חפש מאמרים:
שלום אורח
28.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

החשיבות של בניית אתר לתהליך מיתוג עסקי

מאת: יאירבניית אתרים18/06/20194086 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בניית אתר – כללים חשובים

על מנת לייצר השפעה חיובית למותג שלכם באמצעות אתר העסק, עליכם להקפיד על מספר כללים ברורים וחשובים:

· נראות – דפדפו בין מספר אתרים רנדומליים ותבינו על מה אנחנו מדברים. אתר חסר צבע, דל ומשעמם באופן שבו הוא נראה, עושה לגולש חשק לברוח ממנו, ויפה שעה אחת קודם. בדיוק כמו שלא הייתם מסתובבים זמן רב בחנות שאינה נאה, כך גם כשמדובר באתרים.

· סדר – אתרים רבים יוצרים תחושת בלבול וקושי למציאת המידע הרלוונטי לגולש. אתר טוב הוא כזה בו כל גולש יכול למצוא את מבוקשו בפרק זמן של שניות מעטות.

· הדגישו את המותג – יש לכם לוגו? בחרתם סלוגן? המוצר שלכם בצבע צהוב-כתום? הדגישו את האלמנטים המיתוגים שלכם באתר. השתמשו ב"שפה מיתוגית" על מנת לייצר זכירות של החברה ומוצריה.

· הישארו עם האצבע על הדופק – תחום האינטרנט ובפרט תחום המיתוג, הינם דינמיים ומשתנים בכל עת. בניית אתר היא רק חצי עבודה. עכשיו צריך לתחזק אותו, לשפר ולשנות בהתאם לרוח התקופה. אל תישארו עם סגנון מיתוגי ישן. הישארו מעודכנים ורלוונטיים תמיד.

מה ההשפעה של אתר בנוי כהלכה?

לאתר הבנוי "לתלפיות" השפעה נפלאה על כל מיתוג עסקי במספר רבדים: ראשית, אתר נאה ומסודר גורם לגולשים להישאר בו זמן רב יותר, ובכך להיחשף טוב יותר למותג שלכם. כך זכירות המותג 'מתקבעת', ומפנה מקום לרגשות חיוביים נוספים כלפי החברה ומוצריה, לרבות אהדה, העדפה ורצון לרכישה. שנית, אתר טוב מוביל גולשים רבים לשתף אותו ואת תכניו, כך שהחשיפה אל המותג גדלה מבלי שאתם עושים דבר. שלישית, הצלחת האתר מעלה את קרנו ברשתות החברתיות ובמנועי החיפוש ובראשם גוגל, מה שעשוי להוביל ל"מעגל קסמים" של הצלחה, בזכות הופעת תוצאות חיפוש בצמרת הדפים. בשורה התחתונה, אתר טוב וממותג כהלכה הוא הבסיס האיתן להצלחה עסקית וליצירת מותג מנצח.

עצה חשובה לסיום

לפני שניפרד, נדגיש: בניית אתר באופן המשפיע לחיוב על המיתוג העסקי הוא עניין הדורש היכרות מוחלטת של תחום האינטרנט, האתרים והמותגים. הוא דורש ניסיון ויצירתיות, גמישות מחשבה וזיהוי הטרנדים החמים ודרך הפנייה הנכונה לקהל היעד. בקיצור, אל תעשו זאת לבד. היעזרו בחברת מיתוג ובניית אתרים ותגיעו לתוצאה משביעת רצון. בהצלחה!

 



תגיות המאמר: מיתוג עסקי


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

כותב המאמר אינו איש מקצוע וכל הכתוב הינו דעתו האישית בלבד, כמו כן פרט ליעוץ עיסקי הכותב מספק מידע לגבי חברות כח אדם ומשכנתאות.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יאיר

מאת: יאירתעשייה02/06/13989 צפיות
כאשר יישומים תעשייתיים נעשים תובעניים יותר ומגוון רחב של תהליכי ייצור מצריכים סינון והפרדת חלקיקים, ישנו צורך הולך וגדל אצל ספקים להעסיק מהנדסים בעלי ידע רב בניתוח מצבים ופתרון בעיות.

מאת: יאירייעוץ עסקי07/12/091635 צפיות
עסק משפחתי הינו מורכב יותר מעסק שגרתי ולכן חשוב לנהלו בצורה נכונה שתביא להפקת המיטב ממנו. מספר נקודות אשר יעזרו לעסק המשפחתי לתפקד יותר טוב, בין השאר מומלץ לקבל ייעוץ עסקי בכדי שהעסק יצליח בצורה הטובה ביותר.

מאמרים נוספים בנושא בניית אתרים

מאת: דוד כהןבניית אתרים18/11/213630 צפיות
סוג נפוץ של אתרים הוא חנות וירטואלית שמציעה לגולשים מגוון מוצרים לרכישה מקוונת. קיראו מה ניתן למכור בחנות הווירטואלית וכיצד לעשות זאת נכון.

מאת: עידן שלומןבניית אתרים22/08/175729 צפיות
החלטתם לבנות אתר חדש וכעת אתם בשלב הראשוני של התהליך, אך זהו שלב שללא ספק אחד החשובים ביותר – רכישת דומיין (שם מתחם) לאתר שלכם.

מאת: עידן שלומןבניית אתרים05/06/174883 צפיות
לפני שאתם שואלים את עצמכם איך להשיג לקוחות חדשים לעסק, אולי כדאי לדבר על אתר האינטרנט שלכם ועל תרומתו. אם השקעתם לא מעט על האתר הקודם והלקוחות סרבו להגיע, אולי כדאי שתבדקו את הבעיה לעומקה. ייתכן מאוד שיש לכם בעיה בבחירה של דומיין. מה זה דומיין ואיך הוא יכול לעזור לכם להשיג יותר לקוחות ובפרט לקוחות שאתם באמת צריכים לבית העסק?

מאת: vodplaceבניית אתרים22/03/172723 צפיות
בניית אתרים, על וורדפרס או לא?

מאת: Droxitבניית אתרים26/01/172295 צפיות
כאשר אנו משווקים אם מוצר או שירות, באמצעות האינטרנט, דף הנחיתה, הינו דף שמתוכנן למטרה אחת והיא יצירת לידים.. בדף הנחיתה, אין ניווט שקושר את הגולש לאתר, אך הסיבה המרכזית לכך היא צמצום אפשרויות שעומדות בפני הגולש...

מאת: vodplaceבניית אתרים20/12/162139 צפיות
מחיר יכול להטעות - הנה הסיבה למה.

מאת: vodplaceבניית אתרים26/10/161993 צפיות
עולם בניית האתרים בשנים האחרונות השתדרג עשרת מונים. לא עוד אתרים שלוקח לבנות אותם במשך חודשים שלמים, כיום בזכות מערכות לניהול תוכן פופולאריות כגון וורדפרס ניתן לבנות אתרים בתוך מספר ימים בודדים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica