חפש מאמרים:
שלום אורח
30.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

פונדקאות

מאת: kid-kidnapping-lawדיני משפחה21/09/2010880 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אצל רובנו כמעט הרצון והצורך להיות הורים הוא עזלמרבה הצער לא כולנו יכולים לממש את חלום ההורות בדרך הטבע, מסיבה כזו אואחרת, ולעיתים אין מנוס אלא לפנות לאפיקים חלופיים על מנת לחבוק ילד.

הדרך המוכרת פחות למרבית הציבור בישראל הינהפנייה לאם פונדקאית. החוק נותן את האפשרות לזוג הטרוסקסואלים (ולא ליחידים)להתקשר בהסכם עם פונדקאית לשם נשיאת ילד בעבורם. החוק אינו קובע את התשלוםבעבור נשיאת העובר, ואולם כפי שיפורט להלן, העניין נתון לפיקוחה של וועדהמיוחדת.
עצם התהליך הינו השתלת ביצית של האם המיועדת המופרית בזרעו שלהאב המיועד, ברחמה של האם הפונדקאית שבסיומו האם הפונדקאית תעביר את הילדלהורים המיועדים.
בטרם הפתיחה בהליך ההתעברות, יש להגיש את ההסכם ביןהאם הפונדקאית להורים המיועדים לוועדת אישורים, אשר תוודא כי הצדדים להסכםכולם הינם בגירים ותושבי ישראל וכי האם הפונדקאית אינה נשואה. במקביל,במידה והוועדה שוכנעה כי לא עלה בידי ההורים המיועדים במאמץ סביר לערוךהסכם עם אם פונדקאית שאינה נשואה, יכולה הוועדה לאשר גם הסכם עם אםפונדקאית נשואה.
יש לצרף לבקשה לאישור ההסכם מסמכים שונים דוגמת חוותדעת רפואית לעניין אי יכולתה של האם המיועדת להתעבר ולשאת הריון, הערכותפסיכולוגיות וכו'.
עוד חשוב לדעת כי על האם הפונדקאית ועל האם המיועדת להשתייך לאותה דת אלא אם כן כל הצדדים להסכם אינם יהודים.
עלפי החוק נקבע כי מסירת הילד ע"י האם הפונדקאית למשמורת ההורים המיועדיםתערך בנוכחות פקיד הסעד ובסמוך ככל הניתן להולדת הילד. לאחר מכן, ההוריםהמיועדים צריכים להגיש לבית המשפט בקשה למתן צו הורות ובהנחה שבית המשפטיאשר אותה, הילד יהיה ילדם של ההורים המיועדים לכל דבר ועניין.
בסיטואציהבה האם פונדקאית מבקשת לחזור בה מההסכם עמו התחיבה עם ההורים המיועדיםולבטל את ההסכם עליה לפנות לבית המשפט. ואולם בית המשפט לא יאשר את ביטולההסכם אלא אם כן ישתכנע כי חל שינוי נסיבות המעורר הצדקה לביטול ההסכם, וכיהילד לא ייפגע כתוצאה מביטול ההסכם.
חל חיסיון על הליכי הפונדקאות  ואין לפרסם את שמם זהותם או כל דבר אחר שיכול לרמוז על זהותם של אם פונדקאית, הורים מיועדים או ילד.
לבסוף, חשוב לציין כי המבצע הליך פונדקאות בניגוד לפרוצדורה הקבועה בחוק, מבצע עבירה פלילית ודינו מאסר בן שנה.
ישלהביט על הצד האחר, הורים מיועדים אשר יחבקו ילד בהתאם לחוק, יהיו זכאיםלזכויות של הורים ביולוגיים דוגמת דמי לידה, חופשת לידה וכיוצ"ב.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

חטיפות ילדים הן מהדברים הקשים שניתן להיתקל בהם. כשפורץ סכסוך בין שני הורים לפעמים המטרה מקדשת את האמצעים, והדבר החשוב ביותר נשכח: טובת הילד.http://kid-kidnapping-law.com/index.php

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת kid-kidnapping-law

מאת: kid-kidnapping-lawדיני משפחה28/11/101221 צפיות
אימוץ הוא הליך של קבלת ילד ביולוגי למשפחה זרה, והפיכתו באופן חוקי לחלק מהמשפחה המאמצת.

מאת: kid-kidnapping-lawדיני משפחה25/10/10889 צפיות
אימוץ ילדים בין ארצי הינו תהליך מיוחד המאפשר לאזרח ישראלי (הורה יחיד או זוג) לאמץ ילד/ה ממדינה זרה.

מאת: kid-kidnapping-lawדיני משפחה12/08/10785 צפיות
מהם המקרים בהם יופעלו הליכים של אימוץ ילדים? כל המידע המעודכן והרלוונטי

מאמרים נוספים בנושא דיני משפחה

מאת: איתמר כוכבידיני משפחה11/05/211508 צפיות
הורים מעוניינים להבטיח את כספם באמצעות החתמת הילד/ה ובן/בת זוגו על הסכם הלוואה, במסגרתו הם יתחייבו להחזיר את הכספים עם גירושיהם או חתימה על הסכם ממון של ילדיהם עם בן/בת הזוג.

מאת: איתמר כוכבידיני משפחה11/05/211301 צפיות
עשרת התנאים אשר הורים יכולים להציב לילדיהם או אף לילדם ובת/בן הזוג המתגוררים בדירה, שההורים רכשו והעניקו במתנה לילדיהם (או הבטחת כספים שהעניקו), המשתנים בהתאם לנסיבות המקרה כדלהלן:

מאת: נועם קוריס משרד עורכי דיןדיני משפחה26/01/201618 צפיות
בית המשפט העליון בפסק דינו של כבוד השופט מ' מזוז, הכריע בימים אלו בעתירה המכוונת נגד החלטות של המשיבים 2-1, בית הדין הרבני הגדול בירושלים ובית הדין הרבני האזורי בתל אביב-יפו (להלן: בית הדין האזורי), מיום 14.2.2019 ומיום 12.11.2018 בהתאמה, בהן נקבע כי העותר חייב בגט לאשתו.

מאת: טלדיני משפחה03/06/182015 צפיות
אחד הנושאים המרכזיים בענייני גירושין הינו חלוקת הרכוש. בשיקולים של חלוקת רכוש כל צד מעלה את טענותיו כאשר מטרתו לקבל נתח משמעותי יותר בכלל הרכוש שנצבר.

מאת: רוני הכהןדיני משפחה10/04/181581 צפיות
לכל עורך דין לגירושים יש את הסגנון שלו. כדאי לוודא כי הסגנון שלהם מתאים הן שלך ואת הסגנון הדרוש כדי להגן על האינטרס שלך במהלך ואחרי הגירושים.

מאת: רוני הכהןדיני משפחה28/03/181687 צפיות
איך מסייעים בשלבים הללו של הפירוק הבלתי נמנע כדי ליצור עד כמה שפחות רגעים קשים בהליך מורכב שכזה? פניות אל עו"ד משפחה הן בהחלט צעד נבון

מאת: רוני הכהןדיני משפחה23/10/171800 צפיות
ברגע בו כבר נמצאים על פרשת דרכים לקראת גירושים יש כאלה שיכולים לומר דבר או שניים לגבי איך להתגרש נכון וחשוב להבין את העניין לעומק טרם הקפיצה השירה לתוכו.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica