חפש מאמרים:
שלום אורח
29.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

פתרונות ניקוי לכל צורך

מאת: אורן לפידניקיון16/09/20101972 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

 התוצאה הישירה של צורת חיים זו הייתה מחלות ומגיפות בלתי פוסקות שלעיתים הביאו לצמצום אוכלוסין לכדי כמחצית. בשלב כלשהו גילו במערב את הנושא של התברואה וההיגיינה ומאז התפתחה במערב אובססיה שלמה סביב נושא הניקיון. כיום יש חומרי ניקוי לכל דבר ודבר, זאת במטרה לצמצם את כמות החיידקים ועל מנת לשמור על מראה חדש של החפצים שלנו.

חומרי ניקוי

חומרי ניקוי הם חלק בלתי נפרד מסל הקניות שלנו, יש הרבה סוגי חומרי ניקוי, ולכל אחד מהם יש את הייעוד שלו. כל אחד ואחד מחזיק בבית אקונומיקה, אחד מחומרי הניקוי הפעילים ביותר. אקונומיקה יעילה במיוחד בהתמודדות מול חיידקים, ולכן משתמשים בה לניקוי שירותים ולניקוי כלים סניטריים. הבעיה היא שאקונומיקה לא מתמודדת טוב מספיק עם אבנית, ולכן כלים סניטריים כמו כיורים, ברזים, מקלחונים ואמבטיות זקוקים מדי פעם לטיפול של חומר נגד אבנית. חומרי הניקוי המוכרים ביותר בהתמודדות מול אבנית הם סיליט בנג ואנטי קלק. שני החומרים הללו אינם מצריכים שפשופים מיותרים, והם משאירים את הכלים הסניטריים מבריקים ונקיים מאבנית.

אחד מחומרי הניקוי החשובים ביותר שיש בבית זה נוזל כלים. היתרון הגדול ביותר שלו הוא בכך שאפשר לעשות הרבה קצף בתוך זמן קצר. החומר הזה טוב לניקוי הכיריים, ארונות מטבח ושיש. יש הטוענים שכתמים קשים יורדים מהר יותר אם עושים כביסה ידנית עם חומר ניקוי כלים. ישנם חומרי ניקוי לכלים פעילים יותר, המצריכים פחות שפשופים, ויש חומרים חלשים יותר המצריכים יותר עבודה פיזית. בכל מקרה, אין לכם מה לחשוש לידיים שלכם, החומרים ידידותיים לסביבה ולא יגרמו לכם לשום נזקים.

ישנם אנשים שאוהבים לשטוף רצפה עם אקונומיקה, זו טעות רצינית כי האקונומיקה, בהיותה חומר פעיל מאוד, הורסת את הקרמיקה. חשוב ביותר להשתמש בחומרי ניקוי מיוחדים לשטיפת רצפה.

מכונות שטיפה

מקומות ציבוריים המתאפיינים בחללים גדולים לא ניתן לנקות כמו שמנקים בית. מסיבה זו יש לפנות לפתרונות ניקוי מתקדמים יותר, כלומר מכונות שטיפה. מכונת שטיפה או מכונות שטיפה בלחץ מופעלות באמצעות עובד ניקיון מקצועי ועבודתה מתאפיינת בניקוי מהיר, ניגוב וייבוש של הרצפה במהירות. בצורה זו אין סכנת החלקה. ניתן להפעיל את מכונות השטיפה גם בשעה שבה המקום הומה אדם. מכונות שטיפה נפוצות במיוחד בקניונים, סופרים גדולים, אולמות אירועים ועוד.

מכונות שטיפה זו צורת הניקיון המועדפת על החברות הגדולות, שכן זה חוסך משמעותית את זמני העבודה של עובד הניקיון, וכך חוסך כסף לחברה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אורן לפיד

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אורן לפיד

מאת: אורן לפידבידור ופנאי - כללי16/09/101069 צפיות
ישראל, בהיותה מדינה עם רצועת ים גדולה יחסית, יכולה ליהנות מהרבה מאוד יתרונות, בין היתר ספורט ימי למטרות שונות, בין אם ספורט מקצועי ובין אם ספורט ימי כתחביב. הים נראה לעיתים גדול ושקט כל כך, אך יש לזכור שיש לו מצבי רוח משתנים, והוא יכול להפתיע ברגע הכי פחות מתאים מבחינתכם.

מאת: אורן לפידאבטחת הבית16/09/101548 צפיות
מהו ניקוי מנדפים? ניקוי מנדפים נחוץ בכל מסעדה או עסק עם מטבח גדול לשם בטיחות העובדים ובאי המקום. במאמר זה תוכלו לקרוא על הנושא

מאת: אורן לפידעיצוב פנים16/09/101384 צפיות
כל הורה לילדים קטנים מכיר את הסיטואציה: מגיעה שעת הערב, הגיע הזמן לרחוץ את הילד או את הילדים לפני שצריך להשכיבם לישון. בעבר, קילוח הילדים היה פשוט יותר, כיוון שבמרבית הבתים הייתה אמבטיה. באמבטיה רחצת הילדים קלה יותר, משום שניתן להושיב את הפעוט או להשכיבו ולרחוץ אותו בבטחה.

מאת: אורן לפידריהוט 16/09/101537 צפיות
וילונות גלילה הינם פתרון אסתטי ביותר לצורכי ההצללה או ההאפלה של הבית, המשרד והעסק. רוצים לגלות מדוע ולמה כדאי גם לכם לבחור בווילונות אלו? ובכן, על כך ועוד תוכלו לקרוא במאמר זה.

מאת: אורן לפידהסרת שיער13/09/101228 צפיות
כמעט כל הנשים בארץ מסירות שיער באופן קבוע, ומשנה לשנה עולה גם אחוז הגברים באוכלוסייה העושה שימוש במיני מכשירים להסרת שיער. נתונים אלו אינם מפתיעים, שכן מזג האוויר בארץ מחייב לבוש קצר במשך חלק גדול מהשנה, וחוף הים הסמוך גם הוא קורץ ומזמין להחליף את בגדי היום-יום לבגד ים ולהתפנק על החוף.

מאת: אורן לפידריהוט 13/09/101418 צפיות
מזרונים טובים הם הבסיס ההכרחי עבור שינה טובה, בין אם מדובר על מזרון יחיד או על מזרון זוגי. כל מי שבילה לילה בבית מלון דלוח או באכסניה על מיטה זוגית עם מזרון זוגי לא מתאים או מזרון יחיד זול וחסר תמיכה, יודע עד כמה יכולה שנת הלילה להיות מושפעת לרעה מאביזר הכרחי וחשוב זה.

מאת: אורן לפידאדריכלות פנים13/09/101595 צפיות
מדרגות נוכחות בחיינו מדי יום ביומו, ואנו נעזרים בהן כל הזמן במעבר בין מפלסי גובה שונים, אך כה מעט אנו נותנים עליהן את הדעת. אך עיצוב מדרגות בתחום אדריכלות אינו דבר של מה בכך, וישנם חוקים מדוקדקים באשר לאופן בניית מדרגות בצורה שתהיה הן בטוחה והן נוחה עבור המשתמשים במדרגות אלו.

מאמרים נוספים בנושא ניקיון

מאת: tiloniניקיון01/03/222951 צפיות
שואב אבק תעשייתי - ניקיון יעיל בזמן קשצר תוך שימוש בטכנולוגיית ניקיון מנצחת.

מאת: yoni romניקיון14/11/191641 צפיות
מהי קרדית האבק ואיפה היא מופיעה? איך מנקים את קרדית האבק?

מאת: yoni romניקיון22/07/191681 צפיות
מחפשים שירות ניקוי ספות בכפר סבא? מומלץ לכם להכיר מעט יותר את עולם הטקסטיל. חשוב גם להכיר את סוגי הכתמים והריחות שנוצרים על הספות. כאשר תכירו את סוגי הבדים השונים, תדעו מה לצפות מצוות הניקיון.

מאת: yoni romניקיון11/07/182100 צפיות
נוחות, עיצוב, שלווה. מה עוד אפשר לבקש מהספה העומדת בסלון? פעמים רבות איננו מתייחסים לספה שלנו בהגינות. בעוד היא מאפשרת לנו להתרפק עליה בסיומו של עוד יום עבודה עמוס, הרי שאנחנו נוטים לזלזל מעט בניקיונה

מאת: yoni romניקיון25/06/181642 צפיות
ניקוי הבית נחשב לאחד המשימות המורכבות ביותר המצריכות שימוש בשואב אבק איכותי. בשנים האחרונות ניתן לראות את השינוי אשר חל במוצרים לניקיון הבית .

מאת: רוני הכהןניקיון02/05/181530 צפיות
בכל בית ומקום עבודה יש שלל של מוצרי ניקיון חשובים, אבל איך בוחרים את הנכונים? קראו את אלה הדברים.

מאת: רוני הכהןניקיון08/04/181431 צפיות
במה תלוי העיצוב של גינה במרפסת של דירה שנמצאת אפילו בגובה של 50 מטר ומעלה

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica