חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הזכות הגדולה לקבל הסמכה כבן דור שני לשואה

מאת: אסתי שפרשואה ותקומה06/04/20091596 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

 הזכות הגדולה לקבל הסמכה כבן דור שני לשואה


לא לכל אחד יש זכות ,לקבל הסמכה כבן דור שני לשואה.אתה צריך קודם כל -להיות בן של הורה בוגר שואה מוסמך או הורים, שזה מעלה את סיכויי ההתקבלות שלך,כמובן.
התנאים לקבלת התואר הם:
1.היו לך הורים או הורה אשר התקבלו/התקבל לשואה שלא מרצונם/מרצונו- ועמדו בה בהצלחה.
להלן הפירוט: עמדו בה בהצלחה:אבדו הורים,אחיות,בית ,אישה,ילדים,בטחון עצמי,פרק חיים חשוב מחייהם ולמרות הכול הצליחו לשרוד ולהביא אותך לעולם.
2.כשהביאו אותך לעולם דאגו הוריך, יחד עם החלב -לטבל את אווירת הבית בסיפורי שואה או בשתיקה מחרישת אוזניים על הטראומה שעברו.
3.היית אם ואב להוריך.היית מוחל להם על כל דבר שעשו עם המשפט הקבוע:"הם עברו דבר כל כך נורא,אפשר להבין אותם" וויתרת להם על זכות הכעס המוצדק שפעפע בתוכך, וויתרת גם על זכותך המוצדקת להיות ילד ולא מבוגר -המגדל שברי כלים בבית.
4.לא קיבלת הדרכה פסיכולוגית כל שהיא להתמודד עם פצעי שואה לא פתורים כגון:שתיקות רועמות,סיפורי אימים על גדרות תייל וגנבת גזר עם עונש של "הקפאה בלילה "על העוון הנורא "לבקש להשביע את רעבונם.
5.אכלת אחוז אמוק , משך כל היום- ועדיין אמך דחפה לך עוד קצת, כי אתה יודע ,היא הייתה רעבה- ואתה לא יודע להעריך את גדולת האוכל ,שהיא דוחפת לך משך כל שעות היום.ואז היית שומע סיפורי רעב איומים על הסיר הענק, שהקאפו נתנה לאמך רק את המים, ולא טרחה לתת לה תפו"א -ואמך איימה עליה בגבורתה ,שלכשיגמר הטירוף במחנה היא תלמד אותה לקח....
6.בלילות היית חולם על הסיפורים שלא פסקו- על אומללות,צער,אובדן וקשיים.לא העזת לחייך סתם כך-כי הרי הוריך עברו דבר נורא.
7.יום אחד שמעת שהוריך הם נמושות ,על כי לא היה להם הכוח לקום ולהתנגד- והם צריכים להתבייש ולהסתיר את אוזלת ידם ולכתם "כצאן לטבח"-ולא הבנת למה.
8.התביישת להיות בגיל ההתבגרות מאושר-כי הרי בדיוק באותו גיל הוריך נלקחו למחנות ולא חוו את האושר של "גיל הטיפש עשרה" ועליך לשלם על כך את המחיר.
9.ראית את הוריך בערוב ימיהם, יושבים ספונים בתוך עצמם ,חווים בכאב מחדש את הטראומה -והפעם אתה לא שם להקשיב כל הזמן ,כי ברחת בהזדמנות הראשונה מחברתם -לגור במעונות הסטודנטים או בכל מקום, בו לא ירדפו אותך סיפורי השואה.
10.אמך ספרה לך שרצתה מאד אותך ,אבל כששמעה שהיא בהריון -נתפסה לפאניקה וחשבה ,איך לא להביא אותך לעולם נורא שכזה...
11.סיפרו לך במקרה ולא גזרו על עצמם שתיקה ,כי רבים קצו בחייהם ורצו אל הגדר המחושמלת-אבל הם לא -כי הם רצו לחיות...ואתה מדמיין את הקושי...ומעריך...
12.סיפרו לך : איך מנערה גאה שהייתה בשומר הצעיר בדקות ספורות הפכה אמך לכלום חסר שיער,לבוש שק וקבקבי עץ...כשתמרות העשן והריח סיפרו לה, שכל אהוביה עלו בתמרות עשן...

ואם אתה עומד בכל התנאים שמניתי,או בחלקם או יש לך נקודות זכות נוספות...הידד!התקבלת אחי למועדון "הבית השני"-המוציא מתוכו "דור שלישי" לשואה גאה...עם כל מה שהבאת אתה לביתך בזכות התואר הנכסף...

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אסתי שפר,מאסטר רייקי,הילינג אנרגטי,פרחי באך ומלחי שוסלר,הצמחה ומודעות בעזרת קלפים שונים ותקשור.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אסתי שפר

מאת: אסתי שפררוחניות - כללי26/01/105602 צפיות
משמעת עצמית- היא דבר המאפשר לנו לפעול ולעשות מה שחשוב לנו ,מבלי להיכנע לרצונות שונים שחולפים בתודעתנו, שאנו לא באמת רוצים. אם יש לך משמעת עצמית גבוהה יש יותר סיכוי שתעשה מה שאתה רוצה לעשות, תהנה מהחיים שלך, תגשים דברים בחייך ותיצור לעצמך פעילויות מהנות.

מאת: אסתי שפררוחניות - כללי01/01/101801 צפיות
בני מזל דלי מייצגים את האוויר הגבוה. בין מזל דלי למציאות קשר מקרי לחלוטין. לרוב נמצא אותם מעופפים בעולם הדמיון העשיר שלהם. בני מזל דלי הם טיפוסים הומניטאריים ושוחרי שלום. ברצונם לעזור לאנושות כולה ולהציל את העולם. לא סתם אנו נמצאים עכשיו בעידן הדלי, עידן רוחני ביותר אשר עמותות ואגודות שונות צצות בו ללא הרף

מאת: אסתי שפריהדות01/01/102568 צפיות
לכל חודש בשנה העברית, משמעות מיסטית. חודש שבט מלמד אותנו, על מעיין החוכמה. חודש שבט משמש כצינור עבורנו. קרש קפיצה לשלב הבא בחיינו. האות המזוהה בקבלה עם חודש "שבט" היא צד"י, המכונה תכופות גם "צדיק". הקבלה מקשרת את חודש "שבט" עם שבט "אשר". ראש חודש שבט מוזכר בתורה כיום שבו משה רבנו פתח בדברי מוסר לכלל ישראל בטרם מותו שזה היה חודש ושבוע לפני פטירתו . ייחודו-בהיותו ראש השנה לאילן ,ומובא בספרים שיום זה הוא כראש השנה, שמסוגל לתפילה על פירות האילן, ובכללן "הפירות" של האדם, אלו בניו ובני בניו שיעסקו בתורה ובמעשים טובים ויצליחו לגדול בטעם ובריח טוב.

מאת: אסתי שפריהדות08/12/091655 צפיות
נר ראשון של חנוכה,הוא התדר של הראיה הפנימית, העין השלישית.איזור זה גם נחשב רגיש לאור, ועל פי הגישה המיסטית, כאשר הוא מתפתח אזי הוא מסוגל להבחין באור הבא מממד הרוח או הנשמה.

מאת: אסתי שפרשואה ותקומה04/12/092025 צפיות
הדיאלוג בין אם לעוברה נערך לעיתים קרובות בתקופת ההיריון. אני מכירה אם -שהייה לה דיאלוג עם בתה ברחם, אחרי שעברה שואה ארוכת ימים-בה היא וחברותיה נשבעו כשיצאו ממנה להראות לגרמנים כי "עם ישראל חי" ולהביא ילדים רבים לעולם.

מאת: אסתי שפררוחניות - כללי30/11/091686 צפיות
"כשם שבראש-השנה ניתנת החיות לכל השנה, כך בי"ט בכסלו נפתחים במרום אוצרות השפע והברכה של פנימיות התורה, וכל אחד ואחד מישראל יכול לשאוב כוחות חדשים ללימוד החסידות ולהליכה בדרכיה".

מאת: אסתי שפררוחניות - כללי24/11/091451 צפיות
מודעות מתגוננת נדרשת, לכל מי שמרגיש שהחיים הם מסוכנים,שלא כדאי לשנות דברים,שצריך להזהר,לשמור על מה שיש,לחפש בטחון.זאת המודעות שנענית לפחד ע"י בריחה או תקיפה.היא יוצרת התנהגות הגנתית.אדם שנתקע ברמה זו של מודעות מונע בדרך כלל ע"י אינסטינקט העדר,ומשתדל להיות כמו כולם. הוא ממש את עצמו באמצעות תלות במסגרות:במשפחה,בקהילה,בתחושת השייכות,בנוחות החומרית,באשליה של בטחון ובמיוחד בדעות קונבנציונאליות(מרגלית אילון)

מאמרים נוספים בנושא שואה ותקומה

מאת: אבי בכרשואה ותקומה24/12/171649 צפיות
מאמר זה סוקר את עשרת הימים האחרונים בחייו של היטלר בבונקר בו שהה ובו סיים את חייו בהתאבדות, המאמר מסתמך על עדויותיהם של עוזרים ויועצים ששהו בבונקר לצידו של היטלר בימיו האחרונים ועל ממצאי מחקרים קפדניים שבוצעו לאורך השנים, ומספק 'הצצה' מהימנה ביותר על ימים אלו תוך ציון תאריכים מדויקים לרצף ההתרחשויות, כמו כן נסקרים בו "אירועי שוליים" היסטוריים שלא קשורים במישרין לסופו של הצורר הנאצי והתאבדותו, כגון התרחשויות היסטוריות מחוץ לבונקר וחשיפת קטעים מתוך צוואתו הסופית.

מאת: אבינועםשואה ותקומה30/04/146869 צפיות
ב''ה על יום הזיכרון והשואה ולגבורה יזכור עם ישראל את השואה האכזרית שנעשתה לעמינו בגולה המרה על זה שנטלו ידיהם של הנאצים הרשעים בדם והשיטו הרג רב המוני בלתי אנושי בהשמדת עמינו על חרפתם הביאו יגון והאיבה קשה מנשוא דמעה .

מאת: יפה גולן השקעותשואה ותקומה03/09/132157 צפיות
בשנת 2009 הסתיים בהצלחה מאבק ארוך וחשוב למען תיקון בחוק הפנסיה הסוציאלית הגרמנית שבעקבותיו ניצולי שואה ממזרח אירופה שעבדו בגטאות זכאים לקבלת פנסיה סוציאלית. מהשינוי ייהנו עשרות אלפי ניצולים,שעתידים לקבל סכום פיצוי נכבד - כל אחד לפי נתוניו האישיים ובהמשך גם גמלה חודשית עד יום מותם. יורשיהם ייהנו מהסכום שנצבר רטרואקטיבית עד ליום פטירת המוריש.

מאת: יפה גולן השקעותשואה ותקומה15/07/132119 צפיות
סגן מנהל סניף הבנק הודה בכל האשמות שיוחסו לו בכתב האישום, והורשע על ידי השופט סגלסון בעבירות רישום כוזב במסמכי תאגיד, מרמה, והפרת אמונים בתאגיד. לאחר בדיקת הנסיבות המקלות, נגזרו על סגן מנהל הבנק לשעבר עשרים וארבעה חודשי מאסר בפועל אשר הומרו בשישה חודשי עבודות שירות, ושמונה-עשר חודשי מאסר על תנאי לתקופה של שלוש שנים. כמו כן, נקנס הנאשם בסכום כסף מכובד.

מאת: יפה גולן השקעותשואה ותקומה20/06/132043 צפיות
ביולי 2000 אישר הפרלמנט הגרמני הקמת קרן בשם "אחריות, זיכרון ועתיד" בסך עשרה מיליארד מארק. הקרן יועדה למתן פיצוי חד פעמי לניצולי שואה שהועסקו בעבודות פרך או בעבודות כפייה תחת השלטון הנאצי. האישור לא היה מובן מאליו. ארגונים רבים למען זכויות ניצולי השואה היו מעורבים במשא ומתן, וגם אני ניסיתי לסייע בעניין ועודכנתי בהתקדמות התהליך דרך הקשרים הענפים שלי בגרמניה.

מאת: יפה גולן השקעותשואה ותקומה13/06/132396 צפיות
המאבק בבתי המשפט בגרמניה לאישור החוק לקבלת פנסיה סוציאלית לעובדי הגטאות

מאת: יפה גולן השקעותשואה ותקומה06/06/132229 צפיות
כעבור יומיים הוא התקשר. "אני מעוניין לבצע הזמנה גדולה," אמר. "בואי ניפגש שוב בירדן." שמחתי מאוד. סוף סוף רואים את פירות השלום גם בתחום הכלכלי. כמה הוא הולך להזמין? שאלתי את עצמי. מאה אלף יחידות? שלוש מאות אלף? ואולי בכלל מיליון?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica