חפש מאמרים:
שלום אורח
07.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

עיצוב דירות בגבס

מאת: נחמה לוינשטייןאדריכלות03/08/20101758 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מה אנחנו כבר רוצים? מספר חדרי שינה, חדר משפחה מרווח, מטבח נוח ויפה, זוג מקלחות וחדרי שירותים וגינה יפה - אדריכל מיומן יכול להפוך את כל זה למציאות. הבתים שמוצעים למכירה לא לטעמכם? כולם יודעים מהו בית חלומותיהם, חזון מושלם לדרך בה ביתנו צריך להיות. העניין הוא שלא משנה אילו סכומים של כסף נרצה להשקיע בפרויקט, ברוב המקרים אין בידינו את הידע, ההכשרה, הזמן או הכוח לתכנן הכל - אז אנחנו קוראים לאדריכלים ובעלי מקצוע לעזרה.

רוצים אינפורמציה על עיצוב פנים? לא בטוחים היכן מוצאים עיצוב דירות? קבלו מידע וטיפים שיעזרו להכיר טוב יותר את תחום האדריכלות.

ארכיטקטורה היא שם כולל לתחום רחב מאוד אשר נחלק ל-3 תת-קטגוריות: אדריכלות מבנים כללית, עיצוב פנים ועיצוב נוף. בתחילה, ניגשים לאדריכל הבניין, שמתכנן את המבנה המוזמן על היבטיו השונים, מתוך מחשבה על שיקולים של שילוב בין יופי ושימושיות, וכולל גם את התכנונים שדרושים לכל מבנה, וביניהם מערכות מים, איוורור, חשמל, תקשורת ותאורה.

מעצבי הפנים הם מי שמופקדים על הפיכת החללים הפנימיים של הבניין לארגונומיים וחינניים ככל האפשר, וזאת ע"י בחירה נכונה של הריהוט, פריטי הקישוט והמבנה על פי התפקיד המסויים שכל חלל נועד לשרת - מגורים שטח מסחרי ועוד.

לבסוף, מעצבי הנוף הם אלה שתפקידם להתאים את האזור הסובב את המבנה המתוכנן לתנאים בשטח - החל משלב בחירת סוג קרקע וצמחים מתאימים, וכלה בבחירת אפשרויות הצללה, יצירת פרטים עם מים, אדמה וצמחייה, בשילוב של אסתטיקה ורקטיות.

מתעניינים בנושא עיצוב לבית? ומה לגבי כמה עצות על עיצוב בר?

לא מכירים מקצוען מתחום הארכיטקטורה? בררו אצל אנשים קרובים אם יש להם אפשרות להמליץ לכם אודות מישהו מסויים או סטודיו ששכרו בעצמם בעבר.

בחיפוש אחר בעלי מקצוע העוסקים בתחום, צורת ההתרשמות הטובה ביותר היא באמצעות עיון בתיק העבודות. ואל תסתפקו בזה בלבד, בקשו לראות בנוסף שתיים-שלוש עבודות במבנים ושטחים אשר עוצבו על ידי האדריכל הנבחר.

לבסוף, נסו להגיע כשבידכם רעיונות מוגדרים, אך תהיו גם מוכנים להתגמש ולאפשר לבעל המקצוע להציע עצות משל עצמו.

מעוניינים במידע נוסף? לכו לאתר עיצוב פנים סלון למגוון עצות שימושיות.
 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת נחמה לוינשטיין

מאת: נחמה לוינשטייןשמלות כלה ובגדי חתן26/08/101430 צפיות
איך בוחרים שמלת כלה מושלמת? אחד הימים החשובים ביותר בחיינו, ואולי החשוב מכולם, הוא יום החתונה שלנו – יום שמוקדש כולו לזוג האוהבים הצעירים, שמגיעים לחגוג אהבתם ולהתחייב אל מול יקיריהם לאחד את חייהם לעולמים, יהיה מה שיהיה.

מאת: נחמה לוינשטייןשמלות כלה ובגדי חתן22/08/101571 צפיות
שמלת כלה לבנה ויפה, זה כל מה שרצית - אבל אז הבנת שזה לא כל כך פשוט...

מאת: נחמה לוינשטייןריהוט 22/08/107138 צפיות
מחפשים רהיטים לבית? בואו לקבל עצות טובות שיחסכו לכם הרבה מאוד זמן וכסף.

מאת: נחמה לוינשטייןניתוחים פלסטיים22/08/101222 צפיות
מי לא רוצה להיות יפה? יופי הוא עניין של גנים, אבל בימינו אפשר לתת גם לטבע דחיפה בכיוון הנכון בעזרת אמצעי טיפוח שונים וטיפולים קוסמטיים רציניים יותר.

מאת: נחמה לוינשטייןשמלות כלה ובגדי חתן22/08/101390 צפיות
באירוע חשוב זה מגיע לך להיות הכי מטופחת ויפה, ומה יכול לעשות את זה טוב יותר משמלת כלולות של מעצב, אשר נותנת לכל אשה להיראות כמו נסיכה ליום אחד?

מאת: נחמה לוינשטייןריהוט 22/08/102816 צפיות
מתי בפעם האחרונה החלפתם את הארונות בבית - בחדר השינה, בחדרי האירוח, במטבח או בחדר האמבטיה?

מאת: נחמה לוינשטייןניתוחים פלסטיים22/08/101465 צפיות
אנחנו מוכנים לעשות מאמצים רבים ולסבול הרבה בשביל להיראות טוב, אפילו אם זה אומר לעבור תחת סכין המנתחים.

מאמרים נוספים בנושא אדריכלות

מאת: בנימין קלינגראדריכלות06/10/222245 צפיות
האיש קיבל היתר להנגשת הדירה באמצעות כבש שיעבור ברכוש המשותף של הבניין. תביעה לצו מניעה שהגישו שכניו בטענה שהבנייה תחסום להם את האור ותפגע בפרטיותם, התקבלה ! המפקח על רישום מקרקעין בחולון קיבל לאחרונה תביעה שהגישו בעלי דירות בבניין בבת ים נגד שכנם. לנתבע שני ילדים הסובלים ממוגבלות והוא קיבל מהוועדה המקומית היתר להרחבת הדירה והתאמתה באמצעות כבש שיעבור ברכוש המשותף הצמוד לדירת התובעים. אלא

מאת: בנימין קלינגראדריכלות09/04/222753 צפיות
הודבק לך צו הריסה מינהלי על הנכס ואולי מצאת אותו זרוק בחצר. אסכם כאן מה שחשוב לדעת על צו הריסה מנהליוהכי חשוב זכרו שעליכם לפעול מהר בכדי לנסות לעקבו או לבטלו. לנו במשרד בנימין קלינגר נסיון מוכח של שנים בנושאי הסדרת עברות בניה וביטול צווי הריסה. צו הריסה מנהלי הוא אחד מהצעדים הקיצוניים ביותר שנוקטת רשות מקומית כלפי תושביה. צו כזה כולל בתוכו לוח זמנים צפוף במיוחד, ועל כן חשוב לפעול כנגדו במהירות האפשרית,תוך מקצועיות ומומחיות, כי הזמן לרעתכם. דרוש יידע נסיון ויצירתיות בהרבה מקרים. מהו צו הריסה מנהלי? ככלל, צו הריסה הוא הוראה של אחד מגופי השלטון להרוס מבנה. צו הריסה מנהלי הוא הוראה כזאת שניתנת על ידי וועדת התכנון והבנייה המקומית, מהנדס הוועדה, או ראש יחידת האכיפה, מכוח סעיף 221 לחוק התכנון והבנייה, תשכ"ה-1965 (להלן: חוק התכנון והבנייה).

מאת: בנימין קלינגראדריכלות30/03/222725 צפיות
קבלת תיק מידע היא שלב הכרחי בהגשת בקשה להיתר. לאחר קבלת תיק מידע, על מבקש ההיתר להתחיל בהכנת הבקשה להיתר עם עורך הבקשה (האדריכל), על בסיס תיק המידע שנמסר לו. תיק המידע כולל, בין היתר, פירוט של גורמים מאשרים ומועד אישורם, ורשימה של מוצגים נדרשים והשלב הנדרש להגשתם. על עורך הבקשה לעמוד בכל הדרישות המהוות תנאי לפתיחת הבקשה.

מאת: tiloniאדריכלות08/02/222851 צפיות
אם בעבר מיגון חלונות, בין אם זה מיגון חלונות לממד ובין אם מיגון חלונות לרכב היו דברים מאוד יקרים, הרי שהיום אתם יכולים למצוא את אותה האיכות במחירים הרבה יותר משתלמים. מיגון חלונות הוא מה שאנחנו עושים בכל יום מחדש ואנחנו נשמח לספר לכם את מה שאתם צריכים לדעת.

מאת: בנימין קלינגראדריכלות18/07/213620 צפיות
פסק דין חדש של בית המשפט העליון קובע כי מועד החבות בהיטל ההשבחה בגין בניה שבוצעה בחריגה, הוא המועד בו ניתן היתר בניה ולא המועד בו הקים בעל הנכס את הבניה בגינה הוטל התשלום. המדובר במקרה בו התירה התב"ע (תכנית בניין עיר) את הבניה, אך היא בוצעה ללא היתר בניה ורק בחלוף זמן הוצא היתר להתרת הבניה הלא חוקית.

מאת: בנימין קלינגראדריכלות11/05/213868 צפיות
בית המשפט העליון הכריע: מי באמת זכאי להתנגד לבקשה למתן היתר בנייה? וכך נפסק: מי שאינו בעל זכות במקרקעין, אינו זכאי להגיש התנגדות לבקשה להיתר "התנגדות" הינה הליך תכנוני-משפטי, במסגרתו דן מוסד התכנון הרלוונטי בטענות המתנגד כנגד הליך תכנוני המצוי בתחום סמכותו של מוסד התכנון. יצוין, כי זכות ההתנגדות והכללים לה, אינם אחידים לכל הליכי התכנון, והוראות חוק התכנון והבנייה יצרו הבחנה בין "התנגדות לתוכנית" לבין "התנגדות להיתר בנייה".

מאת: דוד כהןאדריכלות22/04/212188 צפיות
מחפשים מנוף לקומות גבוהות, מנוף לקומה 20 או יותר? המאמר הזה יסכם לכם כל מה שחשוב לכם לדעת.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica