חפש מאמרים:
שלום אורח
29.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שוק הגז

לפני כשנתיים נכנס לתוקפו חוק הטכנאים, אשר נועד להגן עלינו, הצרכנים, מהמתנה מייגעת במשך שעות לטכנאי. הודות לחוק החדש, צרכנים יכולים לדרוש פיצוי של 300 ₪ בגין איחור של טכנאי ביותר משעתיים או 600 ₪ בגין איחור של שלוש שעות ויותר. חוק זה כולל את חברות התקשורת, הכבלים, הלוויין ועוד חברות רבות אחרות. רק חברות הגז הצליחו להתחמק מיישום החוק, בטענה שאנשיה הם לא טכנאים אלא מתקינים ולכן החוק לא חל עליהם.

לא מעט צרכנים נאלצים כיום להמתין שעות על גבי שעות לטכנאי חברת גז: לצורך תיקון תקלות במערכת הגז, בדיקות שגרתיות לבדיקת מערכת הגז (המתחייבות על-פי חוק), לצורך חיבור לגז ואפילו לשם אספקת בלוני גז. במועצה הישראלית לצרכנות התקבלו עשרות פניות מצרכנים אשר המתינו שעות ארוכות, ולעיתים גם ימים, להגעתו של טכנאי חברת גז. התקבלו אף דיווחים על טכנאים שהודיעו על בואם, אך לא הגיעו כלל. לכן פנתה המועצה הישראלית לצרכנות למשרד התמ"ת בדרישה להחיל את חוק הטכנאים גם על חברות הגז, שכן כל חברת גז היא ספקית שירות בדיוק כמו חברות התקשורת השונות. אספקה שוטפת של גז היא אחד השירותים החיוניים ביותר, אפילו יותר מאמצעי תקשורת. ברגע שכל חברת גז תדע כי היא חשופה לתביעה ולתשלומי פיצויים במקרה של איחור טכנאי, יפסק הזלזול המשווע בזמנם היקר של הצרכנים, וטכנאי הגז יקפידו על הגעה במועד שנקבע.

חשוב לדעת ששירותי טכנאי גז למיניהם הם חלק בלתי נפרד משירותי אספקת גז. כאשר אנו מתקשרים עם חברת גז כזו או אחרת, היא מחויבת להעניק לנו שירות כולל, לרבות התקנה, אספקת גז שוטפת, ביקורות תקופתיות, תיקון תקלות ועוד. חברת גז אשר מתרשלת בכך ומזלזלת בזמן שלנו, מפרה למעשה את ההתחייבות שלה כלפינו. למרבה המזל, כיום יש לנו את הכוח לשים לזה סוף.

בעבר, שוק הגז בישראל היה ריכוזי מאוד ונשלט על-ידי ארבע חברות בלבד. כולנו היינו שבויים של חברת הגז, ונאלצנו להשלים עם כל גחמה, העלאת מחירים ושירות מזלזל. בשנות ה- 90 חלה רפורמה בשוק הגז, אשר פתחה אותו לתחרות והביאה לכניסתן של חברות גז נוספות לשוק. כיום הצרכן יכול לבחור חברת גז מבין 19 החברות הקיימות בשוק. במצב שכזה, כל חברת גז עושה כל שביכולתה כדי לשמר את לקוחותיה הקיימים וכדי להשיג לקוחות חדשים.

 



תגיות המאמר: גז, חברת גז


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מאמרים |  עיצוב הבית

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רחלי פרי

מאת: רחלי פריבניין ואחזקה - כללי25/03/121303 צפיות
קרני השמש הים תיכונית העזה מסכנות לא רק את בשר גופנו, אלא גם חודרות דרך החלונות והדלתות אל תוך הבית, עושות שפטים ברהיטים ומפריעות לפעמים לפעולות שונות בתוך הבית

מאת: רחלי פריאיפור21/02/121362 צפיות
אנו שומעים רבות על המושג איפור קבוע, אבל האם אנו יודעים באמת מה הכוונה?

מאת: רחלי פריהומור וסטנד-אפ06/01/121834 צפיות
תמונות מצחיקות או סרטונים מצחיקים - מה הם עושים לנפש? כנסו ותקראו עוד!!!!!!!!

מאת: רחלי פרישיפוצים11/09/111832 צפיות
אוטמים את הגג? הפתרון הטוב ביותר הוא יריעות ביטומניות.

מאת: רחלי פריאימון אישי18/08/111281 צפיות
החיים רצים בקצב מטורף, ולא תמיד אנו יודעים לנווט אותם בצורה הנכונה, ולכן צריך מאמן אישי...

מאת: רחלי פריציפורניים10/08/112138 צפיות
הציפורניים שלך הם בעצם מראה שמשקפת את התייחסותך למראך החיצוני...

מאת: רחלי פריגינון02/03/111553 צפיות
כריתת עצים כרוכה בסיכון לא מבוטל, הן לאנשי המקצוע שמבצעים את הכריתה, והן לכל מי ומה שנמצא בסביבה...

מאמרים נוספים בנושא פיננסים וכספים - כללי

מאת: nirפיננסים וכספים - כללי 29/08/211354 צפיות
מנכ"לית הבורסה מינתה וועדה שבחנה את נושא קיצור שעות המסחר, לאחר מספר דיונים הוחלט לקצר את שעות המסחר.

מאת: עוזי פלגפיננסים וכספים - כללי 09/04/208676 צפיות
הקלות והנגישות למקורות מימון, הפותרת את הבעיה לפרק זמן קצר, מרגיעה את צרכני המימון העסקיים והפרטיים, ובמקום לבחון את מבנה ההוצאות וההכנסות, והסיבות לחוסר התזרימי. ממשיכים בדרכם השגויה, והלא אחראית ומחריפים את הבעיה.

מאת: moraleפיננסים וכספים - כללי 18/03/202954 צפיות
אחד המנגנונים החשובים ביותר לצורך מעקב ובדיקה של בתי עסק בכלל ובפרט עסקים שעובדים עם חברות קבלן, הוא דוח בודק שכר מוסמך מטעם משרד העבודה. דוח זה נועד לבחון האם העסק מבצע את החוק כלשונו ומשלם לעובדים לפי הנחיות החוק, האם הוא עומד בכל התנאים והדרישות הסוציאליות ממנו.

מאת: גיא חזןפיננסים וכספים - כללי 08/08/193016 צפיות
אז נכון, האנושות אכן מרוויחה בגדול מהתפתחות הטכנולוגיה אך כמו כל דבר גם הצדדים הפחות מחמיאים משתדרגים.

מאת: אלכסיי קוגןפיננסים וכספים - כללי 29/04/181366 צפיות
ישנם שני סוגים של הליכי פירוק חברות מרצון: פירוק חברה ע"י הבעלים שלה ופירוק חברה ע"י הנושים.

מאת: רוני הכהןפיננסים וכספים - כללי 14/01/181614 צפיות
עבור ביצוע של החזר מס הכנסה בצורה עצמאית ממש לא צריכים לשלם כל עלות שהיא, אלא פשוט צריכים לדאוג להעביר את הטפסים הרלבנטיים כאשר יש שתי דרכים לביצוע של הבדיקה לזכאות, בצורה עצמאית או בצורה אחרת שהיא על ידי פניה אל משרד של רו"ח אשר מתעסק עם הפעילות מהסוג הזה.

מאת: שלום כהןפיננסים וכספים - כללי 10/11/172023 צפיות
אחד היתרונות הבולטים של לימודי הנהלת חשבונות, הינו שאתם יכולים להתחיל בקורס בסיסי 1+2 שאורך לא יותר מאשר שנה שבסיומו תוכלו להמשיך ללמוד סוג 3. להבדיל ממקצועות אחרים כגון רפואה, עריכת דין והוראה, שיש ללמוד הרבה שנים. תוכלו ללמוד מבלי להשקיע שנים ולנווט עם הזמן את הלימודים כמו קורס בסיסי וקורס מעמיק יותר הכול תלוי בשאיפות של כל אחד, הקורס הבסיסי של הנהלת חשבונות התחלתי, היות וזהו צעד ראשון ללימוד מקצוע שיהיה משתלם במיוחד עבורכם. האפשרות שלאחר הלימודים הבסיסיים, ניתן יהיה להשתלב מיד בעבודה מה שלא נ

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica