חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

טיפים בתכנון המס

מאת: account$ראיית חשבון23/08/20101195 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מעצמאי לחברה בע"מ - מעל רווח של 20,000 ₪ לחודש כדאי להעביר את הפעילות ממסגרת של עצמאי למסגרת של חברה בע"מ.
עבודה מהבית - במידה והעסק עובד מהבית יש לדרוש חלק יחסי מהוצאות חדר העבודה כגון ארנונה, חשמל, ועד בית ועוד.
ישוב מס נפרד לבני זוג העובדים ביחד בעסק - עקב פס"ד קלס, אפשר לעשות חישוב נפרד לבני זוג העובדים יחד באותו עסק,כלומר אפשר להנפיק תלוש משכורת לבעל או לאישה בהתאמה. כמובן יש לשמור ראיותלעבודה, כגון שעון נוכחות ועוד.

דיווח על בסיס מזומן - יש עסקים, לרוב עסקים שאין להם מלאי, אשררשאים לדווח למס הכנסה אך ורק על הכנסות והוצאות אשר התקבלו והוצאו בפועל.כלומר אפילו אם הוצאה חשבונית מס ללקוח, אפשרי לנטרל אותה לצורך הדיווחהשנתי למס הכנסה, עד אשר הכסף יתקבל בפועל.

מתנות ללקוחות וספקים - במתנות ניתן להכיר כהוצאה עד סכום מסוים (180 ₪)ללקוח או ספק שקשורים אליו ביחסי עבודה. לכן אם הוזמנת לחתונה של ספק שלךלדוגמה, יש לשמור על ההזמנה לחתונה בתוספת צילום של השיק שנתת, כדי שמסהכנסה יוכל להכיר בהוצאה זו.

הוצאות מימון - 80% מהוצאות המימון אשר שימשו לצורך רכישת רכוש קבועיוכרו לך לצורך מס. לכן אפילו אם אתה לא מנהל הנהלת חשבונות כפולה, מומלץלבצע מעקב אחר הוצאות אלו, או לדרוש מהבנק אישור על מנת לדרוש הוצאות אלו.

טיפים בהערכות לתום שנת המס

לקראת הגשת הדוח השנתי ישנן מספר פעולות שכדאי לבצע על מנת לחסוך במס.

חוב אבוד - אם אין סיכוי לגבות חוב מלקוח בעייתי יש לדרוש חוב זה כאבוד.
כדי לדרוש הוצאה זו יש לספק הוכחות כמו פס"ד של בית משפט ועוד.

תביעות תלויות - במידה וספק או לקוח שלך הגישו נגדך תביעה, וסיכוייהתביעה גבוהים לדעת היועץ המשפטי שלך, ניתן לדרוש הוצאה זו במידה ואתהמדווח על בסיס מצטבר. ההפרשה תהיה לפי אחוז הסיכוי להתממשותה.

הקדמת הוצאות - מדובר אך ורק על הוצאות שוטפות כגון הוצאות משרדיות, ולא על רכוש קבוע אשר מופחת במשך מספר שנים.

דחיית הכנסות - במידה ושיעור המס הצפוי אמור לרדת, מומלץ לדחות הכנסות לשנה הבאה.

מלאי מת - אם קיים מלאי השוכב על המדפים ללא דורש, ואין סיכוי שיימכר במחיר סביר, רצוי למכור אותו לפני סוף שנה (בצורת סטוק וכו') .

בטוח לאומי - את התשלום בגין חודש דצמבר רצוי להקדים ולשלם עד ה 31בדצמבר על מנת שיכנס לאישור השנתי של בטוח לאומי. 52% מדמי בטוח לאומימוכרים כהוצאה.

ספירת מלאי - כשסופרים מלאי חשוב לשים לב למחיר הפריטים. אם מחיר העלות גבוה ממחיר השוק יש לציין מחיר זה.

קרן פנסיה וקרן השתלמות - יש להפקיד באפיקים אלו כדי לקבל את הטבות המס שהמדינה מעניקה.

נקודות זיכוי וניכויים שונים - יש להתייעץ עם הרו"ח לגבי זכאויותנוספות כגון נקודות זיכוי בגין תואר אקדמאי, זיכוי בגין תשלום למוסד סעודיבגין ילד או הורה ועוד.

תשלום חוב – יש לערוך דוח רווח והפסד שנתי שיהיו בו צפי הרווח לצורך מס הכנסה.
במידה וישנו חוב מומלץ לשלם את יתרתו עד ה 31 בינואר של שנה הבאה. כך תוכל להמנע מריבית והצמדה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

החזרי מס לשכירים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת account$

מאת: account$הנהלת חשבונות12/04/112303 צפיות
רואה חשבון הוא בעל המקצוע הראשון עמו מתייעצים בכל הקשור לעסק. ניתן לקבוע כמעט באופן מוחלט שסיכויי ההצלחה של עסק השוכר את שירותיו של יועץ עסקי בתחילת פעילותו של העסק, גבוהים בצורה משמעותית מסיכויי עסק שמוותר על ליווי עסקי.

מאת: account$החזרי מס21/12/101331 צפיות
אם אתה בעל עסק, אתה חייב להכיר וליישם שלושה כלים פיננסיים עיקריים כדי שתוכל לדעת בכל זמן נתון, את מצבו של העסק. כלים פיננסיים אלו, הם למעשה המצפן של העסק, והם אלה שמראים את מצבו הכספי, מבחינת תזרים מזומנים, באיזו נקודה הוא מתחיל להרוויח, ומה צופה העתיד, מבחינת התקציב המתוכנן.

מאת: account$עסקים - כללי09/08/10892 צפיות
השלטים בימינו ממלאים מגוון רחב של תפקידים; על גבי השלטים ניתן להעביר מסרים ממסרים שונים, הודעות ועובדות. שלט הוא גם אמצעי לפרסם ולשווק עסקים, מוצרים או שירותים.

מאת: account$ראיית חשבון05/08/101081 צפיות
לשלט בעידן המודרני יש הרבה תפקידים; על גבי השלטים ניתן להעביר מסרים ממסרים שונים, הודעות ועובדות. שילוט הוא גם אמצעי לפירסום ולשיווק בתי עסק, מוצרים או שירותים.

מאמרים נוספים בנושא ראיית חשבון

מאת: אור מחשביםראיית חשבון24/10/162560 צפיות
הדוח השנתי הוא הדיווח שמידי שנה כל עצמאי מחויב בו הבסיס בדוח שמיחד אותו אצל עצמאי אל מול שאר מגישי הדוח הוא נספח א שבו רשומות כלל ההכנסות החשבוניות שבעל העסק הוציא באותה שנה ללקוחותיו ,מתחת לשורת ההכנסות רשומות כלל ההוצאות שבעל העסק הוציא.

מאת: עידן שלומןראיית חשבון05/03/152558 צפיות
טיפול בענייני מס נחשב מזה שנים רובת כשייך לרואי חשבון המייצגים עצמאיים ואנשי עסקים המגלגלים כסף רב, אך המצב אינו כזה ולאחרונה עוד ועוד שכירים מגלים כיתכנון מס אפקטיבי עבורם לא פחות מאשר עבור המעסיק שלהם.

מאת: עידן שלומןראיית חשבון05/03/152067 צפיות
פתיחת עסק עצמאי דורשת לא מעט אומץ ותעוזה כמו גם התמחות ויכולת בתחום שבו בחרתם. מעבר לכל אלו חשוב לנהל את כל ההתנהלות העיסקית בצורה נכונה וזאת באמצעות ליווי של רואה חשבון מקצועי.

מאת: עידן שלומןראיית חשבון05/03/151933 צפיות
אם אתם מקימים עסק חדש אתם חייבים לשכור שירותי רואה חשבון באזור המגורים שלכם ולקבל ממנו את כל סל השירותים המקובל בין רו"ח ללקוח. על כך במאמר הבא.

מאת: עידן שלומןראיית חשבון05/03/151968 צפיות
אחת הדרכים הנוחות ביותר להרוויח כסף מעבודה צדדית לזו שלכם כשכירים או סטודנטים היא באמצעות פתיחת תיק של עוסק פטור. מדובר על רישום כחוק כמי שעוסק בעבודה כעצמאי אך בהיקפים קטנים שפוטרים אותו מתשלומי מעמ או קבלה שלהם. על כך במאמר הבא.

מאת: יוסי נטוביץראיית חשבון08/02/152261 צפיות
בחינת הבקרות הפנימיות בארגון ובפרט בתהליכים עסקיים הייתה ונשארה אבן היסוד בעבודת המבקר הפנימי. תהליכים עסקיים רבים בארגון מתבצעים כיום במערכות ממוחשבות ומורכבותם, במיוחד בארגונים גדולים, מקשה על יכולת המבקר לבצע עליהם ביקורת אפקטיבית ללא אמצעים ממוחשבים. פיתוח טכנולוגית כריית התהליכים (Process Mining) לניתוח ניהולי של התהליכים עורר התעניינות מחקרית רבה ביכולות השימוש שלה גם ככלי בקרה בין היתר לזיהוי הפרות אבטחת מידע , ולאחרונה אף ככלי לביקורת פנימית לניהול סיכונים , ולזיהוי הונאות ומעילות

מאת: טוב לעסקראיית חשבון20/01/151913 צפיות
אחת השאלות אשר נשאלות על ידי עסקים, היא באיזה פונקציה להשתמש לצורך ניהול חשבונות העסק. ברואה חשבון או ביועץ מס, מה בעצם ההבדל ביניהם. במאמר זה ננסה להבהיר כיצד לבחור יועץ מס וההבדל מרואה חשבון.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica