חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

רואה החשבון כיועץ עסקי

מאת: account$הנהלת חשבונות12/04/20112305 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

רואה חשבון הוא בעל המקצוע הראשון עמו מתייעצים בכל הקשור לעסק.
ניתןלקבוע כמעט באופן מוחלט שסיכויי ההצלחה של עסק השוכר את שירותיו של יועץעסקי בתחילת פעילותו של העסק, גבוהים בצורה משמעותית מסיכויי עסק שמוותר עלליווי עסקי.
יועץ הוא אדם בעל ניסיון וידע נרחבים בתחום עיסוקו, יכולות וכלים ממגוון תחומים. אדם בלתי תלוי שאינו חלק מהמערכת שפונה אליו לעצה.
רואההחשבון, הוא נאמן מקובל על רשויות המס שאחראי על ביקור ניהול החשבונות שלהעסק ומייעץ לבעל העסק על מסגרות החוק בענייני מס. יכולותיו ותפקידוהמשמעותי של רואה החשבון נדרשים כשלעסק יש רווחים ובייעוץ נכון יתאפשר לבעלהעסק למשוך יותר רווחים.
לרואה החשבון ראייה מפוקסת בכל הקשור לראיית החשבון. הוא עשוי להעלות בעיות שבעל עסק אינו רואה או אינו מודע.
ישסוגיות שעלולות להיעלם מעיניו של בעל העסק וגם אם מפני שהוא אינו מתמצאעדיין בבירוקרטיה הכרוכה בלנהל עסק. רואה החשבון מבין בדברים מסוג זהומסוגל להצביע על בעיות פוטנציאליות מעצם היכרותו עם החומר וניסיונו בדבריםשכרוכים בפתיחת עסק.

אז כיצד לבחור את היועץ המתאים ביותר?
אדם מיומן ואובייקטיבי
אדם בעל הרבה ניסיון בראיית חשבון
אדם שיש לו הרבה ניסיון בייעוץ עסקי
אדם בעל הכשרה אקדמית הולמת
אדם ידידותי, שאפשר להסתדר איתן בקלות (תתפלאו עד כמה עובדה קטנה זו עשויה להשפיע על איכות העבודה)
אדם בעל המלצות טובות אותן אפשר לודא

הצלחה בייעוץ עסקי
קבלת מידע מתאים לעסק
קביעת חזון עסקי מותאם לעסק
שיפור בטווח הקצר וראייה לטווח ארוך
עבודה מול רואה חשבון שמתאים לסוג העסק שלך
קצב התקדמות משביע רצון שמתאים לעסק
יש הרגשה של שינוי באויר
ידע נרכש שגדל עם התקדמות התהליך

יועץ עסקי יעיל ייתן לך את כל המידע הדרוש לך, יתאים את הייעוץ ואתהוראות הביצוע לסוג העסק שלך ולך כאדם. היתרון בשכירת רואה חשבון כיועץעסקי גדול מאוד, כיוון וחלק מהעצות כוללות כבר את הנהלת החשבונות בתוכןועשויות לחסוך לך זמן יקר.
מה שלא תעשה, אל לך לוותר על ייעוץ של רואה חשבון. כבעלים של עסק אתה חיי לעצמך, ללקוחות שלך ולעובדיך לנהל את העסק כהלכה על פי חוק.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

החזרי מס לשכירים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת account$

מאת: account$החזרי מס21/12/101333 צפיות
אם אתה בעל עסק, אתה חייב להכיר וליישם שלושה כלים פיננסיים עיקריים כדי שתוכל לדעת בכל זמן נתון, את מצבו של העסק. כלים פיננסיים אלו, הם למעשה המצפן של העסק, והם אלה שמראים את מצבו הכספי, מבחינת תזרים מזומנים, באיזו נקודה הוא מתחיל להרוויח, ומה צופה העתיד, מבחינת התקציב המתוכנן.

מאת: account$ראיית חשבון23/08/101197 צפיות
טיפים ועצות לתכנון המס. תהנו

מאת: account$עסקים - כללי09/08/10894 צפיות
השלטים בימינו ממלאים מגוון רחב של תפקידים; על גבי השלטים ניתן להעביר מסרים ממסרים שונים, הודעות ועובדות. שלט הוא גם אמצעי לפרסם ולשווק עסקים, מוצרים או שירותים.

מאת: account$ראיית חשבון05/08/101083 צפיות
לשלט בעידן המודרני יש הרבה תפקידים; על גבי השלטים ניתן להעביר מסרים ממסרים שונים, הודעות ועובדות. שילוט הוא גם אמצעי לפירסום ולשיווק בתי עסק, מוצרים או שירותים.

מאמרים נוספים בנושא הנהלת חשבונות

מאת: דניאל seoהנהלת חשבונות13/12/191326 צפיות
לפעמים נתקלים במצבים בהם חייבים לקבל משכנתא ואין אפשרות להיכשל, זה בדיוק המצבים שבהם אני נכנס לתמונה. שמי מרטין בוקסדורף, אני מומחה בהשגת משכנתא למסורבים בבנקים, כאשר הדגש הוא שאני משיג משכנתאות בבנקים בלבד- כאשר אתם כבר קיבלתם סירוב.

מאת: אבי דוידיהנהלת חשבונות23/04/162061 צפיות
הסבר על פתיחת תיק עוסק פטור לעסקים מתחילים בישראל.

מאת: אלוני שחר- יועץ מסהנהלת חשבונות15/09/143687 צפיות
דוגמא לדף נוכחות יומי לעובד/ת

מאת: אלוני שחר- יועץ מסהנהלת חשבונות15/09/142737 צפיות
הוצאות פרסום בעסק כהוצאה מוכרת ולא לטופס פחת בנוסף- הערה לגבי השוואה בין שתי הפנסיות

מאת: אלוני שחר- יועץ מסהנהלת חשבונות15/09/142412 צפיות
במאמר זה ניתן לראות את המסמכים הנדרשים להצהרת הון. לצורך סיוע בהכנת הצהרת ההון שלכם, נבקשכם להמציא למשרדנו בהקדם את רשימת הטפסים והנתונים כמפורט להלן וליצור עימנו קשר.

מאת: אוהד ז.הנהלת חשבונות23/11/138805 צפיות
הכלי הטוב ביותר להנפקה של חשבוניות הוא תוכנה אשר מנפיקה חשבוניות לעסק בחינם. הדרך השנייה והישנה של הנפקת חשבונית כרוכה בקנייה של פנקסי חשבוניות מדי תקופה ושמירתם הפיזית לצרכי ביקורת, והיא כמובן מסורבלת ויקרה יותר. אחד היתרונות של עולם האינטרנט היא תוכנה מעולה זו של הנהלת חשבונות באינטרנט, וניהול העסקים באופן אוטומטי וממוחשב.

מאת: אוהד ז.הנהלת חשבונות23/11/138460 צפיות
אחד היתרונות שרשת האינטרנט מציעה לנו הוא תכנות בחינם. תוכנה להוצאת חשבוניות באינטרנט היא תוכנה חינמית שבאמצעותה בעלי עסקים יכולים להפיק חשבוניות ממוחשבות בחינם. במאמר הבא נדבר על תוכנת חשבוניות באינטרנט.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica