חפש מאמרים:
שלום אורח
07.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מלגזות יד שניה עדיפות לבעלי עסקים בתחילת דרכם

על חיוניותן של מלגזות במפעלים, מחסנים, מרכזים לוגיסטיים ותעשיות אחרותאין עוררין. מלגזות הופכות כל תהליך פריקה, העמסה ושינוע של סחורות, מוצריםוחומרי גלם לקל, מהיר ויעיל יותר. יחד עם זאת, כשמדובר במפעלים או בתעשיותגדולות, ההוצאה על צי מלגזות יכולה להיות גדולה ומשמעותית, במיוחד עבורעסקים בתחילת דרכם. בשל סיבה זו עסקים חדשים מעדיפים לרכוש מלגזותיד שניה.

כמו כל מוצר יד שניה, גם מלגזות יד שנייה הן זולות יותר ממלגזות חדשות.הצמצום בהוצאות הכספיות הוא פרמטר חשוב עבור כל עסק שזה עתה הוקם וטרם צברהון. אך גם מי שבחר לרכוש עבור העסק שלו מלגזות יד שניה צריך לתת את הדעתלמספר שיקולים, שהם חלק בלתי נפרד מהעבודה עם מלגזות.

אחת ההתלבטויות הראשונות היא האם לקנות או לשכור מלגזות יד שניה. עסקבתחילת דרכו לא רק שלא מסוגל לרכוש מלגזות חדשות, לעיתים הוא לא מסוגל גםלרכוש מלגזות יד שניה. לכן אופציית ההשכרה היא הפתרון העדיף עבור עסק שכזה.שכירת מלגזות יד שניה היא הפתרון המומלץ גם למי שאינו זקוק למלגזות באופןקבוע, אלא באופן מזדמן או עונתי. ישנם עסקים רבים שאינם זקוקים למלגזות לכלאורך השנה. הבולטים שבהם הם חקלאים אשר מגדלים גידולים עונתיים. עיקרעבודות ההעמסה הפריקה והשינוע מתרכזות במספר חודשים בשנה בלבד. עבור מספרחודשים לא תמיד כדאי להשקיע בקניית מלגזות יד שניה. הרבה יותר כדאי ומשתלםלשכור מלגזות יד שנייה רק לתקופת העבודה.

פרמטר חשוב נוסף שיש לתת עליו את הדעת בטרם קונים או שוכרים מלגזות יד שניההוא נושא השירות למלגזות. מלגזות יד שניה הן אינן מלגזות שמגיעות היישרמהיצרן, וכפועל יוצא גם אין עליהן אחריות יצרן. לכן עליכם להקפיד שהחברהשממנה אתם קונים או שוכרים מלגזות יד שנייה גם תספק לכם שירות תיקוניםואחזקה עבור המלגזות.

כידוע, מלגזות יד שנייה, שכבר צברו קילומטראז' של עבודה, מועדות יותרלתקלות מכאניות. עסקים רבים אינם יכולים לספוג השבתה של מלגזה עקב תקלה, גםאם יש ברשותם עוד 10 מלגזות יד שניה תקינות. משמעותה המיידית של השבתתמלגזה עקב תקלה היא עיכוב בעבודה. עיכוב בעבודה משמעותו עיכוב בהגעת הסחורהללקוח ומתן שירות לקוי. לטווח הרחוק הדבר עלול לגרום לאובדן לקוחותולאובדן הכנסות. אף עסק אינו מעוניין להפסיד כסף ולאבד לקוחות, אך עבורעסקים חדשים מדובר במצב קריטי. אובדן לקוחות יכול להוביל במהרה לפשיטת רגל.

לכן עליכם להקפיד לבחור בחברה המספקת גם שירות אחזקה ותיקונים עבור המלגזותיד שניה שהיא מספקת. עליכם גם לוודא שחברה זו מחזיקה ברשותה מלאי זמין שלחלקי חילוף עבור כל דגמי המלגזות שהיא מספקת. כמו כן מומלץ לבחור בחברהשמספקת שירות תיקונים למלגזות יד שניה באתר הלקוח. כך תוכלו להיות בטוחיםשגם אם אחת המלגזות תתקלקל, תוכלו לקבל שירות מהיר ויעיל ולא תספגו נזקיםכבדים.

 



תגיות המאמר: מלגזות, מלגזות יד שניה


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יוהן הרשקוביץ

מאת: יוהן הרשקוביץחיות מחמד05/12/101245 צפיות
רובנו נוהגים לרחוץ את הכלבים שלנו לעתים קרובות יותר או פחות, אך אנחנו לא יכולים לעשות את המלאכה בצורה יסודית מספיק, ולכן יש צורך לפנות לקצת עזרה מקצועית – מספרת כלבים.

מאת: יוהן הרשקוביץזוגיות ואהבה05/12/101241 צפיות
מדוע לפעמים מאוד מתסכל להכין סידור פרחים ברמת גן. ניכר כי למרות הקשיים עדיף להכין סידור פרחים ברמת גן מאשר בכל עיר אחרת

מאת: יוהן הרשקוביץחיות מחמד21/11/101139 צפיות
כלב היה ונשאר ידידו הטוב ביותר של האדם. מה שהשתנה הוא היחס כלפי הכלבים שלנו והמקום שהם תופסים בחיינו. כשהכלב הופך ללא פחות מבן משפחה, לא מעט בעלי כלבים מוכנים להשקיע בו זמן רב ומשאבים לא מבוטלים. אחוז ניכר ממשאבים אלו מופנה לטובת מוצרים ושירותים שהם בגדר מותרות, כמו למשל מספרת כלבים.

מאת: יוהן הרשקוביץמוטוריקה21/11/101396 צפיות
עבור מפעלים, מחסנים לוגיסטיים ועסקים אחרים הזקוקים למערך שינוע של סחורות, מלגזות מהוות כלי עבודה מרכזי וחיוני. באותה נשימה, עלות רכישתן של המלגזות היא אחת ההוצאות הגדולות, שכן כל מלגזה חדשה עולה כמאה אלף שקלים. בשעת משבר כלכלי, הכרוך באי ודאות גדולה בנוגע להמשך ההזמנות והיקף הפעילות, לא מומלץ לבצע רכישות בסדר גודל שכזה. לכן עדיף לרכוש מלגזות יד שניה.

מאת: יוהן הרשקוביץשיפוצים07/11/102875 צפיות
סגירת מרפסת מאפשרת לסגור את השטח הפתוח, אבל מבלי לוותר על תחושת ה"בחוץ". במאמר תוכלו למוא רעיונות לסגירת מרפסת באמצעות עבודות אלומיניום.

מאת: יוהן הרשקוביץנדל"ן ומקרקעין06/11/101254 צפיות
מאמר שעוסק ביתרונותיו וחסרונותיו של חוק מיסוי מקרקעין בכל הקשור בתחום הנדל"ן בארץ שהולך ומתנפח. האם הוא בא לעזור לרוכשי הדירות או לפגוע בהם? כיצד הוא בדיוק תורם לגידול שהיצע או שמא, הוא רק מסרס אותו.

מאת: יוהן הרשקוביץהזמנות אירועים24/10/101125 צפיות
הדפסת הזמנות לאירועים שונים לפעמים נראית כמשימה מורכבת ומסובכת. אם זאת, בחירה נכונה של בית דפוס יכולה להבטיח לכם שקט תעשייתי לגבי הפקת האירוע וכן הדפסת ההזמנות לאירועים. לא צריך להיות סופר יצירתי בשביל להפיק הזמנות לאירועים ברמה גבוהה, מספיק בחירה נכונה של בית דפוס דיגיטלי שתעשה את ההבדל.

מאמרים נוספים בנושא תחבורה ורכב - כללי

מאת: רוני הכהןתחבורה ורכב - כללי28/07/213608 צפיות
קלנועיות נעשו הרבה יותר בולטות לעין בעשורים האחרונים, וככל הנראה אנחנו נמשיך לראות סוגים כאלה של כלי נסיעה חשמליים שהם פשוטים לתפעול וגם מאוד חכמים.

מאת: רוני הכהןתחבורה ורכב - כללי31/12/204200 צפיות
יש עוד אפשרות לנוע במרחבי העיר, והיא כוללת שימוש בקלנועיות המונעות על ידי שימוש בחשמל ואותן רואים יותר ויותר בדרכים עם דגמים חדשים שמגיעים אל הארץ מידי שנה.

מאת: עידן שלומןתחבורה ורכב - כללי24/05/205124 צפיות
במידה ואתם תושבי קרית מלאכי ואתם מעוניינים להתנייד בקלות אתם מוזמנים לעשות זאת באמצעות מונית ספישל שניתן להזמין 24 שעות ביממה.

מאת: SEONET קידום אתריםתחבורה ורכב - כללי07/03/192549 צפיות
רכישת רכב יד 2 היא הוצאה גדולה שרובנו חוסכים כסף לקנית הרכב. כיום סוכנות הרכב אוטוקאר מאפשרים לכם לבחור בין צבחר של דגמי רכבים וכל זאת במימון מלא של הקניה. לא תבואו?

מאת: רוני הכהןתחבורה ורכב - כללי18/11/181363 צפיות
רכבים שמגיעים כמו קיה הקוריאנית עם מחיר בהישג יד, כאשר מעבר לכך מדובר ברכב שקורא נכון את השוק ומביא את הפתרון בכל שנה מחדש.

מאת: עופר שלותחבורה ורכב - כללי28/09/181323 צפיות
חלפים לרכב

מאת: עופר שלותחבורה ורכב - כללי27/08/181526 צפיות
חלפים לרכב לא בכל מקום

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica