חפש מאמרים:
שלום אורח
28.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

רכישת דומיין בעברית הוא הטרנד החדש

מאת: עידן שלומןבניית אתרים22/08/20175727 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

החלטתם לבנות אתר חדש וכעת אתם בשלב הראשוני של התהליך, אך זהו שלב שללא ספק אחד החשובים ביותר – רכישת דומיין (שם מתחם) לאתר שלכם.

דומיין טוב ופנוי לרכישה קשה למצוא כיום, ולכן חשוב לבדוק היטב ולמצוא את הדומיין הטוב ביותר עבורכם כמה שיותר מוקדם, ולא לחכות עם הרכישה חודש או חודשיים נוספים עד לסיומו של האתר, כיוון שייתכן ובדיוק בעוד מספר ימים מישהו אחר ירכוש את הדומיין עליו חלמתם.

הבעיה של העדר דומיינים טובים שהם פנויים לרכישה, הובילה את איגוד האינטרנט העולמי להרחבה של היצע הדומיינים בעולם כולו, כולל בישראל, וכעת יש אלפי סיומות דומיינים אפשריות לרכישה, ועבור הישראלים נוספה האפשרות של רכישת דומיין בעברית וכבר לא חייבים לבחור רק בין דומיינים בשפה האנגלית. מהלך זה הרחיב משמעותית את היצע הדומיינים הטובים שפנויים כיום.

מהו דומיין בעברית?

דומיין בשפה העברית הוא דומיין שניתן לרשום בעברית עם סיומת באנגלית (זה לא השתנה). האותיות העבריות עוברות המרה אוטומטית ברשת האינטרנט לאותיות לטיניות על פי קידוד עולמי מוסכם ובעוד הגולשים רואים את הכתובת בעברית, הדפדפן ומנועי החיפוש רואים את הכתובת המומרת ומזהים אותה בקלות.

האם כדאי לרכוש דומיין בעברית?

רכישה של דומיין בעברית כוללת כמה יתרונות ביחס לדומיין בלועזית:

  • עבור רבים קל יותר לכתוב כתובת דומיין ארוכה יחסית בעבריתולא באנגלית שאינה שפת האם שלהם.
  • בפרסום של דומיין בעברית בשלטי חוצות או פרסומותאחרות יותר קל לזכור דומיין בעברית מאשר דומיין בלועזית.
  • מנועי החיפוש מזהים את ההקשר של הביטוי בדומיין למילותחיפוש רלוונטיות והוא מקבל עדיפות קלה על המקבילים לו בשפה האנגלית.

כיצד רוכשים ומנהלים דומיין בעברית?

חיפוש דומיין בעברית כדאי לבצע ברשם דומיינים מקומי מישראל המאפשר את האופציה הזאת. העלות היא של כמה עשרות שקלים לשנה אחת ולאחר מכן ניתן לחדש בתשלום מחדש לשנה נוספת וכן הלאה (כמו כל דומיין).

ניהול דומיין ברשם דומיינים ישראלי מתבצע בעברית ולכן יהיה לכם קל יותר לכוון את הדומיין לשרת אחסון שאתם שוכרים, להגדיר תיבת מייל או להוסיף בעלים לדומיין וכדומה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת עידן שלומן

מאת: עידן שלומןקניות 25/07/213739 צפיות
תושבי המדינה נהנים לאחרונה משפע של אפשרויות חדשות לרכישת מתנות מיוחדות. הטכנולוגיה החדשה של עולם הצילום הגיעה בסערה לישראל ומאפשרת פיתוח תמונות והדפסה שלהן כמעט על גבי כל מוצר שתעלו בראשכם. על כך במאמר שלפניכם.

מאת: עידן שלומןחוק ומשפט - כללי19/08/20618 צפיות
נקלעתם לחובות שלא באשמתכם (או שכן...) אבל באמת בתום לב? אתם לא יודעים כיצד תוכלו להחזיר את החובות הללו לנושים השונים (בנקים, חברות אשראי, ביטוח, ספקים וכן הלאה)?

מאת: עידן שלומןחוק ומשפט - כללי19/08/20647 צפיות
אחד החוקים הכי משמעותיים מבחינה פיננסית עבור בעלי עסקים רבים (אך גם שכירים או מובטלים) נחקק ב 2019 והביא מהפכה של ממש בנקודה רגישה עבור רבים – צבירת חובות והדרך להתמודד איתם או עם הגעה למצב של פשיטת רגל.

מאת: עידן שלומןדיני עסקים12/07/201065 צפיות
ב 15 לספטמבר 2019 חוקק אחד החוקים החשובים ביותר בשנים האחרונות בכל הנוגע לכלכלה בישראל. מדובר על חוק חדלות פירעון ושיקום כלכלי שמחליף את התהליך של "פשיטת רגל" כפי שהיה קיים במשך עשרות שנים וגרם נזק רב לחייבים, לנושים ולמערכת המשפט בישראל.

מאת: עידן שלומןתחבורה ורכב - כללי24/05/205103 צפיות
במידה ואתם תושבי קרית מלאכי ואתם מעוניינים להתנייד בקלות אתם מוזמנים לעשות זאת באמצעות מונית ספישל שניתן להזמין 24 שעות ביממה.

מאת: עידן שלומןבניין ואחזקה - כללי24/05/201195 צפיות
מוצר שתמצאו בכל בית ישראלי ונחשב אחד החיוניים ביותר הוא המזגן הביתי. קשה לדמיין את החיים המודרניים שלנו ללא מזגן בקיץ או בחורף וכאשר יש תקלה במזגן רובנו ממהרים להזמין טכנאי מזגנים שיגיע כמה שיותר מהר לתקן את המזגן המקולקל. הבעיה שלא תמיד יש טכנאי מזגנים מומלץ שפנוי להגיע באותו היום או אפילו למחרת לשירותי תיקון מזגנים ובחודשי הקיץ הלוהטים טכנאי המזגנים הפופולאריים תפוסים לפחות שבוע ימים מראש. אז מה הפתרון ?

מאת: עידן שלומןשיפוצים28/01/201634 צפיות
חשמלאים מספקים כיום קשת שירותים רחבה ביותר שנוגעת לאספקטים שונים בכל עבודת שיפוצים בבית שלכם, בין אם מדובר בשיפוץ יסודי של כל הבית או ריענון של מערכת החשמל הביתית.

מאמרים נוספים בנושא בניית אתרים

מאת: דוד כהןבניית אתרים18/11/213630 צפיות
סוג נפוץ של אתרים הוא חנות וירטואלית שמציעה לגולשים מגוון מוצרים לרכישה מקוונת. קיראו מה ניתן למכור בחנות הווירטואלית וכיצד לעשות זאת נכון.

מאת: יאירבניית אתרים18/06/194086 צפיות
לא ניתן להפריז בתיאורים לגבי חשיבותו של אתר מקצועי וטוב לתמהיל המיתוג של כל עסק וחברה. האתר מהווה את "חלון הראווה" של העסק, את אמצעי הקשר הישיר שלו אתכם, ולא בכדי הוא נחשב למהותי ביצירת מותג מנצח.

מאת: עידן שלומןבניית אתרים05/06/174882 צפיות
לפני שאתם שואלים את עצמכם איך להשיג לקוחות חדשים לעסק, אולי כדאי לדבר על אתר האינטרנט שלכם ועל תרומתו. אם השקעתם לא מעט על האתר הקודם והלקוחות סרבו להגיע, אולי כדאי שתבדקו את הבעיה לעומקה. ייתכן מאוד שיש לכם בעיה בבחירה של דומיין. מה זה דומיין ואיך הוא יכול לעזור לכם להשיג יותר לקוחות ובפרט לקוחות שאתם באמת צריכים לבית העסק?

מאת: vodplaceבניית אתרים22/03/172722 צפיות
בניית אתרים, על וורדפרס או לא?

מאת: Droxitבניית אתרים26/01/172293 צפיות
כאשר אנו משווקים אם מוצר או שירות, באמצעות האינטרנט, דף הנחיתה, הינו דף שמתוכנן למטרה אחת והיא יצירת לידים.. בדף הנחיתה, אין ניווט שקושר את הגולש לאתר, אך הסיבה המרכזית לכך היא צמצום אפשרויות שעומדות בפני הגולש...

מאת: vodplaceבניית אתרים20/12/162138 צפיות
מחיר יכול להטעות - הנה הסיבה למה.

מאת: vodplaceבניית אתרים26/10/161993 צפיות
עולם בניית האתרים בשנים האחרונות השתדרג עשרת מונים. לא עוד אתרים שלוקח לבנות אותם במשך חודשים שלמים, כיום בזכות מערכות לניהול תוכן פופולאריות כגון וורדפרס ניתן לבנות אתרים בתוך מספר ימים בודדים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica