חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

3 דברים שחיילים משוחררים יכולים לעשות בארצות הברית

חיילים משוחררים רבים רואים בארצות הברית אפשרות מצוינת לפתוח את החיים. ארצות הברית מציעה מגוון רחב של אפשרויות כדי לעשות את זה ורבים רואים בה הזדמנות קוסמת.

מדוע ארצות הברית?

ארצות הברית היא קודם כל מדינה ידידותית בה קל יחסית להסתדר ולתקשר בגלל השפה. רובנו מדברים אנגלית ברמה כזו או אחרת אבל מספיק טוב על מנת שנוכל להסתדר בה טוב מאוד, לפחות אם אנחנו מדברים על נושא של עבודה. להמון ישראלים יש אי אילו קשרים בארצות הברית שיכולים לעשות את הנחיתה שם לקלה ורכה יותר אם זה להגיע למשפחה או לחברים. האפשרות לקבל עבודה בארצות הברית, לעשות טיול גדול או ללמוד לתואר נראה קוסם ואפשרי.

עבודה בארצות הברית

אם תרצו קודם כל רק לעבוד בארצות הברית כדי לעבוד קשה מספר חודשים ואז להחליט אם אתם רוצים להמשיך לטיול גדול או ללימודים, כדאי שתצאו מהארץ מוכנים על עבודה מסודרת וכמובן עם ניירות המסדירים את עבודתכם.

יש חברות רבות שישמחו לסדר לכם עבודה בארצות הברית בתנאים טובים. כבר כאן תעברו ראיון, הדרכות ותצאו מסודרים.

העבודות הפופולאריות בארצות הברית הן בעיקר עבודה בתחום המכירות. ניתן למצוא עבודה בעגלות בקניונים - ישנן חברות המפעילות עגלות מכירה של מוצרי קוסמטיקה שונים ומוצרי ים המלח הידועים בכל העולם. מכירות באוטו גלידה הינה עבודה פופולארית ויכולה להכניס כסף לא רע (צריך רישיון לרכב).

טיול מחוף לחוף בארצות הברית

ארצות הברית מציעה מגוון רחב מאוד של אפשרויות לטיולים, בהם כל אחד יכול למצוא את הסגנון שהוא אוהב. טיול מחוף לחוף עבור חיילים משוחררים יכול להיות חוויה מדהימה של פעם בחיים. לחרוש את ארצות הברית ברכב לכל רוחבה הוא טיול מדהים ללא ספק. בטיול כזה אפשר לשלב בין טיולים וקניות בערים הגדולות כמו ניו יורק, מיאמי, לוס אנג'לס ויחד עם זה גם לראות נופים וטבע עצומים כמו הפארקים הלאומיים כמו הילוסטון, יוסמיטי, גרנד קניון ועוד.

לימודים בארצות הברית

לימודים בארצות הברית הם לא דבר קל, לא פשוט וגם לא זול ברב המקרים. אבל אם כל זה לא מפחיד אותך אלא מאתגר אותך, ארצות הברית מציעה מגוון רחב של אפשרויות. איכות ההוראה בארצות הברית היא גבוהה מאוד.

יתרון בולט לנו כישראלים הוא הקהילה היהודית או חברים ומשפחה (למי מאיתנו אין איזה דוד רחוק שגר בארצות הברית?) הדבר יקל על הקליטה במדינה הזרה. זה יכול לעזור בתחומים כגון מציאת עבודה, דירה ועזרה בפתרון של בעיות מקומיות אחרות.

האוניברסיטאות מציבות רף קבלה גבוה בפני המועמדים אך אם אינכם יכולים לעמוד בתנאים שמציב המוסד, תוכלו בוודאי למצוא אוניברסיטה שתתאים ליכולותיכם.

לסיכום, האפשרויות עבור חיילים משוחררים בארצות הברית הן רבות. רק צריך לקבל החלטה, להזמין כרטיס טיסה, לסדר את הויזה ולעבור בשעריה של אחת המדינות הגדולות בעולם.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

"אחרי השירות" הינו פורטל חיילים משוחררים המרכז מגוון עצום של מידע בתחומים שונים עבור חיילים משוחררים ומשתחררים: מענק שחרור, היחידה להכוונת חיילים משוחררים, עבודה מועדפת, עבודה בחו"ל, תהליך חיפוש עבודה, לימודי פסיכומטרי, לימודי תואר, הכשרה מקצועית וקורסים, לימודי שפות, טיול אחרי צבא ועוד.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת פורטל חיילים משוחררים

מאת: פורטל חיילים משוחרריםחברה ומדינה - כללי12/04/111357 צפיות
להיות חיילים משוחררים זה כיף וזה משחרר, אבל להיות חיילים משוחררים זה גם קצת... מפחיד. פתאום אתם גדולים ופתאום אתם בעולם הגדול ופתאום אתם מרגישים לפעמים ש – אתם לא ממש יודעים מה לעשות. אז מה עושים?

מאת: פורטל חיילים משוחרריםלימודים אקדמאיים12/03/111141 צפיות
בתור חיילים משוחררים עומדות בפניכם המון אופציות. בעצם עכשיו הגעתם לגיל שאפשר להתחיל. השאלה היא רק... להתחיל מה?

מאת: פורטל חיילים משוחרריםצבא וביטחון12/02/111249 צפיות
כבר אין אף גננת שתגיד מה מותר ומה אסור, ואין אף מורה עם עיניים בגב, ואפילו לא מפקדת אחת שגדולה מאתנו בחודש וחצי שתפיל אותנו למאה שכיבות שמיכה. השתחררנו מהמדים ומהנשק ואחרי שישנו שבוע רצוף – עכשיו הגיע הזמן שלנו להחליט - מה אנחנו רוצים לעשות כשנהיה גדולים?

לאחר השחרור הצבאי, בין חשיבה על לימודים, טיול ושאר הירקות, עולה לכולנו המחשבה על עבודה בחו"ל, ובפרט – עבודה בארצות הברית. כיצד מוצאים עבודה בארצות הברית וחוסכים לטיול הגדול באמת? כל המידע במאמר הבא.

מאת: פורטל חיילים משוחרריםזכויות הפרט15/08/101259 צפיות
השתחררתם מהצבא? מזל טוב! כחיילים משוחררים עומדים לרשותכם כלים היכולים לסייע לכם למעבר קל ונוח. הפרטים בכתבה הבאה!

מאת: פורטל חיילים משוחרריםחברה ומדינה - כללי15/08/101420 צפיות
השתחררתם מהצבא? מזל טוב! כל שנותר הוא לנחות עם שתי רגליים על הקרקע ולהשתלב בחיים האזרחיים. זקוקים לעזרה? היחידה להכוונת חיילים משוחררים תשמח לעזור! כל המידע בכתבה הבאה

אם זה עתה השתחררתם מהשירות הצבאי, בוודאי אתם נמצאים בתהליכי חשיבה לגבי עתידכם ומסלול חייכם. אם עבודה יכולה להתאים לכם כרגע, הכתבה הזו במיוחד בשבילכם!

מאמרים נוספים בנושא עבודה וקריירה - כללי

מאת: רועי כץעבודה וקריירה - כללי15/03/222939 צפיות
מחפשים רשתות צל? הגעתם למקום הנכון בירושלמי תוכלו למצוא מגוון רחב של רשתות צל, בכל הסוגים באיכות הכי טובה בשוק במחירים נוחים ואטרקטיביים שיתאימו לכל כיס תוכלו למצוא רשת צל דו שכבתית, רשת צל חד שכבתית, רשת צל לגינה, רשתות צל למרפסת רשת צל יכולה לסייע לכם בכל עונות השנה, תוכלו להתחמק מהשמש החזקה ומהגשם ניתן להזמין מהמידות הקיימות באתר או בהתאמה אישית בהתאם לרצונותיכם התעניינתם? כנסו אלינו לאתר >>> https://www.yerushalmy-son.co.il/product-category/%D7%94%D7%A6%D7%9C%D7%9C%D7%94/

מאת: רועי כץעבודה וקריירה - כללי15/03/222812 צפיות
מחפשים רשתות צל? הגעתם למקום הנכון בירושלמי תוכלו למצוא מגוון רחב של רשתות צל, בכל הסוגים באיכות הכי טובה בשוק במחירים נוחים ואטרקטיביים שיתאימו לכל כיס תוכלו למצוא רשת צל דו שכבתית, רשת צל חד שכבתית, רשת צל לגינה, רשתות צל למרפסת רשת צל יכולה לסייע לכם בכל עונות השנה, תוכלו להתחמק מהשמש החזקה ומהגשם ניתן להזמין מהמידות הקיימות באתר או בהתאמה אישית בהתאם לרצונותיכם התעניינתם? כנסו אלינו לאתר >>> https://www.yerushalmy-son.co.il/product-category/%D7%94%D7%A6%D7%9C%D7%9C%D7%94/

מאת: רוני הכהןעבודה וקריירה - כללי22/08/187388 צפיות
יש תנאים מעולים גם כשחושבים על עבודה פשוטה כמו עבודה בעגלות במרכזים מסחריים.

מאת: שלום כהןעבודה וקריירה - כללי16/07/187546 צפיות
רוצים למצוא עבודה עם תנאים טובים יותר מהממוצע? אם אתם בדיוק נמצאים בתקופה של אחרי צבא, וחשוב לכם לוודא שאתם בוחרים לעבוד במקום שיוכל להעניק לכם את התנאים הטובים ביותר שתוכלו למצוא, אז בחירת עבודה מועדפת זה ללא ספק משהו שיהיה כדאי לכם לשקול.

מאת: שלום כהןעבודה וקריירה - כללי16/07/187497 צפיות
מחפשים אחר עבודה מועדפת ודואגים בכל הנוגע לשלל האופציות השונות שעומדות מולכם ובמה יהיה כדאי לבחור? דעו לכם כי מציאתה של עבודה מועדפת זהו ללא ספק דבר שיכול להיות מאוד פשוט. רק תצטרכו לוודא כי אתם מקדישים לנושא את מלוא תשומת הלב שלכם וזאת על מנת להבטיח שתוכלו למצוא בסופו של יום עבודה אשר באמת תגיע עם ערך מוסף ותוכל לתרום לכם מבחינה כספית ואישית.

מאת: רוני הכהןעבודה וקריירה - כללי30/01/188033 צפיות
תמיד תהיה דרישה לציוד שנמצא על העובד וכולל במקרים ניכרים לבישת סינר בתור חלק בלתי נפרד מבגדי העבודה.

מאת: שלום כהןעבודה וקריירה - כללי03/08/179627 צפיות
ההחלטה לקנות נכס שיהיה רק שלכם זו החלטה לא פשוטה אך רבים בוחרים בה בשנים האחרונות והאמת היא שיש בכך היגיון רב.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica