חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

רכיבה על אופניים לשיפור הכושר הגופני

מאת: שירה רובינשטייןאופניים12/08/20101061 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מרבית האנשים מודעים היטב לחשיבות השמירה על הכושר הגופני ועל תזונה נכונה. הבעיה העיקרית היא ההתמדה, כאשר מרביתנו מנהלים מלחמה יומיומית עם עצמנו כיצד לשמור על הכושר הגופני בצורה הטובה והיעילה ביותר, מבלי שימאס לנו. כושר גופני דורש התמדה לאורך זמן, מה שקשה לרובנו עקב הלחץ היומיומי בו אנו מצויים, בעבודה, בלימודים, במשפחה ובשאר הדברים.אחת הדרכים היעילות והמהנות ביותר לשמור על כושר גופני היא רכיבה על אופניים, בזכות היכולת לשלב אותם כחלק בלתי נפרד מחיי היומיום העמוסים שלנו, ואפילו לא להקדיש לכך זמן רב או להרגיש שאנו נמצאים באימון.

אופניים – לפיתוח השרירים וסיבולת לב ריאה

רכיבה על אופניים משפרת את סיבולת לב הריאה ועובדת על שרירי הרגליים והידיים. בנוסף, רכיבה על אופניים היא דרך מעולה לאבד קצת ממשקל הגוף, כמובן תוך שמירה על תזונה נכונה. במידה ואתם גרים במרחק קרוב יחסית למקום העבודה או הלימודים, אתם יכולים להתחיל לשלב פעילות ספורטיבית ביומיום. במקום לקחת את הרכב או הקטנוע, רכבו על אופניים לעבודה ולסידורים שונים. אם המרחק הוא גדול מדי ואתם חוששים להגיע לעבודה עייפים ומזיעים, התחילו ברכיבות קצרות בשעות הערב על שבילי אופניים, מה שגם ישפר לכם את הכושר הגופני וגם את המצב רוח.תתחילו לרכב על אופניים בהדרגה ותוך זמן מועט תכלו לרכב למרחקים ארוכים ללא מאמץ.

אופניים – לעשות כושר מבלי להרגיש זאת

יש לזכור, בדומה לכל אמצעי לשמירה על כושר גופני, גם ברכיבה על אופניים, מילת המפתח היא התמדה. בימי הקיץ, מומלץ לרכב על אופניים עם בגדים נוחים, גם לעבודה. אם אינכם מעוניינים להגיע על אופניים מזיעים לעבודה, קחו אתכם בגדים להחלפה וכך תגיעו למשרד רעננים ומוכנים לעבודה. זכרו - פעילות ספורטיבית בשעות הבוקר ממריצה את מערכת הדם ועוזרת לשמירה על הריכוז במהלך יום העבודה. בנוסף, אופניים יחסכו עבורכם זמן יקר ויאפשרו לכם לשלב את הפעילות הגופנית במהלך היומיום, כך שלא תצטרכו לשכנע את עצמכם ללכת למכון כושר או לריצה, אחרי יום עבודה קשה.

 



תגיות המאמר: אופניים, רכיבת אופניים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אופני הרים, אופני עיר, אופני כביש, אופניים מתקפלים, אופני פעלולים, אופניים חשמליים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שירה רובינשטיין

מאת: שירה רובינשטייןאופניים31/08/101031 צפיות
הרכב הוא ללא ספק אחד ההמצאות המשפיעות ביותר של התקופה המודרנית. האפשרות להגיע ממקום למקום ללא שום מאמץ ובמהירות שעולה פי כמה מקצב ההליכה, הפכה את הרכב לכלי תחבורה הפופולארי ביותר. יש בעיה אחת- הוא יותר מידי פופולארי. ככל שחולף הזמן מס' הרכבים המאכלסים את רחובותינו גדל באופן תמידי והופך לבלתי נסבל. הכבישים עמוסים גם בשעות שאינן נחשבות עמוסות ונסיעה שאמורה להיות קצרה הופכת להיות במקרים רבים מייאשת ומייגעת.

מאמרים נוספים בנושא אופניים

מאת: nirאופניים30/05/213869 צפיות
תזונה לרוכבי אופניים - חשוב מאוד לדעת שאכילה לא נאותה במשך השבוע, לאלו הרוכבים בעיקר בסופי השבוע, לא מאפשרת הרזייה או הורדת אחוזי שומן ! עוד מידע >>

מאת: עידן אברהמיאופניים21/02/182349 צפיות
הטכנולוגיה העכשווית מאפשרת ליהנות מאינספור אפשרויות חיוביות ומעולות לשפר ולשדרג את איכות החיים של כל אדם ובכל מצב. הדבר המדהים אפילו יותר, הוא שניתן לעשות זאת גם תוך שמירה על איכות הסביבה ויצירת ערך רב גם לדורות הבאים. כל זה משתלב באופן מובהק ברכישת אופניים חשמליים בתור אמצעי התחבורה העיקרי בחיינו.

מאת: עידן אברהמיאופניים17/02/182012 צפיות
מנעולים לאופניים כל דבר בעל ערך דורש יחס עדין ומחושב – משום שאחרת אפשר לאבד אותו מהר מאוד. ולפיכך, כאשר רוכשים זוג אופניים, חשוב מאוד שלא להקל ראש בכל הקשור לבטיחות שלו ולדאוג לרכוש גם מנעול לאופניים שילווה אתכם נאמנה כל זמן שהאופניים נמצאים ברשותכם. לכן סקר שוק בתחום מנעולים לאופניים על מנת לבחור את האופציה הנוחה ביותר מצד אחד, אך גם כזאת שתשדר לגנבי האופניים הפוטנציאליים שאין להם מה לחפש כאן.

מאת: ענת אמראופניים16/07/152475 צפיות
בשביל רובנו, רכיבה על אופניים היא מקסימום תחביב. אך, בשביל עוד ועוד אנשים, אופניים הם ספורט ממכר. בכתבה פה נספק לכם כמה טיפים שאולי יעזרו לבחור ולקנות זוג אופניים איכותי.

מאת: ענת אמראופניים25/06/152130 צפיות
כולנו מכירים את האופניים הירוקות של תל אופן וכולנו רואים מדי יום אנשים רוכבים ברחובות על אופניים. בעיר, לרוב, אנו רואים אופניים פשוטות יחסית שנועדו לרכיבה יומיומית בתנאים נוחים סך הכל.

מאת: ענת אמראופניים28/04/152241 צפיות
הכל על רכיבה נכונה ושדרוג האופניים.

מאת: elichai rubinאופניים24/02/151897 צפיות
ם בעבר האופניים הרגילות היו מונעות על ידי כוח רגליו של האדם, כיום אופניים חשמליות מונעות על ידי מנוע עזר אשר נמצא על האופניים עצמם. שדרוג זה התאפשר בעיקר של התפתחות בשני תחומים עיקריים - תחום הסוללות אשר אפשר יצירת סוללה קלת משקל ובעלת קיבולת אנרגיה רבה ובתחום המנועים שאפשר לייצר מנוע חזק וקטן מספיק אשר יניע את האופניים, אך לא יצור עומס על הרוכב.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica