חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מעבר דירה

מעבר לדירה יכול להוות חוויה נעימה ומהירה, כמעט כל אחד/ת עבר חוויה זו פעם או פעמיים בחיים ואילו שזאת הפעם הראשונה שלהם יעשו טוב עם יכינו את עצמם ליום ארוך, כמובן שרמת ההתארגנות לפני תהווה חלק מרכזי בתהליך המעבר.

הכנה מוקדמת
ישנם טיפים רבים שאותם אפרט על מנת לעבור את יום המעבר בצורה חלקה ונעימה, הדבר הראשון והחשוב ביותר הינו ההכנה המוקדמת, טוב תעשו עם לא תמתינו לרגע האחרון באריזת הבית, נסו למצוא כל פעם זמן פנוי לארגון הדברים ולאיסוף של ארגזים (במידה והינכם מקבלים ארגזים מחברת ההובלות יש לבקש מראש.) בנוסף הכינו מסקנטייפ, אזיקונים וטוש לכתיבה, למסודרים במיוחד ניתן להכין דף תכולת ארגזים מראש בו תכתבו את מספר הארגז ותכולתו כל פעם שתסיימו ארגז להלן "דף ההובלה". יש להכין נייר עטיפה להלן עיתונים ישנים בהם נארוז את הדברים השבירים בבית וכלי מטבח.

אופן האריזה
יש לבצע את האריזה בשלבים, עדיף להתחיל עם בגדים שלא בשימוש (לא בעונה), חפצי נוי שזקוקים לאריזה ותכולת מגירות שאף פעם לא פתחתם – זאת הזדמנות טובה לעשות סדר ולזרוק או לתרום הרבה מאותם דברים שאותם אספתם ואין בהם כל שימוש היום. עטפו בנייר חפצים שבירים, אספו את הכבלים החשמליים מאחורי המכשיר באזיקונים או במסקנטייפ, הכניסו לכספת או לתיק שמור את התכשיטים ודברי הערך ושימרו בצד על מנת שלא יעבור ביחד עם כל שער הציוד. הכינו צידנית מראש לדברי האוכל מהמקרר אותם תצטרכו מייד עם כניסתכם למעון החדש כמו גם שימרו בחוץ את דברי הטואלטיקה כגון מברשת שיניים, בקיצור תיק רחצה. יש לרשום מספרים בזמן האריזה על כל ארגז ואת מקומו המיועד בבית החדש, (המספרים במקרה והכנתם את "דף ההובלה".). אין להעמיס יתר על המידה בכל ארגז בדגש על העברת ספרים, דיסקים, כלים שבירים וכולי...

יום המעבר
הרגע הגיע ואתם עוברים למקום החדש, יש לקום מוקדם בבוקר ולהיפרד מחדר האמבטיה, בסיום הכניסו את מברשת השיניים לתיק הרחצה ואותו הכניסו לתיק או מזוודת המעבר, המתינו לחברת ההובלה כאשר "דף ההובלה" בידכם, אין צורך להכניס את הדברים בסדר מסויים כי הרי מספרתם או רשמתם את ייעודו לפני, וידוא כי לא נשאר בבית דבר על ידי מעבר מדוקדק בחדרי הבית ולא לשכוח כמובן את תיק דברי הערך. הכינו קצת אוכל וקחו את הצידנית ושיהיה בהצלחה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת עידו הלוי

מאת: עידו הלויריהוט 07/12/101653 צפיות
יש מי שנעזר בחברים שלו כדי לעבור את תהליך ההובלות ביתר קלות, ויש מי שמזמין מראש שירות של הובלות כדי להסיר אבן מן הלב, אולם בשניהם עוברים את אותו התהליך כמעט, ועל מנת שיהיו לנו בסופו של דבר הובלות קלות, יש להיערך זמן מה מראש. לדוגמה – אריזה נכונה ובטוחה, סידור הארגזים באופן שאינם מפריעים למעבר ביניהם הנחת הארגזים הכבדים למטה ולהיפך, פירוק של הרהיטים

מאת: עידו הלויאדריכלות פנים07/09/101272 צפיות
אוכל, שתייה, סדר, גישה תורת ה"פנג שואי" תדאג לסדר ולעצב את המטבח לרווחתכם ולנוחיותכם האישית. העקרונות שיפתחו למטבח שלכם את הצ´אקרות

מאת: עידו הלויחוק ומנהל24/06/091597 צפיות
ס' 7 לאמנת הקהילה האירופית, קובע שהמשימות המוטלות על הקהילה האירופית יבוצעו ע"י 5 מוסדות, פרלמנט אירופי, מועצה, נציבות, בי"ד לצדק ומוסד מבקר. הרשות בקהילה האירופית שמקבילה, מבחינת תפקידה וסמכותה לרשות המבצעת בישראל, היא הנציבות (The commission), שמתפקדת כ"ממשלה". הנציבות מורכבת מ20 חברים ברמה של פקידות שמתמנים ל5 שנים, כאשר 5 המדינות הגדולות שולחות 2 נציגים.

מאת: עידו הלויצרכנות25/05/092226 צפיות
במכירה יוצג מגוון רחב של מתנות לתינוקות וילדים שיוכלו לשמש כמתנת חג מרהיבה לפעוטות או כמתנה ליולדות שבדרך. בין המוצרים ניתן למצוא אביזרים לחדרי ילדים כגון: שטיחים מעוצבים, רהיטים, מצעים, וילונות, מדבקות קיר ותמונות וכן מתנות שימושיות כגון: מנשאים, משחקים התפתחותיים, נעלי טרום הליכה, תיק לעגלה ואלבומי תמונות מעוצבים. כל המוצרים הללו יוצעו במחירים מוזלים לרגל התערוכה שתתקיים ביום ה' 28.05.09, ערב חג שבועות, בין השעות 8:30-15:00 במתחם ישפרו סנטר במודיעין טלפון לבירורים- 077-7019011

מאת: עידו הלויאירועים וחתונות31/03/091603 צפיות
האני איש של ארגון. כל חיי אהבתי לארגן ועבדתי בתחום. ארגון זה חלק בלתי מופרד מחיי. בכיתה ב, בחרו אותי לועדת חברה וגם ועדת קישוט, לא תאמינו כמה תרמתי. בית הספר והכיתה קיבלו ממני הרבה לאורך התקופה הזאת. ישבתי המון בבית וציירתי, צבעתי, ארגנתי משחקים, הפעלתי הפעלות והחלטתי פשוט להיות איש ארגון לכל דבר ועניין. כנראה שזה ממש בלב שלי או ממש חלק בלתי נפרד מהאופי שלי ומהמרכיב האישיותי שלי.

מאת: עידו הלויצרכנות01/03/091647 צפיות
רכישת ריהוט משרדי למשרד זה לא דבר של מה בכך, יש שיאמרו כי זו משימה קשה מנשוא. כל משרד בישראל מצא עצמו בנקודה קריטית בה הוא צריך היה להחליט על הריהוט אשר אותו ירצה לרכוש למשרדו. הבעיה בשוק הריהוט המשרדי היא גדולה וידועה. יש היצע רב של ריהוטי משרדי אשר איכותו לא כל כך ברורה וידועה. ננסה לתת לכם כמה טיפם לרכישת ריהוט משרדי אמין ואיכותי למשרד

מאת: עידו הלויצבא וביטחון12/02/095214 צפיות
חברת תאר אידיאל, בבעלותו של איש העסקים תומר אבנון, אשר זכתה במכרז משרד הביטחון לאספקת חלקי נשק בהיקף של מיליוני שקלים, יזמה במסגרתו של המכרז שיתוף פעולה ייחודי בין גורם מקצועי טכנולוגי מארה"ב, חברת "TROY", ובין חברה ישראלית "פלנגיא" בעלת יכולות ייצור מדויק והמוני, כל זאת במטרה לקדם את התוצרת הישראלית.

מאמרים נוספים בנושא עסקים קטנים ובינוניים

מאת: לילה בן הרוש עסקים קטנים ובינוניים12/07/211336 צפיות
דווקא ברגעי ההצלחה חייבים להמשיך ! פרסום , שיווק ויחסי ציבור הם אינם פעולות חד פעמיות שעושים רק שהעסק זקוק להחייאה ויש ביומן יותר ימים ריקים מאשר מלאים , הפעולות האלו הם חלק שוטף מניהול העסק ודווקא בתקופות שופעות וטובות יותר של העסק שיש תזרים כספים יותר נזיל , שם זה בדיוק הזמן שבו אפשר וצריך להמשיך לחזק את המותג או, את העסק בנוסף להתחדשות בלתי פוסקת.

מאת: בנימין קלינגרעסקים קטנים ובינוניים17/06/211182 צפיות
חשיבות ההתמחות המשפטית ויועץ מונציפאלי בכיר בתחום התכנון והבנייה תחום התכנון והבנייה הנו תחום תכנוני ומשפטי מורכב אשר עוסק במגוון נושאים, כגון קבלת היתרי בנייה, קבלת הקלות בנייה, קבלת אישור שימוש חריג, רישיון עסק,אישורי תכניות, שינוי ייעוד, טיפול בהתנגדויות, הפחתת / ביטול חיובים בהיטלי השבחה, הפקעות מקרקעין, תביעות פיצויים לפי סעיף 197 לחוק התכנון והבנייה, ייצוג בהליכים שננקטים בגין ביצוע עבירות בנייה, התמודדות עם צווי נריסה לפי החוק ועוד.

מאת: בנימין קלינגרעסקים קטנים ובינוניים01/06/211035 צפיות
תיקון 34 – רפורמת רישוי עסקים כבר כאן תיקון 34 לחוק רישוי עסקים – מה חדש? ב – 18/7/18 סיימה ועדת הפנים של הכנסת סדרת דיונים בהצעת החוק לרישוי דיפרנציאלי ואושר תיקון 34 לחוק רישוי עסקים בקריאה שניה ושלישית במליאה. תיקון 34 לחוק רישוי עסקים משמעותי ומחולל שינוי נרחב ומטרתו להקל על עסקים על ידי הפחתת הרגולציה והבירוקרטיה המוטלת על כתפיהם. הוא מכונה "רפורמה" וכדי לבדל אותה מרפורמות קודמות היא קרויה "רישוי עסקים דיפרנציאלי" .

מאת: בנימין קלינגרעסקים קטנים ובינוניים04/01/211208 צפיות
משרדנו סייע במחקר בסיוע להפחתת הנטל הבירוקרטי על בעלי העסקים. בקרוב עלויות הרישוי יקוצצו משמעותית. התיקון לתקנות רישוי עסקים יאפשר להתחיל לעבוד עם המסלולים המקוצרים. עסקים ברמת סיכון נמוכה יוכלו לקבל רישיון עסק על בסיס תצהיר, ללא תהליך האישורים המלא הקיים עד כה.

מאת: עוזי פלגעסקים קטנים ובינוניים03/05/201058 צפיות
בכל תהליך של פתוח עסקי או תכנון אסטרטגי ,מתבצע תהליך של ניתוח יכולות עסקיות, במטרה לזהות את נקודות החוזק והחולשה של העסק. באותה נשימה מתבצעת הערכה של ההזדמנויות העסקיות, והאיומים הנשקפים מסביבת התחרות הקרובה (מתחרים, לקוחות, ספקים תחליפים, חודרים חדשים) והסביבה הרחבה ( פוליטית, כלכלית, חברתית, רגולציה, טכנולוגית, שמירת הסביבה).

מאת: עוזי פלגעסקים קטנים ובינוניים05/04/201055 צפיות
כל בעל עסק ללא קשר לגודל העסק, חייב לבחון ולהעריך מנקודת ראות של "ועדת חקירה עצמית" איך הוא ועסקו חוו את האירוע הזה, ולהיזכר באירועים שליליים נוספים שחוו בעבר, בתהליך ניהול העסק שלהם, לקבל תובנות חדשות בניהול עסקי וליישמם בעסק שלהם.

מאת: עוזי פלגעסקים קטנים ובינוניים05/04/20924 צפיות
כל בעל עסק ללא קשר לגודל העסק, חייב לבחון ולהעריך מנקודת ראות של "ועדת חקירה עצמית" איך הוא ועסקו חוו את האירוע הזה, ולהיזכר באירועים שליליים נוספים שחוו בעבר, בתהליך ניהול העסק שלהם, לקבל תובנות חדשות בניהול עסקי וליישמם בעסק שלהם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica