י ask4 קידום אתרים בגוגל

אתרים ממולצים: מתנות ליולדת

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ask4 seo

מאת: ask4 seoקורות חיים02/08/101139 צפיות
כתיבת קורות חיים היא אומנות, נדרש מאמץ מסוים לכך שהמעביד הפוטנציאלי ישלוף את הקורות חיים שלכם מערימת הקורות חיים הנשלחות אליו. במאמר זה אנו מפרטים את הטעויות הנפוצות ביותר בעת כתיבת קורות חיים ואת הניסוח הנכון הנדרש והאומנות של כתיבת קורות חיים מוצלחים.

מאת: ask4 seoמחשבים ניידים02/08/101050 צפיות
נראה שבעת האחרונה ישנה נהירה של אנשים רבים שזנחו את המחשבים הנייחים ועברו לרכישת מחשבים ניידים והסיבות לכך הן רבות ומגוונות. הסיבה העיקרית הינה הקלות המדהימה שבה אתה לוקח את המחשב הביתי שלך, קרי המשרד שלך לכל מקום. בכל מקום ללא צורך בחיבור כלשהו לחשמל אנשים רבים יושבים עם מחשבים ניידים ועובדים, בבתי קפה או מקום אחר, בצורה נעימה ביותר. מחשבים ניידים הפכו להיות כל כך פופולאריים עד כדי כך שלעיתים נדמה כי יושבי שולחנות שלמים הם אנשים שעובדים עם מחשבים ניידים ובוחרים לשבת בבית הקפה ולא בבית או במשרד

מאמרים נוספים בנושא אבטחת הבית

מאת: בנימין קלינגראבטחת הבית15/11/201619 צפיות
5. בטיחות, ביטחון ושעת חירום 5.1 בטיחות 5.1-52 סידורי בטיחות במבני מוסדות החינוך מבוא תמצית ההנחיות בחוזר זה נועדו לאדריכלים, למהנדסים, לאנשי בטיחות, לאנשי חינוך ולכל מי שמטפלים בבטיחות בתכנון מוסדות חינוך, בתי ספר וגני ילדים. הן באות להוסיף על החוקים, על התקנות ועל התקנים, ומפרטות את הוראות המשרד המחייבות בנוגע לתנאים הפיזיים של מבני חינוך. התוקף: החל מ-1 בפברואר 2013. התחולה: כלל מערכת החינוך. הסטטוס: החלפה. חוזרים קודמים באותו נושא** - סעיף 131 בחוזר מה/4, "שמירה על אצבעו

מאת: nirאבטחת הבית13/10/201314 צפיות
תמיד רצית לדעת למה מצלמה אחת יותר יקרה מהשנייה? מה זה TVL ומה זה WDR, כנסו לכתבה הבאה והעשירו את הידע שלכם.

מאת: רוניאבטחת הבית07/10/201185 צפיות
מנעולים על סוגיהם השונים הינם חלק בלתי נפרד מחיינו, ורובנו ניתקל בשלב כזה או אחר במנעול שלא נוכל לפתוח. במקרים אלו, שירותיהם של פורצים מקצועיים יכולים להיות יעילים ביותר עבורנו. אחד המקרים בהם שירותי פריצה מקצועיים יכול להיות חשוב ביותר הינו מקרה של פריצת כספות.

מאת: Daniel.Bאבטחת הבית24/10/191536 צפיות
בדיקות האזנה מאפשרות ניטור ואיתור האזנה לשיחות בבית, במשרד, ברכב וכמעט בכל מקום. אם קיים חשד שמתבצעת האזנה, בעזרת אנשי מקצוע אפשר לבצע בדיקה ולנטרל אותה. כיום האזנות מתבצעות עם אמצעים שנגישים לכולם. מכשירי האזנה רבים זעירים בגודלם וניתנים להסלקה באביזרים יום-יומיים באופן שמסווה אותם כליל. מתקינים אותם בגאדג'טים, בקירות הבית, במכשירים סלולריים, מכיוון שאמצעים טכנולוגיים אלה זעירים וקל להתקין אותם במקומות רבים ללא בדיקת האזנה כמעט שאי אפשר לאתר אותם.

מאת: Daniel.Bאבטחת הבית22/04/191962 צפיות
אנשים רבים תרים אחר דרך להתמודד עם הדאגה לשלומם, לביתם ולרכושם. אכן, גורמים שליליים מבצעים מפעם לפעם פעולות זדוניות אשר יש בהם נזק מהותי. כיצד ניתן למנוע אותם? איך מרתיעים ומרחיקים אותם מהשטח? אחד הכלים השימושיים שמהווים כיום גורם הרתעה מעולה הוא מצלמות נסתרות.

מאת: shiritאבטחת הבית30/08/181791 צפיות
במאמר שלפניכם תוכלו לקרוא וללמוד על סוגי מצלמות אבטחה.

מאת: yoni romאבטחת הבית04/06/181441 צפיות
מדוע הנחיצות של מנעולן גבוהה יותר ממה שרובנו חושבים, ובאלו מצבים נצטרך להשתמש בכישורי הפריצה שלו? אם יש לי חוש טכני טוב, האם אני יכול לבצע לבד משימות מנעולנות בבית שלי, או בכלי הרכב, לאחר שנתקעתי מחוצה להם?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica