חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הזמנת חשפנים למסיבת רווקות

מאת: לילך כורםמסיבות26/08/20101701 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כשחושבים על ערב של מסיבת רווקות, הדבר הראשון שעולה לראש הוא ערב של בנות שמזמינות חשפנים. כך גם במסיבת רווקים שמזמינים חשפניות. הזמנת חשפן לערב שכולו בנות יכולה להלהיט את האווירה המשוחררת ממילא ולהביא את הערב לשיאים חדשים של חוויה, כיף ושחרור. אז החברה שלכן מתחתנת והחלטתן להזמין לערב הרווקות שלה חשפן, איך עושים את זה וכיצד מזמינים?

אתן יכולות להזמין חשפן באמצעות אתרי האינטרנט הרבים שישנם. ישנן סוכנויות של חשפנים וחשפניות במיוחד לאירועים מסוג זה ובאתרי האינטרנט שלהם תוכלו לבחור את החשפן המתאים לכן. בנוסף, ישנם חשפנים רבים הפועלים באופן אישי ויש להם אתר אישי משלהם. כמו כן, תוכלו להזמין חשפן באמצעות המלצות שקיבלתן מבנות אחרות שנכחו במסיבת רווקות אחרת אליה הוא כבר הגיע.

חשוב לראות את התמונות של החשפן לפני שמזמינים אותו לערב, אחרת תיתכן לכן מסיבת רווקות מאכזבת שיבוא ובמידה ואינו עומד בקנה אחד עם רצונכן. החשפן שאתן מזמינות אמור לענות על הפנטזיות שלכן ושל כלת המסיבה, ובמקרה הזה, מראהו חשוב מאופיו. כמו כן, שימו לב שתמונותיו מעודכנות, כי לעיתים, על מנת למשוך אתכן להזמין אותו, ישים תמונות באתר שמציגות אותו בצורה טובה, גם אם אלו אינן מעודכנות ממש. ובכלל, אם ניתן, שאחת הבנות המזמינות את החשפן, תיפגש איתו לפני האירוע על מנת לראותו וגם על מנת להגדיר לו את כללי האירוע בצורה ברורה, מה טיב האירוע ומה מותר ומה אסור לעשות ואיזה קהל בנות יהיה בו.

אם ברצונכן לממש פנטזיה מסוימת שתפו בכך את החשפן. אם חשקתן בשוטר שדופק בדלת ועוצר את הכלה למשל או כל תחפושת אחרת, שתפו אותו. בנוסף, חשפנים רבים באים למסיבה עם מוסיקה משלהם, שמקפיצה ומשדרגת את האווירה, כשהם רוקדים לצליליה.

אם אין לכן מקום בבית או שאינכן רוצות לטרוח תמיד ניתן ללכת למועדון חשפנות ובו ליהנות משתייה, כיבוד והופעה של חשפנים. החיסרון היחיד במועדונים שכאלה הוא הקהל שמסביבכן והחשפנים שיופיעו לא יבואו באינטראקציה אישית איתכן דווקא.

אם החלטתן להזמין חשפן או מספר חשפנים למסיבת הבנות שלכן, זכרו לבדוק האם הם מתאימים לאופי האירוע. אם הכלה היא מסורתית וחברותיה לא, עדיין חשוב להתחשב בכלה עצמה ולכן חשפן במקרה הזה לא יתאים. חשוב להגדיר את הגבולות הברורים, חשפנות הוא מופע הכולל התפשטות ויתכן שלא לכל הבנות המוזמנות יהיה נוח עם זה, לכן חשוב להגדיר, עד לאן ואיך. חשוב להציב את הגבול בהתאם לקהל הבנות.

בכל מקרה, הכי חשוב שאתן והכלה תיהנו.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת לילך כורם

מאת: לילך כורםמסיבות רווקים ורווקות17/05/121139 צפיות
אחד הטרנדים הגורפים והמצליחים ביותר בשנים האחרונות בתחום של מסיבת רווקות הינו מסיבת רווקות בספא . ובכן, לאחר שנים רבות שבהן מסיבות רווקות נערכו והתרחשו בעיקר במקומות בילוי, מועדוני לילה מסוגים שונים, בתים פרטיים ועוד ועוד,

מאת: לילך כורםימי הולדת17/05/121001 צפיות
שהיינו ילדים, לכל אחד מאיתנו היה חלום לעשות קסמים. מספיק שהיינו רואים מופעי קוסמים בטלוויזיה וכל אחד כבר היה מבקש מאחד ההורים שיקנה לו ערכת קוסם אותה מכרו ואפילו עדיין מוכרים בחנויות הצעצועים השונות. הרי רק המחשבה לעשות את זה היא זאת שגורמת בעיקר לילדים להמון התלהבות והמון דמיון בנושאים השונים.

מאת: לילך כורםברית ובריתה11/05/111168 צפיות
בשעה טובה ומוצלחת הצטרף לחיק המשפחה תינוק חדש, שזה עתה נולד. כולם מאושרים ונערכים לקראת הבאתו של הרך בברית אברהם אבינו. ההתרגשות עצומה ויום הברית מגיע. המשפחה הקרובה והרחוקה, החברים, המכרים, הילדים – כולם מוזמנים לחגוג ולשמוח את הולדת בן הזקונים של המשפחה. החלטתם שלברית תזמינו קוסם?

מאת: לילך כורםימי הולדת19/03/111208 צפיות
עולם הקוסמים מתחלק לתתי תחומים שונים וכל קוסם מתמחה לרוב בתחום אחד של קסמים ולהטוטים. אחד מהתחומים בעולם הקוסמים והקסמים, הוא תחום קסמי הטלפתיה והאילוזיות. תחום זה של קסמים עוסק בקריאת מחשבותיהם של אנשים ולעיתים בהשפעה על דרכי חשיבתם.

מאת: לילך כורםבידור ופנאי - כללי14/01/111341 צפיות
ילדים זה ידוע מאז ומעולם הם בעלי דמיון מפותח ונוטים לחלום ולדמיין דברים מוזרים ומשונים. משחר ההיסטוריה האנושית נמשך האדם אל הנסתר ואל מה שלא ידוע ואגדות עם רבות וסיפורים שעברו מדור לדור עסקו בניסים, פיות, קוסמים ומכשפות. לעיתים פחדו מהם, לעיתים רחשו להם כבוד. בימינו אנו הקוסמים מהווים פן בידורי להמונים.

מאת: לילך כורםימי הולדת05/11/101155 צפיות
הרבה ילדים ישמחו לליצן שיבוא ויפתיע אותם במסיבת יום ההולדת שלהם. ילדים, ואף מבוגרים, אוהבים לרוב ליצנים. הליצנים הופכים כל אירוע להפעלה של צחוק ושמחה, חופש והשתוללות. יום ההולדת הוא יומו המיוחד של ילדכם והוא מצפה לו כל השנה, על כן חשוב שהאירוע יוכתר בהצלחה ועל פי רצונו ואושרו של הילד. לכן חשוב לבחור ליצן מתאים.

מאת: לילך כורםימי הולדת05/11/101097 צפיות
מאז ומעולם הוקסם האדם מתופעות על טבעיות שאינו יכול להסביר כיצד הן מתרחשות. ישנם סיפורי פולקלור ואגדות רבים בהם משולבים קוסמים ומכשפים בעלי כוחות לבצע קסמים. קוסם הוא כינויו של אדם היכול כביכול לבצע מעשים מדהימים שלא ניתן להסבירם המעניקים לו מעמד של בעל כוחות על טבעיים ולא אנושיים.

מאמרים נוספים בנושא מסיבות

מאת: קרוסלה הריון ולידהמסיבות19/03/193500 צפיות
עבור אנשים רבים הכלים החד פעמיים הם כלי פלסטיק לבנים ומשעממים שאינם מתאימים לאירועים. אך ההיפך הוא הנכון. קיימים כלים חד פעמיים מעוצבים לכל אירוע שאינם נבדלים בהרבה מהכלים הרב פעמיים. כך שאם יש לכם אירוע, זה הזמן להזמין את הכלים הייחודיים האלה.

מאת: עידן אברהמימסיבות17/09/181552 צפיות
השכרת גנרטורים | גנרטור להשכרה רוב אירועי החוץ לא היו יכולים להתקיים בלי גנרטור להשכרה שיספק לו את האנרגיה הדרושה. אירועים מסוג זה מלווים בדרך כלל על ידי מוזיקה, אוכל ושתייה שזקוקים גם הם למתקנים שיחזיקו אותם במצב תקין. השכרת גנרטורים נעשית על ידי פניה לחברת השכרה בתחום זה. חברות כאלו ניתן למצוא ברשת האינטרנט ולבדוק מה הן מציעות ללקוחות.

מאת: אבי דוידימסיבות08/02/162244 צפיות
הפעלות ליום הולדת מתוך עולם הטבע, הפעלות עם כלבים לילדים שאוהבים כלבים ולכאלו שעדיין לא מכירים כלבים.

מאת: נינה כהןמסיבות01/02/162001 צפיות
נדרש פתרון מושלם למוסיקה באירוע

מאת: אבי דוידימסיבות18/10/152212 צפיות
לאחר חבלי לידה משונים, הגיע הרגע המיוחל שבו בתכם מגיחה אל העולם ונקראת בשם. לאחר החיבוקים, הנשיקות וההתרגשות העצומה, ודאי תהיו מעוניינים לחפש מקום לאירוע הבריתה. בריתה היא כינוי למסיבת "זבד הבת", שמטרתה להפגיש את המשפחה והקרובים עם הנסיכה החדשה שזה עתה הצטרפה למשפחה, בחגיגה גדולה.

מאת: רוןמסיבות16/09/152005 צפיות
מאמר על מועדונים לבת מצווה

מאת: בולי בלוןמסיבות16/11/144040 צפיות
האם חשבתם פעם מה המקור של הבלונים שאתם מחזיקים? האם פעם חשבתם על הקישוט המיוחד הזה, ומהיכן הוא מגיע אלינו? כדאי לכם לקרוא!

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica