חפש מאמרים:
שלום אורח
29.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הסרת שיער - מי צריך את זה?..

מאת: אורן לפידהסרת שיער13/09/20101228 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

ישנם לא מעט מכשירים בתחום הסרת שיער לנשים. בין ציוד קוסמטי כמו מכשירים להסרת שיער אלו ישנם פשוטים ולואו-טקים כמו פינצטה, המשמשת לסידור שיער הגבות ולתלישת שערות בודדות וסוררות שנשארו במקומן אחרי טיפול להסרת שיער באמצעים מקיפים יותר. לעומתם, ישנן טכנולוגיות משוכללות בהרבה, כמו, למשל, מכשיר להסרת שיער בלייזר או הסרת שיער באינפרא אדום ( הסרת שיער לצמיתות ) שדרוש ידע להפעלתו והוא אינו מתאים עבור שימוש ביתי באופן פרטי. מכשיר להסרת שיער שכזה מתאים עבור קוסמטיקאיות ומכוני יופי, המציעים טיפולי הסרת שיער בעזרתו לקהל הרחב.

לכל המעוניינים להתמודד עם פעולת הסרת השיער מהגוף בכוחות עצמם יש כמה וכמה מכשירים להסרת שיער שיהיו לעזר (ביתר יעילות על פני אותה פינצטה פשוטה). מכשיר ביתי להסרת שיער  שהינו פופולארי ביותר הוא סכין הגילוח. בעזרת מכשיר להסרת שיער זה ניתן לגלח את השיער במהירות רבה בשעת דוחק, כשאין זמן לקבוע עם קוסמטיקאית או להקדיש שעה ארוכה עבור הסרת שיער בשעווה או במכשיר סילק אפיל. עם סכין גילוח המלאכה מהירה הרבה יותר - חמש דקות וגמרנו. כל שדרוש אחר כך הוא מוצר קוסמטי מתאים למריחה על העור למען הרגעתו וכדי שלא יווצרו אדמומיות או גירוי.

אופציה אלטרנטיבית היא מכשיר להסרת שיער חשמלי,שאותו ניתן להשיג בחנויות של ציוד קוסמטי, המורט שערות מן השורש, שכן סכין גילוח אינו עושה זאת, והשיער המגולח נוטה לצמוח בחזרה עד מהרה. מכשיר להסרת שיער דוגמת סילק אפיל יבטיח רגל חלקה לאורך זמן רב יותר, היות ועל כל שערה לצמוח מחדש החל מהשורש, ולא רק בחלקה העליון. מכשירים להסרת שיער מעין אלו אינם מתכלים כמו שעווה, ולכן אפשר להשתמש בהם שוב ושוב ושוב. השימוש בהם פשוט וקל, כואב בהתחלה אך פחות לאורך זמן. שוב, כדאי לאחר הסרת השיער מומלץ למרוח מוצר קוסמטי להקלת הגירוי על המקום.

ציוד קוסמטי כמו שעווה היא שיטת הסרת שיער אחת, וכבר אין צורך לעשות אותה בהכרח במכון יופי. ישנם מכשירים להסרת שיער בשעווה גם עבור שימוש ביתי, שהינם נוחים לתפעול ללא ידע מוקדם. עם זאת, מכשירים להסרת שיער בשעווה אינם לרכי הלב, שכן פעולת הסרת השיער בשעווה הינה כואבת.

ישנו ציוד קוסמטי בדמות ג'ל או קרם אותו מורחים על העור במיקום המבוקש. לאחר כמה דקות של השהייה על העור שוטפים את המקום, והשיער מוסר ביחד עם מוצר קוסמטי זה מן העור. לכאורה נוח מאוד ופשוט, ובעיקר נטול כאבים, אולם מוצר קוסמטי שכזה אינו ניחן ביתרונות מיוחדים על פני סכין גילוח – להיפך. מוצר קוסמטי זה גם הוא אינו מסיר את השערה מן השורש, ובנוסף, הסרת השיער באמצעותו אטית הרבה יותר מאשר בסכין גילוח.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אורן לפיד

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אורן לפיד

מאת: אורן לפידבידור ופנאי - כללי16/09/101069 צפיות
ישראל, בהיותה מדינה עם רצועת ים גדולה יחסית, יכולה ליהנות מהרבה מאוד יתרונות, בין היתר ספורט ימי למטרות שונות, בין אם ספורט מקצועי ובין אם ספורט ימי כתחביב. הים נראה לעיתים גדול ושקט כל כך, אך יש לזכור שיש לו מצבי רוח משתנים, והוא יכול להפתיע ברגע הכי פחות מתאים מבחינתכם.

מאת: אורן לפידאבטחת הבית16/09/101549 צפיות
מהו ניקוי מנדפים? ניקוי מנדפים נחוץ בכל מסעדה או עסק עם מטבח גדול לשם בטיחות העובדים ובאי המקום. במאמר זה תוכלו לקרוא על הנושא

מאת: אורן לפידעיצוב פנים16/09/101385 צפיות
כל הורה לילדים קטנים מכיר את הסיטואציה: מגיעה שעת הערב, הגיע הזמן לרחוץ את הילד או את הילדים לפני שצריך להשכיבם לישון. בעבר, קילוח הילדים היה פשוט יותר, כיוון שבמרבית הבתים הייתה אמבטיה. באמבטיה רחצת הילדים קלה יותר, משום שניתן להושיב את הפעוט או להשכיבו ולרחוץ אותו בבטחה.

מאת: אורן לפידריהוט 16/09/101537 צפיות
וילונות גלילה הינם פתרון אסתטי ביותר לצורכי ההצללה או ההאפלה של הבית, המשרד והעסק. רוצים לגלות מדוע ולמה כדאי גם לכם לבחור בווילונות אלו? ובכן, על כך ועוד תוכלו לקרוא במאמר זה.

מאת: אורן לפידניקיון16/09/101973 צפיות
בעבר, נושא הניקיון בחלק המערבי של כדור הארץ היה המלצה במקרה הטוב. אנשים לא היו מתרחצים והם לא הקפידו על ניקיון הבתים שלהם ועל ניקיון הרחובות. יתראה מזאת, בתקופות עתיקות העניים היו מכניסים את חיות המשק לבתים שלהם, על מנת להוסיף מקור חימום.

מאת: אורן לפידריהוט 13/09/101418 צפיות
מזרונים טובים הם הבסיס ההכרחי עבור שינה טובה, בין אם מדובר על מזרון יחיד או על מזרון זוגי. כל מי שבילה לילה בבית מלון דלוח או באכסניה על מיטה זוגית עם מזרון זוגי לא מתאים או מזרון יחיד זול וחסר תמיכה, יודע עד כמה יכולה שנת הלילה להיות מושפעת לרעה מאביזר הכרחי וחשוב זה.

מאת: אורן לפידאדריכלות פנים13/09/101595 צפיות
מדרגות נוכחות בחיינו מדי יום ביומו, ואנו נעזרים בהן כל הזמן במעבר בין מפלסי גובה שונים, אך כה מעט אנו נותנים עליהן את הדעת. אך עיצוב מדרגות בתחום אדריכלות אינו דבר של מה בכך, וישנם חוקים מדוקדקים באשר לאופן בניית מדרגות בצורה שתהיה הן בטוחה והן נוחה עבור המשתמשים במדרגות אלו.

מאמרים נוספים בנושא הסרת שיער

מאת: דניאל מלמדהסרת שיער20/06/1818390 צפיות
טיפולי הסרת שיער בלייזר יכולים לסייע באופן יעיל מאוד לנשים ולגברים ליהנות מגוף חלק ללא שיער. בניגוד לטיפולי הסרת שיער בשעווה או באמצעים אחרים כאשר מורידים שיער בלייזר אז הגוף נשאר חלק ללא שיער למשך תקופת זמן משמעותית מאוד ואפילו לצמיתות.

מאת: SEOMANהסרת שיער14/04/184321 צפיות
אילו טכנולוגיות מתקדמות להסרת שיער יכולות לסייע לנו להיפטר מהשיער שאינו רצוי בימינו? המרכז לטכנולוגיה אסתטית מסייע לנו להבין, אילו מכשירי הסרת שיער קוסמטיקאיות צריכות להשתמש ומהן הסגולות של כל אחד מהמכשירים?

מאת: eliadהסרת שיער06/12/142347 צפיות
טיפולי הסרת שיער בלייזר עברו הוזלה משמעותית בשנים האחרונות עם כניסת שחקנים חדשים לשוק.

מאת: שימרית הראלהסרת שיער21/10/142580 צפיות
המאמר הבא מפרט את כל הסודות באשר לטיפולי הסרת שיער והעובדות הלא מדוברות בעיתונים ובמגזינים המוכרים. כל הפרטים עליהם לא העזתם לשאול מובאים אליכם בשורות הבאות

מאת: ניסים רנדהסרת שיער16/07/144022 צפיות
תעשיית סכיני הגילוח יכולה להמשיך לחיות על חשבוננו אם נבחר להישאר בתחומים המוכרים מאז (כמעט) קדמת דנא. ההתפתחות הטכנולוגית בתחום כנראה שחושבת אחרת, ומציעה כיום כמה אפשרויות מהן את יכולה לבחור את השיטה המתאימה לך ביותר כדי להסיר את שיערך לצמיתות.

מאת: ליאורהסרת שיער02/07/144374 צפיות
הסרת שיער בלייזר מאפשרת להסיר שיער לצמיתות באזורים שונים בגוף. חשוב שמכשירי הסרת שיער בלייזר יהיו מאושרי ה- FDA האמריקאי (מנהל המזון והתרופות האמריקאי), ומשרד הבריאות הישראלי. יש מגוון של מכשירים, שמאפשר התאמה אישית, בהתאם לנתונים של כל מטופלת ומטופל.

מאת: ליאת לזרהסרת שיער12/02/148372 צפיות
ישנם לא מעט שיטות להסרת שיער בלייזר, ההתפתחות של שיטות ההסרה כבשה את העולם כולו, ההבטחה היא למקסימום תוצאות במינימום זמן, מצליחה לסחוף אחריה עוד ועוד אנשים, כמו כן גם אנשי מקצוע מאשרים שמדובר בטיפול מוביל בקנה מידה עולמי.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica