חפש מאמרים:
שלום אורח
10.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

לינקדאין - איך באמת להשתמש ברשת לינקדאין (Linkedin) לקידום המטרות שלך

מאת: יעקב רוזןעסקים - כללי27/09/20101655 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בזמן שהעיתונות מלאה בכתבות ובשירי הלל לצמיחה המרשימה של פייסבוק, נראה שרוב אנשי המדיה החברתית מתעלמים מהרשת העסקית המובילה בארץ ובעולם – לינקדאין (Linkedin).

יתכן שההתעלמות מרשת לינקדאין נובעת מהמחסור באפליקציות ומשחקים, מהמעטה הרציני מידי או פשוט בגלל חוסר הבנה כיצד לפעול בה בצורה אפקטיבית.

לינקדאין מציעה הזדמנויות מצויינות לארגונים הפועלים בתחום ה- B2B ומאפשרת לאנשי מקצוע לאתר לקוחות חדשים, למצוא שותפים וספקים, לגייס עובדים בצורה זולה וממוקדת יותר, לאסוף מודיעין על המתחרים ולבנות מיתוג מקצועי כחלק מתהליך חיפוש עבודה ברשת ובניית מסלול הקריירה.

כמה עובדות על לינקדאין:
• ברשת לינקדאין חברים מעל ל- 75 מליון אנשי מקצוע בעולם וקיים יצוג ברמת ההנהלה הבכירה של כל חברות ה- Fortune 500
• בישראל ישנם כ- 500,000 חברים בלינקדאין – בעיקר מתחומי ההי-טק, שיווק ומכירות, ביו-טק, כספים ועוד.
• ב- Linkedin ישנם כ-40,000 ישראלים שמוגדרים כמנכ"לים, סמנכ"לים או דיירקטורים
• הארגונים הישראלים עם הנוכחות הגדולה ביותר ברשת Linkedin הם אינטל, אמדוקס וקומברס (לפי מספר עובדים בהווה או בעבר)

10 היסודות לבניית נוכחות אפקטיבית בלינקדאין:
• בנו פרופיל מלא – יותר מידי אנשים מדלגים על החלק הזה ומתעלמים מהעובדה שהדרך הטובה ביותר לבנות אמון בעולם הוירטואלי היא לתת מידע מקצועי על עצמך. וודאו שהפרופיל שלכם מלא ב- 100% במדד לינקדאיןוזכרו שאנשים עושים עסקים עם אנשים.
• צרו נטוורקינג אפקטיבי – ככל שרשת הקשרים שלכם תהייה גדולה יותר, היכולת לאתר אנשים, ולהיות מאותר על ידי אחרים תגדל בצורה משמעותית. לינקדאין (Linkedin) מאפשרת לבנות את הרשת שלכם בקלות ובמהירות על ידי הוספת קולגות מעבודות קודמות או מספסל הלימודים. השקיעו בהרחבת הרשת והזמינו אנשים שאתם פוגשים בכנסים או מועמדים שאתם מראיינים.
• הכירו את יכולות החיפוש – לאחר שבניתם פרופיל אטרקטיבי והרשת שלכם גדולה מספיק התחילו להשתמש במערכת החיפוש המתקדמת של לינקדאין בכדי לאתר בצורה ממוקדת את אנשי הקשר הרלוונטיים לכם בארץ או בעולם – וצרו עימם קשר.
• הצטרפו לקבוצות מקצועיות – בלינקדאין ישנם אלפי קבוצות עניין וקבוצות מקצועיות. אתרו את הקובוצות הרלוונטיות לכם, הצטרפו אליהם וקחו חלק בדיונים שעולים.
• ענו ושאלו שאלות – ההזדמנות לעזור ולהיעזר באנשי המקצוע שברשת הקשרים שלך  מאפשרת לך לקבל מידע מאנשי מקצוע או לחלוק ידע עם אחרים ולהביא ערך לחברי הקבוצה.
• עדכנו את הסטטוס – אחת הדרכים המהירות לקדם מוצר חדש, לספר שאתה מחפש עובד או מחפש עבודה הוא על ידי עדכון הסטטוס והוספת קישור מתאים. הסטטוס יופיע בעמוד הכניסה של כל החברים שלךבלינקדאין שיוכלו לעזור לך במידת האפשר.
• עדכנו את עמוד החברה – לינקדאין יוצרת באופן אוטומטי עמוד חברה לכל ארגון הכולל מספר אנשים. עדכנו את המידע במסרים השיווקיים שלכם בכדי שלקוחות או מועמדים פוטנציאליים יוכלו לקבל תמונה טובה יותר על ארגונכם.
• קבלו ותנו המלצות – אחת הדרכים הטובות לבניית המיתוג שלכם ברשת היא על ידי מתן וקבלת המלצות מעובדים, מנהלים, לקוחות ושותפים עסקיים. אל תהססו לבקש את ההמלצות בצורה יזומה מאנשים רלוונטיים.
• הוספת אפליקציות – לינקדאין מאפשרת להוסיף אפליקציות עסקיות שיעזרו לקדם אותך ברמה המקצועית ואת מיתוג הארגון. היעזרו באפליקציות כגון Slideshare, שיתוף בלוגים ועוד בכדי להמשיך ולבנות את המיתוג המקצועי שלכם ברשת.
• השקיעו את הזמן – בנייה והשקעה ברשת קשרים אפקטיבית אינה תהליך של יש מאין ויש להקצות לכך את הזמן בצורה מובנית. זכרו שרשת קשרים בונים כל הזמן ולא מתחילים לבנות אותה רק ברגע שאתה זקוק לעזרה.

לינקדאין (Linkedin) הופך לכלי עבודה יעיל עבור יותר ויותר אנשים– החל ממנהלים, אנשי מכירות, מנהלי גיוס ועוד. ככל שתלמדו ותכירו את העקרונות לעבודה נכונה  – כך הערך שתקבלו ממנו יהיה גבוה יותר.

לארגונים המעוניינים להגיע ללקוחות חדשים ולאתר ספקים ושותפים בארץ ובעולם אנו מציעים הדרכה מקצועית על השימוש הנכון בלינקדאין

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

יעקב רוזן הינו המנכ"ל והבעלים של חברת גלובוס גיוס גלובאלי – המייצגת באופן בלעדי את חברת Antal International – אחת החברות המובילות בעולם גיוס והשמת הבכירים (Executive Search) וההד-הנטינג (Head Hunting).

החברה מתמחה בליווי חברות ישראליות  בגיוס עובדים בחו"ל ובניהול תהליכי הד הנטינג –( Head Hunting) בישראל.

בנוסף, מדריך יעקב ארגונים ומנהלים על הדרכים לשימוש לינקדאין לקידום העסק.

יעקב מביא איתו 15 שנות ניסיון בניהול ועבודה בתחומי התפעול, יצור ושרשרת אספקה בארגונים  כגון אינטל, HP-Indigo, אלתא ועוד.
ליצירת קשר עם יעקב:מייל: yrozen@antal.com

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יעקב רוזן

מאת: יעקב רוזןשירותים לעורכי דין20/04/201138 צפיות
לעיתים בשל הסכמות עסקיות או בשל סכסוך עולה הצורך בשירותי תמלול משפטי מהיר ומקצועי. בין שמדובר בדיון בבית משפט שבו נצטרך להציג ראיות מוקלטות ומתומללות באופן מקצועי, ובין שמדובר בצורך לשמור תיעוד סדור של ישיבות ודיונים עסקיים של חברות או של מועצות - בחירה נכונה של חברה העוסקת בשירותי תמלול היא מרכיב חשוב בהצלחת ההגשה. בפוסט מקצועי הבנו את השיקולים שאמוריםלהנחות אתכם בבחירה של חברת שירותי תמלול לבית המשפט.

מאת: יעקב רוזןעסקים - כללי27/09/102636 צפיות
כיצד לבלוט בשטח בכדי שאנשי השמת הבכירים ישימו לב אליך

מאת: יעקב רוזןעסקים - כללי27/09/101199 צפיות
הכלים והעקרונות לניהול תהליך הד הנטינג והשמת בכירים בצורה אפטיבית

מאת: יעקב רוזןעסקים - כללי27/09/101096 צפיות
סקירה ממוקדת על מצב התעסוקה בעולם למי שעוסק ב גיוס עובדים בחו"ל

מאת: יעקב רוזןעסקים - כללי27/09/101376 צפיות
העיתון הכלכלי TheMArker הגדיר את הגיוס ברשת כאחד ממקצועות העתיד. במאמר קצר זה נביא את 10 הנוקודות העיקריות לבניית תהליך נכון.

מאמרים נוספים בנושא עסקים - כללי

מאת: ישראל רף עסקים - כללי16/07/231799 צפיות
מתנות לראש השנה, עציצים ממותגים, שיבטיחו לך הצלחה עסקית כל השנה. המטרה של כל עסק, למצוא מתנה לראש השנה שתשלב את הרצון לשמח את העובדים והלקוחות שתקדם את העסק עם תוצאות מעולות לטווח ארוך, וזאת בהשקעה כספית קטנה יחסית. עציץ ממותג עם הלוגו והמסר שלכם, משפט קצר או מוטו המאפיין את העסק, זו דרך מצוינת להעניק תשומת לב – לעובדים וללקוחות כאחד. נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: ישראל רף עסקים - כללי13/12/222701 צפיות
סרטון מתנות ממותגות לטו בשבט ברוח החג עם מסר אישי ממותג מתנות לטו בשבט ברוח החג עם מסר אישי ממותג, מתנה שמרחיבה את הלב ומעלה חיוך תיצור אווירה נפלאה לשמירה על הקשר עם הלקוחות, צוות העובדים, הספקים, ונותני השירות. מתנה שתשדרג את היחסים שלכם עם הלקוחות והעובדים לאורך כל השנה יש דרך לעזור לכם להשיג את המטרה הזו! נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: בנימין קלינגרעסקים - כללי12/10/221838 צפיות
1. מהו תכנון? בכל מקום בו אנו נמצאים, אנו משתמשים במרחב בדרכים שונות. על מנת להבטיח ניצול יעיל של המרחב, יש צורך לתאם בין מגוון השימושים המתקיימים בו, ולדאוג לתשתיות כמו תחבורה, מים, חשמל ועוד. לשם כך מתקיים הליך התכנון ברמות שונות, מתכנון נקודתי ועד תכנון כלל ארצי. הליך זה קובע כיצד ישתלבו השימושים השונים, הלכה למעשה, ונותן מענה לשאלות כגון היכן וכמה ניתן לבנות במרחב נתון, מה נחוץ לשם אישור הבנייה וכיצד ניתן לספק את הצרכים של המשתמשים. בסופו של הליך התכנון מתקבלת תכנית, המורכבת בעיקרה מתשריט (מפה המבטאת באופן גרפי את הוראות התכנית הנוגעת למרחב גאוגרפי נתון), תקנון (הוראות בכתב הקובעות מה מותר ומה אסור לבנות על הקרקע שבתכנית, כיצד לבנות ולאיזה מטרות) ומסמכים נוספים בהתאם לצורך.

מאת: בנימין קלינגרעסקים - כללי30/05/221898 צפיות
הריני להעלות בפניכם נוהל עבודה, לדיון בהתנגדויות בפני הוועדה המקומית לבקשות להיתרי בניה ולתכניות בנין עיר. נוהל העבודה יועלה לאתר האינטרנט ההנדסי של הוועדה המקומית לתכנון ולבניה. הנכם מתבקשים לפעול מעתה ואילך בהתאם להנחיות המפורטות בנוהל העבודה. הנוהל נערך בהיוועצות עם היועץ המשפטי ומושתת על ההוראות הקבועות בחוק התכנון והבניה התשכ״ה 1965( כהגדרתו בנוהל – חוק התכנון והבניה( ועל הקבוע בתקנות התכנון והבנייה )רישוי בנייה(, תשע״ו 2016( כהגדרתן בנוהל – תקנות רישוי בניה(.

מאת: ישראל רף עסקים - כללי26/05/222062 צפיות
כל בעל עסק מכיר את החשיבות של תהליך ה"מיתוג" בקרב קהל הלקוחות הקיים, הלקוחות הפוטנציאליים והקולגות העסקיים השונים. לצד עטים, מחברות ומוצרים שאנו רגילים לקבל מתנות בכנסים, יש את בעלי העסקים שמעניקים מתנות מוצרי פרסום שאנשים באמת שומרים אותן… עציצים ממותגים עם מסר אישי נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: ישראל רף עסקים - כללי01/05/221929 צפיות
נטוורקינג הוא אחד הכלים החזקים ביותר בעולם הפרסום ובאירועים עסקיים. מהו המוצר הפרסומי היעיל ביותר עבורך שיבדל אותך משאר המשתתפים ויקנה לך יתרון משמעותי לטווח ארוך. מסר אישי או עסקי ממותג בעציץ – המוצר הפרסומי הטוב ביותר לאירועים עסקיים לקבלת תוצאה עסקית מעולה. אשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: אופירעסקים - כללי28/02/221536 צפיות
נושא הסמכת iso מאז ומתמיד היה נושא רגיש לבעלי עסקים ומותגים שגורר לאחרי כן כאב ראש, לחץ וחרדה. הסיבה לכך היא כי לא כולם באמת יודעים מה צריך על מנת להגיע להסמכה המושלמת, ואין כאן מורכבות כבדה מדי, בעיקר כאשר מלווים אתכם אנשי המקצוע הטובים ביותר.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica