חפש מאמרים:
שלום אורח
05.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

השתלות שיניים בלייזר

מאת: נחמה לוינשטייןבריאות השן15/08/2010783 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק
מה הדבר שמפריע לכם במראה החיצוני שלכם? בישראל החמה, רבים הימים בהם מזג-האויר כמעט ודורש מאיתנו ללבוש בגדים קצרים וחשופים. רק שהרוב היו מעדיפים אם חלקים שונים בגופנו היו בנויים טיפ-טיפה טוב יותר. זאת רק אחת הסיבות לכך שכל-כך הרבה אנשים מגיעים להחלטה להעביר עצמם ניתוחים פלסטיים - בשביל לשדרג טיפה את מה שנתן לנו הטבע - צעד, שאם מתבצע במיומנות ומקצועיות, נוטה גם להוביל לשיפור בדימוי העצמי.

אז החלטתם לעבור טיפול, ומה עכשיו? נסו לחשוב על העניין כאפשרות לשיפור קל של המראה-החיצוני, שיפוץ קטן שיגרום לכך שאולי תהיו מרוצים יותר מתכונותיכם הפיזיות. דעו לכם שאין ניתוח אשר יכול לשנות בקיצוניות את איך שאנחנו נראים.

מה צריך לבדוק כאשר מתכננים לשכור את שירותיו של מנתח פלסטי, ומאילו דברים חשוב להיזהר? רוצים לדעת כמה שיותר על השתלת שיניים? להלן כמה טיפים אשר יאפשרו לכם לקבל את הטיפול הכי טוב:

- ניתוח אף:
לאחר הטיפול האף יכול להיות סמוק ונפוח. ניתן להקל את הנפיחות והאדמומיות באמצעות צינון האזור עם קרח או עם שקיות של ירקות קפואים.

- בשבוע הראשון לאחר הניתוח הפלסטי סביר שתיתקלו בקשיים בעת צחצוח שיניים. לפיכך לרוב מומלץ, זמנית, להשתמש במי פה לשמירה על היגיינת הפה.

- ניתוח חזה: במשך השבועות שלאחר הסרת התפרים מומלץ מאוד להסתבן בעת הרחצה בסבון אנטיבקטריאלי. סבונים אנטיספטיים מכילים בהרכבם חומר כימי עדין המחטא את האזור הרגיש ועוזר במניעת זיהומים.

- מומלץ מאד שלא להרים משקל לאחר כל ניתוח חזה, מכיוון שהדבר עלול להוביל לכאב ולהתרחבות הצלקות מהניתוח.

- טיפול פנים: אחוזי חומצות אלפא הידרוקסי שמותרים לשימוש אצל מכונים קוסמטיים הם עד10 אחוזים. חומרי פילינג מריכוז גבוה מזה של חומצת אלפא הידרוקסי מותר לביצוע רק על ידי דוקטור לרפואה.

- מומלץ מאוד להימנע מעישון כ-3-4 שבועות הן לפני והן אחרי שעוברים מתיחת פנים, מכיוון שעישון סיגריות מאט את קצבקרישת הדם ומאריך את החלמת הגוף והעור מהניתוח.

תחום האסתטיקה הוא תחום מורכב ומעניין, במידה ואתם מעוניינים לשמוע עוד על השתלת שיניים ביום אחד ועל שתלים דנטליים, מומלץ לכם להציץ בטקסטים הבאים שלנו בנושא טכנאי שיניים או לבקר באתר המומלץ שיניים בריאות. רק שתעברו את הטיפול בו אתם מעוניינים על הצד הבטוח ביותר ושתהיו מרוצים ככל האפשר מהתוצאות. רק בריאות ויופי!
 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת נחמה לוינשטיין

מאת: נחמה לוינשטייןשמלות כלה ובגדי חתן26/08/101430 צפיות
איך בוחרים שמלת כלה מושלמת? אחד הימים החשובים ביותר בחיינו, ואולי החשוב מכולם, הוא יום החתונה שלנו – יום שמוקדש כולו לזוג האוהבים הצעירים, שמגיעים לחגוג אהבתם ולהתחייב אל מול יקיריהם לאחד את חייהם לעולמים, יהיה מה שיהיה.

מאת: נחמה לוינשטייןשמלות כלה ובגדי חתן22/08/101570 צפיות
שמלת כלה לבנה ויפה, זה כל מה שרצית - אבל אז הבנת שזה לא כל כך פשוט...

מאת: נחמה לוינשטייןריהוט 22/08/107123 צפיות
מחפשים רהיטים לבית? בואו לקבל עצות טובות שיחסכו לכם הרבה מאוד זמן וכסף.

מאת: נחמה לוינשטייןניתוחים פלסטיים22/08/101222 צפיות
מי לא רוצה להיות יפה? יופי הוא עניין של גנים, אבל בימינו אפשר לתת גם לטבע דחיפה בכיוון הנכון בעזרת אמצעי טיפוח שונים וטיפולים קוסמטיים רציניים יותר.

מאת: נחמה לוינשטייןשמלות כלה ובגדי חתן22/08/101390 צפיות
באירוע חשוב זה מגיע לך להיות הכי מטופחת ויפה, ומה יכול לעשות את זה טוב יותר משמלת כלולות של מעצב, אשר נותנת לכל אשה להיראות כמו נסיכה ליום אחד?

מאת: נחמה לוינשטייןריהוט 22/08/102815 צפיות
מתי בפעם האחרונה החלפתם את הארונות בבית - בחדר השינה, בחדרי האירוח, במטבח או בחדר האמבטיה?

מאת: נחמה לוינשטייןניתוחים פלסטיים22/08/101465 צפיות
אנחנו מוכנים לעשות מאמצים רבים ולסבול הרבה בשביל להיראות טוב, אפילו אם זה אומר לעבור תחת סכין המנתחים.

מאמרים נוספים בנושא בריאות השן

מאת: דניאל מלמדבריאות השן11/02/201591 צפיות
טיפים מעולים וחשובים. איך לבחור נכון את הרופא שיניים שלי? במאמר הבא יגלו לכם. קריאה נעימה

מאת: ליאורבריאות השן04/10/181669 צפיות
יישור שיניים בעזרת מומחה בעל ניסיון, יכול להתקיים בכל גיל. יישור של השיניים, מבוצע בגילאים שונים (מבוגרים, נוער, וילדים). יישור השיניים, משפר את הדימוי העצמי, של המטופלים. יישור השיניים, מבוצע בעזרת מכשירי יישור שונים.

מאת: ליאורבריאות השן13/08/181780 צפיות
יישור שיניים בעזרת מכשירים שונים, מתבצע כל העת. מכשירים ליישור השיניים, יכולים להיות למשל: סמכים פנימיים, גשר שקוף, פלטה רגילה, פלטה שקופה, רסן, גשר רגיל ועוד. יישור השיניים מבוצע על ידי מומחים ליישור שיניים, שעברו הכשרה מתאימה.

מאת: ליאורבריאות השן01/05/181591 צפיות
אורתודנט בארץ, מטפל באנשים שרוצים ליישר את השיניים. אורתודנט הוא רופא שיניים, שהוא גם מומחה ליישור השיניים. בארץ רק כשני אחוז, מרופאי השיניים, הם מומחים ליישור שיניים.

מאת: ליאורבריאות השן17/12/171507 צפיות
יישור שיניים למבוגרים במבצע מיוחד, מספק הזדמנות נוספת ליישר שיניים. יישור שיניים עבור מבוגרים, יכול להתאים למי שעברו טיפול לא מוצלח, או למי שלא עברו טיפול מעולם.

מאת: נינה כהןבריאות השן29/11/171507 צפיות
מטופלים רבים מעוניינים לבצע את שיקום הפה על גבי שתלים, הצלחת הטיפול, והשיקום בשנה הראשונה מוכרת ב-95% הצלחה,

מאת: נינה כהןבריאות השן29/11/171381 צפיות
השתלת שיניים, מתבצעת תוך ניצול תהליכים טבעיים, הדומים לאלה שקיימים בפה לאחר עקירה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica