חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

נדל"ן מסחרי

מאת: amihoנדל"ן12/08/20151047 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מה עדיף - לשכור או לקנות נדל"ן מסחרי? אילו גורמים ישפיעו על ההחלטה?

עסקים רבים בארץ ובעולם עומדים בפני דילמה אמיתית והיא מה עדיף - לשכור שטח משרדים או לחלופין לשכור משרד ולשלם עליו שכירות חודשית. להחלטה הזו ישנם שיקולים רבים שעשויים להכריע את הכף, ובעיקרם השיקול המשמעותי מכולם והוא - איך לא, המיסוי.

בתור בעלי עסקים, אנו נוטים תמיד לחשב את ההוצאות אל מול ההכנסות ולבדוק את מידת הכדאיות של כל עסקה שאנו מבצעים. לכן כאשר עולה השאלה האם עדיף לשכור נדל"ן מסחרי או לקנות, התשובה תתקבל בדרך כלל לאחר לא מעט שיקולים הנוגעים בסופו של דבר לעלות הסופית. אם מעמידים את התשלום בעבור הנכס אל מול תשלום שכירות, הרי שגם שכירות חודשית אינה סכום פעוט ולכן המיסוי הופך להיות קריטריון חשוב שיכול לשפוך אור על פני הדברים וכך לעזור לנו לבצע את ההחלטה הטובה ביותר עבורנו.

כיצד המיסוי יכול להשפיע על ההחלטה בשאלה - לקנות או לשכור נדל"ן מסחרי?

לבעלי עסקים המשלמים שכירות על עסק, השכירות נחשבת כהוצאה מוכרת של העסק ולכן הנה יורדת מרווחיו, מה שמוביל לכך שבפועל הוא ישלם פחות מיסים. לעומת זאת, עסק אשר רוכש נדל"ן מסחרי יוכל לקבל החזר קטן בלבד עבור ההשקעה לאורך השנים. כמו כן, בעת רכישת נדל"ן מסחרי משלמים את מדרגות המס במלואן ולכן נדמה כי שכירות היא הפתרון האולטימטיבי. האומנם?

שכירות לעומת משכנתא

אומנם בעבור תשלום שכירות מקבלים החזרי מס, אולם בעלי נדל"ן מסחרי אינם צריכים לשלם שכירות והמשכנתא שהם משלמים ביום מן הימים תסתיים, ותהפוך אותם לבעלים החוקיים והיחידים של הנכס, לעומת תשלום שכירות, המשאירה את אותם בעלי עסקים קרחים מכאן ומכאן - מצד אחד הם משלמים כל חודש, כשם שהיו עושים בעת תשלום משכנתא ומהצד השני, העסק לעולם לא יעבור לבעלותם.

מה עדיף בעסקים - ראש קטן או ראש גדול?

לא פעם אנשים השוכרים נדל"ן מסחרי נהנים מ"ראש קטן" הם אינם צריכים לדאוג לתחזוקת הנכס, הם אינם הבעלים, יכול אף להיות שהם אינם אוהבים שינויים וטוב להם להישאר באותה התבנית ובאותו המצב. בנוסף, קניית נכס מהווה לא פעם קפיצת מדרגה כלכלית ולכן נחשבת כסיכון, סיכון אותו בעלי עסקים רבים אינם מעוניינים ליטול. אולם מנגד, בעולם העסקים הדינמי יש לקחת סיכונים כדי להתפתח ולגדול ולכן עסקים רבים רואים ברכישת נדל"ן מסחרי הזדמנות ממשית להרחיב את העסקים. אם זה על ידי קניית מבנה משרדים, שימוש בחלקו והשכרת חלקים אחרים ואם זה ברכישת משרד יחיד עליו הם הבעלים היחידים.

כיצד אם כן נגיע להחלטה הנכונה?

ההחלטה באם לרכוש או לשכור נדל"ן מסחרי תלויה לא פעם במשוואה פשוטה והיא תזרים מזומנים זמין. לא בכדי לעסקים להם רווחי הון יהיה קל יותר לרכוש נדל"ן מסחרי בהשוואה לעסקים אחרים. לכן כדי להכריע מה עדיף לכם - לשכור או לקנות, עליכם לבצע מעקב פיננסי קפדני הכולל את בחינת תזרים המזומנים לאורך השנים וכן את התשואות של העסק. בנוסף עליכם גם לבחון את כל התנאים שיבטיחו רכישה טובה כמו למשל גובה השכירות אל מול ערך הנכס, או כל תנאים מתאימים אחרים אשר יכולים להשפיע על ההחלטה.

בין אם אתם מחליטים לרכוש נדל"ן מסחרי ובין אם לשכור, אנחנו ב - target04 נמצאים כאן עבורכם בדיוק בשביל זה. ניסיוננו רב השנים יעזור לנו לכוון אתכם למצוא את הנכס המתאים, תוך שאנו שמים דגש על הצרכים והרצונות שלכם ועל יצירת החיבור המושלם בין נדל"ן מסחרי לבין העסק שלכם.

לפרטים נוספים אודות נדל"ן מסחרי או לקבלת ייעוץ מקצועי צרו אתנו קשר כבר עכשיו.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

קידום אתרים במנועי חיפוש

גירושין ללא בית משפט

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת amiho

מאת: amihoנדל"ן26/03/151266 צפיות
אלו סוגי בתים אפשר למצוא בקיסריה ומה היצע הנדל"ן בעיר? מהו סגנון הבנייה האופייני של הבתים בעיר המבוקשת? ומהי הדרך הקלה ביותר להיכנס לתהליך רכישה של בית בקיסריה?

מאת: amihoגישור ובוררות01/11/123954 צפיות
הליך של גירושין הוא הליך לא פשוט, והוא תמיד יהיה הליך שבו שני הצדדים יהיו רגישים מאוד, יש מקרים שבהם הליך גירושין יסתיים במאבק משפטי המלווה בעו"ד מפולפלים , ויש מקרים שבהם שני הצדדים יחליטו לפנות למגשר שיתחיל בתהליך של גישור שמטרתו להגיע בסופו של דבר להסכם גירושין ששני הצדדים מסכימים עליו, ושמתנהל בשקט ובשלווה וללא חיכוכים ועימותים

מאת: amihoנדל"ן20/08/121104 צפיות
בשנים האחרונות, ובמיוחד החל משנת 2009, זוכה אשקלון לביקורות חיוביות ביותר מפי אנשי נדל"ן ובכירים רבים בעולם הדירות. התעניינות רבה נרשמה בקרב הציבור הישראלי ומתווכים רבים מרכזים עבודתם בעיר החוף.

מאת: amihoבית חכם20/06/12910 צפיות
דמיינו לעצמכם שאתם נכנסים הביתה ביום חם במיוחד. בלחיצת כפתור שעל יחידת שליטה שתלויה על הקיר אתם סוגרים את הווילונות עד לחצי, מדליקים את המזגן שכבר מכוון על הטמפרטורה הרצויה לכם ומפעילים את הטלוויזיה כי בדיוק מתחילה מהדורת החדשות.

מאת: amihoאירועים וחתונות – כללי08/04/12836 צפיות
במרוצת החיים כל אחד מאיתנו יצטרך לארגן עריכה של שמחות. האירוע איננו נחשב רק ברית, בר מצווה האירוע יוכל להיות אפילו איזה שהיא מסיבה לחברי הצוות וגם מסיבות יום הולדת עם ידידים.

מאת: amihoדיני משפחה08/04/12931 צפיות
כאשר זוג מתחתן כל דבר נראה כאילו שהכל טוב ואין שום בעיה לחשוש לגירושין... אולם מדי פעם יש מציאות לא נעימה לאחר שבני הזוג ניסו כל דבר אבל יודעים הם שעדיף שכל אחד יפרד לדרכו , הם מבינים שזה עדיף מאשר להמשיך לגור בשיתוף אך לבד מהבחינה הרגשית. אם קורה מצב שבני הזוג הגיעו למסקנה סופית שגירושין הוא הפיתרון הסופי אז מתחיל תהליך ממושך.

מאת: amihoממשק משתמש01/02/121479 צפיות
במרוצת השנים עסקי מכירת וקניית הדירות הפכו ליותר ויותר מפותחים. פיתוח זה הביא רבים להקים חברות תיווך שמעניקות שירותי תיווך מיוחדים ומקצועיים לאנשים פרטיים וכן גם לגופים עסקיים שמעוניינים בכך.

מאמרים נוספים בנושא נדל"ן

מאת: אבי דוידינדל"ן21/03/222674 צפיות
מידע שימושי לקראת פרויקט פינוי בינוי עם דגש על תכניות בניין עיר

מאת: רונית אלפסינדל"ן01/05/202513 צפיות
תפקידו של עורך דין מקרקעין הוא להבטיח שהעסקה שאתם חותמים עליה בטוחה עבורכם ולשמור על כל הזכויות שלכם בעסקה, לכן, כשאתם מבצעים עסקת נדל”ן, רצוי לקחת עורך דין שמומחה בתחום הנדל"ן. עורך דין מומחה בתחום הנדל"ן יוודא בעבורכם כי העסקה שאתם חותמים עליה משתלמת בעבורכם, וכך עשוי לחסוך לכם

מאת: טלנדל"ן04/09/183245 צפיות
יזם הנדל"ן אלדד פרי, העומד בראש קבוצת אלדד פרי, סבור כי הביקוש הגובר להשקעות בענף הנדל"ן המסחרי, ובייחוד הביקוש המוגבר מצד משקיעים לרכישת משרדים להשקעה

מאת: טלנדל"ן20/08/183219 צפיות
קבוצת אלדד פרי, מהבולטות בענף הנדל"ן בישראל, מציגה שורה של מינויים חדשים ומבטיחים אשר נועדו, לדבריו של אלדד פרי, יו"ר הקבוצה, לעבות את שדרתה הניהולית של הקבוצה.

מאת: טלנדל"ן16/07/183248 צפיות
התחדשות עירונית לכל גווניה זוכה לתהודה רבה בישראל, כשרבים רואים בה את הדרך הריאלית ביותר לשיפור מצב הדיור בארץ.

מאת: אור מחשביםנדל"ן01/07/182583 צפיות
אם גם אתה מעוניין להתחיל להרוויח סכומים גדולים באופן פסיבי ובלי להשקיע מאמץ וכוח, הרי שתחום הנדל"ן הוא האפיק הנכון להשקעה.

מאת: טלנדל"ן10/06/182252 צפיות
התנודתיות המאפיינת כיום את עולם ההשקעות הפיננסי מביאה לעלייה מתמדת באחוזי ההשקעה בנדל"ן. היציבות, התשואה הפוטנציאלית הגבוהה...

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica