חפש מאמרים:
שלום אורח
05.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אירועים בטבע

מאת: יאיר אלוןחתונות07/09/2010901 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

החלטתם לבוא בברית הנישואים. יש לכם כמה שניות של חסד לפני שהמוח יתחיל לקדוח בשאלות: איפה, כמה, איך (את ה'למה' תשאירו בחוץ) . ניצבות בפניכם אפשרויות רבות והחלטות רבות שתצטרכו לקבל. אך ההחלטה העקרונית והחשובה יותר היא היכן אתם רוצים לערוך את האירוע.

אתם תצטרכו להחליט על המוסיקה, ההזמנות לחתונה, מספר המוזמנים, התאריך וכולי אבל מה שיעניק לאירוע את צביונו הוא המקום שתבחרו.

הטרנד האחרון בעולם החתונות הוא זניחת אולמות סגורים ומחניקים בסגנון שנות השמונים ומעבר לאירועים בטבע: להתראות מנורת נצנצים מהבהבת נעים מאוד להכיר: עצי זית, כרמים, מדבר , ים, טבע. האפשריות לאירועים בטבע הן רבות וככל שהביקוש לחתונות שונות עולה כך גם קל יותר למצוא שירות שנותן לכם פתרון כולל וגורף לכל ההיבטים של הפקת אירוע.

אם בעבר הפקת אירוע כזה הייתה כמעט בלתי אפשרית וזאת מאחר והלוגיסטיקה אינה פשוטה כלל וכלל ולחברות הפקת אירועים לא היה את כל הציוד להקמת אירוע מסוג זה,  דבר שהצריך תיאום בין ספקיות שונות מה שהפך את כל העסק מסורבל וקשה מאוד לביצוע, כיום לאור הביקוש יש מספיק חברות אירועים שתיקחנה על עצמן את כל ניהול הפרויקט מן המסד ועד הטפחות. אתם יכולים להיות סמוכים ובטוחים שאם בחרתם בחרת הפקה אמינה ובעלת ניסוין כל מה שיישאר לכם לעשות זה לחכות ליום הגדול וליהנות ממנו לכשהוא יגיע. חברות הפקה ידאגו לכם  להבאת הציוד, שולחנות וכסאות, לתשתית סאונד, לעיצוב המקום והחופה, לקייטרינג,למוסיקה ואפילו לשירותים במקום. כמובן, אם שאתם לא חייבים לבחור להסתייע בחברה אחת עבור כל השירותים. אתם יכולים להסתייע במקורות אחרים. להזמין די.ג'יי שלכם או חברת קייטרינג שאתם אוהבים. רוצה לומר, ניתן לפצל את האחריות לכמה גורמים אך הדבר הנוח ביותר הוא להסתמך על גורם אחד.

דברים שכדאי לתת עליהם את הדעת כשבוחרים לוקיישן לאירוע בטבע:

  1. לוודא שיש כביש גישה למקום. בהתחשב בכך שלא כולם בוגרי סיירות וכנראה שיהיו גם בני גיל הזהב באירוע, חשוב לוודא שניתן להגיע עד למקום עם רכב. כמו כן, חשוב לוודא שמשאיות הציוד יוכלו לעבור ולהגיע למקום.
  2. אישורים למקום. במקומות מסוימים יש צורך בהוצאת אישורים אם מהמשטרה , ממכבי אש ואם מהרשות המקומית. לדוגמא: אם בחרתם להתחתן בבית גוברין תצטרכו להוציא אישורים מתאימים.
 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יאיר אלון

מאת: יאיר אלוןעיצוב פנים04/02/14916 צפיות
אוהבים חתולים? יש לנו בשבילכם רעיון מיוחד לעיצוב הבית. מדבקות קיר חתולים הן אמצעי נהדר בו תוכלו לשלב את אהבת החתולים עם עיצוב מודרני. בין המדבקות אפשר יהיה למצוא דמויות מצוירות מקסימות ותמונות של חתולים יפים מכל הסוגים.

מאת: יאיר אלוןעיצוב פנים24/08/13972 צפיות
מדבקות קיר הן מוצר מאוד פופולארי בשל היתרונות הרבים הגלומים בהן החל משפע העיצובים והאפשרויות דרך המחיר השווה לכל כיס ועד להתקנה הפשוטה. הדרך לעצב חללים באמצעות מדבקות קיר היא יחסית קלה אך נדרשת היערכות מסוימת על מנת שההדבקה תצא טובה

מאת: יאיר אלוןטיולים בארץ02/05/131115 צפיות
אזור המכתשים בנגב הוא אחד מאתרי התיירות היפים והפופולריים ביותר בישראל. אלפי תיירים מגיעים בכל חודש אל האזור בכדי לטייל במכתשים, ליהנות מבתי מלון וצימרים מיוחדים ולצפות בכוכבים. טיולים במכתש רמון מתאימים למשפחות עם או בלי ילדים, זוגות או קבוצות מטיילים. דרגת הקושי של המסלולים משתנה. נציין כי לקראת היציאה לטיול כדאי לאסוף מידע אודות השטח, להדפיס מפה, ללמוד את המסלול ולהצטייד בהתאם. אל תשכחו להביא אתכם מים, כובע, בגדים מתאימים, נעלי הליכה, תיק עזרה ראשונה, מצפן, מצלמה וארוחה קלה.

מאת: יאיר אלוןצרכנות24/03/131736 צפיות
ביקור אחד בחופי הים של תל אביב מיד מבהיר לנו עד כמה ישראל מגוונת ועשירה מבחינה אופנתית. קולקציות בגדי הים של שנת 2013 מורכבת מגדמים מודרניים חדישים לצד דגמים שמושפעים מטרנדים אופנתיים של שנות ה-60.

מאת: יאיר אלוןפרסום באינטרנט07/02/131273 צפיות
בישראל חיה קהילה מאוד גדולה של דוברי רוסית. הם מבצעים חיפושים ברשת בשפה הרוסית, משתמשים במנועי חיפוש רוסיים, רוכשים מוצרים ושירותים באתרים בשפה הרוסית ופועלים לשימור התרבות.

מאת: יאיר אלוןטיולים בארץ06/02/131098 צפיות
אזור הדרום של ישראל מורכב בעיקר משטחים מדבריים. שבילי טיולים ואתרי קמפינג בדרום פתוחים בפני הקהל בכל עונות השנה. האתרים הבאים מתאימים לקמפינג משפחתי, קבוצתי או זוגי. הלינה מתקיימת במגרשי חנייה או מרחבים מיוחדים שמתאימים לחנייה ולינה. ברוב המתחמים תמצאו גם מתקני הצלה, ברז מים ושילוט מתאים. אלו שמעוניינים בכך יוכלו למצוא במושבי הדרום אכסניות, צימרים, בתי הארחה ובתי מלון קטנים. האירוח מתבצע לרוב במתכונת של לינה וארוחת בוקר.

מאת: יאיר אלוןמחשבים וטכנולגיה - כללי07/12/121188 צפיות
משחקים הם חלק מחיינו. הצורך לשחק קיים בכל גיל. המשחק משול לחיים, הוא מסמל גמישות מחשבתית ויצירתיות. המשחק אצל ילדים הוא דרך חיים. אצל המבוגרים המשחק מתבטא ביצירה, באומנות ובתרבות. כתיבה, ציור, ריקוד הם דרך לשחק.

מאמרים נוספים בנושא חתונות

מאת: אבי דוידיחתונות23/12/182902 צפיות
היא רוצה לימוזינה ואתה רצת פחות. למה כדאי לך להשתכנע או מדוע היא שוב צודקת?

מאת: shiritחתונות11/06/181377 צפיות
כשאתם מתחתנים בקיץ או בחורף – ישנם הבדלים גדולים מאד בין 2 סגנונות החתונה.

מאת: רוני הכהןחתונות14/03/181512 צפיות
קראו הלאה את הדברים החשובים הבאים טרם ההחלטה לגבי השכרה של לימוזינה או כל רכב יוקרה אחר.

מאת: SEOMANחתונות16/01/181588 צפיות
מהו המקום המושלם לאירועים במרכז ואיך גם אתם יכולים לשריין לעצמכם מועד לחתונה באחד מאולמות האירועים המובילים בישראל מבלי לבזבז את זמנכם היקר בהתרוצצויות מיותרות בין גני אירועים.

מאת: בני דואניחתונות05/09/172065 צפיות
מה יכול להיות משמח, שונה ומיוחד כמו להחליט על איחוד עם בן הזוג ולהתחתן בצורה מכובדת ויפה?

מאת: moraleחתונות08/08/172183 צפיות
כל זוג שעומד להתחתן, לא משנה באיזה גיל, עומד בפני שורה של שאלות לגבי אופי האירוע אותו הוא רוצה לערוך. שאלות אלו, במקרים רבים, הן בסיסיות ומהותיות שכן הן יקבעו את כל אופי התכנון של האירוע, וכן את כל מהלך האירוע עצמו. במאמר זה ננסה לענות על השאלות השונות על מנת להעניק לזוגות מענה שלם וכולל, מענה אשר יאפשר להם לערוך אירוע כפי שהם רוצים וחולמים

מאת: שרון צרפתיחתונות08/06/172111 צפיות
כאשר מגיעים אל השלב הזה של החתונה מגלים עד כמה כל מה שהיה עד עכשיו נראה כמו משחק ילדים מפני שכל העבודה שצריכים לבצע עבור הקמה של חתונה מצריך התמקדות ביעד והבנה במורכבות של איך לארגן חתונה מבלי להגיע אל מצב של ריבים ופרידה סופית...

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica