חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

השתחררת מהצבא - מה אתה רוצה לעשות כשתגדל?

בנים מחכים ליום הזה 1095 ימים (שהם 26,280 שעות, שהן 1,576,800 דקות) ובנות 730 ימים (שהם 17,520 שעות, שהן 1,051,200 דקות) (אבל מי סופר... נכון?). יום השחרור מצה"ל! אז היום הגדול כבר הגיע, או שהוא ממש ממש קרוב, ויחד עם הריח הנעים והטוב של החופש צצים גם פתאום המון סימני שאלה בראש, אחד אחרי השני.
כבר אין אף גננת שתגיד מה מותר ומה אסור, ואין אף מורה עם עיניים בגב, ואפילו לא מפקדת אחת שגדולה מאתנו בחודש וחצי שתפיל אותנו למאה שכיבות שמיכה. בעצם זאת הפעם הראשונה שאנחנו עומדים בפני עצמנו ואיננו נמצאים תחת אחריותה וכנפיה (זו חצי הכוס המלאה) או תחת מסגרתה ונהליה (לעתים זו חצי הכוס הריקה) של אף מסגרת. השתחררנו מהמדים ומהנשק ואחרי שישנו שבוע רצוף – עכשיו הגיע הזמן שלנו להחליט - מה אנחנו רוצים לעשות כשנהיה גדולים?
להיות חיילים משוחררים זה כיף אדיר, וזו תחושת שחרור רבה, אבל יחד עם הכיף והשחרור מגיעות באמת המון שאלות בנוגע לעתיד (לפעמים החופש הזה הוא גם שינוי קיצוני מאוד שמביא איתו לא מעט בלבול). בתור חיילים משוחררים כל האופציות עומדות בפנינו – אנחנו יכולים ללכת לעבוד בעבודה מועדפת, ללכת ללמוד (לא לשכוח להשתמש במענק השחרור לשכ"ל!), לנסוע לטיול או לעשות כל דבר אחר העולה על רוחנו.
יש מעטים שתמיד ידעו מה הם רוצים להיות כשיהיו גדולים, ומיד ברגע שהם הופכים לחיילים משוחררים (קוראים לזה 'אזרחים'... נכון? צריך להתרגל למילה הזו!) הם כבר מתחילים לצעוד בדרך הזו. אבל הרוב הגדול לא בדיוק יודעים עדיין מה בא להם ומה כדאי להם לעשות, ובדיוק בשבילם הוקם הפורטל לחיילים משוחררים – אתר שיש בו מאגר עצום של מידע על האפשרויות העומדות בפני חיילים משוחררים אחרי הצבא, החל מהפיקדון, דרך העבודה המועדפת, הטיול לחו"ל ועד לבחירת מוסד לימודים לתואר ראשון.
האתר מתעדכן כל הזמן ויש בו פריסה של המון אפשרויות שקיימות עבור חיילים משוחררים והוא עוזר לעשות קצת סדר בבלגאן שלפעמים מגיע יחד עם השחרור. זה הזמן לקחת זמן לעצמנו, לקחת נשימה עמוקה ולבדוק מה באמת היינו רוצים לעשות. במקום להתפזר בכל מיני אתרים ומקומות, או להתבלבל ממיליון מקורות מידע שונים – אפשר להיכנס לפורטל לחיילים משוחררים ולהחליט מה בא לנו לעשות עכשיו, כשאנחנו כבר אזרחים.

 



תגיות המאמר: חיילים משוחררים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

"אחרי השירות" הינו פורטל חיילים משוחררים המרכז מגוון עצום של מידע בתחומים שונים עבור חיילים משוחררים ומשתחררים: מענק שחרור, היחידה להכוונת חיילים משוחררים, עבודה מועדפת, עבודה בחו"ל, תהליך חיפוש עבודה, לימודי פסיכומטרי, לימודי תואר, הכשרה מקצועית וקורסים, לימודי שפות, טיול אחרי צבא ועוד.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת פורטל חיילים משוחררים

מאת: פורטל חיילים משוחרריםחברה ומדינה - כללי12/04/111356 צפיות
להיות חיילים משוחררים זה כיף וזה משחרר, אבל להיות חיילים משוחררים זה גם קצת... מפחיד. פתאום אתם גדולים ופתאום אתם בעולם הגדול ופתאום אתם מרגישים לפעמים ש – אתם לא ממש יודעים מה לעשות. אז מה עושים?

מאת: פורטל חיילים משוחרריםלימודים אקדמאיים12/03/111140 צפיות
בתור חיילים משוחררים עומדות בפניכם המון אופציות. בעצם עכשיו הגעתם לגיל שאפשר להתחיל. השאלה היא רק... להתחיל מה?

לאחר השחרור הצבאי, בין חשיבה על לימודים, טיול ושאר הירקות, עולה לכולנו המחשבה על עבודה בחו"ל, ובפרט – עבודה בארצות הברית. כיצד מוצאים עבודה בארצות הברית וחוסכים לטיול הגדול באמת? כל המידע במאמר הבא.

מאת: פורטל חיילים משוחרריםזכויות הפרט15/08/101258 צפיות
השתחררתם מהצבא? מזל טוב! כחיילים משוחררים עומדים לרשותכם כלים היכולים לסייע לכם למעבר קל ונוח. הפרטים בכתבה הבאה!

מאת: פורטל חיילים משוחרריםחברה ומדינה - כללי15/08/101419 צפיות
השתחררתם מהצבא? מזל טוב! כל שנותר הוא לנחות עם שתי רגליים על הקרקע ולהשתלב בחיים האזרחיים. זקוקים לעזרה? היחידה להכוונת חיילים משוחררים תשמח לעזור! כל המידע בכתבה הבאה

אם זה עתה השתחררתם מהשירות הצבאי, בוודאי אתם נמצאים בתהליכי חשיבה לגבי עתידכם ומסלול חייכם. אם עבודה יכולה להתאים לכם כרגע, הכתבה הזו במיוחד בשבילכם!

חיילים משוחררים שזה עתה פשטו את המדים לא תמיד יודעים מה הצעד הבא שלהם. אחת האפשרויות היא טיסה לארצות הברית לצרכי לימודים, עבודה או טיול מחוף לחוף. כל המידע בכתבה הבאה

מאמרים נוספים בנושא צבא וביטחון

מאת: tiloniצבא וביטחון14/02/221495 צפיות
לצערנו, מיגון חלונות הוא חלק אינטגרלי מהיותינו ישראלים בארץ הזו. מיגון חלונות הוא מה שלא פעם אנחנו פשוט לא יכולים להתפשר עליו. הביטחון שלנו ושל היקרים לנו הוא באמת הדבר החשוב ביותר

מאת: shlomy mutzafiצבא וביטחון22/07/211606 צפיות
המציאות של היום מצריכה מאתנו לקחת אחריות ולהגביר את הביטחון האישי שלנו ושל הסובבים אותנו. מידיי יום אנו שומעים ורואים במהדורות החדשות על עוד קטטה, עוד פריצה לבית עוד אלימות ועוד סיטואציות מאיימות שיכולות בקלות להגיע לסביבתנו הקרובה.

מאת: shlomy צבא וביטחון29/03/181464 צפיות
חוקרים פרטיים לא פועלים רק באזורים מקומיים, חקירות זה תחום שיכול להגיע למספר מדינות בעם מדובר על חקירות נכסים או אנשי ציבור וחשוב לדעת איזה משרד חקירות עשיו להביא עבורכם את התוצאות המשמעותיות

מאת: רוני הכהןצבא וביטחון15/03/171736 צפיות
עד כמה שונה הדיון בנושאים צבאיים ואחרים במסגרת המשפטית הצבאית? קראו את הדברים החשובים הבאים.

מאת: דוד דרומרצבא וביטחון19/03/152514 צפיות
מי – מרכז לזהות המורכב ממוסיקאיות שמפעילות הרכב מוסיקלי, שעוסק בהדרכה בנושאי "זהות יהודית וציונית" בשילוב נגינה של יצירות מוסיקליות מוכרות ומקוריות.

מאת: דוד דרומרצבא וביטחון19/03/152039 צפיות
מי – מרכז לזהות המורכב ממוסיקאיות שמפעילות הרכב מוסיקלי, שעוסק בהדרכה בנושאי "זהות יהודית וציונית" בשילוב נגינה של יצירות מוסיקליות מוכרות ומקוריות.

מאת: sharondan80צבא וביטחון17/02/152531 צפיות
אין אחד שלא מכיר את אנשי החליפות השחורות הצמודים לאיש חשוב עם המבט החתום בעיניים והמיקרופון באוזן. מדובר באנשים אשר תפקידם הוא אבטחת אישים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica