חפש מאמרים:
שלום אורח
28.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

תיקון מכונות כביסה - תקלות נפוצות

מכונת הכביסה, היא אולי אחד המכשירים היותר פעילים שיש לנו בבית. קשה לדמיין את החיים שלנו בלעדיה, וקשה עוד יותר לדמיין מה עשו אנשים לפני שהומצאה. כשמכונת הכביסה פתאום מתקלקלת, ומותירה אותנו עם ערמות על גבי ערמות של בגדים מלוכלכים הממתינים לכביסה, זו יכולה להיות טרגדיה לא קטנה – מעבר לעוגמת הנפש שיש בכל הסיטואציה, יש גם את כל העניין של ההוצאה הכספית של תיקון המכונה, שיכול במקרה הגרוע, אפילו להגיע לסכומים של כמה מאות שקלים – עניין די מעצבן, בהתחשב בעובדה שמדובר בסכומי כסף שבכלל לא תכננו להוציא...

בקיצור – כאשר מכונת הכביסה שלנו מקולקלת, זה יכול להיות עסק ביש די רציני... אבל כדי להרגיע – נדגיש ונבהיר, שבד"כ אם מדובר במכונת כביסה שהיא יחסית חדשה, לא צפוי שיתקלקל בה משהו בשנים הראשונות. כנ"ל גם אם מדובר במכונת כביסה שהיא תוצרת פירמה יוקרתית (כמו MIELE לדוגמא). בד"כ תקלות מתחילות לצוץ אחרי כמה שנים טובות של שימוש במכונה. תחשבו על זה כמו אוטו חדש או מחשב חדש שלא עושים בעיות בשנים הראשונות – כך גם עם מכונת כביסה – טבעי שגם היא לא תתקלקל לנו בשנים הראשונות, ומה שבעצם משחק כאן תפקיד זה הוותק שלה ותדירות השימוש בה.

היה ומכונת הכביסה שלכם כן החליטה לשבוק חיים או להתקלקל – זה זמן טוב לקרוא לטכנאי. כשמזמינים טכנאי מכונות כביסה, היות ורובנו לא ניחנו בחוש טכני או בידע מפותח בכל מה שקשור לקלקולים ובעיות במכונות כביסה – אנו נאלצים בלית ברירה לסמוך על רמת האמינות שלו ועל היושרה שלו. כשזה קורה - רבים מאיתנו מוצאים את עצמם מתחבטים בשאלה איך באמת יודעים שהבעיה שהטכנאי אבחן זו אכן באמת הבעיה? איך יודעים שהוא לא עובד עלינו או ממציא לנו תקלות רק כדי לסחוט מאיתנו יותר כסף? בדיוק בשביל זה אספנו כמה דוגמאות לתקלות נפוצות במכונות כביסה ודרכי ההתמודדות איתם – כדי שבפעם הבאה כשמגיע אליכם טכנאי תיקון מוצרי חשמל כדי לתקן – תדעו בדיוק על מה הוא מדבר...

  • אם המכונה לא נדלקת או נכבית בפתאומיות, כנראה מדובר בקצר חשמלי או כבל חשמלי פגום – מומלץ לקרוא לטכנאי מוסמך, ולא לנסות לתקן זאת לבד.
  • אם המים במכונה לא מתחממים – פירוש הדבר שגוף החימום של המכונה התקלקל.
  • אם המכונה רועדת, מרעישה או זזה מהמקום – פרוש הדבר שיש בעיה בבולם זעזועים שלה או ברצועה.
  • אם מכונת הכביסה לא סוחטת, פירוש הדבר שיש בעיה במשאבה או סתימה בצינור הניקוז.
  • אם מכונת הכביסה לא מוציאה מים, פירוש הדבר שהפילטר סתום – יש להוציא אותו מהמכונה, לנקות אותו, ואח"כ שוב להחזירו (בשביל זה גם אין צורך בטכנאי – כל אדם פשוט יכול לעשות זאת).
  • אם תוכנית הכביסה לא מגיעה לסופה, פירוש הדבר שיש בעיה בטיימר או בעיה במשאבה.
  • אם המכונה לא צורכת מרכך כביסה, יש להוציא את מגירת אבקת הכביסה לנקות אותה, ולהחזירה שוב למקום.
  • אם יש הצטברות של אבנית במכונה, או במגירה של אבקת הכביסה (בעיה שכיחה כמעט אצל כל המכונות, הודות למים הקשים בישראל) – מומלץ אחת לחודש, לנקות את המכונה באמצעות חומרים מיוחדים להסרת אבנית. אם הבעיה אינה נפתרת מומלץ לקרוא לטכנאי.
  • אם יש בעיות בסיבוב של התוף במכונה (מרעיש, לא מסתובב, משמיע צלילים מוזרים וכו'), פירוש הדבר שיש בעיה במיסבים של המכונה או בעיה ברצועה.
  • אם יש סתימה במשאבה או באחד הצינורות של המכונה, אין צורך בהחלפת חלקים. צריך פשוט לקרוא לטכנאי שישחרר את הסתימה בצורה כימית או מכאנית, ואז בד"כ גם הבעיה נפתרת (בד"כ גם עלות של "תיקון מכונות כביסה" שכזה היא עלות יחסית זולה – של ביקור).
 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

המאמר באדיבות אתר טוב תודה - אתר להשוואת מחירים בין בעלי מקצוע. האתר מספק מידע רב לגולשים בתחום בעלי המקצוע כגון: טיפים והמלצות בבחירת בעלי מקצוע, תשובות לשאלות נפוצות בתחומי השירותים השונים, השוואת מחירים לשירותים הנפוצים ביותר, המלצות על בעלי מקצוע ועוד.

המאמר נכתב ע"י אודליה משורר - מנהלת תוכן ראשית של האתר.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אודליה משורר

מאת: אודליה משוררגינון31/05/112237 צפיות
אומרים שהדשא של השכן תמיד נראה ירוק יותר. המשפט הזה יכול לתפוס לגבי הרבה תחומי חיים, ולאו דווקא למראה של גינה, אבל אם באמת רוצים שהדשא שלנו יראה ירוק באופן תמידי, ויהווה מושא להערצה ולקנאה – הנה כמה טיפים לתחזוקה נכונה של מדשאה בגינה.

מאת: אודליה משוררגינון31/05/111380 צפיות
מאמר מקצועי בנושא גיזום וכריתת עצים. במאמר יוסבר מתי עץ נזקק לכריתה ומתי הוא נזקק לגיזום. למה חשוב לבצע את הפעולה של גיזום העץ (או לחילופין הכריתה), איך הפעולה מתבצעת, ומה חשוב לוודא עם בעל המקצוע כשמזמינים אותו לעשות את העבודה.

מאת: אודליה משוררעיצוב פנים27/04/111324 צפיות
בעולם הפרקטים, ניתן להבחין בין שני סוגים עיקריים של משטחים: יש פרקט סינטטי (מה שמכונה פרקט למינציה) ויש פרקט שעשוי מעץ טבעי. הנהירה הטבעית של מרבית האנשים כיום, בגלל סיבות מובנות של עלויות, היא להעדיף את הפרקט הסינטטי על פני אחיו הטבעי. ועדיין, מי שקצת יותר מבין, ומחפש את התחושה של העץ בהתגלמותו המקורית, לעולם לא יוותר על משטח שעשוי מהדבר האמיתי. במאמר זה נסביר בקצרה מה מאפיין פרקט עץ טבעי, אילו סוגי פרקטים מעץ קיימים ועל אילו כללי ברזל יש להקפיד, מהרגע שהחלטנו להכניס אותו אלינו אל תוך הבית.

מאת: אודליה משוררעסקים קטנים ובינוניים02/04/111371 צפיות
מאמר מקצועי בנושא שירותי פריצת מנעולים. במאמר יוסבר באילו נסיבות אנחנו נזדקק להזמנת שירות שכזה, וכיצד לבחור בעל מקצוע (מנעולן) שהוא מקצועי, לא יקר ואמין.

מאת: אודליה משוררבניין ואחזקה - כללי28/03/111307 צפיות
מאמר מקצועי בנושא הדברת מקקים. במאמר ינתן הסבר קצר על המקק, מאילו סיבות חשוב לבצע הדברה של מקקים, כיצד הדברת מקקים מתבצעת, ומדוע כל-כך חשוב שהיא תיעשה ע"י בעל מקצוע.

מאת: אודליה משוררבניין ואחזקה - כללי20/03/113603 צפיות
מאמר מקצועי בנושא סתימות בצנרת - כל מה שרציתן לדעת על סתימות בצנרת ולא העזתם לשאול! איך סתימות בצנרת נוצרות, איך נבחין שיש סתימה בצנרת (או במילים אחרות: מהם הסממנים החיצוניים כשיש סתימה), איך מתמודדים איתן וטיפים חשובים למניעת סתימות עתידיות.

מאת: אודליה משוררצרכנות14/03/112585 צפיות
במאמר ינתנו טיפים לטיפול יעיל במזגן - כך שיאריך לנו ימים, ויחזיק לאורך זמן. בין הטיפים לתחזוקה המוצעים: ניקיון של הפילטרים, מילוי גז מזגנים בעת הצורך, הקפדה על כך שהסביבה הסמוכה למזגן תהיה מאווררת ופנויה, הקפדה על ניקיון חלקיו הפנימיים והחיצוניים של המזגן, שמירה על טמפרטורה קבועה ועוד.

מאמרים נוספים בנושא ביקורות מוצרים

מאת: אבי דוידיביקורות מוצרים02/01/192907 צפיות
מתי ואיפה כדאי לרכוש מזרונים זולים לשנת לילה נוחה ובריאה.

מאת: אלכס אדמוןביקורות מוצרים07/06/173204 צפיות
בישראל קיימות חנויות קוסמטיקה רבות בהן ניתן להשיג מוצרים ים המלח בזול. מה כדאי לכם לדעת על מוצרי קוסמטיקה ים המלח לפני קנייתם וכיצד להשתמש בהם כדי להפיק מהם תועלת מרבית?

מאת: שלום כהןביקורות מוצרים23/08/161835 צפיות
מזה שנים רבות כל אחד במדינת ישראל יודע כי לשתיית מים מהברז מתלווים לא רק טעם לוואי, אלא גם חלקים של חול, חלודה ואפילו אבנים קטנות. את כל אלו, אנחנו בוודאי שלא רוצים במי השתייה שלנו, ולכן, האופציה הטובה ביותר היא לשתות

מאת: שלום כהןביקורות מוצרים23/08/161691 צפיות
מים מסוננים של בר מים תמי 4 מספקים לנו לא רק את המים הטובים והבריאים ביותר לשתייה, אלא גם שומרים על הסביבה. אם התלבטתם פעם, מדוע עדיף ליהנות ממים טריים ואיכותיים ממכשיר בר המים של חברת תמי 4, לפניכם כל הסיבות.

מאת: שלום כהןביקורות מוצרים23/08/161655 צפיות
המים שאנחנו שותים עלולים להכיל לא מעט חיידקים, אשר חלקם עלולים לסכן אותנו. למרות שהחיידקים נמצאים בכל מקום, הרי שכאשר אנחנו

מאת: שלום כהןביקורות מוצרים23/08/161779 צפיות
כולנו יודעים כי מים הם הבסיס לחיים, אבל חשבתם פעם איזה מים אתם שותים? אם אתם רגילים לצרוך את מי השתייה שלכם מהברז, כדאי שתחשבו שוב. המים המגיעים אלינו מהברז מכילים לא פעם מזהמים, אשר בהחלט אינם ראויים לשתייה. אז מה עושים?

מאת: שלום כהןביקורות מוצרים23/08/161781 צפיות
איזה מים הכי כדאי לנו לשתות? זוהי שאלה שכל אחד שואל את עצמו. האם אפשר להסתפק בשתייה של מי ברז? או שאולי לקנות בקבוקי מים מינרלים? האם מים מסוננים של בר מים תמי 4 הם התשובה האופטימאלית?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica