חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

עיצוב וילונות במשרדים

מאת: אהובה פסחעיצוב07/08/2010983 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק


בכל פעם שאני נכנסת לבניין משרדים או למקום עסק אני תמיד בוחנת ב'ארבע עיניים' את איזור החלונות ובודקת איזה סוג של וילון עוטף אותם, אם בכלל.

יש הרבה בתים שלא שמים דגש לענין הוילונות בבית. דבר שנורא מפריע לי בעין. החלון נראה ערום, לטעמי. אך בכל המשרדים שביקרתי כמעט תמיד יש וילון – מכל סוג שהוא.

עיצוב וילונות במשרד הינו צורך הכרחי. מדוע?

1. במשרדים לעולם אין תריסים בחלונות והסיבה לכך מאוד פשוטה – כדי לחסוך בעלויות בניה, הקבלן מרכיב אך ורק חלון זכוכית. המראה הוא בדרך כלל לא אסתטי, אבל הקבלן יודע שבעל המשרד כבר יכסה את החלון בוילון כלשהוא.

2. האנשים שנמצאים בחללים של בניני המשרדים שוהים בשעות שקרני השמש בשיאה ולכן וילונות מאוד הכרחיים במשרדים.

אילו סוגי וילונות מתאימים לעיצוב וילונות במשרד?

רצוי להתאים את סוג הבד, הצבע וסוג הוילון לעיסוק של המשרד. למשל:

במשרדי רואי חשבון הייתי מציעה עיצוב וילונות בסגנון ונצייני בצבע קרם או לבן-צבעים רגועים לא צעקניים(מתאימים לרואי חשבון).

במשרדי פרסום הייתי מציעה ללכת על צבעים צעקניים כגון: אדום אש, כחול עז או כתום תפוז – צבעים שמתאימים לאופי אנשי הפרסום.

כאן הייתי בוחרת להשתמש בוילונות מבדים איכותיים. רצוי לציין שמשרדי פרסום, להבדיל ממשרדי רואי חשבון שמים יתר דגש על עיצוב המשרד והסיבה לכך בעיקר בגלל שרוב פגישות העבודה מתקיימות במשרד עצמו.

עיצוב וילונות במשרדים קטנים

במשרדים קטנים עם חלון לאורך כל הקיר החיצוני הפונה לרחוב – וילון הוא דבר הכרחי ביותר, מפני שבדרך כלל רצון בעל העסק הוא להסתיר את הנעשה בתוך המשרד.

גם כאן חשוב לשים דגש על עיסוק המשרד,לדוגמא: במכוני יופי של קוסמטיקה או מספרות הייתי מציעה על וילון שכבות בבדים שקופים צבעוניים לאורך ולרוחב של כל הויטרינה החיצונית. במשרדים של מקצועות חופשיים הייתי מציעה וילונות ונציניים בצבעים מתונים.

 



תגיות המאמר: עיצוב וילונות


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אהובה פסח מעצבת וילונות

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אהובה פסח

מאת: אהובה פסחעיצוב פנים09/01/12752 צפיות
אופנת הטפט חזרה אלינו לא מכבר ועוטפת הרבה בתים גם בישראל. מה שהחל כציפוי קירות מבדים, כפתרון זול, התפתח עם השנים לאומנות ממשית. איזה טפטים בולטים בזירת הטפטים וכיצד לשלב טפטים בבית?

מאת: אהובה פסחעיצוב פנים22/12/11803 צפיות
בבואי לבחור וילונות, אני קודם כל נוגעת בבד, ממששת וחשה אותו בידיי, את התחושה הזאת אני רוצה להעביר לבית, במרקם, באווירה ומראה...

מאת: אהובה פסחעיצוב פנים13/11/11972 צפיות
וילונות מהווים חלק בלתי נפרד מיצירת מעטפת לבית, ותורמים לתחושה החמימה והמחבקת שנוצרת בבית מבלי לוותר על אור שמש טבעי מבחוץ, שנעלם ככל שהימים מתקררים.

מאת: אהובה פסחעיצוב פנים25/06/111823 צפיות
הקיץ כבר התחיל ואיתו החופש הגדול. אולי גם זו התקופה לקחת פסק זמן מהעבודה, לשלוח את הילדים לחופשה או קייטנה ולחשוב איך לשפר את עיצוב הבית ועיצוב הוילונות. אם אתם בעניין, אז ריכזתי לפניכם שבעה טיפים לעיצוב וילונות, שייתנו לכם כיוון.

מאת: אהובה פסחעיצוב פנים01/10/103632 צפיות
אז איך עברו עליכם החגים? מה שבטוח זה שאכלתם טוב… אני מכירה הרבה כאלה שהחדר בו הם בילו את מירב זמנם בתקופת החגים – הוא המטבח… במטבח אנחנו מבשלים, אוכלים ולפעמים גם מארחים. ללא ספק מדובר בחדר חשוב מאוד וכך גם צריך להתייחס אליו מבחינת העיצוב.

מאת: אהובה פסחעיצוב פנים12/09/102696 צפיות
רבים חושבים שאין צורך בעיצוב וילונות לחלונות קטנים, אבל זו טעות. וילונות יכולים לתרום הרבה מאוד לעיצוב החדר, גם אם מדובר במרתף או עליית גג שיש בהם בו רק חלונות קטנים

מאת: אהובה פסחעיצוב20/07/103095 צפיות
אחד המרכיבים החשובים ביותר בעיצוב וילונות הוא סוג הבד. נכון, סוג הוילון, הצבע, המיקום ואופן התלייה חשובים אף הם, אבל הבסיס הוא סוג הבד. את סוגי הבדים המשמשים לתפירת וילונות מאפיין עושר רב. לרוב, הבדים הם אותם בדים המשמשים לריפוד ולביגוד. לא הרבה יודעים, אבל ניתן לשלב באותו וילון מספר סוגי בדים

מאמרים נוספים בנושא עיצוב

מאת: דרור אטריעיצוב28/10/172514 צפיות
עבודות של אחזקת נדל"ן מתבצעות על ידי חברות מיוחדות של תחזוקה, ניקיון ושאר שירותי גננות ותיקונים. בנייני מגורים ובנייני משרדים בערים הגדולות זקוקים לעבודות שוטפות של תחזוקה בכל שעות היממה. משרדים גדולים דורשים שעות ארוכות של עבודות תחזוקה וניקיון בכל יום. צוות מקצועי ממונה על ניקיון חדר האוכל, חדרי השירותים וריקון של פחי האשפה במשרדים. שמירה על רמה גבוה של ניקיון תורמת לבניית סביבת עבודה נעימה ובריאה לעובדים ולדיירים.

מאת: moraleעיצוב19/07/175134 צפיות
במהלך השנים התחום של הדפסה על זכוכית השתנה באופן מהותי, מתחום בו נהוג היה להשתמש אך ורק לצרכים עסקיים ושיווקים או לצרכים אומנותיים לשם תצוגה בתערוכות ומוזיאונים, הרי שכיום אנחנו יכולים למצוא שימוש הולך וגובר בהדפסה מסוג זה גם לצרכים אישיים, פרטיים.

מאת: SEOMANעיצוב25/06/172606 צפיות
רוצה לשפר את הלוק שלך? כך תעשי זאת בדרך הנכונה באמצעות שרשרת אחת עדינה שתשנה אותך מקצה לקצה. כל מה שצריך לדעת על האביזרים הקטנים שיכולים לעשות את השינויים הגדולים.

מאת: Droxitעיצוב06/06/172364 צפיות
לעיצוב הדירות הקטנות יש יתרונות רבים, ביניהם בחירת ריהוט פרקטי וייחודי, החל משולחן סלון מעוצב ועד להדפסים על הקירות

מאת: moraleעיצוב19/03/172287 צפיות
כל עסק מבקש לשווק את עצמו לקהל לקוחותיו בכלים הטובים ביותר, בין אם מדבר בשיווק דרך האינטרנט, תקשורת כתובה ואלקטרונית, בשלטי חוצות וכן במיקום בו העסק פועל, אם זה משרד, חנות, מפעל או כל דבר אחר. כל עסק עושה זאת בהתאם לצרכיו ויכולותיו הכלכליות והאחרות.

מאת: רוןעיצוב11/12/162218 צפיות
שרותי זגגות הם תחום הקשור לאספקה, התקנה והחלפת מוצרי זכוכית בבית, ברכב ובעסק, חשוב להזמין זגג אמין היכול לייעץ בבחירת המוצר המתאים להתקנה.

מאת: רוןעיצוב28/09/162259 צפיות
אזורי צל בגינה נוצרים באופן טבעי בגלל הצללה של מבנים או עצים. עיצוב גינה עם השקעה והשראה מאפשר להפוך אזורים זניחים אלה לפינות יפות ומטופחות

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica