חפש מאמרים:
שלום אורח
28.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אתר אינטרנט מוצלח מבטיח עסק מצליח

מאת: יעל דיזייןבניית אתרים21/09/20101008 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אתר אינטרנט חשוב לכל עסק

טיסות, מלונות, שירותי עריכת דין, אופנה, רהיטים .... הרשימה בלתי סופית. כולנו לקוחות  וצרכנים של משהו, וככאלו אנו יודעים שכדי לקבל מידע על כל נושא שבעולם אנו פונים לאינטרנט. המסקנה היא שאם אתם כבעלי עסק רוצים להצליח אתם חייבים להיות ברשת.

כל עסק שרוצה להצליח צריך אתר אינטרנט. אם אתם בעלי עסק חדש או עסק קיים ועדיין לא בעלי אתר, מומלץ מאוד לכל עסק להקים אתר אינטרנט בו תוכלו לפרסם את המוצרים שלכם, לשווק את השירותים שלכם ולתת אפשרות נוחה וקלה ללקוחות הקיימים והפוטנציאלים שלכם לתקשר איתכם.

אתר אינטרנט יעניק לעסק שלכם רושם רציני ומקצועי, יחשוף אתכם לקהל לקוחות חדש, וכל המתעניין במוצר או בשירותים הקשורים לעסק שלכם יוכל למצוא אתכם ברשת, להתרשם ולהשוות ולהחליט לרכוש את מה שהעסק מציע. אתר אינטרנט הוא כרטיס הביקור של העסק ואף יותר מכך.

כדי שאתר האינטרנט שלכם יצליח וימלא את המטרות אותן רציתם להשיג כשהחלטתם על בניית אתר אינטרנט לעסק, עליו להיות אתר דינמי, אפקטיבי וממוקד קהל יעד. כמו כן, על האתר להיות ידידותי למשתמש ונוח וקל לתפעול בעל האתר.

עיצוב אתר אינטרנט חשוב לא פחות מבניית האתר עצמו. אתר מעוצב באופן מקורי ומקצועי ימשוך את עין הגולש ויגרום לו לרצות להישאר באתר ולחפש עוד מידע המעניין אותו. בשוק כל כך גדול ותחרותי עליכם להבטיח שתראו מקצועיים ומושכים.

ניהול תוכן והמידע באתר (מילות ומונחי מפתח) לוגו מיוחד שיופיע באתר,בנייר מכתבים של החברה, כרטיסי ביקור, באנרים ופלאיירים יתרמו לקידום האתר ופרסומו. כל שילוב של בניית אתר איכותי, עיצוב אתר וקידום אתר הוא שילוב מנצח.

המקום להיות בו הוא רשת האינטרנט.כאן עסקים קמים ומצליחים אז אל תשכחו שאם אתם לא ברשת אתם כאילו לא נמצאים. פנו עוד היום לחברה המתמחה בבניית אתרים ותגלו את השלבים הקלים להצלחה - בניית אתר, עיצוב ואפיון אתר, קידום אתר והעסק שלכם בדרך הנכונה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

יעל הראל, ג'י דיזיין.

בניית אתרים

עיצוב אתרים

קידום אתרים

ניהול ועריכת תוכן

מידענות

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יעל דיזיין

מאמרים נוספים בנושא בניית אתרים

מאת: דוד כהןבניית אתרים18/11/213630 צפיות
סוג נפוץ של אתרים הוא חנות וירטואלית שמציעה לגולשים מגוון מוצרים לרכישה מקוונת. קיראו מה ניתן למכור בחנות הווירטואלית וכיצד לעשות זאת נכון.

מאת: יאירבניית אתרים18/06/194086 צפיות
לא ניתן להפריז בתיאורים לגבי חשיבותו של אתר מקצועי וטוב לתמהיל המיתוג של כל עסק וחברה. האתר מהווה את "חלון הראווה" של העסק, את אמצעי הקשר הישיר שלו אתכם, ולא בכדי הוא נחשב למהותי ביצירת מותג מנצח.

מאת: עידן שלומןבניית אתרים22/08/175729 צפיות
החלטתם לבנות אתר חדש וכעת אתם בשלב הראשוני של התהליך, אך זהו שלב שללא ספק אחד החשובים ביותר – רכישת דומיין (שם מתחם) לאתר שלכם.

מאת: עידן שלומןבניית אתרים05/06/174882 צפיות
לפני שאתם שואלים את עצמכם איך להשיג לקוחות חדשים לעסק, אולי כדאי לדבר על אתר האינטרנט שלכם ועל תרומתו. אם השקעתם לא מעט על האתר הקודם והלקוחות סרבו להגיע, אולי כדאי שתבדקו את הבעיה לעומקה. ייתכן מאוד שיש לכם בעיה בבחירה של דומיין. מה זה דומיין ואיך הוא יכול לעזור לכם להשיג יותר לקוחות ובפרט לקוחות שאתם באמת צריכים לבית העסק?

מאת: vodplaceבניית אתרים22/03/172723 צפיות
בניית אתרים, על וורדפרס או לא?

מאת: Droxitבניית אתרים26/01/172294 צפיות
כאשר אנו משווקים אם מוצר או שירות, באמצעות האינטרנט, דף הנחיתה, הינו דף שמתוכנן למטרה אחת והיא יצירת לידים.. בדף הנחיתה, אין ניווט שקושר את הגולש לאתר, אך הסיבה המרכזית לכך היא צמצום אפשרויות שעומדות בפני הגולש...

מאת: vodplaceבניית אתרים20/12/162139 צפיות
מחיר יכול להטעות - הנה הסיבה למה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica