חפש מאמרים:
שלום אורח
16.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אדריכלים מעצבי פנים

מאת: נחמה לוינשטייןאדריכלות03/08/20101004 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

ביתו של האדם הוא אולי מבצרו, אבל זה לא אומר שצריך להתפשר על העיצוב שלו! רכשתם בית חדש? למי מאיתנו אין בית חלומות? חזון מושלם לאיך ביתנו יהיה, מבחינה חיצונית ופנימית. אבל בלי שום קשר איזה סכום כסף נהיה מעוניינים להשקיע, אין לרובנו את ההכשרה, הידע המקצועי, או הסבלנות לקחת את כל המשימה על עצמנו - ולכן במקרים כאלה אנחנו מעדיפים לשכור בעלי מקצוע לשירות.

צריכים אינפורמציה על אדריכלים? לא יודעים היכן מוצאים אדריכלות פנים? לפניכם מידע וכמה עצות שיוכלו לעזור לכם להכיר את התחום לעומק.

אדריכלות היא שם כולל לתחום מאוד רחב אשר נחלק לשלוש קטגוריות כלליות: אדריכלות בניין, אדריכלות ועיצוב פנים, ותחום אדריכלות הנוף.

בתחילה, עושה אדריכל המבנה את עבודתו, שמתכנן את הבית או בית העסק על כל היבטיו, מתוך מחשבה על שיקולים אשר משלבים בין מה שיפה למה ששימושי, וכולל גם את התכנונים הדרושים לכל מבנה, וביניהם מערכות מים, אוורור, חשמל, תקשורת ותאורה.

אדריכלי הפנים הם המופקדים על הפיכת חללי הפנים של המבנה לנוחים ויפים, באמצעות בחירה טובה של הריהוט, הקישוטים והאלמנטים המבניים על פי התכלית שכל חלל נועד לשרת - חדר אירוח, חדר שינה איזור מסחרי וכו'.

מעצבי נוף תפקידם להתאים את סביבת המבנה הקיימת לתנאים בשטח ולהעדפת הלקוח - החל מבחירת סוגי קרקע וצמחים מתאימים, וכלה בהתאמה של אפשרויות ליצירת צל, עיצוב אלמנטים דקורטיביים עם מים, אדמה וצמחים, בשילוב של אסתטיקה ושימושיות.

ומה עם כמה טיפים על אדריכלים ומעצבי פנים?

עדיין לא מכירים מומחים מתחום האדריכלות? כדאי לכם לשאול חברים וקרובי משפחה אם יוכלו להמליץ לכם אודות אדריכל מסויים שיצא להם לשכור בעבר.

בזמן חיפוש בעלי מקצוע מתחום הארכיטקטורה, אופן ההתרשמות הטוב ביותר הוא באמצעות עיון בתיק העבודות. אך עדיף שלא להסתפק בזה בלבד, בקשו לראות גם שתיים או שלוש עבודות במבנים שתוכננו על ידי האדריכלים שבהם אתם מעוניינים.

הגיעו לפגישה עם רעיונות ברורים ומוגדרים, אך תנו לאדריכל להציע רעיונות משלו ולתת לאיש המקצוע לעשות את עבודתו במלואה.

מעוניינים במידע נוסף? גילשו לאתר אדריכלות ועיצוב פנים לעצות נוספות בנושא.
 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת נחמה לוינשטיין

מאת: נחמה לוינשטייןשמלות כלה ובגדי חתן26/08/101424 צפיות
איך בוחרים שמלת כלה מושלמת? אחד הימים החשובים ביותר בחיינו, ואולי החשוב מכולם, הוא יום החתונה שלנו – יום שמוקדש כולו לזוג האוהבים הצעירים, שמגיעים לחגוג אהבתם ולהתחייב אל מול יקיריהם לאחד את חייהם לעולמים, יהיה מה שיהיה.

מאת: נחמה לוינשטייןשמלות כלה ובגדי חתן22/08/101566 צפיות
שמלת כלה לבנה ויפה, זה כל מה שרצית - אבל אז הבנת שזה לא כל כך פשוט...

מאת: נחמה לוינשטייןריהוט 22/08/107015 צפיות
מחפשים רהיטים לבית? בואו לקבל עצות טובות שיחסכו לכם הרבה מאוד זמן וכסף.

מאת: נחמה לוינשטייןניתוחים פלסטיים22/08/101216 צפיות
מי לא רוצה להיות יפה? יופי הוא עניין של גנים, אבל בימינו אפשר לתת גם לטבע דחיפה בכיוון הנכון בעזרת אמצעי טיפוח שונים וטיפולים קוסמטיים רציניים יותר.

מאת: נחמה לוינשטייןשמלות כלה ובגדי חתן22/08/101384 צפיות
באירוע חשוב זה מגיע לך להיות הכי מטופחת ויפה, ומה יכול לעשות את זה טוב יותר משמלת כלולות של מעצב, אשר נותנת לכל אשה להיראות כמו נסיכה ליום אחד?

מאת: נחמה לוינשטייןריהוט 22/08/102809 צפיות
מתי בפעם האחרונה החלפתם את הארונות בבית - בחדר השינה, בחדרי האירוח, במטבח או בחדר האמבטיה?

מאת: נחמה לוינשטייןניתוחים פלסטיים22/08/101461 צפיות
אנחנו מוכנים לעשות מאמצים רבים ולסבול הרבה בשביל להיראות טוב, אפילו אם זה אומר לעבור תחת סכין המנתחים.

מאמרים נוספים בנושא אדריכלות

מאת: בנימין קלינגראדריכלות06/10/222188 צפיות
האיש קיבל היתר להנגשת הדירה באמצעות כבש שיעבור ברכוש המשותף של הבניין. תביעה לצו מניעה שהגישו שכניו בטענה שהבנייה תחסום להם את האור ותפגע בפרטיותם, התקבלה ! המפקח על רישום מקרקעין בחולון קיבל לאחרונה תביעה שהגישו בעלי דירות בבניין בבת ים נגד שכנם. לנתבע שני ילדים הסובלים ממוגבלות והוא קיבל מהוועדה המקומית היתר להרחבת הדירה והתאמתה באמצעות כבש שיעבור ברכוש המשותף הצמוד לדירת התובעים. אלא

מאת: בנימין קלינגראדריכלות09/04/222696 צפיות
הודבק לך צו הריסה מינהלי על הנכס ואולי מצאת אותו זרוק בחצר. אסכם כאן מה שחשוב לדעת על צו הריסה מנהליוהכי חשוב זכרו שעליכם לפעול מהר בכדי לנסות לעקבו או לבטלו. לנו במשרד בנימין קלינגר נסיון מוכח של שנים בנושאי הסדרת עברות בניה וביטול צווי הריסה. צו הריסה מנהלי הוא אחד מהצעדים הקיצוניים ביותר שנוקטת רשות מקומית כלפי תושביה. צו כזה כולל בתוכו לוח זמנים צפוף במיוחד, ועל כן חשוב לפעול כנגדו במהירות האפשרית,תוך מקצועיות ומומחיות, כי הזמן לרעתכם. דרוש יידע נסיון ויצירתיות בהרבה מקרים. מהו צו הריסה מנהלי? ככלל, צו הריסה הוא הוראה של אחד מגופי השלטון להרוס מבנה. צו הריסה מנהלי הוא הוראה כזאת שניתנת על ידי וועדת התכנון והבנייה המקומית, מהנדס הוועדה, או ראש יחידת האכיפה, מכוח סעיף 221 לחוק התכנון והבנייה, תשכ"ה-1965 (להלן: חוק התכנון והבנייה).

מאת: בנימין קלינגראדריכלות30/03/222666 צפיות
קבלת תיק מידע היא שלב הכרחי בהגשת בקשה להיתר. לאחר קבלת תיק מידע, על מבקש ההיתר להתחיל בהכנת הבקשה להיתר עם עורך הבקשה (האדריכל), על בסיס תיק המידע שנמסר לו. תיק המידע כולל, בין היתר, פירוט של גורמים מאשרים ומועד אישורם, ורשימה של מוצגים נדרשים והשלב הנדרש להגשתם. על עורך הבקשה לעמוד בכל הדרישות המהוות תנאי לפתיחת הבקשה.

מאת: tiloniאדריכלות08/02/222795 צפיות
אם בעבר מיגון חלונות, בין אם זה מיגון חלונות לממד ובין אם מיגון חלונות לרכב היו דברים מאוד יקרים, הרי שהיום אתם יכולים למצוא את אותה האיכות במחירים הרבה יותר משתלמים. מיגון חלונות הוא מה שאנחנו עושים בכל יום מחדש ואנחנו נשמח לספר לכם את מה שאתם צריכים לדעת.

מאת: בנימין קלינגראדריכלות18/07/213567 צפיות
פסק דין חדש של בית המשפט העליון קובע כי מועד החבות בהיטל ההשבחה בגין בניה שבוצעה בחריגה, הוא המועד בו ניתן היתר בניה ולא המועד בו הקים בעל הנכס את הבניה בגינה הוטל התשלום. המדובר במקרה בו התירה התב"ע (תכנית בניין עיר) את הבניה, אך היא בוצעה ללא היתר בניה ורק בחלוף זמן הוצא היתר להתרת הבניה הלא חוקית.

מאת: בנימין קלינגראדריכלות11/05/213813 צפיות
בית המשפט העליון הכריע: מי באמת זכאי להתנגד לבקשה למתן היתר בנייה? וכך נפסק: מי שאינו בעל זכות במקרקעין, אינו זכאי להגיש התנגדות לבקשה להיתר "התנגדות" הינה הליך תכנוני-משפטי, במסגרתו דן מוסד התכנון הרלוונטי בטענות המתנגד כנגד הליך תכנוני המצוי בתחום סמכותו של מוסד התכנון. יצוין, כי זכות ההתנגדות והכללים לה, אינם אחידים לכל הליכי התכנון, והוראות חוק התכנון והבנייה יצרו הבחנה בין "התנגדות לתוכנית" לבין "התנגדות להיתר בנייה".

מאת: דוד כהןאדריכלות22/04/212175 צפיות
מחפשים מנוף לקומות גבוהות, מנוף לקומה 20 או יותר? המאמר הזה יסכם לכם כל מה שחשוב לכם לדעת.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica