חפש מאמרים:
שלום אורח
29.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ניקוי מנדפים- כל מה שרציתם לדעץ

מאת: אורן לפידאבטחת הבית16/09/20101548 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אתם בוודאי נועצים מבט תמוה בנושא "ניקוי מנדפים", כי רבים לא שמעו מעולם את המילה "מנדף". על כן, חישבו על ניקוי מנדפים כעל סוג של ניקוי ארובות, שכן יש דמיון רב בין ניקוי מנדפים לניקוי ארובות, ובדרך כלל חברות המתמחות במתן שירותי ניקוי מנדפים מציעות גם שירותים זהים עבור ניקוי יסודי של ארובות שונות, ולהיפך. ובכל זאת, מעט בטרם נתחיל לדבר על ניקוי מנדפים, כדאי שנסביר מהם בדיוק אותם מנדפים הזקוקים כל כך לשירותי ניקוי מנדפים אלו.

מנדפים מהם?

לא בכדי אמרנו לכם לחשוב על ארובות. שכן, גם מנדפים הם סוג של מערכת אוורור הדומה לארובה, המסננת את האוויר בחלל מסוים ומוציאה ממנו החוצה פגעים כגון עשן, ריחות וכו'. המנדפים המוכרים ביותר, אלו שנזקקים הכי הרבה לשירותי ניקוי מנדפים, הם מנדפים המותקנים במטבחים, בעיקר של בתי קפה, מסעדות, בתי מלון ושאר מטבחים מסחריים. במקומות הומים שכאלו, כשהמטבח הוא סביבת עבודה עמוסה ומתקתקת סביב השעון, המנדפים דואגים שכל הריח ואדי השמן, כמו גם העשן מהכיריים ומצלייה, ייצאו החוצה ולא ישפיעו על האוכל, כמו גם על העובדים במטבח. מטבח הלא אמור להיות סטרילי ככל האפשר כדי לשמור על תברואתו של האוכל והיותו היגייני, ולמנוע בעיות זיהום. לכן ניקוי מנדפים שכאלו הוא חשוב כל כך. בנוסף לניקוי ותחזוק המנדפים חשוב שיהיו מערכות כיבוי אש או מערכות גילוי אש במקום, לבטיחות העובדים ובאי המקום.

ניקוי מנדפים הוא בעצם התחזוקה התקופתית הדרושה כדי שהמנדפים יוכלו לתפקד ביעילות. ניקוי מנדפים הוא למעשה סילוק ומירוק של כל הגועל נפש שנדבק לדפנות המנדפים, ע"י סינון אויר, לפתחים שלהם ולתעלותיהם במהלך תפקודם היומיומי. הלא כל אותם חומרים מזהמים שהמנדפים מסלקים עבורנו מהחלל אינם נעלמים כך סתם אלא משאירים טביעות אצבע המחייבות ניקוי מנדפים – אדי השמן מטיגון למשל ברבות הזמן יוצרים שכבה שומנית, ואליה נדבקים פיסות אפר זערוריות מהעשן וכן הלאה. למען סטריליות המטבח עלינו להזמין מיד חברה שעיסוקה הוא ניקוי מנדפים, כדי שתסלק את כל הלכלוך הזה מתוך המנדף בעזרת ניקוי מנדפים כמה שיותר מהר – בטח ובטח לפני שהוא יצטבר במידה כזו שפתחי המנדף יסתמו.

יש גם מנדפים אחרים, כמו כאלו המותקנים במעבדות כימיות וביולוגיות או באזורי תעשייה שבהם נדרשת סביבת עבודה בטוחה ונקייה מרעלים.

כך או כך, ניקוי מנדפים הוא חובה בכל מנדף ותהה מטרתו אשר תהיה. זאת כי ניקוי מנדפים הוא לא רק למען שמירה על ניקיון אלא גם בעל יכולת למנוע אסונות פוטנציאלים. חישבו שוב על ניקוי מנדפים כעל סוג של ניקוי ארובות – אנו מנקים ארובות כדי שהפיח לא יצטבר ואז יזהם את הבית, ובעיקר כדי למנוע שריפה. ניקוי מנדפים עושה בדיוק את אותו הדבר: ניקוי מנדפים מונע את האפשרות שזיהום במנדף ישפיע על הבית וגם מנקה חומרים שעלולים להיות דליקים המצטברים באותו מנדף. לפיכך, ניקוי מנדפים הוא עסק חשוב מאין כמוהו. לכן לא מספיק שיהיה במקום ציוד  כמו מטף, מערכת כיבוי אש או  ציוד לכיבוי אש אל תדחו אותו ופנו לטפל בעניין כבר עכשיו.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אורן לפיד

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אורן לפיד

מאת: אורן לפידבידור ופנאי - כללי16/09/101069 צפיות
ישראל, בהיותה מדינה עם רצועת ים גדולה יחסית, יכולה ליהנות מהרבה מאוד יתרונות, בין היתר ספורט ימי למטרות שונות, בין אם ספורט מקצועי ובין אם ספורט ימי כתחביב. הים נראה לעיתים גדול ושקט כל כך, אך יש לזכור שיש לו מצבי רוח משתנים, והוא יכול להפתיע ברגע הכי פחות מתאים מבחינתכם.

מאת: אורן לפידעיצוב פנים16/09/101385 צפיות
כל הורה לילדים קטנים מכיר את הסיטואציה: מגיעה שעת הערב, הגיע הזמן לרחוץ את הילד או את הילדים לפני שצריך להשכיבם לישון. בעבר, קילוח הילדים היה פשוט יותר, כיוון שבמרבית הבתים הייתה אמבטיה. באמבטיה רחצת הילדים קלה יותר, משום שניתן להושיב את הפעוט או להשכיבו ולרחוץ אותו בבטחה.

מאת: אורן לפידריהוט 16/09/101537 צפיות
וילונות גלילה הינם פתרון אסתטי ביותר לצורכי ההצללה או ההאפלה של הבית, המשרד והעסק. רוצים לגלות מדוע ולמה כדאי גם לכם לבחור בווילונות אלו? ובכן, על כך ועוד תוכלו לקרוא במאמר זה.

מאת: אורן לפידניקיון16/09/101973 צפיות
בעבר, נושא הניקיון בחלק המערבי של כדור הארץ היה המלצה במקרה הטוב. אנשים לא היו מתרחצים והם לא הקפידו על ניקיון הבתים שלהם ועל ניקיון הרחובות. יתראה מזאת, בתקופות עתיקות העניים היו מכניסים את חיות המשק לבתים שלהם, על מנת להוסיף מקור חימום.

מאת: אורן לפידהסרת שיער13/09/101228 צפיות
כמעט כל הנשים בארץ מסירות שיער באופן קבוע, ומשנה לשנה עולה גם אחוז הגברים באוכלוסייה העושה שימוש במיני מכשירים להסרת שיער. נתונים אלו אינם מפתיעים, שכן מזג האוויר בארץ מחייב לבוש קצר במשך חלק גדול מהשנה, וחוף הים הסמוך גם הוא קורץ ומזמין להחליף את בגדי היום-יום לבגד ים ולהתפנק על החוף.

מאת: אורן לפידריהוט 13/09/101418 צפיות
מזרונים טובים הם הבסיס ההכרחי עבור שינה טובה, בין אם מדובר על מזרון יחיד או על מזרון זוגי. כל מי שבילה לילה בבית מלון דלוח או באכסניה על מיטה זוגית עם מזרון זוגי לא מתאים או מזרון יחיד זול וחסר תמיכה, יודע עד כמה יכולה שנת הלילה להיות מושפעת לרעה מאביזר הכרחי וחשוב זה.

מאת: אורן לפידאדריכלות פנים13/09/101595 צפיות
מדרגות נוכחות בחיינו מדי יום ביומו, ואנו נעזרים בהן כל הזמן במעבר בין מפלסי גובה שונים, אך כה מעט אנו נותנים עליהן את הדעת. אך עיצוב מדרגות בתחום אדריכלות אינו דבר של מה בכך, וישנם חוקים מדוקדקים באשר לאופן בניית מדרגות בצורה שתהיה הן בטוחה והן נוחה עבור המשתמשים במדרגות אלו.

מאמרים נוספים בנושא אבטחת הבית

מאת: בנימין קלינגראבטחת הבית15/11/201625 צפיות
5. בטיחות, ביטחון ושעת חירום 5.1 בטיחות 5.1-52 סידורי בטיחות במבני מוסדות החינוך מבוא תמצית ההנחיות בחוזר זה נועדו לאדריכלים, למהנדסים, לאנשי בטיחות, לאנשי חינוך ולכל מי שמטפלים בבטיחות בתכנון מוסדות חינוך, בתי ספר וגני ילדים. הן באות להוסיף על החוקים, על התקנות ועל התקנים, ומפרטות את הוראות המשרד המחייבות בנוגע לתנאים הפיזיים של מבני חינוך. התוקף: החל מ-1 בפברואר 2013. התחולה: כלל מערכת החינוך. הסטטוס: החלפה. חוזרים קודמים באותו נושא** - סעיף 131 בחוזר מה/4, "שמירה על אצבעו

מאת: nirאבטחת הבית13/10/201323 צפיות
תמיד רצית לדעת למה מצלמה אחת יותר יקרה מהשנייה? מה זה TVL ומה זה WDR, כנסו לכתבה הבאה והעשירו את הידע שלכם.

מאת: רוניאבטחת הבית07/10/201194 צפיות
מנעולים על סוגיהם השונים הינם חלק בלתי נפרד מחיינו, ורובנו ניתקל בשלב כזה או אחר במנעול שלא נוכל לפתוח. במקרים אלו, שירותיהם של פורצים מקצועיים יכולים להיות יעילים ביותר עבורנו. אחד המקרים בהם שירותי פריצה מקצועיים יכול להיות חשוב ביותר הינו מקרה של פריצת כספות.

מאת: Daniel.Bאבטחת הבית24/10/191547 צפיות
בדיקות האזנה מאפשרות ניטור ואיתור האזנה לשיחות בבית, במשרד, ברכב וכמעט בכל מקום. אם קיים חשד שמתבצעת האזנה, בעזרת אנשי מקצוע אפשר לבצע בדיקה ולנטרל אותה. כיום האזנות מתבצעות עם אמצעים שנגישים לכולם. מכשירי האזנה רבים זעירים בגודלם וניתנים להסלקה באביזרים יום-יומיים באופן שמסווה אותם כליל. מתקינים אותם בגאדג'טים, בקירות הבית, במכשירים סלולריים, מכיוון שאמצעים טכנולוגיים אלה זעירים וקל להתקין אותם במקומות רבים ללא בדיקת האזנה כמעט שאי אפשר לאתר אותם.

מאת: Daniel.Bאבטחת הבית22/04/191968 צפיות
אנשים רבים תרים אחר דרך להתמודד עם הדאגה לשלומם, לביתם ולרכושם. אכן, גורמים שליליים מבצעים מפעם לפעם פעולות זדוניות אשר יש בהם נזק מהותי. כיצד ניתן למנוע אותם? איך מרתיעים ומרחיקים אותם מהשטח? אחד הכלים השימושיים שמהווים כיום גורם הרתעה מעולה הוא מצלמות נסתרות.

מאת: shiritאבטחת הבית30/08/181800 צפיות
במאמר שלפניכם תוכלו לקרוא וללמוד על סוגי מצלמות אבטחה.

מאת: yoni romאבטחת הבית04/06/181448 צפיות
מדוע הנחיצות של מנעולן גבוהה יותר ממה שרובנו חושבים, ובאלו מצבים נצטרך להשתמש בכישורי הפריצה שלו? אם יש לי חוש טכני טוב, האם אני יכול לבצע לבד משימות מנעולנות בבית שלי, או בכלי הרכב, לאחר שנתקעתי מחוצה להם?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica