חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

סטנדים משולבי טאבלט מגוון שימושיים

מאת: טל כדוריעיצוב תעשייתי 08/03/20152235 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

עם הוזלת  מחירי הטאבלטים ועלייה בכמות החברות המסוגלות לתפור לעסקים אפליקציות המתאימות בדיוק לצרכי האירגון הפנימיים או לקוחות החברה. אנו רואים יותר עמדות משולבות טאבלט ככלי אירגוני שהשימוש בו רחב.

הטבלטים מצוידים ביכולות WIFI ובמעבדים חזקים מסוגלים כיום להריץ אפליקציות או להציג אינפורמציה בבית העסק. ביו היתר:

- כקיוסק מידע עם כניסת הלקוח לבית העסק, אירגון או משרדים.

הלקוח מגיע לבית העסק ומשתמש בקיוסק המידע. לדוגמה כדי לדעת לאיזה חדר הוא צריך להכנס ע"פ המידע שהכניס או באיזה עמדה יקבל שירות.

- כמתקן תצוגה בו הלקוח רואה פרטים על המוצרים והשירותים

הלקוח משתמש במתקן התצוגה כדי לקבל פרטים על המוצרים השונים ונחשף למבצעים למוצרים חדשים או למידע על המוצרים בזמן שהוא בבית העסק.

- כעמדת קבלת קהל בא מתבצעת פעולה כגון הזמנה או רישום

שימוש בעמדה לצורך הזנת פרטים לדוגמה במסעדה המארחת בודקת בסטנד משולב טאבלט האם הלקוח הזמין מקום והיכן יש שולחנות פנויים.

- כסטנד למרצה המשמש אותו לקריאת המצגת או לשליטה במסך המוצג לקהל

הסטנד מאפשר למרצה להניח את רשימותיו ומתחת לתצוגת הטבלט כמו גם להשתמש בטאבלט לצורך קריאת חומרים תצוגה או שליטה במסך המוצג לתלמידים או לקהל.

- ועוד שימושים

היתרות של שימוש בסטנד מבוסס טאבלט הינם:

- עלות נמוכה לעומת פתרונות משולבי מחשב.

- הגמישות בעיצוב הסטנד

- הניידות הגבוה של הסטנד מבחינת משקל לעומת סטנד משולב מחשב

- הטמעה קלה ומהירה באירגון

---

הכותב הינו טל כדורי מנכ"ל קסאי עיצוב מודולארי בע"מ

עיצוב וייצור מתקני תצוגה ומיסחור חזותי
טלפון: 03-5788288

פקס: 03-5788244

דוא"ל: mail@xi-md.com

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

טל כדורי מנכ"ל - קסאי מתקני תצוגה ומסחור חזותי
לח"י 11,  בני ברק,  51200
טלפון: 5788288 03 
פקס 5788244 03
www.xi-md.com

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת טל כדורי

מאת: טל כדוריעיצוב תעשייתי 15/09/101748 צפיות
מתחם החשמונאים עמוס בחנויות אופניים. המשוטטים והמחפשים אופניים נחשפים לאינפורמציה על דגמי האופניים רק לאחר שהם נכנסים לחנויות וע"י אנשי המכירות. להלן דוגמות לשימוש במתקני תצוגה:

מאת: טל כדוריעיצוב חלונות ראווה15/09/102147 צפיות
מתקני התצוגה חשובים לחברות המעונינות למתג את עצמן בצורה ייחודית ולהעביר מסר תדמיתי מובהק. מיתוג העסק הוא כלי שיווקי ומכירתי בעזרתו העסק מסייע ללקוח להגיע להחלטת הקניה וביצועה. אך אביזרי ומתקני התצוגה נועדו לא רק ככלי בתהליך המכירה, השימוש באלו בעיצוב תצוגה לחנויות, עמדות מחשב, קיוסק מידע ושרות, ושאר אבזרי השיווק ומוצרי הקד"מ למעשה יוצרים את המיתוג הויזואלי של החברה מול הלקוח באולם התצוגה או השרות.

מאת: טל כדורימיתוג15/09/101696 צפיות
סק הגדרה: עמדה משולבת מסך ומחשב המאפשרת העברת תכנים דיגיטאליים ושירותים ממוחשבים במרחבים ציבוריים כגון חנויות, אולמות תצוגה, בנקים, מוזיאונים וכיו"ב. אפשר לחלק את הקיוסק לשני סוגים:

מאת: טל כדוריעיצוב חלונות ראווה15/09/101711 צפיות
סטנד פרסום ותצוגה: מעמד מעוצב לקידום ומכירה של מוצר או שירות במרחבים קמעונאיים, אולמות תצוגה, מוזיאונים, מרכזי שירות, בנקים וכיו'. סטנד פרסום ותצוגה מאפשר קידום מכירה של מוצרים ושירותים ע"י שילוב של המוצר ועזרי קידום ושיווק כגון שילוט דיגיטאלי, פרוספקטים, פוסטרים ובאנרים.

מאת: טל כדורימיתוג15/09/101292 צפיות
זה הפך להיות כמעט אוטומאטי, מיד עם הקמת העסק ניגשים לנושא המיתוג הויזואלי שלו ע"י שימוש במתקני תצוגה ופרסום באתר. נכון כולנו מכירים את המשמעויות של מיתוג העסק אבל תמיד טוב להזכר במנטרות שעוזרות לנו:

מאת: טל כדורימיתוג15/09/101423 צפיות
השוק הישראלי ובמיוחד חברות בעלות תודעת תדמית גבוהה כגון חברות הי-טק, סוללר, ביטוח, בנקים ועוד השכילו להבין את החשיבות הרבה של שימוש במתקני תצוגה המעוצבים ע"פ קריטריונים ספציפיים ובהתאם לצרכיי המותג לעומת שימוש במתקנים גנריים מן המדף.

מאת: טל כדורימיתוג24/09/091526 צפיות
זה הפך להיות כמעט אוטומאטי, מיד עם הקמת העסק ניגשים לנושא המיתוג הויזואלי שלו ע"י שימוש במתקני תצוגה ופרסום באתר. נכון כולנו מכירים את המשמעויות של מיתוג העסק אבל תמיד טוב להיזכר במנטרות שעוזרות לנו:

מאמרים נוספים בנושא עיצוב תעשייתי

מאת: בנימין קלינגרעיצוב תעשייתי 12/04/202577 צפיות
הנחיות להליך קבלת ההיתר לשימוש חורג ההליך לקבלת ההיתר לשימוש חורג הינו תהליך מורכב ועיתים לא מוכר. במאמר זהנעשה כל שניתן על מנת להקל על הבנת הדרישות החוק והתקנות בנדון. רצ"ב הנחיות מפורטות. שרות זה ניתן לגולשי האתר , המיידע לנוחיותכם ועל אחריותכם בלבד.אלו שאינם מגישים את הבקשה דרכינו מומלץ שיקבלו סייוע מקצועי ומשפטי. לתשומת ליבכם, תהליך הוצאת היתר הבניה היינו הליך מנהלי מורכב ובעל היבטים תכנוניים וחוקיים רבים. לכן, מומלץ כי קלינגר תילווה בצמוד את ההליך כולו, ובכך תמנעו מ אי הבנות מקצועיות

מאת: moraleעיצוב תעשייתי 30/07/192393 צפיות
בשביל שמעצב תעשייתי יזכה בפרס בינלאומי, הוא צריך להיות מוכר, הוא צריך לעבוד בחברה או בסטודיו מוכר, שתשומת הלב מופנה אליו. אנחנו יכולים להניח שלא מעט מעצבים תעשייתיים שעובדים בחברות או במקומות לא מוכרים, גם הם מתכננים ומעצבים מוצרים ברמה מאוד גבוהה, אך מאחר והזרקור לא מופנה אליהם ואין להם את הקשרים המתאימים, אז ייתכן מאוד שהם לא זוכים לחשיפה כמו מעצבים אחרים.

מאת: רוני הכהןעיצוב תעשייתי 10/05/181566 צפיות
מה הם היתרונות של שימוש באבקות צבע על פני שימוש בריסוס או במרקם הנוזלי המוכר? קראו את הדברים הבאים והיכנסו אל עולם של צבע שלא כל אחד מכיר בכלל.

מאת: אמיר לניאדועיצוב תעשייתי 15/10/172029 צפיות
המאמר מתאר את היתרונות והחסרונות בלקדם מיזם/ בלעצב מוצר באופן עצמאי, או להשתמש בגורמים חיצוניים לקידום מיזם/ לעיצוב מוצר.

מאת: רוני הכהןעיצוב תעשייתי 13/10/171996 צפיות
חלק ניכר מהעניין הוא תלוי עיצוב חללים מסחריים שאיתו יכולים לעורר את העסק לחיים ולהכניס את כל המסרים האלה שמכוונים בדיוק לסגירה של עסקאות רווחיות.

מאת: outdoordesignעיצוב תעשייתי 08/02/152174 צפיות
זהבי פלדות היא חברה ותיקה המספקת ללקוחותיה את כל פתרונות הפלדה האפשריים בצורה בטוחה, אמינה ומקצועית

מאת: ריילגייטעיצוב תעשייתי 21/01/148332 צפיות
במאמר זה נספק לכם פריטי מידע על מעקות ברזל. חשוב להבין כי סוגה כמו מעקות ברזל היא סוגה רחבה אשר יש לדון בה לפרטי פרטים בטרם תבחרו מעקות ברזל איכותיים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica