חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הצעת מחיר לביטוח רכב

מאת: דוד גרינברגביטוח רכב30/05/20111677 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

 

לאחר שרכשתם את רכב החלומות שלכם והתחלתם לקלף אותו מן הניילונים הרבים שמכסים כל פינה בתוכו, הגיע לו הזמן לבצע כמה שיחות טלפון ולבדוק את השטח מבחינת העלויות אותן תצטרכו לספוג עבור תשלום של ביטוח רכב.

ניתן לקבל הצעת מחיר לביטוח רכב כמעט בכל אתר של חברות הביטוח הבולטות ודרך אתרים נוספים בעלי עניין.

בשל ריבוי של חברות ביטוח רכב, ישנה תחרות מאוד גבוהה על כיסו של הצרכן .

עובדה זו הופכת את העניין למשתלם במיוחד עבור הצרכן שיכול לקבל תנאים שמתאימים לו במינימום של עלות.

למרות הכל יהיו כאלה אשר יעדיפו לגשת אל סוכן הביטוח ה"משפחתי" ולבצע ממנו את הרכישה של מוצר ביטוחי זה , בדיוק כמו כל ביטוח אחר שהם רוכשים דרכו בלב שלם , תוך שיקול של שירות אדיב ומעין תחושה של נאמנות לאורך שנים לאותה חברה.

קחו בחשבון שישנם משתנים אשר יכולים לגרום לביטוח שלכם להיות יקר מאוד או זול יותר, וזה תלוי הרבה פעמים בניסיון שלכם בתור נהגים, במקום המגורים שלכם, בבריאות שלכם ובסוג הרכב שבחרתם לרכוש.

הרבה פעמים אנשים לא לוקחים בחשבון את כל המשתנים הללו ומגלים רק לאחר הרכישה כי ההוצאה החודשית (שלעיתים רבות מדובר בהלוואה חודשית), מהווה רק חלק מסך ההוצאות אשר הינן גבוהות מן הצפוי וגורמות להוצאות כספיות גבוהות מידי שיכולות לפגוע באיזון של חשבון הבנק.

חברות ביטוח רכב רבות מבינות היכן הן תצטרכנה לשלם יותר למבטח והיכן פחות ומראש גובה סכומי ביטוח גבוהים יותר על אותם מקרים בהם ההסתברות לגניבת רכב או לתאונה גבוהה יותר.

אם כבר מדובר במצב נתון, חפשו את ההצעה המשתלמת ביותר, רק וודאו כי המחיר אינו בא בחשבון על השירות שתקבלו בשעת הצורך.

שימו לב אם ישנן התניות מסוימות ועברו על כל האותיות הקטנות, לא משנה כמה נחמד המוכרן וודאו עימו את כל התנאים טרם ביצוע חוזה עם חברת הביטוח אותה הוא מייצג.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דוד גרינברג

מאת: דוד גרינברגעזרה והתנדבות09/06/132319 צפיות
נהוג לומר שהנוער של ימנו חסר ערכם ושכל מה שהוא עושה זה לשבת שעות מול המחשב או הטלויזיה. אז תתפלאו מסתבר שיש גם נוער אחר, מסתבר שבני הנוער צמאים למדריך ולדרך וכשיש מי שמנחה הם מתגייסים יוזמים ותורמים מעצמם - תוכנית סח"י - היא יוזמה התנדבותית עבור בני נוער - שתורמים ועושים למען הקהילה והחברה בישראל

מאת: דוד גרינברגבר ובת מצווה17/03/131582 צפיות
בר המצווה הוא אירוע בלתי נשכח בחיי כולנו. המשפחה כולה נרגשת לקראת האירוע, חודשים רבים חושבים ומתכננים איך להפיק אירוע בר מצווה בלתי נשכח. המאמר שלפניכם יתן לכם את עשרת האטרקציות המובילות לאירועי בר מצווה

מאת: דוד גרינברגבניין ואחזקה - כללי15/09/111592 צפיות
מהי עלות וועד בית, מהי עלות הארנונה עבור שטח הדירה וכדומה. יכול להיות שתגלו שהעלות השוטפת, יחד עם תשלומי משכנתא, הינה גבוהה מידי לטעמכם ותחליטו למצוא דירה בעלויות נמוכות יותר.

מאת: דוד גרינברגפסקי דין29/08/111567 צפיות
לא אחת מבקש מבוטח מקופת החולים שלו לקבל טיפול רפואי מסוים וזו מסרבת. בבואנו לבחון את זכאותו של מטופל לקבלת טיפול רפואי זה או אחר, עלינו לבחון את תכליתו של חוק ביטוח בריאות ממלכתי, ועל מעמדה של קופת החולים לאור תכליות אלו. על כל אלו עמד בית המשפט בע"ע 1091/00 שטרית – קופת חולים מאוחדת (ניתן ביום: 21.09.2000).

מאת: דוד גרינברגפסקי דין29/08/111746 צפיות
מבוטח אשר מבקש לקבל טיפול שאינו כלול בסל הבריאות, מופנה לוועדת החריגים. הפסיקה קבעה כי על ועדת החריגים לקיים דיון לאור כללי הצדק הטבעי של המשפט המנהלי. כיצד הדבר בא לידי ביטוי בפועל? שאלה זו נדונה בע"ע 1091/00 שטרית – קופת חולים מאוחדת (ניתן ביום: 21.09.2000).

מאת: דוד גרינברגשיפוצים04/07/111871 צפיות
הסיבה העיקרית לכך הינה העלויות הנמוכות בהחלט בהשוואה לעלויות של דירות מכל פרויקט נדלן קיים כיום. אומנם אל עלויות אלה יש להוסיף את העלות של השיפוצים ולכך יש לשים לב במיוחד, אבל אם נעבוד בצורה חכמה כך גם נקצור פירות ורווח עבור השבחתו של הנכס למכירה אם נהיה מעוניינים בכך בעתיד.

מאת: דוד גרינברגביטוח רכב26/05/111567 צפיות
בשל ריבויין של ההצעות והתנאים השונים שמוצעים עבור סוגי הנהגים הקיימים(גיל/מין/סוג רכב), לעיתים עדיף לבצע כמה שיחות טלפון מול חברות ביטוח רכב רלבנטיות על מנת לקבל את המידע המלא ולאחר מכן לבחור את ההצעה הטובה ביותר עבורכם.

מאמרים נוספים בנושא ביטוח רכב

מאת: רוני הכהןביטוח רכב09/09/171736 צפיות
מה יכולים להיות ההבדלים בין שירות שניתן מול סוכן ביטוח רכב פרטי לבין נציגים שמבצעים את המענה דרך חברה גדולה? קראו את הדברים הבאים והגיעו לכדי החלטה בעצמכם.

מאת: כתיבת מומחיםביטוח רכב12/04/164124 צפיות
רכשתם רכב? רוצים להישמר מכל רע? לא די לרכוש פוליסת ביטוח רכב מקיפה, ביטוח רכב יעמוד לרשותכם בסופו של דבר לאחר מעשה, לעומת זאת ישנם הרבה מאד דברים שאפשר לעשות בכדי למנוע תאונות, תקלות, בעיות ברכב וצרות אחרות. במאמר שלפניכם נספר לכם על מספר אמצעים ומערכות מיגון ובטיחות לרכב המסייעות לשמור עליו ועל הנוסעים בו בצורה מיטבית, אנו מציעים לכם להכיר אותם מקרוב ולאמץ אותם, או לפחות כמה מהם לרכב הפרטי שלכם.

מאת: כתיבת מומחיםביטוח רכב12/04/163367 צפיות
יש לכם שאלות על ביטוח רכב? יש לנו את התשובות בשבילכם! המשיכו לקרוא ממש כאן במדריך שלפניכם ותוכלו להבין טוב יותר כיצד לבחור ביטוח.

מאת: כתיבת מומחיםביטוח רכב12/04/163089 צפיות
באילו מקרים הביטוח המקיף הוא באמת ביטוח רכב שכולל הכל מהכל? לתשובה הזו כמה וכמה צדדים, לא רק מפני שמדובר בסוגיה מורכבת ואינדוודיאולית אלא בעיקר בגלל שישנם לא מעט מקרים שהביטוח המקיף כלל אינו רואה בהם אופציה לכיסוי. בואו להכיר את הפרטים הקטנים מאחורי הביטוחים הגדולים.

מאת: כתיבת מומחיםביטוח רכב12/04/163068 צפיות
ארגוני הביטוח הגדולים בישראל הם תאגידי ענק החולשים על שוק הביטוחים כולו. היכרות מעמיקה עם המנגנונים השונים עשויה לחסוך לכם בטווח הארוך כסף רב. במילים אחרות, לא עושים ביטוח לפני שבודקים היטב את כל הפרמטרים החשובים באמת. לפניכם מספר טיפים חשובים על סודות עולם הביטוח, כאלו שיעזרו לכם להבין את המערכת, ולדעת כיצד היא פועלת. ביטוח רכב, דירה, בריאות וכו' ומה שביניהם.

מאת: שלום כהןביטוח רכב28/08/143611 צפיות
ביטוח רכב, ביטוח חובה לרכב, ביטוח מקיף לרכב ואף ביטוח צד ג' – כל אלו מושגים מעורפלים אשר פעמים רבות נדמה שהם אומרים את אותו הדבר, אך לא כך.

מאת: מיכאל רומנסקיביטוח רכב29/06/147848 צפיות
לצד לא מעט ביטוחים, המוצעים בשוק הביטוחים כיום, אפשר גם למצוא שלל של פוליסות ביטוח המיועדות לבעלי הרכבים. אילו סוגים של ביטוחי רכב עומדים לרשותנו ומה כולל, במסגרתו, כל אחד מהם? התשובה, לפניכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica