חפש מאמרים:
שלום אורח
16.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ימי כיף באומנות

מאת: זיו איילאמנות פלסטית25/08/20101341 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

לעיתים המדיום הוא המסר 

(למרות שאמרה זו נשחקה עד דק)

אבל מה אתם הולכים לעשות ביום כיף כזה שנועד לשבור את השיגרה -עוד מסעדה,טיול ?.

תשבו באיזה אולם ותקשיבו להרצאה על שיווק? איזה סטנד אף כזה עם משמעות עסקית מחויכת?(בעצם רציתם משהו לא מאמץ, משהו שאפשר יהיה לסמן איקס על הנושא אבל שבעצם ישתלב בשיגרה-לא השגרה של המשרד אבל השגרה של ימי כיף האלה?)

לא. גם לי אין תשובה חד משמעית איך להפוך 4 שעות לתהליך משמעותי ועם זה נעים.(הזמן והניסיון לימד אותי להזהר מדידקטיות וגם מהצהרות גדולות.). 

אבל כן-אני מציע לעבור  מבילוי פסיבי לבילוי אקטיבי.ובילוי אקטיבי כזה שמאפשר הפעלה של כמה חלקים בגוף ובנפש שלא מופעלים במסגרת היומיומית של העבודה. ומאידך אני מציע בילוי אקטיבי עם קצב המאפשר לחשוב,להפנים,ליצור,להסתכל באנשים מצידו השני של השולחן,לשתות קפה לשוחח בסביבה והקשר חדשים.(עד כאן על המסגרת עכשיו בא נדבר קצת על תוכן)

אומנות:ציור,פיסול(פיסול קרמי),צילום -זה לא מקרי שההתפתחות הגדולה של תרפיות למינהן היא בתחומים אלה.

לא אין לי כוונה להעביר אותכם תרפיה-אבל הצתבר ידע תאורטי ומעשי רב על היכולת של התחומים הללו לגלות לפתוח ולהפעיל צדדים חדשים  באינדוידואל  וליצור דינמיקות עם ערך בקבוצה).

חלק מהחוויה(הלימודית-כל כמה שקשה לי להשתמש במילה-חוגים רחובות)-הוא עבודה עם הידיים -לא עם המוח.קשב  לכיוון חדש .עבודה שלא מתבססת רק על התפתחות לינארית או שיטתית אלה על שבירה של צורות התקדמות כאלה.כיוון שאנחנו מציעים בסדנאות טווח אפשרויות נרחב וטווח חומרים נרחב -גם מי שנדמה לו שאין לו שום יכולת או כישרון בתחומים הללו ימצא את עצמו(וגם אם הוא לא ימצא את עצמו הוא ילמד סוף סוף איך לצלם את הילדים בצורה טובה).

בואו.

 



תגיות המאמר: פיסול, ימי כיף, אומנות, ציור


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

זיו אייל,חוגי ציור ילדים נווער ומבוגרים

www.sadna4u.com

פיסולhttp://www.sadna4u.com/page1.html

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת זיו אייל

מאת: זיו איילציור24/09/101364 צפיות
על הצורך בגבולות באומנות, ,על חרדת הדף הריק, למה אני הכי חופשייה כשאני קשורה ועוד

מאת: זיו איילאמנות פלסטית22/09/101663 צפיות
על סוסי הטרהקוטה הענקיים והסודיים של דרום מזרח הודו

מאת: זיו איילאמנות פלסטית18/09/102022 צפיות
על יצרתיות וגיל מבוגר ,על שאלות של מה עוצר ומה מניח לנו להמשיך להיות פוריים

מאת: זיו איילאמנות פלסטית18/09/102377 צפיות
על הפיסול של אילן אורבוך,על שאלות של כיצד זיכרון נוצר וכיצד הגיאוגרפיה מטעינה אותו במשמעויות.

מאת: זיו איילפיסול18/09/102823 צפיות
טכניקות ליציקת חול,חומרי יציקה ושיטה.וגם טיפ אחד ללימוד ציור.

מאת: זיו איילאמנות פלסטית25/08/102888 צפיות
בטון הפך בשנים האחרונות לחומר שהאומנות השימושית עושה בו שימוש נרחב, בפיסול, כחומר לתבליטים, יצירת כדים וכלים שונים, ואפילו תכשיטי בטון. ישנן טכניקות רבות לעבודה עימו, חומר ציפוי, יציקה, גילוף,ועוד

מאת: זיו איילפיסול25/08/102057 צפיות
על סוגים שונים של תערובות גבס לאומנות,תוספים וזיון המשטח.

מאמרים נוספים בנושא אמנות פלסטית

מאת: ענת עין גדיאמנות פלסטית25/01/154054 צפיות
- מאמר זה עוסק בשילוב האמנות הפלסטית בגן הילדים ביחס לגישות החינוכיות שקיימות בחינוך לגיל הרך. מטרת המאמר הייתה להבין את חשיבות שילוב האמנות בגיל הגן ואת תרומתה הרבה להתפתחות הילד דרך תפיסותיהן החינוכיות של הגננות. המאמר נבע מתוך עבודה מקיפה אשר בדקה את התפיסות, הגישות והאמונות של מחנכות לגיל הרך בעניין שילוב אמנות פלסטית בגן הילדים במדינת ישראל ,וכן את מקומה של האמנות הפלסטית בהווי הגן, ושילובה בעשייה החינוכית אמנותית בגן. לאור זאת אתמקד במאמר בסוגיות המרכזיות הבאות: גישתן של המחנכות לאמנות הפלסטית בגן, בחירתה של הגישה החינוכית, שילובה בעבודת הגננות בנן, וכן האופנים ודרכי העבודה בהם מועברת האמנות הפלסטית בגן. המאמר מביא ממצאי מחקר משולב, בגישה האתנוגראפית, וכלל 50 גננות.

מאת: גיל שושיאמנות פלסטית17/11/138428 צפיות
מכיוון שסוגיות של תכנון פרישה הן מקיפות למדי אנחנו ממליצים לכם בחום להשתמש בשירותים של אנשים שזאת ההתמחות

מאת: דיבאני סנטראמנות פלסטית04/08/132368 צפיות
תמיד היה לנו חלום כל מטבח חדיש אך עם זאת גם ביתי, מעוצב ופרקטי, בעל הרבה מקום לאחסון אך עושה רושם קומפקטי ועוד כל מיני ניגודים שלא תמיד מתאימים. תמיד חלמנו על מטבח יפה ומרוהט, רחב ידיים ומעוצב בשעה שבפועל המטבח שלנו קטן ובנוסף אין לנו את סכום הכסף הדרוש לעצב אותו כרצוננו. אז מה יהיה?

מאת: נורית שניאמנות פלסטית19/06/132225 צפיות
על חופש הביטוי- על דימויים הנקברים בתוכנו כתל ארכאולוגי וירטואלי -על זכויות יוצרים. על הרשות לדלות אסוציאציות חופשיות בזמן יצירה בעולם גדוש ומוצף דימויים ועל הרפרנס הבלתי אפשרי לתיעוד.

מאת: נורית שניאמנות פלסטית16/06/132234 צפיות
נורית שני היא ציירת מתל אביב. מציירת בסטודיו, ברחוב פוריה 12. המאמר מתאר ומנסה להמחיש תהליך יצירה מדימוי לציור . במאמר נורית שני מראה איך, כאשר תבנית חשיבה משתבשת, כשלא מתקיים חוק שימור הצורה וחשים ורטיגו תודעתי נולד צירוף חדש. מתוך "סדק" תודעתי נוצר דימוי חדש של השפעה על התודעה. הציור המצורף בקישור עוסק באסוציאציה לדמות העולה מן החול הרטוב, רקדן שנורית שני ראתה בריקוד "הולדת הפניקס" של להקת ורטיגו, הופך בציורה, ליצירת אמנות עשויי מרשת, המייצגת רשת וירטואלית, עידן חדש ואת ושינוי חברתי.

מאת: נורית שניאמנות פלסטית16/06/132351 צפיות
נורית שני היא ציירת מתל אביב. מציירת בסטודיו, ברחוב פוריה 12. המאמר מתאר ומנסה להמחיש תהליך יצירה מדימוי לציור . במאמר נורית שני מראה איך, כאשר תבנית חשיבה משתבשת, כשלא מתקיים חוק שימור הצורה וחשים ורטיגו תודעתי נולד צירוף חדש. מתוך "סדק" תודעתי נוצר דימוי חדש של השפעה על התודעה. הציור המצורף בקישור עוסק באסוציאציה לדמות העולה מן החול הרטוב, רקדן שנורית שני ראתה בריקוד "הולדת הפניקס" של להקת ורטיגו, הופך בציורה, ליצירת אמנות עשויי מרשת, המייצגת רשת וירטואלית, עידן חדש ואת ושינוי חברתי.

מאת: הילה אמנות פלסטית02/06/132117 צפיות
במקומות עבודה רבים אנשים נוטים להתלונן כי אף על פי שמקום העבודה הוא מושך ומרכזי, העבודה עצמה מרתקת ושעות העבודה מאוד נוחות, עדיין קשה להם במקום העבודה שלהם והם אינם מרוצים משום שהאנשים שעמם הם עובדים אינם לטעמם. כאשר בדקו את התלונות האלה לעומק, הסתבר כי אנשים מתלוננים על אנשים אחרים העובדים עמם משום שהם לא באמת מכירים אותם. השיחות בדרך כלל לא עוברות מעבר לענייני עבודה או פרטים סתמיים של יום חולין.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica