חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ההיסטוריה של תאילנד והפיכתה ליעד תיירות

לא תמיד הייתה תאילנד יעד כל כך תיירות וכמובן שחשוב לזכור שחלק מהתיירות שנהייתה פופולארית הרבה יותר ביעד הינה בזכות התרבות הבודהיסטית שהגיעה במאה ה 12 למזרח הרחוק.

ההיסטוריה הארוכה של תאילנד הינה די אכזרית במספר פרמטרים החל מהבורמזים שפלשו לסיאם במאה ה 16 ובשנית בשלבי המאה ה 18 וכבשו את ציאנג'מאי הנמצאת בצפון תאילנד.

רק בתחילת המאה ה 19 הייתה סיאם (תאילנד) למדינה עצמאית שהצליחה להסית את הכוחות של הכיבוש האירופאים, כאשר בשנת 1932 הפכה תאילנד אז סיאם למונרכיה חוקתית.

תאילנד הייתה מעורבת רבות במלחמת העולם השנייה שאפשרה לצבא היפני לכבוש את תאילנד עצמה כאשר היו בה כ 20 הפיכות ולא פחות נגד הממשל, כאשר עד היום ניתן לראות מהפכות של המורדים המבצעים זאת מדי פעם לפעם.

אז איך הפכה תאילנד ליעד כל כך תיירות אף על פי המהפכות

תאילנד ידועה כאחד מיעדי התיירות הפופולאריים בעולם שמקבלת כ 60,000,000 מיליון תיירים מדי שנה, הזכות של תאילנד להגיע למצב שבו היא הפכה למעצמה ואימפריה הינה בזכות מגוון האפשרויות שעמדו בפני ממשלת תאילנד להתנגח במורדים ולאפשר לפתח את התיירות והאטרקציות התיירות שקיימות בתאילנד.

ההפיכה הצבאית בתאילנד התחילה בשנת 1991 ברשותו של צ'אטיצ'אטי שהיה אז ראש ממשלת תאילנד שהוביל בשנת 1992 את ממשלת תאילנד להיותה ממשלה אזרחית עם צ'ון לאקפי.

עלייתה ונפילתה של תאילנד הייתה בעיקר בשנת 1992 עם נפילתו של מטבע הבאט שגרר אחריו את נפילתה הכלכלית של תאילנד ושל מדינות אחרות בדרום מזרח אסיה.

נפילתה של תאילנד נעצר אך ורק עם כניסתם לשנות האלפיים ורק בשנת 2001 החל השיקום הכלכלי במדינה שהביא לאפשרויות הנרחבות לבנייה והתפתחות בשביל לקבל תיירות מרבי כל העולם.

כאשר החשיבות של התיירות בתאילנד הייתה לגדולה ביותר, בשל הידיעה והראייה שהשקעה כספית על הפן התיירותי במדינה יכולה להכפיל את התל"ג של המדינה ולגרום תוך מספר שנים לעלייה חדה, כמובן שהציפיות עמדו בעינם וכיום תאילנד נחשבת לאחת מהמדינות המצליחות ביותר בפן קבלת התיירים עם עשרות טיסות לתאילנד שממריאות מדי יום ממרבית נמלי התעופה ברחבי המדינה.

 



תגיות המאמר: תאילנד, ממשלת תאילנד


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת לינדה גבריאל

מאת: לינדה גבריאלטיולים בארץ06/02/17896 צפיות
אין ספק בכלל שאחד מיעדי הנופש הפופולאריים בישראל הייתה ותמיד תשאר טבריה ואזור הכנרת שבצפון מדינת ישראל, אז מה מחכה לכם בטבריה ואיפה תוכלו למצוא את העדכונים הטובים והחמים ביותר למקומות לינה ואירוח באזור זה? ניחשתם נכון בהוטלז שלה מחלקה בלעדית העוסקת כל כולה רק במציאת החופשה האולטימטיבית והטובה ביותר עבורך באזור טבריה.

מאת: לינדה גבריאלטיולים בחו"ל12/09/111415 צפיות
החלטת לרכוש טיסה להודו..? מצוין, כי עכשיו זהו הזמן האולטימטיבי בשביל לקבל את כל המידע אודות כרטיסי טיסה להודו ויותר מזאת מה שחשוב לדעת בשביל שתוכל לצאת הכי זול שיש, כי אחרי הכל אנחנו מדברים על אחת מהטיסות היותר יקרות שקיימות ויחד עם זאת גם אחת מהפופולאריות שקיימות כיום על ידי הציבור הישראלי ובעיקר קהל היעד שהינם התרמילאים והמוצ'ילרים!

מאת: לינדה גבריאלטיולים בחו"ל23/04/111587 צפיות
אחד מהתקופות הטובות ביותר לטוס כיום לניו יורק זה בלי שום ספק בתקופת החופש הגדול, כאשר כיום מספר הטיסות שיוצאות בחופש הגדול בקיץ ובשיא עונת התיירות הוא הגדול ביותר שיש

מאת: לינדה גבריאלתיירות ונופש - כללי20/03/111802 צפיות
סביר להניח שבמידה והגעת לכאן את מתעניין בחופשת הקיץ השנתית שלך או לחילופין בחופשה ונופש מפנק במיוחד, אז נשמח לספר לך ולתת לך את כל הסיבות האפשרויות למה בורגס יכולה להיות אחד מיעדי הנופש האולטימטיביים ביותר עבורך שיעשו לך את החופשה מהנה יותר ומפנקת הרבה יותר.

מאת: לינדה גבריאלתיירות ונופש - כללי27/02/111534 צפיות
אין ספק שהאופציה הטובה ביותר שקיימת כיום בשביל להגיע לתאילנד, היא בעזרת טיסה מישראל לתושבי ישראל כמובן, אך אין ספק שישנם עוד מספר דרכים להגיע לתאילנד גם במידה ואתם כבר מטיילים בעולם וקוראים את המאמר הנ"ל ממש ברגע זה!

מאת: לינדה גבריאלטיולים בחו"ל07/02/111667 צפיות
אחת הבעיות הגדולות ביותר של כל תייר, נופש ומטייל זה הבחירה והרגעים של סגירת כרטיס הטיסה ליעד, הפעם רצינו לדבר איתכם על הודו שלהגיע עליה ישנם מספר אפשרויות

מאת: לינדה גבריאלטיולים בחו"ל28/01/112981 צפיות
במידה והחלטת שאתה מתעניין בנסיעה קצת שונה ממה שהכרת עד היום, אנו ממליצים בחום לבחון את לאס וגאס שיכולה להיות נופש מדהים ביופיו ומהנה במיוחד, שיכול לקחת אתכם לחוויות וריגושים חדשים בחיים. רוצה לקרוא עוד על לאס וגאס..? הגעת למקום הנכון!

מאמרים נוספים בנושא חברה ומדינה - כללי

מאת: בנימין קלינגרחברה ומדינה - כללי05/10/222292 צפיות
לא פעם אנו מתלבטים אם להחליף גג,לבנות גדר,פרגולה,גאקוזי, לסגור חניה או מחסן ולהשכיר אותו או לפעמים לפצל דירה אחת לשניים / שלוש ויותר. להשכירם אבכדי לקבל הכנסה חודשית. כן אז ייתכן ולקחתם סיכון והתחלתם לבצע עבודה הטעונה היתר, והופ הפיקוח הופיע. לא חשוב אם בגלל תלונה של שכן "נחמד" או מכל סיבה אחרת אתפ בבעייה וככל שלא תדעו מה זכויותכם וכיצד להתנהג אתם עלולים להסתבך. לנו במשרד קלינגר בנימין ניסיון רב בהתמודדות עם ביקורי פתע של הרשויות,צווי הפסקת עבודה,צווי הריסה מנהליים שיפוטיים ועוד.

מאת: בנימין קלינגרחברה ומדינה - כללי02/05/221868 צפיות
השקעה בקרקע חקלאית היא נושא שמעניין אנשים רבים וניתן לדון בו בהרבה מאוד אספקטים. קיימים היבטים רבים שצריך לבדוק לבחינת כדאיות השקעה בקרקע כזו ובמאמר זה נתמקד באחד הקריטריונים המרכזיים. ראשית, כשבאים להשקיע בקרקע חקלאית, חשוב לזכור את המובן מאליו, כי מדובר בהשקעה ספקולטיבית בהגדרה. קיים בה סיכון וגם המשקיע צריך להביא בחשבון שהרבה פעמים טווח השקעה עד להפקת תשואה ראוייה הוא ארוך יחסית – הוא לא טווח קצר! לרוב שינוי יעוד לא יתרחש בתוך שנים בודדות. אין בעובדה הזו בכדי לפסול את ההשקעה כקרקע כזו, אבל חשוב לזכור את הדבר.

מאת: אבי בכרחברה ומדינה - כללי28/11/211657 צפיות
גולדה מאיר (מאירסון) היא ללא ספק מיתוס יהודי, מיתוס ישראלי ומיתוס לאומי, גולדה היא לא רק מיתוס לאומי, גולדה הצליחה להתמקם מכוח אישיותה בתודעה כמיתוס בינלאומי חוצה מגזרים ומגדרים, אישיותה המרתקת וסיפור חייה הינם נרטיב לאומי, ציוני, ועולמי. דמותה ופועלה המרתקת מהווה לנו כיהודים החיים את העבר וההווה הציוני אבן דרך ודוגמה ומופת לאישה אשר הקדישה את חייה ופועלה לחלוטין לעם היהודי ושימשה אור לנשים בכל העולם כאישה אשר "עשתה את זה ובגדול" והגיעה למקומה ומיקומה הגבוהים כראשת ממשלה בזכות אישיותה ועשייתה בלבד ללא מורא ללא חסד או התחסדות ואת כל זה עשתה בעולם גברי ושוביניסטי במיוחד בשנים בהם חיה ופעלה.

מאת: בנימין קלינגרחברה ומדינה - כללי09/09/206100 צפיות
הרשות לאכיפה במקרקעין (היחידה הארצית לאכיפת דיני התכנון והבנייה לשעבר) היא יחידת סמך במשרד האוצר, כפופה לשר האוצר ופועלת כיחידה עצמאית. ייעודה הוא להיאבק בעבירות התכנון והבניה ולבצע פיקוח על הועדות המקומיות. ביום 19.6.2016 קיבלה ממשלת ישראל החלטה מספר 1559 "חיזוק אכיפת דיני התכנון והבנייה" מתוך הבנה שמדובר ביעד אסטרטגי של מדינת ישראל שעל רשויות המדינה להוביל על מנת להגן על התכנון והבנייה ולבצר את שלטון החוק. החלטת הממשלה שמה את היחידה לאכיפה במקרקעין בחזית המאבק בעבירות התכנון והבנייה, מעניקה אחריות, כלים ומשאבים לממש את האחריות המוטלת עליה. תיקון 116 לחוק התכנון והבנייה, העניק לרשות את הסמכויות הנרחבות לממש את האחריות כאמור.

מאת: אדיר בנימיניחברה ומדינה - כללי18/08/181893 צפיות
בתיאוריה הפוליטית שלו, שאף ז'אן ז'אק רוסו, ליישב בין האינדיבידואליזם הקיצוני שבו דגל, לבין השמירה על הסולידריות החברתית. רוסו האמין כי הרגש האנושי הטבעי הוא רגש של סולידריות בין בני אדם שהוא גם הבסיס לחיים בקולקטיב

בית המשפט העליון דן לאחרונה ודחה בקשת רשות ערעור על פסק דינו של בית המשפט המחוזי בתל אביב-יפו, כב' השופטת מ' סוקולוב מיום 18.10.2017. בגדרו של פסק הדין, נדחה ערעורו של המבקש על החלטתו של בית המשפט לעניינים מקומיים ברמת גן (כב' השופט העמית מ' בן-חיים), בע"א 39527-06-17, מיום 10.07.2017, שם נדחתה בקשתו של העותר להאריך את המועד להישפט על הודעת תשלום קנס, מיום 10.05.1998.

מאת: עומריחברה ומדינה - כללי23/05/172125 צפיות
חברות ואתרים גדולים בתחום הקניות אונליין (E-commerse) כמו איביי, אמזון, דיל אקסטרים, אליאקספרס, אתר Zipy הישראלי ודומיהם, החלו לאחרונה לחייב את הלקוחות שלהם להזין גם את המיקוד שלהם באזור הזנת הכתובת לפני ביצוע רכישה. אם בעבר עניין זה היה רשות בלבד, היום לא תוכלו להמשיך בתהליך הקניה שלכם אונליין אם לא תזינו

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica