חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קיוסק - השימוש בקיוסק במרחבים ציבוריים כגון אולמות תצוגה, בנקים, מוזיאונים וכיו"ב

מאת: טל כדורימיתוג15/09/20101693 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק


קיוסק
הגדרה: עמדה משולבת מסך ומחשב המאפשרת העברת תכנים דיגיטאליים ושירותים ממוחשבים במרחבים ציבוריים כגון חנויות, אולמות תצוגה, בנקים, מוזיאונים וכיו"ב

אפשר לחלק את הקיוסק לשני סוגים:

1. קיוסק עמדות פסיביות

קיוסק עמדות פסיביות  מעביר אינפורמציה דיגיטאלית ע"ג מסכים. מעבר האינפורמציה הוא חד כיווני. מכונה גם שילוט דיגיטאלי. שילוט דיגיטאלי משמש לרוב להעברת תכנים פרסומיים

דוגמאות לשימוש בקיוסק עמדות פסיביות:

תצוגות מסכים בסביבת בתי קולנוע - סינמה סיטי, יס פלאנט וכדו' - על מסכי קיוסקי המידע מוקרנים פרומויים של סרטים חדשים.

תצוגת מסכים בנתב"ג - תצוגה אינפורמטיבית על נחיתות והמראות, מעל דלפקי החברות ובחללים הציבוריים.

תצוגת מסכים בבנקים ובדואר - תכנים פרסומיים ומצגות אווירה שעליהם "רוכבת" אינפורמציה על מבצעים בבנק, שערי מט"ח וחדשות.

מסכים במסעדות - מסכים המצגים תכנים של אווירה ומבצעים מקומיים במסעדה, ארוחות עסקיות וקומבינציות שונות של אוכל ושתייה במבצע.

2. קיוסק עמדות אינטראקטיביות

קיוסק עמדות אינטראקטיביות מספקים שירותים ואינפורמציה ע"י אינטראקציה בין המשתמש למערכת.

דוגמאות לשימוש בקיוסק עמדות אינטראקטיביות:

עמדות קיוסק למכירת כרטיסים בבתי קולנוע - עמדות שמאפשרות רכישה וקבלה של כרטיסים שנרכשו דרך האינטרנט. ניתן לבצע תשלום בכרטיס אשראי ולקבל פלט מודפס שמשמש כרטיס כניסה.

עמדות גלישה באינטרנט במקומות ציבוריים.

עמדות ביטוח בבנקים - בעקבות החוק שמאפשר לבנקים למכור ביטוחים אך אוסר את מכירת הביטוח ע"י הפקיד הוצבו עמדות קיוסקים שמאפשרות רכישה של ביטוחים במתחם הבנק.

עמדות לקבלת תוצאות בדיקות רפואיות בקופות החולים - העמדות מאפשרות קבלת תוצאות מודפסות ע"י העברה של כרטיס החבר.

עמדות ניתוב לתורים - העמדות מוצבות בבנקים, קופות חולים, סניפי דואר, מרכזי שירות של חברות הסלולר וכיו' - בכניסה מוצבת עמדה שניתן לבחור בה את סוג השירות הרצוי, העמדה מספקת פתקית עם מספר שאח"כ מופיע בתצוגה שמעל דלפק השירות הרלוונטי.

עמדות דיווח ברצפות ייצור תעשייתיות - במפעלים יצרניים בהם מספר תכנות עבודה ויש צורך במעקב על התהליך בזמן אמת וכמו כן באיסוף נתונים לצורך שיפור והתייעלות, מוצבות עמדות קיוסק דיווח ממוחשבות שמאפשרות לעובדים לקבל דפי עבודה ולספק דיווח על משך העבודה ההתחלה והסיום.

עמדות  זיכרון בחללי הנצחה - בעמדות הזיכרון ניתן לקבל מקיוסק המידע אינפורמציה על מהות המקום והאישים שלשמם הוקם אתר ההנצחה.

טל כדורי מנכ"ל - קסאי עיצוב מודולארי בע"מ
לח"י 11,  בני ברק,  51200
טלפון: 5788288 03 
פקס 5788244 03
www.xi-md.com

עוד מתקני תצוגה כאן

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

טל כדורי מנכ"ל - קסאי מתקני תצוגה ומסחור חזותי
לח"י 11,  בני ברק,  51200
טלפון: 5788288 03 
פקס 5788244 03
www.xi-md.com

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת טל כדורי

מאת: טל כדוריעיצוב תעשייתי 08/03/152234 צפיות
עם הוזלת מחירי הטאבלטים ועלייה בכמות החברות המסוגלות לתפור לעסקים אפליקציות המתאימות בדיוק לצרכי האירגון הפנימיים או לקוחות החברה. אנו רואים יותר עמדות משולבות טאבלט ככלי אירגוני שהשימוש בו רחב.

מאת: טל כדוריעיצוב תעשייתי 15/09/101745 צפיות
מתחם החשמונאים עמוס בחנויות אופניים. המשוטטים והמחפשים אופניים נחשפים לאינפורמציה על דגמי האופניים רק לאחר שהם נכנסים לחנויות וע"י אנשי המכירות. להלן דוגמות לשימוש במתקני תצוגה:

מאת: טל כדוריעיצוב חלונות ראווה15/09/102145 צפיות
מתקני התצוגה חשובים לחברות המעונינות למתג את עצמן בצורה ייחודית ולהעביר מסר תדמיתי מובהק. מיתוג העסק הוא כלי שיווקי ומכירתי בעזרתו העסק מסייע ללקוח להגיע להחלטת הקניה וביצועה. אך אביזרי ומתקני התצוגה נועדו לא רק ככלי בתהליך המכירה, השימוש באלו בעיצוב תצוגה לחנויות, עמדות מחשב, קיוסק מידע ושרות, ושאר אבזרי השיווק ומוצרי הקד"מ למעשה יוצרים את המיתוג הויזואלי של החברה מול הלקוח באולם התצוגה או השרות.

מאת: טל כדוריעיצוב חלונות ראווה15/09/101708 צפיות
סטנד פרסום ותצוגה: מעמד מעוצב לקידום ומכירה של מוצר או שירות במרחבים קמעונאיים, אולמות תצוגה, מוזיאונים, מרכזי שירות, בנקים וכיו'. סטנד פרסום ותצוגה מאפשר קידום מכירה של מוצרים ושירותים ע"י שילוב של המוצר ועזרי קידום ושיווק כגון שילוט דיגיטאלי, פרוספקטים, פוסטרים ובאנרים.

מאת: טל כדורימיתוג15/09/101289 צפיות
זה הפך להיות כמעט אוטומאטי, מיד עם הקמת העסק ניגשים לנושא המיתוג הויזואלי שלו ע"י שימוש במתקני תצוגה ופרסום באתר. נכון כולנו מכירים את המשמעויות של מיתוג העסק אבל תמיד טוב להזכר במנטרות שעוזרות לנו:

מאת: טל כדורימיתוג15/09/101421 צפיות
השוק הישראלי ובמיוחד חברות בעלות תודעת תדמית גבוהה כגון חברות הי-טק, סוללר, ביטוח, בנקים ועוד השכילו להבין את החשיבות הרבה של שימוש במתקני תצוגה המעוצבים ע"פ קריטריונים ספציפיים ובהתאם לצרכיי המותג לעומת שימוש במתקנים גנריים מן המדף.

מאת: טל כדורימיתוג24/09/091522 צפיות
זה הפך להיות כמעט אוטומאטי, מיד עם הקמת העסק ניגשים לנושא המיתוג הויזואלי שלו ע"י שימוש במתקני תצוגה ופרסום באתר. נכון כולנו מכירים את המשמעויות של מיתוג העסק אבל תמיד טוב להיזכר במנטרות שעוזרות לנו:

מאמרים נוספים בנושא מיתוג

מאת: שלום כהןמיתוג27/09/192734 צפיות
רוצים להדפיס מדבקות למשרדים? מחפשים בית דפוס בו תוכלו להדפיס את המדבקות המתאימות לכם באיכות גבוהה מאוד, ובמחיר משתלם ונוח? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

מאת: ויקטוריה פיינרמןמיתוג09/08/176196 צפיות
נניח שאתה מפיק סרט תדמית או סרטון הדרכה עם קריינות בשביל לקוח, ואתה מחפש קריין. אתה מקבל כמה הצעות מחיר מכמה קריינים שמקליטים מאולפן ביתי, אבל התעריפים והשירותים בהצעות השונות לגמרי שונים אלה מאלה. איך תחליט במי לבחור? כדאי ללכת על ההצעה הכי זולה? כדאי ללכת עם מי שנותן הקלטה מחדש בחינם? אולי כדאי ללכת עם מי שנותן תנאי תשלום נוחים?

מאת: amirdadon90מיתוג27/12/162598 צפיות
את דודי מליץ כמעט כולנו מכירים, וזאת לאחר שבשנת 2009 השתתף בתוכנית הריאליטי הפופולרית "האח הגדול" ואף זכה בה - אבל מליץ, וזאת כבר לא רבים יודעים, הוא גם אחד מאנשי המקצוע המוכשרים ביותר בתחום האסטרטגיה התקשורתית ובעליו של משרד יחסי ציבור מצליח הנושא את שמו.

מאת: שלום כהןמיתוג15/08/162695 צפיות
בשנים האחרונות אפשר לראות לא מעט אנשים שהחליטו לעשות שינוי בחיים, לעזוב את העבודה בתור שכירים ולהקים עסקים עצמאיים.

מאת: דרורמיתוג04/07/162184 צפיות
לפני נתונים של חברת טיוטה, בשנים האחרונות נמכרו למעלה מ-5 מיליון מכוניות היברידיות אשר החברה ייצרה. בישראל נמכרו למעלה מ-10 אלף מכוניות שכאלה. מכוניות אלו הפכו פופולאריות מאוד בעולם ובישראל, בזכות העוצמה שלהן, בזכות היכולות המרשימות, אך בעיקר בזכות העובדה שמדובר בכלי רכב ידידותי לסביבה.

מאת: דרורמיתוג04/07/162118 צפיות
אחד הויכוחים שנשמעים בשנים האחרונות בעולם הרכב הוא, האם משתלם לרכוש רכב היברידי או שמא מדובר בכלי רכב שהפרסום החיובי אודותיו עולה על הביצועים שלו בשטח? ויכוח זה נשמע לאור העובדה שבישראל נמכרו למעלה מ-10 אלף כלי רכב היברידיים של חברת טיוטה, החברה המובילה בייצור מכוניות היברידיות בעולם. הרכב מכרה עד היום למעלה מ-5 מיליון כלי רכב מסוג זה בכל רחבי העולם.

מאת: SEOMANמיתוג22/03/162008 צפיות
בעולם המודרני לא פשוט להפוך את העסק למותג בקרב הציבור ובקרב קהל הלקוחות. אנשי מקצוע רבים מתקשים לפרסם את העסק שלהם ולמתג אותו בקרב קהלי היעד שלהם. להלן מספר טיפים שיוכלו לסייע לכם למתג את העסק שלכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica