חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מדריך הדברה אלקטרונית

מאת: גיא אלוןהדברה22/08/20101336 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הניסיון לשמור על הסביבה מחד והאופציות הטכנולוגיות המתקדמות שעומדות בפני חברות הדברה, יצרו זן הדברה מתוחכם, איכותי ויעיל. הדברה אלקטרונית. הדברה זו מחליפה אט אט את שיטות ההדברה הישנות שאילצו מדבירים להשתמש בחומרים כימיים וביולוגיים שפגעו בסביבה.

מהי הדברה אלקטרונית?

הדברה אלקטרונית זו הדברה שמשתמשת במכשירים שמשמיעים קולות ומוציאים ריחות ומציגים צבעים, אשר מפריעים למזיקים ומונעים מהם להתקרב למבנה או ליבולים (תלוי היכן ממקמים את המכשיר ומהי מטרתו).

הדברה אלקטרונית נחשבת להדברה ירוקה ששומרת על הסביבה מאחר והיא איננה מרססת את האוויר ואת האדמה בחומרים רעילים. בכך היא שומרת לא רק בריאות הסביבה אלא גם על בריאות האנשים שחיים במקום.

בטרם נגיע למספר מכשירים אלקטרונים שמשמשים להדברה יש לציין, שטיפול הדברה אלקטרונית חייב להיעשות על ידי טכנאים מומחים, אחרי בדיקה של המקום ותוך הכרה של הבעיה. לנו בתור לקוחות חשוב לקבל ייעוץ והסבר מדויק, כיצד המכשירים פועלים, וכיצד עלינו לפעול בעתיד, במידה והבעיה חוזרת.

מכשירי הדברה אלקטרונית

הדברה אלקטרונית נגד עטלפים – מדובר באחד המכשירים המתוחכמים ביותר שקיימים כיום בשוק. עטלפים משתמשים בחוש השמיעה שלהם כדי להגיע אל המזון שלהם. השימוש במכשיר הדברה אלקטרוני נועד לשבש את גלי הקול שלהם באמצעות שליחת תדרים אשר מפריעים לגלים שלהם לפעול. כך העטלפים נוטשים את המקום ולא חוזרים אליו.

מכשירים כאלו עולים בין 500 ל600 שקל ויש להניח אותם בקרבת המקום אליו מגיעים עטלפים.

הדברה אלקטרונית נגד נמלים- מדובר במכשיר שמשבש את חוש ההימצאות של הנמלים, באמצעות אלקטרומגנטים. זה גורם לנמלים לנטוש את המקום ולהקים מושבות במקום אחר. המכשיר נועד להיות ממוקם בשדות או חצרות בהם נמלים מקימים מושבות. מחירו הוא מאות שקלים.

הדברה אלקטרונית נגד חולדות- מדובר במכשירים שיוצרים ויברציות שונות שגורמות להם לפחד ולהסתלק מהמקום. הדבר מיועד בעיקר לחולדות הפועלות בקרבת בתים.

הדברה אלקטרונית נגד יונים- מעבר לשיטות הפרימיטיביות של דוקרנים, אפשר להשתמש בנורות מסנוורות שיאירו בכל פעם שיונים יתקרבו למקום. האור יבהיל את היונים ויבריח אותן. חשוב להציב את המנורה בגובה, כך שהאור היישר בעיניי היונים ויפריע להם לעוף.

קיימים גם מכשירי הדברה נגד עכברים, תיקנים ומזיקים אחרים. מכשירים אלו יהיו בתוך המבנה ובחצר וכדי שיעבדו נכון יש למקם אותם באיזורים בהם מופיעים אותם מכרסמים ומזיקים, ויש לבדוק מעת לעת האם הם חוזרים. הדברה אלקטרונית אפשר למצוא גם בכל הקשור ליתושים באמצעות מכשיר הדברה שמתחבר לחשמל ויוצר ריח שמונע מהיתושים להתקרב.

כל המכשירים האלה יעילים מאוד ויתרונם הגדול כפי שציינו, הוא שמירה על הסביבה ואי פגיעה גופנית בחיה, מה ששומר על האיזון בטבע וכן על חיים נוחים ונקיים.

המאמר מוגש על ידי אינדקס מדבירים הגדול בישראל, בתוכו ניתן למצוא אינדקס מדבירים, מאמרים נוספים בתחום וחדשות בתחום המדבירים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת גיא אלון

מאת: גיא אלוןהחזרי מס28/07/113435 צפיות
מרביתכם בוודאי לא מודעים לעובדה כי עד 80% מהעובדים במדינה זכאים להחזר מס, כל שכן כשאותם עובדים מקבלים הכנסה משני מקומות שונים. אם בעבר החזר מס היה כרוך בבירוקרטיה ארוכה ומפרכת, הרי שהיום אפשר לבצע בדיקת החזר מס אונליין האורכת בסך הכל כמה שניות. הזדמנות נוספת לבדוק האם הנכם זכאים להחזר מס תתרחש בזמן הגשת טופס תיאום המס השנתי, פרוצדורה שאפשר כיום לבצע אונליין גם כן.

מאת: גיא אלוןמשכנתא14/04/111635 צפיות
כפי שכולנו שומעים בלא הרף, משכנתא היא ההשקעה הגדולה ביותר שרוב רובם של משקי הבית יעשו בימי חייהם, ולכן יעוץ משכנתאות מקצועי הוא כמעט בגדר הכרח. יעוץ משכנתאות יכול לא רק לעזור לכם לבחור את ההצעה המשתלמת ביותר, או לתפור לכם משכנתא מותאמת להעדפות האישיות שלכם מבחינת גובה תשלום, תקופת ההתחייבות וכו'.

מאת: גיא אלוןהפקות אירועים14/04/111699 צפיות
מעצבי אירועים יכולים לא רק לתרום להצלחת אירוע מסויים אלא גם לחסוך בהוצאות. עם זאת, מהתרשמות אישי של כותב שורות אלה, רבים מאיתנו לא מודעים הייטב לסוג ההתקשרות עם מעצבי אירועים, מה נכלל תחת החוזה שלהם, ומה עושים במידה ומתגלים חילוקי דעות. על נושאים אלו, ואספקטים אחרים של חוזה עם מעצבי אירועים, בשורות הבאות.

מאת: גיא אלוןפרסום14/04/112213 צפיות
מזל טוב! אתם חוגגים חתונה / בר מצווה / יום הולדת / ברית / בריתה או אירוע אחר. לא משנה איזה אירוע אתם חוגגים, אתם רוצים ליהנות ורוצים שהאורחים שלכם ייהנו ויזכרו את האירוע שלכם כאחד האירועים המוצלחים והמהנים היותר שהיו בהם. על מנת שהאורחים יזכרו דווקא את האירוע שלכם עליכם להשקיע באירוע, בעיצוב, באוכל, במוסיקה ובאטרקציות מיוחדות, אך יותר מכל על מנת שהאורחים יזכרו את האירוע צריך להעניק להם מתנה קטנה שכל פעם שיביטו בה יזכרו באירוע המיוחד שלכם, בשביל זה הומצאו סוגים שונים של מזכרות לאירועים.

מאת: גיא אלוןתכשיטים01/11/102394 צפיות
צורפות הוא מקצוע עתיק מאוד, תפקידו של הצורף הוא לעבד מתכות כמו זהב, פלטינה וכסף במטרה ליצור מהם תכשיטים. הצורף מעבד את המתכות לתכשיט ומשלב עליהם אבנים יקרות.

מאת: גיא אלוןבריאות ורפואה כללי01/11/1012419 צפיות
רופא תעסוקתי תפקידו לבדוק את בריאותם של אנשים שאינם נמצאים בקו הבריאות ובשל כך לא יכולים לצאת לעבוד. הרופא התעסוקתי יכול לאשר היעדרות ממושכת מהעבודה בעקבות מחלה ולקבוע אובדן כושר עבודה.

מאת: גיא אלוןבניין ואחזקה - כללי01/11/102413 צפיות
כמה פעמים חיכיתם ימים או שבועות לחשמלאי שיבוא לתקן מוצר חשמלי שהתקלקל לכם בבית? התקשרתם אליו כמה פעמים והוא דחה אתכם שוב ושוב בינתיים התחלתם לכבס במכבסה, התחלתם לבשל מאכלים שלא דורשים אפייה או חימום בתנור ועוד. לפעמים מספיק שמוצר חשמל אחד לא יעבוד כדי שנבין עד כמה אנחנו תלויים בחשמל. במקרים כאלו או שאנחנו מנסים את החוש הטכני שלנו או שאנחנו קוראים לאיש מקצוע המתעכב - חשמלאי.

מאמרים נוספים בנושא הדברה

מאת: נט מדיה- בניית אתריםהדברה12/03/191740 צפיות
חברת הדברה תדאג שהבית יהיה נקי מכל האורחים הלא רצויים בין אם מדובר בתיקנים, עכברים או פשפש המיטה. אבל על מנת שאכן כך יקרה חשוב לבחור חברת הדברה מקצועית.

מאת: דוד לוקשביץהדברה22/02/181640 צפיות
הדברת פרעושים בחצר היא חלק בלתי נפרד מכל מבצע הדברה של פרעושים. אל החצר נכנסים בעלי חיים זרים, הם עלולים להיות נשאים של פרעושים. כאשר הפרעושים הנמצאים בחצר יזהו פונדקאי מתאים הם ינתרו לעברו ייטפלו אליו וימצצו את דמו. הפרעושים אוהבים לחיות בסביבה עם תנאי לחות גבוהים הקיימים בדרך כלל בין מצבורי אשפה במחילות ובמאורות של בעלי החיים. חשוב לנקות את החצר ולמנוע תנאים שיזמינו את הפרעושים.

מאת: דוד לוקשביץהדברה22/02/181248 צפיות
פשפשי המיטה כיום בישראל מהווים נזק אדיר ומטרד גדול לאדם. כאשר בסוף יום עבודה אנו שמחים ללכת לישון אין אנו מדמיינים בנפשנו ולא לרגע אחד כי יש לנו שותפים למיטה, מדובר בחרק המתפשט מהר ביותר ואלוף במחבואים, פשפשי המיטה גורמים לנו לגירודים עזים אלרגיות קשות היכולות אף להגיע לבתי חולים. הטיפול בו חייב להתבצע אך ורק על ידי מדביר בעל רישיון והיתר הדברה בפועל אל תתביישו לבקש היתר הדברה.

מאת: דוד לוקשביץהדברה21/02/181369 צפיות
הפשפשים והפרעושים שניהם חרקים שונים לחלוטין אחד ממשנהו, אך עדיין רבים מהאנשים מתבלבלים ביניהם. הפרעושים הם חרקים זעירים ביותר קטנים ואלופי העולם בניתור למרחק, לעומת גודל גופם הזעיר. נדבקים בכוח לפונדקאי. הפשפשים לעומתם מהלכים כרגיל ללא יכולת ניתור לגובה ובעל מראה מאוד תמים ובלתי מזיק, יכולתם להתחבא בסדקים צרים עד שיבוא הטרף. המכנה המשותף בין שניהם הוא הבוקר של אחרי המלווה בעקיצות רבות בכל הגוף, מגדרות ומאוד מכוערות, מהם דרכי ההדברה נגד שניהם.

מאת: דוד לוקשביץהדברה13/02/181375 צפיות
פרעושים הם סוגי חרקים. הפרעושים מונים בקירוב למעלה מאלפיים סוגים, אך בישראל מצויים רק כארבעים סוגים של פרעושים והפרעוש הנפוץ ביותר הוא "פרעוש החתול". הפרעושים אינם טפילים מסוכנים אך הם עלולים לעקוץ ולהטריד,

מאת: דוד לוקשביץהדברה13/02/181351 צפיות
כת הטבע החדשה שמאיימת על ישראל היא גדולה בסכנתה, אבל קטנה מאוד במימדים: נמלת האש האדומה גודלה פחות משני מילימטרים, אך היא מסוכנת לבעלי החיים ומכאיבה לבני האדם. היא התפשטה ברחבי הארץ מצפון ועד דרום, ופתרון לבעיה - אין.

מאת: דוד לוקשביץהדברה13/02/181268 צפיות
כת הטבע החדשה שמאיימת על ישראל היא גדולה בסכנתה, אבל קטנה מאוד במימדים: נמלת האש האדומה גודלה פחות משני מילימטרים, אך היא מסוכנת לבעלי החיים ומכאיבה לבני האדם. היא התפשטה ברחבי הארץ מצפון ועד דרום, ופתרון לבעיה - אין.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica