חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

רכישת ארונות חכמה

מאת: דוד גרינברגרהיטים03/08/2010758 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בכל בית נושא האכסון הינו דבר חשוב ביותר.כולנו זקוקים למקום סגור בו נוכל שים פריטים אשר אין לנו צורך בהם ביומיום או כאלה שיהיה נעים יותר ואסתטי יותר לאכסן אותם בארונות סגורים אשר ישמרו על הנמצא בהם במצב נקי מאבק ומוכן לשימוש.

כיום ישנו דגש לגבי התאמת הרהיטים לא רק מבחינת המראה אלא גם מבחינת השימוש או השימושים באותו חלל מביאה פתרונות יעילים וחכמים לחללים בעייתיים וקטנים שלא יכולים להכיל פריטים סטנדרטיים.

אנו נראה רהיטים וארונות אשר יודעים להכיל חפצים בצורה אשר נוחה יותר לאיתור ולהוצאה על מנת לחסוך בזמן חיפוש ושמירה על סדר מופתי בכל ארון וארון.

המקומות העיקריים בהם אנו שמים חפצים הינם ארונות אמבטיה, ארונות בגדים וארונות מטבח.

בכל אחד ואחד מאלה אנו שמים פריטים שונים , כאשר המטרה היא אחת ושווה לכל – אכסון מעוצב וחכם.

אנא לא חייבים להוציא כסף רב על הרכבת ארונות אשר יתאימו לצרכים האינדיבידואלים שלנו אך בהחלט יהיה יעיל יותר לאתר ולרכוש את הארונות שיענו לכמה שיותר מהצרכים שלנו כדי שלא נגמור עם ארון יפה וחסר תועלת עליו הוצאנו אומנם מעט כסף אך איננו מרוצים ממנו כלל וכלל.

אותו הדבר לגבי פריט מעוצב ויקר ערך אשר אינו שווה את העלות שלו מכיוון שהוא לא מתאים אל דיירי הבית ואל החלל בו אמור להיות בשימוש.

התוצאות של שני אלה הן תסכול והוצאה כספית נוספת עבור רכישה מחודשת , אלא שהפעם נקפיד שלא לחסוך בפרטים החשובים והמשמעותיים ונדע להקדיש תשומת לב אל מה שאנחנו צריכים ומה שהרהיט יכול להציע עבורנו.

אל תתפתו לרכישות פזיזות של ארונות אכסון רק בגלל שהם בהנחה, אם הארון המדובר אינו מתאים , אז הוא פשוט אינו מתאים והרכישה תהיה מיותרת בתכלית.

 



תגיות המאמר: ארונות אמבטיה


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דוד גרינברג

מאת: דוד גרינברגעזרה והתנדבות09/06/132315 צפיות
נהוג לומר שהנוער של ימנו חסר ערכם ושכל מה שהוא עושה זה לשבת שעות מול המחשב או הטלויזיה. אז תתפלאו מסתבר שיש גם נוער אחר, מסתבר שבני הנוער צמאים למדריך ולדרך וכשיש מי שמנחה הם מתגייסים יוזמים ותורמים מעצמם - תוכנית סח"י - היא יוזמה התנדבותית עבור בני נוער - שתורמים ועושים למען הקהילה והחברה בישראל

מאת: דוד גרינברגבר ובת מצווה17/03/131580 צפיות
בר המצווה הוא אירוע בלתי נשכח בחיי כולנו. המשפחה כולה נרגשת לקראת האירוע, חודשים רבים חושבים ומתכננים איך להפיק אירוע בר מצווה בלתי נשכח. המאמר שלפניכם יתן לכם את עשרת האטרקציות המובילות לאירועי בר מצווה

מאת: דוד גרינברגבניין ואחזקה - כללי15/09/111591 צפיות
מהי עלות וועד בית, מהי עלות הארנונה עבור שטח הדירה וכדומה. יכול להיות שתגלו שהעלות השוטפת, יחד עם תשלומי משכנתא, הינה גבוהה מידי לטעמכם ותחליטו למצוא דירה בעלויות נמוכות יותר.

מאת: דוד גרינברגפסקי דין29/08/111564 צפיות
לא אחת מבקש מבוטח מקופת החולים שלו לקבל טיפול רפואי מסוים וזו מסרבת. בבואנו לבחון את זכאותו של מטופל לקבלת טיפול רפואי זה או אחר, עלינו לבחון את תכליתו של חוק ביטוח בריאות ממלכתי, ועל מעמדה של קופת החולים לאור תכליות אלו. על כל אלו עמד בית המשפט בע"ע 1091/00 שטרית – קופת חולים מאוחדת (ניתן ביום: 21.09.2000).

מאת: דוד גרינברגפסקי דין29/08/111745 צפיות
מבוטח אשר מבקש לקבל טיפול שאינו כלול בסל הבריאות, מופנה לוועדת החריגים. הפסיקה קבעה כי על ועדת החריגים לקיים דיון לאור כללי הצדק הטבעי של המשפט המנהלי. כיצד הדבר בא לידי ביטוי בפועל? שאלה זו נדונה בע"ע 1091/00 שטרית – קופת חולים מאוחדת (ניתן ביום: 21.09.2000).

מאת: דוד גרינברגשיפוצים04/07/111868 צפיות
הסיבה העיקרית לכך הינה העלויות הנמוכות בהחלט בהשוואה לעלויות של דירות מכל פרויקט נדלן קיים כיום. אומנם אל עלויות אלה יש להוסיף את העלות של השיפוצים ולכך יש לשים לב במיוחד, אבל אם נעבוד בצורה חכמה כך גם נקצור פירות ורווח עבור השבחתו של הנכס למכירה אם נהיה מעוניינים בכך בעתיד.

מאת: דוד גרינברגביטוח רכב30/05/111674 צפיות
למרות הכל יהיו כאלה אשר יעדיפו לגשת אל סוכן הביטוח ה"משפחתי" ולבצע ממנו את הרכישה של מוצר ביטוחי זה , בדיוק כמו כל ביטוח אחר שהם רוכשים דרכו בלב שלם , תוך שיקול של שירות אדיב ומעין תחושה של נאמנות לאורך שנים לאותה חברה.

מאמרים נוספים בנושא רהיטים

מאת: yoni romרהיטים25/06/204799 צפיות
איך מזמינים רהיטים אונליין? כיצד חוסכים בהוצאות בלי להתפשר על איכות הרהיט?

מאת: רוני הכהןרהיטים04/06/195975 צפיות
המיומנות של יצירת חדר שינה מתאים, כאשר חייבים לבחור ריהוט מתאים לצד מזרונים מומלצים שמורידים את הלחצים מהגוף של הישנים.

מאת: Shaiרהיטים07/09/182636 צפיות
אין כמו טקסטיל לאבזור ולשדרוג העיצוב בבית, ולא רק בריפוד ובווילונות: זה הזמן "להלביש" גם את הרצפה בשטיח המושלם עבורה. כך תבחרו אותו.

מאת: shiritרהיטים26/08/181777 צפיות
אם אתם זקוקים לארונות הזזה מעוצבים באופן חסר תקדים,

מאת: רוני הכהןרהיטים12/08/181753 צפיות
קראו את הדברים הבאים לפני שאתם מגיעים אל חנות של דלתות ולא מבינים על מה מדובר.

מאת: shiritרהיטים12/06/181856 צפיות
כאשר אתם מחדשים דלתות בבתים בעלי סגנון עיצוב וינטאג', עיצוב עץ הוא כמובן בלתי ניתן להתפשרות.

מאת: shiritרהיטים11/06/181619 צפיות
אם אתם מעוניינים לגבש בביתכם ריהוט עתיק מהזן האיכותי ביותר, לא רק איכותם חשובה אלא גם הכרת סגנונות העיצוב בתחום הזה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica