חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כל מה שצריך לדעת לפני הקמת אתר מכירות חלק 2

מאת: שלומי הסופרמסחר אלקטרוני08/08/20101030 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק


בחלק זה נתרכז בהבנת הדרישות בממשק המשתמש:
6. עמוד מוצר – בעמוד המוצר בדרך כלל נמצא – תמונה של המוצר, פירוט על המוצר, ומחיר

תמונת המוצר - זהו החלק הכי חשוב בעמוד מוצר, מכיוון שאין ללקוח הפוטנציאלי אפשרות להרגיש ולהריח את המוצר, כל המחשה חיובית תעזור רבות לביצוע המכירה בפועל, התמונה חייבת להיות האיכות מקסימאלית זהו אחד המקומות שצריך לשכוח מזמן הטעינה ומקום עודף בשרת ולדאוג שהתמונה תהיה באיכות הכי טובה שאפשר, מערכות רבות מציעות גם תמונה בגודל כל המסך על-ידי לחיצה על תמונה המוצר, תכונה חשובה אבל לא הכרחית, בעמוד המוצר כדאי שהתמונה תהיה בגודל 250 פיקסל רוחב ומעלה, 400 פיקסל זה הגודל המועדף, התמונה צריכה להיות ממחישה וחיובית, תמונה שלא מפרגנת למוצר תמכור פחות, כן תתפלאו לדעת שהרבה יעדיפו לשלם קצת יותר על מוצרים מסיימים באתרים שבהם התמונה היא איכותית, חיובית ומעודכנת.

פירוט המוצר – פירוט המוצר גם הוא בעל חשיבות גבוהה, על פירוט המוצר אסור לדלג, ישנם אתרים רבים שמראים תמונה ומחיר ומקווים שהמוצר יימכר, לא כך הדבר.
אתר שמכבד את עצמו ייתן ללקוח כמה שיותר פרטים על המוצר, גם כאן יש חשיבות למלל מפרגן שיכול להאדיר את התכונות הטובות של המוצר, מפרט טכני, טבלת רכיבים או כל מידע אינפורמטיבי אחר די מיותרים אך אינם מזיקים למכירות, המלל החשוב ביותר הוא המלל המפרגן למוצר, מציאת התכונות הייחודיות של מוצר זה שבגללן כדאי יהיה לקנות מוצר זה.

מחיר- המחיר בדרך כלל נלקח ומחושב תוך התחשבות במחירי המתחרים ורמת המחירים בשוק, מחיר יקר מדי יחסית למתחרים יחסל את המכירות של אותו מוצר.
יבואנים רבים ממש מכריחים את בעלי העסקים לפרסם מחיר מסוים ודואגים להשוות את המחיר בכל האתרים ברשת, זאת מתוך דאגה שהמחיר לא ישחק, דבר שנובע מתחרות בה כל אחד מוריד כמה שקלים מדי שבוע כדי להיות הזול ביותר באתרי השוואות למיניהם, פעולה זו שוחקת את המחיר לפעמים בכ – עד 50 שקלים בכל חודש.
הפיתרון היצירתי שבעלי האתרים מצאו – להציע מחיר נמוך מהמחיר באתר על-ידי מבצעים ללקוחות נאמנים, למגיעים לחנות פיזית, ולרשומים ברשימת תפוצה, הרבה פעמים בלי ידיעת היבואן ולפעמים בשיתוף פעולה מלא איתו.
כבעל אתר מכירות מתפקידך להיות עירני מאוד למצבים כאלה,  שיכולים לגרום להפסדים רבים כאשר למוצר פרסום ומחיר טוב והמוצר עדיין אינו נמכר.
כדאי לדעת את השוק שמסביבך היטב, אחד מהתפקידים החשובים שלך יהיה לבצע משימות ריגול פשוטות כדי לעלות על מקרים כאלה וזאת על-ידי: הרשמה לרשימת התפוצה של המתחרים, קנייה של מוצר מהמתחרה, יצירת קשר טלפוני ובקשת הנחה ועוד...
וזאת רק כדי לדעת ולקבל שליטה על הנעשה בשוק, יבואן שלא היה מודע למה שקורה, יעריך אותך מאוד לאחר שתביא לידיעתו שהמוצר נמכר בהרבה פחות מאחורי האתר ויטפל בנושא בעצמו, יבואן שהיה מודע ושיתף פעולה בדרך כלל יתחיל לגמגם ואתה תוכל לדרוש להשוות לאותו מחיר.

לסיכום, עבודה על אתר מכירות יכולה להיות מהנה וכיפית.
שליטה על הנעשה אצל המתחרים שלך, לדעת מה הם יוזמים, לאן הם שואפים ובאיזה מחירים הם באמת מוכרים זהו מידע שיכול לעזור מאוד.

בעלי אתרים הוסיפו את אתר המכירות שלכם לאינדקס אתרים ממטרה, ההוספה היא חינם וללא כל תנאים.
אינדקס אתרים ממטרה – פרויקט שנועד לרכז את כל החנויות הוירטואליות בישראל.

המשך יבוא...

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

שלומי הסופר,  15 שנות נסיון בהקמת אתרים וקידום אתרים, מספק שירותים לחברות גדולות 
מקים אינדקס אתרים - ממטרה: פרוייקט ריכוז כל חנויות האינטרנט של ישראל במקום אחד.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שלומי הסופר

מאת: שלומי הסופרפרסום באינטרנט09/12/10853 צפיות
7. גישה למוצרים בהנחה שלקוח הפוטנציאלי נכנס לעמוד הבית של החנות הוירטואלית שלך, בדרך כלל יותר מ-50% יגיעו ישירות לעמוד הבית

מאת: שלומי הסופרקידום אתרים17/08/10964 צפיות
כמקדם אתרים או בעל אתר ישנם כמה דברים שכדאי לדעת לפני הוספת אתר לאינדקס אתרים: כמה חיוני לאנדקס את האתר שלך באינדקסים שונים ברשת ? איזה סוגי אינדקסים קיימים ברשת ? איזה אינדקס עוזר באופן ישיר לקידום האתר ואיזה רק לחשיפה ? מהי האסטרטגיה המועדפת ? אינדוקס אתר באינדקס אתרים מכל סוג אף פעם לא יכול להזיק, הוספת האתר לכל האינדקסים שקיימים ברשת יכולה להיות עבודה סיזיפית למדי ומשתלמת בסופו של יום.

מאת: שלומי הסופרבניית אתרים10/08/101153 צפיות
במאמר זה אשתדל לסכם את כל הניואנסים שצריך להתייחס אליהם כאשר מאפשרים הוספת אתר לאינדקס, מנוע חיפוש, רשימת אתרים וכולי. ניתן להתייחס למאמר זה גם בהקשרים וואריאציות שונות של כל הוספת רשומה למערכת על-ידי משתמש כגון: הוספה לרשימת תפוצה הוספה למועדון לקוחות הוספת פרטי לקוח באתרי מכירות הוספת תגובה או המלצה הוספה לאינדקס עסקים הוספת מאמר לאתר מאמרים ועוד.

מאת: שלומי הסופרמסחר אלקטרוני01/08/101176 צפיות
לפני הקמת חנות אינטרנט, חשוב להבין את הדרישות המינימאליות להקמת אתר שכזה בעלי עסקים בדרך כלל מתעלמים מתכונות החנות ומדרישות פונקציונאליות בסיסיות, לפני רכישת או הקמת חנות וירטואלית, בדרך כלל מסתמכים על הצעת מחיר או כימיה עם חברת בניית האתרים.

מאמרים נוספים בנושא מסחר אלקטרוני

מאת: מאיה אהרונוביץמסחר אלקטרוני10/01/183258 צפיות
בשנים האחרונות הצרכן הישראלי גילה את אליאקספרס והבין שקניות ברשת הן משתלמות ביותר. מאז הפופולריות של האתר בישראל רק הולכת וגדלה. להלן מדריך מקוצר למתחילים בקניות באליאקספרס.

מאת: שרון צרפתימסחר אלקטרוני10/05/172822 צפיות
כנסו לזירה שבה הכל קורה והשתדלו להיות בעניינים כדי להשיג מקסימום של פעילות חכמה באינטרנט. יש לכם אתר מסחרי? כדאי שתוודאו כי יש לכם פופאפ שמוכר יותר.

מאת: vodplaceמסחר אלקטרוני02/03/172707 צפיות
כמות הלקוחות הפוטנציאלים שלך מוגבלת למיקום שלך, אבל באמצעות חנות וירטואלית אתה יכול להסיר מחסומים אלו.

מאת: עומרימסחר אלקטרוני22/02/172125 צפיות
אז אתם מחפשים מוצר מסוים, מותג שאתם אוהבים אבל לקנות את המותג עצמו עולה לכם הון תועפות. התחלתם לחשוב על מוצרים דומים מחברות אחרות שיספקו לכם כמעט את אותו הדבר, לעיתים אף יותר ובמחיר הרבה הרבה יותר משתלם. אבל מה לעשות שלעיתים קשה מאד למצוא את המוצר שאנחנו רוצים או מוצרים שדומים לו אבל יש פתרון...

מאת: עומרימסחר אלקטרוני01/11/162430 צפיות
סקוני (saucony), הנעליים שפרצו לתודעה שלנו לפני קצת למעלה מעשור ועשו מהפך בעולם הספורט שהכרנו כאן כדי להישאר. אחרי שביססו את עצמם כחברת נעליים מהמעולות שקיימות היום בשוק, ממשיכה סקוני במרץ לייצר גם את הנעל האולטימטיבית הבאה.

מאת: tkidumמסחר אלקטרוני27/12/153708 צפיות
3,000 ישראלים מוכרים ב"אטסי" איך זה עובד? ומהם סודות ההצלחה?

מאת: צחי פן מסחר אלקטרוני07/09/152734 צפיות
אנשים יצירתיים מסוגלים להפוך את רשת האינטרנט למקור הכנסה עבורם. בפוסט זה אתן רעיונות כיצד גם אתם תוכלו להפוך את האינטרנט למקור הכנסה עבורכם באמצעות מערכת ניהול האתרים - וורדפרס. כידוע לכם וורדפרס היא חינמית ומאפשרת לכל אדם המחזיק בדומיין ואחסון אתרים לבנות אתר או חנות משלו בכמה דקות בלבד ולהפוך אותו לנכס מניב. שנתחיל?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica