חפש מאמרים:
שלום אורח
04.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

גירושין באמצעות גישור – מדוע זה כדאי

מאת: amihoגישור ובוררות01/11/20123959 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הליך של גירושין הוא הליך לא פשוט, והוא תמיד יהיה הליך שבו שני הצדדים יהיו רגישים מאוד, יש מקרים שבהם הליך גירושין יסתיים במאבק משפטי המלווה בעו"ד מפולפלים , ויש מקרים שבהם שני הצדדים יחליטו לפנות למגשר שיתחיל בתהליך של גישור שמטרתו להגיע בסופו של דבר להסכם גירושין ששני הצדדים מסכימים עליו, ושמתנהל בשקט ובשלווה וללא חיכוכים ועימותים.

אז מדוע כדאי  לנהל תהליך של גירושין   באמצעות גישור ?

1. זהו הליך שעלותו הכספית נמוכה הרבה יותר מהליך משפטי בבית המשפט- עלות הגישור זולה בהרבה מעלות השכרת שירותיו של עו"ד המתמחה בדיני משפחה. בנוסף לכך במהלך הגישור אין צורך לשלם אגרות שונות לבית המשפט משום שהגישור מתנהל מחוץ לבית המשפט.

2. הליך גישור קצר ומהיר שמסתיים תוך מספר פגישות - הליך גישור  במקרה של סכסוך גירושין הוא הליך קצר ומהיר שמסתיים תוך כמה פגישות ואינו הליך ארוך ובירוקרטי שנמשך חודשים כפי שהדבר קורה בבית המשפט לדיני משפחה או בבית הדין הרבני.

3. הליך אינטימי המתנהל באווירה של רוגע- הליך גישור במקרה של גירושין בין שני בני זוג הוא הליך אינטימי ורגוע המנהל באווירה שקטה ונעימה וזאת בניגוד להליך משפטי המתנהל בין שני עו"ד המייצגים את שני הצדדים, וכל אחד מטרתו לנצח את הצד השני.

4. הליך שאינו גורם נזק נפשי כלשהו לילדים - במקרה שזוג המתגרשים הם כבר זוג הורים לילדים עדיף לערוך את תהליך הגירושין ע"י מגשר שידע לנהל תהליך גירושין רגוע ושקט שלא יגרום נזק נפשי לילדים. ברור שניהול דיון משפטי בבית משפט עלול להותיר משקעים נפשיים אצל הילדים של ההורים המתגרשים, ואילו גישור המתנהל באווירה טובה סיכוייו לפגוע בילדים ולהזיק להם הם נמוכים.

אלו הם הסיבות העיקריות שבגללן כדאי לכל זוג העומד בפני סכסוך גירושין, להעדיף את האפשרות של גישור ע"פ האפשרות הגרועה יותר של פניה לערכאות המשפטיות וניהול דיון משפטי על ההיבטים השונים הקשורים לתהליך הגירושין.

מי מכם שהוא זוג שעומד להתגרש, והחליט לעשות זאת בתהליך של גישור, עליו לחפש מגשר מקצועי ומיומן (עדיף עו"ד הבקיא בלשון החוק ) שיש לו ניסיון רב בעריכת תהליכי גישור בין בני זוג המעונינים להתגרש.

 



תגיות המאמר: גירושין, גישור


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

קידום אתרים במנועי חיפוש

גירושין ללא בית משפט

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת amiho

מאת: amihoנדל"ן12/08/151051 צפיות
מה עדיף – לשכור או לקנות נדל"ן מסחרי? אילו גורמים ישפיעו על ההחלטה? עסקים רבים בארץ ובעולם עומדים בפני דילמה אמיתית והיא מה עדיף – לשכור שטח משרדים או לחלופין לשכור משרד ולשלם עליו שכירות חודשית. להחלטה הזו ישנם שיקולים רבים שעשויים להכריע את הכף, ובעיקרם השיקול המשמעותי מכולם והוא – איך לא, המיסוי.

מאת: amihoנדל"ן26/03/151273 צפיות
אלו סוגי בתים אפשר למצוא בקיסריה ומה היצע הנדל"ן בעיר? מהו סגנון הבנייה האופייני של הבתים בעיר המבוקשת? ומהי הדרך הקלה ביותר להיכנס לתהליך רכישה של בית בקיסריה?

מאת: amihoנדל"ן20/08/121113 צפיות
בשנים האחרונות, ובמיוחד החל משנת 2009, זוכה אשקלון לביקורות חיוביות ביותר מפי אנשי נדל"ן ובכירים רבים בעולם הדירות. התעניינות רבה נרשמה בקרב הציבור הישראלי ומתווכים רבים מרכזים עבודתם בעיר החוף.

מאת: amihoבית חכם20/06/12916 צפיות
דמיינו לעצמכם שאתם נכנסים הביתה ביום חם במיוחד. בלחיצת כפתור שעל יחידת שליטה שתלויה על הקיר אתם סוגרים את הווילונות עד לחצי, מדליקים את המזגן שכבר מכוון על הטמפרטורה הרצויה לכם ומפעילים את הטלוויזיה כי בדיוק מתחילה מהדורת החדשות.

מאת: amihoאירועים וחתונות – כללי08/04/12841 צפיות
במרוצת החיים כל אחד מאיתנו יצטרך לארגן עריכה של שמחות. האירוע איננו נחשב רק ברית, בר מצווה האירוע יוכל להיות אפילו איזה שהיא מסיבה לחברי הצוות וגם מסיבות יום הולדת עם ידידים.

מאת: amihoדיני משפחה08/04/12937 צפיות
כאשר זוג מתחתן כל דבר נראה כאילו שהכל טוב ואין שום בעיה לחשוש לגירושין... אולם מדי פעם יש מציאות לא נעימה לאחר שבני הזוג ניסו כל דבר אבל יודעים הם שעדיף שכל אחד יפרד לדרכו , הם מבינים שזה עדיף מאשר להמשיך לגור בשיתוף אך לבד מהבחינה הרגשית. אם קורה מצב שבני הזוג הגיעו למסקנה סופית שגירושין הוא הפיתרון הסופי אז מתחיל תהליך ממושך.

מאת: amihoממשק משתמש01/02/121484 צפיות
במרוצת השנים עסקי מכירת וקניית הדירות הפכו ליותר ויותר מפותחים. פיתוח זה הביא רבים להקים חברות תיווך שמעניקות שירותי תיווך מיוחדים ומקצועיים לאנשים פרטיים וכן גם לגופים עסקיים שמעוניינים בכך.

מאמרים נוספים בנושא גישור ובוררות

מאת: tiloniגישור ובוררות11/02/181596 צפיות
כשבאים לדון בנושא גישור לאחר בגידה, עולה השאלה האם לתת מקום לאמוציות ולהבעת רגשות או שמא יש להישאר מקצועיים ודידקטיים ולהתעסק רק בתחום החוזי של הסכם שלום בית או גישור?

מאת: tiloniגישור ובוררות04/01/181540 צפיות
הפנייה הראשונית אל המגשר היא פנייה טלפונית של אחד מבני הזוג אל מגשר מקצועי השייך לרשימת המגשרים המורשית של משרד המשפטים, למרות שאין חובה חוקית להיכלל ברשימה זו, הרי שמוטב לפנות לאיש מקצוע מוסמך ואמין.

מאת: tiloniגישור ובוררות01/12/171704 צפיות
כאשר הנישואים שלנו מגיעים לסיום אנחנו צריכים להחליט מהי הדרך הכי טובה להיפרד. תהליך של גישור גירושין יכול לסייע לנו להתגרש באווירה טובה וחיובית יותר

מאת: shlomy גישור ובוררות17/07/161862 צפיות
גירושין הוא אחד המאבקים הקשים הדורש משאבים נפשיים וכספיים רבים, הליך גישור בגירושין מבטיח לשני הצדדים את כל הזכויות בתהליך מהיר בלי בירוקרטיה והוצאות מיותרות

מאת: דוד סונינוגישור ובוררות24/06/152636 צפיות
המאמר מבוסס על עבודת הגמר שלי משנת 1990, ועל קורס שהעברתי באוניברסיטה בנושא. עבודת הגמר שלי היתה אבן דרך לביסוס מערכת הגישור. אולם תהליך השלמה שונה מתהליך הגישור. המאמר מנסה לשרטט את הדרך היעילה כדי לפתור באופן סופי סיכסוכים.

מאת: שירלי אנגלמןגישור ובוררות16/06/152114 צפיות
עו"ד שירלי אנגלמן, עורכת דין גירושין וענייני משפחה, מגשרת ומנחת סדנאות מתגרשים. (לשאלות וליצירת קשר בדואר אלקטרוני: s.mishpati@gmail.com ) (למאמר המלא ומידע נוסף באתר אינטרנט: www.get-net.co.il ). טלפון: 077-2010-298.

מאת: Yoniגישור ובוררות21/05/152533 צפיות
הדרך הנכונה והבריאה ביותר להתגרש היא חתירה אל הסכם המשרת את טובת שני הצדדים, הסכם הוגן המוסכם על שני הצדדים ומבוסס על גישור ותקשורת תקינה. כאשר שני הצדדים משתפים פעולה על התהליך, נכונים לפשרות ופועלים לסיום מהיר של התהליך הדברים יהיו הרבה יותר פשוטים בעבור שני הצדדים. חשוב להבהיר כי גישור גירושין משרת את טובת שני הצדדים, המגשר מחויב בהתייחסות שווה לזכויות של שני הצדדים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica