חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

החזרת אהבה

מאת: amihoזוגיות ואהבה29/08/20101592 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

העולם הרגשי של בני האדם השתנה מקצה לקצה לאורך ההיסטוריה האנושית, אם פעם זוגות היו מתחתנים לא בגלל שהם אהבו זה את זה אלא בגלל שהם צוו לעשות כך , או בגלל שההורים שידכו בינהם, או אולי בגלל שהם השתייכו למעמדות חברתיים זהים, הרי שהיום רוב הזוגות מתחתנים רק לאחר ששניהם עוברים תהליך של התאהבות רומנטית המלווה ברגשות כמו תשוקה , יצר מיני, ועוד.

ואם פעם מושגים כמו תשוקה, והתאהבות היו מושגים שהיה עליהם טאבו מוחלט , הרי שהיום בעידן של פתיחות וליברליזם כולנו רוצים להיות נאהבים וכולנו רוצים להרגיש את תחושת ההתאהבות, והתשוקה כלפי בן הזוג או בת הזוג. .

השנויים בעולם הרגשי של בני האדם והמעבר לעולם שבו בני אדם נותנים דרור לרגשותיהם השונים הביאו לכך שהיום יש לא מעט זוגות שבמהלך שנות הזוגיות המשותפת שלהם יש עליות ומורדות. יש זוגות שבמהלך השנים האהבה הפכה להיות אהבה רדודה וריקנית, ויש זוגות שרגש האהבה שלהם נעלם כמעט לחלוטין והדבר מוביל ליחסים עכורים שיכולים להוביל אפילו לפרידה.

העליות והמורדות של רגש האהבה של היצור האנושי יש להן השלכות רבות כמו תחושת דיכאון, איבוד הרצון לחיות ועוד.

כאן נכנס המושג "החזרת אהבה" , החזרת אהבה היא תהליך שניתן לבצע אותו באמצעות אמצעים מיסטיים שונים, יש כאלו שיחליטו לנסות להחזיר את אהבתם כלפי בן הזוג באמצעות מיסטיקנים המשתמשים בשיטות קבליסטיות שונות, ויש כאלו שירצו לחזור להיות נאהבים ע"י בני הזוג שלהם ע"י שימוש בשיטות מיסטיות כמו נומרולוגיה או אסטרולוגיה.

כמו שיש אהבות מסוגים שונים ובעוצמות שונות, כך גם המושג החזרת אהבה יכול להתפרש בצורות שונות, יש כאלו שירצו להשיג החזרת אהבה שנעלמה עם השנים, ויש כאלו שירצו להחזיר באמצעות תהליך של החזרת אהבה את האהבה של בן הזוג שכבר אינו חש יותר אהבה כלשהי.

ויש כאלו שינסו למנוע פרידה או גירושין ע"י החזרת אהבה שתחזיר את תחושת האהבה ההדדית והעמוקה של שני בני הזוג.

מן הראוי שנציין שהיחס למושג החזרת אהבה אינו אחיד ויש כאלו שטוענים שתהליך של החזרת אהבה הוא מצווה שחובה לקיימה ויש כאלו שיטענו שהמושג החזרת אהבה משתייך לעולם הכישוף והמאגיה.

 



תגיות המאמר: החזרת אהבה, מחזיר אהבה


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

קידום אתרים במנועי חיפוש

גירושין ללא בית משפט

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת amiho

מאת: amihoנדל"ן12/08/151048 צפיות
מה עדיף – לשכור או לקנות נדל"ן מסחרי? אילו גורמים ישפיעו על ההחלטה? עסקים רבים בארץ ובעולם עומדים בפני דילמה אמיתית והיא מה עדיף – לשכור שטח משרדים או לחלופין לשכור משרד ולשלם עליו שכירות חודשית. להחלטה הזו ישנם שיקולים רבים שעשויים להכריע את הכף, ובעיקרם השיקול המשמעותי מכולם והוא – איך לא, המיסוי.

מאת: amihoנדל"ן26/03/151268 צפיות
אלו סוגי בתים אפשר למצוא בקיסריה ומה היצע הנדל"ן בעיר? מהו סגנון הבנייה האופייני של הבתים בעיר המבוקשת? ומהי הדרך הקלה ביותר להיכנס לתהליך רכישה של בית בקיסריה?

מאת: amihoגישור ובוררות01/11/123955 צפיות
הליך של גירושין הוא הליך לא פשוט, והוא תמיד יהיה הליך שבו שני הצדדים יהיו רגישים מאוד, יש מקרים שבהם הליך גירושין יסתיים במאבק משפטי המלווה בעו"ד מפולפלים , ויש מקרים שבהם שני הצדדים יחליטו לפנות למגשר שיתחיל בתהליך של גישור שמטרתו להגיע בסופו של דבר להסכם גירושין ששני הצדדים מסכימים עליו, ושמתנהל בשקט ובשלווה וללא חיכוכים ועימותים

מאת: amihoנדל"ן20/08/121107 צפיות
בשנים האחרונות, ובמיוחד החל משנת 2009, זוכה אשקלון לביקורות חיוביות ביותר מפי אנשי נדל"ן ובכירים רבים בעולם הדירות. התעניינות רבה נרשמה בקרב הציבור הישראלי ומתווכים רבים מרכזים עבודתם בעיר החוף.

מאת: amihoבית חכם20/06/12910 צפיות
דמיינו לעצמכם שאתם נכנסים הביתה ביום חם במיוחד. בלחיצת כפתור שעל יחידת שליטה שתלויה על הקיר אתם סוגרים את הווילונות עד לחצי, מדליקים את המזגן שכבר מכוון על הטמפרטורה הרצויה לכם ומפעילים את הטלוויזיה כי בדיוק מתחילה מהדורת החדשות.

מאת: amihoאירועים וחתונות – כללי08/04/12836 צפיות
במרוצת החיים כל אחד מאיתנו יצטרך לארגן עריכה של שמחות. האירוע איננו נחשב רק ברית, בר מצווה האירוע יוכל להיות אפילו איזה שהיא מסיבה לחברי הצוות וגם מסיבות יום הולדת עם ידידים.

מאת: amihoדיני משפחה08/04/12932 צפיות
כאשר זוג מתחתן כל דבר נראה כאילו שהכל טוב ואין שום בעיה לחשוש לגירושין... אולם מדי פעם יש מציאות לא נעימה לאחר שבני הזוג ניסו כל דבר אבל יודעים הם שעדיף שכל אחד יפרד לדרכו , הם מבינים שזה עדיף מאשר להמשיך לגור בשיתוף אך לבד מהבחינה הרגשית. אם קורה מצב שבני הזוג הגיעו למסקנה סופית שגירושין הוא הפיתרון הסופי אז מתחיל תהליך ממושך.

מאמרים נוספים בנושא זוגיות ואהבה

מאת: אמורזוגיות ואהבה14/12/206401 צפיות
כולם אוהבים סקס. זה מהנה, זה מענג וזה עושה נעים בגוף ובנפש. אך האם ידעתם שבקרב הציבור הדתי קיום יחסי מין הוא בגדר חובה?

מאת: משה סויסהזוגיות ואהבה07/11/204904 צפיות
במגזר החילוני מה עדיף להירשם למשרד שידוכים לחילונים או לאתר הכרויות? רבים מהחילונים מחפשים בת זוג והאופציה הראשונה הינה אתר הכרויות! הבעיה מתחילה בהצא וביקוש בתחום זה וגם בתחום של שידוכים לחילונים!

מאת: אבי דוידיזוגיות ואהבה17/10/204687 צפיות
איך לרגש את בני הזוג עם ארוחה רומנטית בתקופת הקורונה. ארוחה טעימה ורומנטית אצלכם בבית.

מאת: אמורזוגיות ואהבה14/09/192803 צפיות
הפעם מנקודת מבט של מארחת בשם ענבר, בת 36 מאזור המרכז, העובדת כחדרנית במתחם צימרים וחדרים לפי שעה. ענבר שיתפה אותנו לאחרונה בחוויות משעשעות מעבודתה, כחדרנית היא מוצאת לא פעם "מציאות" בחדרים, למשל כסף, משקפי שמש, מפתחות, תכשיטים וכמובן לא מעט

מאת: אמורזוגיות ואהבה13/06/182310 צפיות
הזמנה דיסקרטית- בעבר אנשים היו צריכים ללכת לחנות סקס באזורים נידחים ומפוקפקים בשולי הערים ולכן חוויה זו הייתה מלווה במבוכה רבה עד כדי הימנעות כוללת. חוסר הדיסקרטיות, המפגש עם המוכרים, רכישה של מוצרים שונים והתעניינות בהם, הייתה דבר שקשה מאוד לרוב האוכלוסייה לעשות

מאת: אמורזוגיות ואהבה05/06/182749 צפיות
אמור חנות אביזרי מין דיסקרטיים הינה יבואנית של אביזרי מין גדולה ומקצועית ולה ניסיון רב שנים. כתוצאה מכך ניתן למצוא בחנות מגוון רחב של אביזרי מין ומוצרי סקס, כאלו שלא ניתן למצוא בחנויות סקס אחרות וכן מוצרים ייחודיים שונים כמו הלבשה סקסית

מאת: אמורזוגיות ואהבה26/03/181903 צפיות
ויברטורים חיצוניים לאישה ( רוקט פוקט , מסג'ר ) הם מוצרי סקס פופולריים לצורך אוננות בקרב נשים רבות ה-ויברטורים חיצוניים עוצבו כדי להעניק גירוי לדגדגן ועוזרים לנשים רבות להגיע

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica