חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

פרסום ושיווק באינטרנט - קמפיין בגוגל אדוורדס

מאת: הדסבניית אתרים03/08/20101435 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

1. מאפייני המודעה - המיקום של המודעה בתוצאות החיפוש של גוגל  עבור מילה מסוימת  מושפע מהפרמטרים הבאים:

·סכום ה- bid

· מספר הכניסות למודעה

·והרלוונטיות של הקמפיין

נניח ששני עסקים מתחרים על אותה מילת חיפוש. אם עסק אחד מוכן לשלם סכום גבוה יותר מהשני עבור אותה מילה, הוא יופיע במקום גבוה יותר, נכון? אז זהו, שלא... יתכן שפחות גולשים יכנסו למודעה- ומשם לאתר העסק, מאשר למתחרה (למשל כיוון שהעסק השני רלוונטי יותר למילת החיפוש)

ולכן, למרות שעסק זה הציע סכום גבוה יותר, הרווח של גוגל יהיה גדול יותר אם ימקמו את המודעה של העסק המתחרה במקום גבוה יותר.
לאחר שהקמפיין ירוץ זמן מה, נראה כמה אנשים משתמשים בכל אחת ממילות החיפוש ובאיזה מקום המודעה שלנו נמצאת בתוצאות החיפוש עבור כל מילה ונוכל להגדיל או להקטין את הסכום שאנו מעוניינים לשלם עבור כל מילה בהתאם.

ג. ניסוח מודעות

אחרי שהגדרנו מילות מפתח שיובילו את הגולש למודעה שלנו, הגיע הזמן לנסח את המודעה עצמה, או ליתר דיוק, את המודעות. בקמפיין אד וורדס ניתן לנסח מספר מודעות כשגוגל עושה רוטציה ביניהן, כך שכל מודעה מוצגת זמן מסוים וניתן להשוות בין התוצאות שכל מודעה משיגה.

מדוע יש צורך במספר מודעות?

המודעות באדוורדס הן תמציתיות מאוד, עד 25 תווים בכותרת ועד 35 תווים בשורה הראשונה והשנייה, התמצות גורם לכך שלכל מילה ולכל אות יש חשיבות ניכרת, לעיתים קרובות שינוי שיראה שולי יגרום להבדל משמעותי ב-click through rate) CTR), כלומר, אחוז הנכנסים למודעה מתוך כל האנשים שצפו בה.

זה הזמן להיות יצירתיים, לסמוך על האינטואיציה שלכם, לעשות ניסויים, אבל לזכור שבסופו של דבר, עד שהמודעות לא יעמדו למבחן, אין לכם שום דרך לדעת אם האינטואיציה לקחה אתכם לכיון הנכון ולהזהר מהתקבעות על כיוון מסוים. יתכן שבעיניכם כותרת כמו "חופשת חלומות" היא כותרת מושכת, אולם היא לא תעורר עניין בקרב הגולשים כמו הכותרת "דילים לאנגליה" , יתכן שהקדשתם תשומת לב רבה לניסוח, אבל דווקא שינוי בלינק לאתר (למשל הדגשת אותיות מסויימות) היה מקפיץ את ה-CTR.

מדידת אפקטיביות המודעות

כיוון שאינכם יכולים לדעת בוודאות איזו מודעה תהיה אפקטיבית, יש צורך לנקוט בדרך של ניסוי וטעייה על מנת להגיע לתוצאות הטובות ביותר-  לנסח מספר מודעות שיתחרו זו בזו כשמודעה שמקבלת CTR נמוך, תוחלף במודעה חדשה, שוב המודעות יתחרו זו בזו וכן הלאה.

בנוסף, באמצעות גוגל אנאליטיקס, נאבחן את "איכות הגולשים" שהגיעו ממודעה מסוימת לדוגמא, כמה זמן שהה הגולש שהגיע ממודעה מסוימת באתר, ובכמה דפים הוא צפה.

המודעות טובות כאשר הגולשים שהגיעו מהן לאתר שהו מן ארוך יותר וצפו במספר גדול יותר של דפי האתר.

סיכום

מערכת אדוורדס היא מערכת פרסום לניהול קמפיינים של קישורים ממומנים בגוגל. יתרונותיה למפרסם:


1. העברת המסרים השיווקיים באופן ממוקד - ניתן ואף מומלץ לשנות את הקמפיין לפי המסרים והיעדים השיווקיים של החברה המשתנים מעת לעת.

2. עלות אפקטיבית - אתם משלמים רק אם הגולש הקליק על המודעה שלכם (ולא רק על הופעת המודעה), מה שהופך את זה לפרסום יעיל והאפקטיבי
3. קמפיין מהיר ומדויק - הפרסום שלכם מגיע לקהל היעד שלכם שכרגע מחפש את המוצרים או השירותים.
4. גמישות - הוספה ועדכון מילות חיפוש ללא הגבלה עם שליטה מלאה כמה לשלם לקליק עבור כל מילה.
5. תקציב הפרסום - התקציב הינו דינאמי ויכול להשתנות לעלות או לרדת כל יום בהתאם לצרכים השיווקיים של העסק.

לפרטים נוספים ניתן לגלוש ל- www.visionpoint.co.il



 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת הדס

מאמרים נוספים בנושא בניית אתרים

מאת: דוד כהןבניית אתרים18/11/213620 צפיות
סוג נפוץ של אתרים הוא חנות וירטואלית שמציעה לגולשים מגוון מוצרים לרכישה מקוונת. קיראו מה ניתן למכור בחנות הווירטואלית וכיצד לעשות זאת נכון.

מאת: יאירבניית אתרים18/06/194084 צפיות
לא ניתן להפריז בתיאורים לגבי חשיבותו של אתר מקצועי וטוב לתמהיל המיתוג של כל עסק וחברה. האתר מהווה את "חלון הראווה" של העסק, את אמצעי הקשר הישיר שלו אתכם, ולא בכדי הוא נחשב למהותי ביצירת מותג מנצח.

מאת: עידן שלומןבניית אתרים22/08/175724 צפיות
החלטתם לבנות אתר חדש וכעת אתם בשלב הראשוני של התהליך, אך זהו שלב שללא ספק אחד החשובים ביותר – רכישת דומיין (שם מתחם) לאתר שלכם.

מאת: עידן שלומןבניית אתרים05/06/174881 צפיות
לפני שאתם שואלים את עצמכם איך להשיג לקוחות חדשים לעסק, אולי כדאי לדבר על אתר האינטרנט שלכם ועל תרומתו. אם השקעתם לא מעט על האתר הקודם והלקוחות סרבו להגיע, אולי כדאי שתבדקו את הבעיה לעומקה. ייתכן מאוד שיש לכם בעיה בבחירה של דומיין. מה זה דומיין ואיך הוא יכול לעזור לכם להשיג יותר לקוחות ובפרט לקוחות שאתם באמת צריכים לבית העסק?

מאת: vodplaceבניית אתרים22/03/172719 צפיות
בניית אתרים, על וורדפרס או לא?

מאת: Droxitבניית אתרים26/01/172288 צפיות
כאשר אנו משווקים אם מוצר או שירות, באמצעות האינטרנט, דף הנחיתה, הינו דף שמתוכנן למטרה אחת והיא יצירת לידים.. בדף הנחיתה, אין ניווט שקושר את הגולש לאתר, אך הסיבה המרכזית לכך היא צמצום אפשרויות שעומדות בפני הגולש...

מאת: vodplaceבניית אתרים20/12/162136 צפיות
מחיר יכול להטעות - הנה הסיבה למה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica