חפש מאמרים:
שלום אורח
28.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מכירות קבוצתיות , מכרזים וההבדל בינהם

מאת: yaelקניות 19/08/20101021 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

תרבות הקנייה התפתחה רבות בשנים האחרונות וכיום מציעה לנו סוגים שונים, נוחים ומהירים יותר של מסחר, לרבות שיטות המסחר האלקטרוני. המסחר האלקטרוני, שמבוסס כולו על מחשבים ועל רשת האינטרנט, משתכלל מידי שנה, כאשר כבר היום קיימות שיטות מכירה המציעות לנו כלקוחות את חווית הקניה האידיאלית במחירים אטרקטיביים במיוחד. מכירות קבוצתיות ו/או מכרזים הם שתי דוגמאות בולטות למהפכת המסחר והשופינג המתרחשת בעולם.

מכירות קבוצתיות

מכירות קבוצתיות הן שיטת מכירה לפיה קבוצת אנשים רוכשת מספר מוצרים כקבוצה, כאשר מחיר המוצר המוענק הוא בהנחה משמעותית מהמחיר של אותו המוצר בשוק. עקרון זהה לזה של מכירות קבוצתיות מיושם מידי יום בכל תחום עיסוק. רכישת מוצר בכמויות גדולות כמעט תמיד זוכה לתנאי רכישה אטרקטיביים יותר מאשר רכישה בודדת של אותו מוצר. מכירות פומביות הן בעלות כמות מוצרים מסוימת וזמן רכישה מוגבל, אם לא ימכרו כל יחידות המוצר המוצעות עד תום הזמן שהוגדר תבוטל המכירה. לדוגמא: מכירות קבוצתית מציעה 10 יחידות מוצרים במחיר 1000 ₪ במקום 1300 ₪ כאשר הזמן שהוגדר מראש למכירות הוא שעה, באם לא ימכרו כל 10 המחשבים עד תום השעה שהוקצבה יבוטלו המכירות .

מכרזים

שיטת מכירה לפי מכרזים עובדת לפי עיקרון אחר מזה של מכירות קבוצתיות. מכרזים מציעים מוצר במחיר זול בצורה משמעותית ביחס למחיר הרגיל שלו (לפי השוק) במהלך מכרזים מגישים הרוכשים הפוטנציאלים הצעה כאשר כל אחת מההצעות מחויבת בדמי השתתפות. מכרזים , בדומה למכירות קבוצתיות, הם בעלי זמן קצוב והצעת המחיר הגבוה ביותר למוצר זוכה במוצר. מכרזים לעיתים כוללים תנאים או חוקים לשיטת המכירה ( כמו: שתי הצעות מחיר זהות נפסלות ועוד). מכרזים מאפשרים לרכוש מוצרים בעלי ערך גבוה במחיר נמוך מאוד.

 



תגיות המאמר: מכרזים, מכרז


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת yael

מאת: yaelספורט אתגרי27/04/111531 צפיות
SUP ובמילים אחרות: Stand Up Paddle הוא מונח מתחום גלישת הגלים. קייטסרף כולל גלישה בישיבה באמצעות תושבת מתאימה. היא אמנם מגבילה את הגולש, אך בהחלט מיועדת לתפיסת תאוצה.

מאת: yaelבריאות העין05/04/111388 צפיות
עולם עזרי הראייה ובעיקרו תחום עדשות המגע, עובר בשנים האחרונות התפתחות רבה. הטכנולגיות החדשות המשמשות ליצור עדשות מגע, מאפשרים ליצרנים הושנים לספק עדשות במגוון רחב מאוד של עדשות מסוגים שונים ומגוונים

מאת: yaelטיולים בארץ01/04/112062 צפיות
טיולים מאורגנים הם הדבר הקלה והנוחה ביותר לטייל בארץ ובחו"ל, ללא צורך בהזמנת טיסות, מקומות לינה, כלי תחבורה, תכנון מסלול וכן הלאה

מאת: yaelבעלי חיים - כללי22/02/112249 צפיות
בניית אקווריום נחשב כיום לתחביב פופולארי ושכיח. לא יהיה זה שגוי להגיד כי בשנים האחרונות רבים "מגלים מחדש" את הקסם שבגידול הדגים

מאת: yaelבר ובת מצווה14/02/111300 צפיות
מועדוני בר מצווה הם למעדה מועדוני אירועים, בהם נהוג לחגוג אירועים קטנים וצנועים יחסית

מאת: yaelעיצוב פנים08/02/111347 צפיות
פרקט הוא למעשה כינוי צרפתי לרצפת עץ. במקורם מקשטים פרקטים אחוזות, ארמונות וכיום גם אולמות ספורט סגורים

מאת: yaelקניות 01/02/111310 צפיות
בחירת מתנות מקוריות, נחשבת למשימה לא פשוטה כלל ואין זה משנה אם אנו מעוניינים להעניק מתנה לאבא, מתנה מקורית לחברה או מתנה לחבר

מאמרים נוספים בנושא קניות

מאת: עידן שלומןקניות 25/07/213739 צפיות
תושבי המדינה נהנים לאחרונה משפע של אפשרויות חדשות לרכישת מתנות מיוחדות. הטכנולוגיה החדשה של עולם הצילום הגיעה בסערה לישראל ומאפשרת פיתוח תמונות והדפסה שלהן כמעט על גבי כל מוצר שתעלו בראשכם. על כך במאמר שלפניכם.

מאת: קניות 23/01/205194 צפיות
פרחים משדרגים כל אירוע והופכים אותו למשמח וחגיגי במיוחד. זר פרחים הנישא בגאון על ידי הכלה ביום החתונה, פרחים ליום הולדת שמעלים חיוך על הפנים מהרגע שהדלת נפתחה וסידורי פרחים מעוצבים שמעניקים לכל שולחן את המראה המהודר והמרשים.

מאת: עידן צורקניות 08/07/186813 צפיות
מה זה GCX DHL EMS וכל שאר השמות המוזרים האלה ומה ההבדלים בינהם. אפשרות לעקוב אחרי חבילה היא אפשרות מדהימה, כי בקניות באינטרנט החל מזמן ההזמנה עד זמן קבלת המוצר ביד הוא ארוך, וסבלנות לא תמיד יש.

מאת: SEOMANקניות 18/05/173165 צפיות
מתנת יום הולדת לבת הזוג - גברים - אלו הן המתנות שאנחנו כל כך רוצות לקבל ליום ההולדת שלנו. המדריך המלא לרכישת מתנת יום הולדת לבת זוגתך.

מאת: SEOMANקניות 15/05/172922 צפיות
איזה מתנה הכי כדאי לקנות לאמהות בימי ההולדת? גם במידה ואין לכם את התקציב הנדרש בשביל לפנק אותה על כל מה שהיא עושה עבורכם במהלך השנה, ריכזנו עבורכם מספר מתנות אופציונליות שיכולות "לעשות את העבודה".

מאת: דודיתקניות 19/09/161594 צפיות
כאשר מזמינים משלוח פרחים של זר פרחים סגול, חשוב להבין מה הסמליות והמשמעות של פרחים סגולים ואיזה פרחים מתאימים להכנת זר פרחים בצבע זה.

מאת: דודיתקניות 19/09/161710 צפיות
פרחים הנם צמחים חיים שדורשים טיפול מקצועי מרגע חיתוכם ועד להכנסתם לאגרטל של הלקוח. לעיתים בתנאי מזג אויר קיצונים מתהווים אתגרים וקשיים מיוחדים באספקה תקינה של משלוחי פרחים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica