חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כיצד לחגוג מסיבת רווקות?

החברה הכי טובה שלך מתחתנת? את רוצה לארגן לה מסיבת רווקות שהיא לא תשכחבמהרה. את מודיעה לכל הבנות, לאחיות שלה, לבנות הדוד ולאמא שלה ומיד אחרכך מתפנה לחשוב על מה לעשות בערב הזה שיגרום לכולן ליהנות ולהשתחרר ושהחברהשלך, הכלה המיועדת, תודה לך על הערב הזה כל חייה. את חושבת וחושבת אבל איןלך רעיון... ישנן כל כך הרבה אפשרויות, את מי להזמין, מה לעשות, מה הבנותתאהבנה ומה פחות... מה לעשות?

מסיבת רווקות הפכה בשנים האחרונות לאירוע חובה עבור הכלה וחברותיה. זהו ערב נשים, בו הןמבלות יחדיו, מדברות, צוחקות, משתוללות, אוכלות ומשתחררות. הערב הזה הואהמקבילה הנשית לערב הרווקים הידוע. אך אם אצל הגברים האפשרויות יותרמוגבלות וידועות, בערב הרווקות הנשי המציאות עולה על כל דמיון ויש להןאפשרויות רבות מאוד למיצוי הערב עד תום.

לרוב בערב הזה, ממש כמו אצל הגברים, ישנו דיבור קליל ופתוח על מין. לכן רבות הבנות המזמינות לערב הרווקות שלהן סקסולוגית למסיבת רווקות שמרצה על סקס ומראה אביזרי מין שונים ומלמדת את תענוגות השימוש בהן.

כיום, הפך הערב הזה להיות ערב חברתי לכל דבר, ועל כן, למרות שהערב שםדגש נרחב על מין, הוא כולל דברים נוספים אצל הנשים כמו למשל בישול קבוצתי,משחקי חברה עם פרסים לבנות ולכלה, מוסיקה, ועוד אטרקציות שיכולות הבנותלהזמין כמו למשל עיסוי, רפלקסולוגיה, קוראת בקלפים, אסטרולוגית ועוד...

יש כאלה שמעדיפות להזמין חשפנים ולהשתגע, החשפנים מגיעים בליבוש מיוחד וסקסי, כאשר התחפושת האהובה עלהחשפנים היא מדים של שוטר ואז החשפן נכנס ואומר "יש תלונות על הרעש" ואזמתחיל את תהליך ההתפשטות בליווי צעקות הנשים המתלהבות.

בשביל לעשות  סדר בבלאגן הכי פשוט להזמין מנחת מסיבת רווקות. ישנן הרבהמנחות כאלו, כאשר כל אחת מהן מתמקדת במשהו ייחודי משלה. אחת שמה דגש עלעניין המין, השנייה על סדנאות טאנטרה ומיסטיקה, השלישית על חוויה עםשוקולד, אחרת על ריקוד וצחוק ועוד... היתרון של מנחת מסיבת רווקות הוא שהיאמנוסה והעבירה עשרות מסיבות דומות ולכן יש לה את היכולת לאחד ולגבש את כלהבנות יחדיו, גם אם לא כולן הכירו אחת את השנייה. בנוסף, למנחות הערביםהללו יש את כל האמצעים, האטרקציות והרעיונות המקוריים למסיבה. אתן אומרותלה מה הייתן רוצות והיא כבר תבנה את הערב הייחודי בעבורכן על פי אופייכןועל פי טעמכן האישי.

כאשר אתן בוחרות מנחת מסיבת רווקות שימו לב להמלצות שלה, מה היא מעבירהוהכי חשוב, כדאי שתהיה ביניכן כימיה טובה ושהיא תהיה נחמדה ונינוחהמבחינתכן.

אז למה אתן מחכות? שיהיה לכן ערב נשים קסום, מפתיע ומעניין.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת לילך כורם

מאת: לילך כורםמסיבות רווקים ורווקות17/05/121142 צפיות
אחד הטרנדים הגורפים והמצליחים ביותר בשנים האחרונות בתחום של מסיבת רווקות הינו מסיבת רווקות בספא . ובכן, לאחר שנים רבות שבהן מסיבות רווקות נערכו והתרחשו בעיקר במקומות בילוי, מועדוני לילה מסוגים שונים, בתים פרטיים ועוד ועוד,

מאת: לילך כורםימי הולדת17/05/121002 צפיות
שהיינו ילדים, לכל אחד מאיתנו היה חלום לעשות קסמים. מספיק שהיינו רואים מופעי קוסמים בטלוויזיה וכל אחד כבר היה מבקש מאחד ההורים שיקנה לו ערכת קוסם אותה מכרו ואפילו עדיין מוכרים בחנויות הצעצועים השונות. הרי רק המחשבה לעשות את זה היא זאת שגורמת בעיקר לילדים להמון התלהבות והמון דמיון בנושאים השונים.

מאת: לילך כורםברית ובריתה11/05/111168 צפיות
בשעה טובה ומוצלחת הצטרף לחיק המשפחה תינוק חדש, שזה עתה נולד. כולם מאושרים ונערכים לקראת הבאתו של הרך בברית אברהם אבינו. ההתרגשות עצומה ויום הברית מגיע. המשפחה הקרובה והרחוקה, החברים, המכרים, הילדים – כולם מוזמנים לחגוג ולשמוח את הולדת בן הזקונים של המשפחה. החלטתם שלברית תזמינו קוסם?

מאת: לילך כורםימי הולדת19/03/111209 צפיות
עולם הקוסמים מתחלק לתתי תחומים שונים וכל קוסם מתמחה לרוב בתחום אחד של קסמים ולהטוטים. אחד מהתחומים בעולם הקוסמים והקסמים, הוא תחום קסמי הטלפתיה והאילוזיות. תחום זה של קסמים עוסק בקריאת מחשבותיהם של אנשים ולעיתים בהשפעה על דרכי חשיבתם.

מאת: לילך כורםבידור ופנאי - כללי14/01/111342 צפיות
ילדים זה ידוע מאז ומעולם הם בעלי דמיון מפותח ונוטים לחלום ולדמיין דברים מוזרים ומשונים. משחר ההיסטוריה האנושית נמשך האדם אל הנסתר ואל מה שלא ידוע ואגדות עם רבות וסיפורים שעברו מדור לדור עסקו בניסים, פיות, קוסמים ומכשפות. לעיתים פחדו מהם, לעיתים רחשו להם כבוד. בימינו אנו הקוסמים מהווים פן בידורי להמונים.

מאת: לילך כורםימי הולדת05/11/101156 צפיות
הרבה ילדים ישמחו לליצן שיבוא ויפתיע אותם במסיבת יום ההולדת שלהם. ילדים, ואף מבוגרים, אוהבים לרוב ליצנים. הליצנים הופכים כל אירוע להפעלה של צחוק ושמחה, חופש והשתוללות. יום ההולדת הוא יומו המיוחד של ילדכם והוא מצפה לו כל השנה, על כן חשוב שהאירוע יוכתר בהצלחה ועל פי רצונו ואושרו של הילד. לכן חשוב לבחור ליצן מתאים.

מאת: לילך כורםימי הולדת05/11/101098 צפיות
מאז ומעולם הוקסם האדם מתופעות על טבעיות שאינו יכול להסביר כיצד הן מתרחשות. ישנם סיפורי פולקלור ואגדות רבים בהם משולבים קוסמים ומכשפים בעלי כוחות לבצע קסמים. קוסם הוא כינויו של אדם היכול כביכול לבצע מעשים מדהימים שלא ניתן להסבירם המעניקים לו מעמד של בעל כוחות על טבעיים ולא אנושיים.

מאמרים נוספים בנושא מסיבות רווקים ורווקות

מאת: קובימסיבות רווקים ורווקות11/12/195736 צפיות
כל מי שהציע נישואין לבן או הבת זוג שלו יודע מיד אחר ההצעה , בגמר ההתרגשות , השימחה המיוחדת , הבכי, האושר שמציף אותנו ותחושחת הגאווה שהגבר שלכם בחר בכן להיות לו לאישה לאם ילדיו והשותפה לכל החיים , למחרת האנרגיוות מתחלפות למסע בזמן של חיפוש אולם, תקליטן,שמלת כלה ואיפור, את מי להזמין , איזה הפקה נעשה וממש צוללים להכנות מרתוניות, בו בזמן נזכרים שבאמת נשאר עוד קצת זמ למסיבות.

מאת: רוני הכהןמסיבות רווקים ורווקות09/11/171640 צפיות
מסיבה אמיתית תכלול לא מעט אלמנטים חשובים מלבד מסיבת רווקות אביזרים שובבים. מהם הדברים הכי חשובים? קראו הלאה ותבינו.

מאת: ניב אבןמסיבות רווקים ורווקות21/03/175462 צפיות
היום הזה של החתונה הוא יום אחד אשר לקראתו צריכים לחלוף ימים רבים שבהם ההתעסקות עבור הארגון של החתונה היא רבה וכוללת המוני פרטים שצריכים להכין וביניהם גם ההכנה של מסיבת הרווקות שנערכת בשבוע שלפני החתונה בצורה המסורתית.

מאת: vodplaceמסיבות רווקים ורווקות06/07/162015 צפיות
נדרשתם לארגן מסיבת רווקות והחלטתם לחפש מקום מיוחד במינו, למסיבה בלתי נשכחת... וילה למסיבת רווקות היא המקום המושלם לאירוע שכזה. תכנון מוקפד ושימוש במגוון האפשרויות והפינוקים שוילה למסיבת רווקות מציעה, יוביל לאירוע מדהים שהכלה המיועדת, החברות והמשפחה לא ישכחו זמן רב.

מאת: גילת פייןמסיבות רווקים ורווקות15/07/152213 צפיות
סגרתם מסיבה בלופט במרכז או בכל מקום אחר בארץ ושוקלים להזמין חשפנית? על שהרעיון נשמע טרנדי וסקסי, כדאי להביא בחשבון יתרונות וחסרונות שעשויים להרים את המסיבה לגבהים חדשים או לגרום גם לאי נעימויות.

מאת: גילת פייןמסיבות רווקים ורווקות28/06/151891 צפיות
הנה הגיע היום הגדול והחתן המאושר סומך על החברים הכי טובים שלו שיארגנו לו מסיבת רווקים בלתי נשכחת כמו שהוא תמיד חלם עליה. יש הרבה מקומות והרבה סוגים של מסיבות רווקים אך רק דרך אחת לבחירת הלוקיישן המושלם.

מאת: אסי יוסימסיבות רווקים ורווקות07/01/152585 צפיות
מסיבת שחרור, מפגש חברים או סתם כי בא לכם להתפנק לבד, יש כמה דברים שחשוב שתדעו מראש ובדרך כלל יהיו רלוונטיים עבור כל נערות הליווי החנויות מנהלות אתרים בהם תוכלו להזמין את הפריטים המבוקשים ולקבלם בתוך מספר ימים באמצעות רשת הדואר או שירותי. הקדימו לבצע את ההזמנ החושקות באקט מיני עם בני זוגן אזי בן הזוג מפרש שירותי ליווי זאת כדחייה מינית, עובדה המחלישה את האגו הגברי והדבר לא

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica