חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

גיוס עובדים - 10 הדרכים המומלצות ביותר לגיוס עובדים ברשתות חברתיות ובאינטרנט

מאת: יעקב רוזןעסקים - כללי27/09/20101367 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אתר המשרות CarrerBuilder פרסם מאמר קצר על הדרכים לגיוס עובדים באינטרנט וברשתות חברתיות כגון לינקדאין, פייסבוק, טוויטר ועוד.

1. הגדירו היעדים:
כמו בכל יוזמה עסקית, הגדרת אסטרטגיה לפני שצוללים לגיוס ברשתות חברתיות הינו קריטי להצלחה. לכן השלב הראשון הינו להגדיר מה אתם רוצים להשיג בשימוש במדיה חברתית לגיוס עובדים.

2. שלטו ברשת אחת:
הכמות הגבוה של הכלים ל גיוס עובדים במדיה חברתית יכולה לתסכל לא מעט ארגונים שרוצים להשתמש בבת אחת בכולם. לכן ביחרו להתחיל במדיה הרלוונטית ביותר עבורכם והפכו לאומנים בשימוש בה – זה יכול להיות גיוס בלינקדאין, בניית עמוד חברה בפייסבוק, חשבון בטוויטר, או ניהול בלוג מקצועי. רק לאחר מכן – עברו לפלטפורמות נוספות

3. נהלו את מיתוג המעסיק של הארגון שלכם ברשת:
מדיה חברתית מבוססת על שיחה מפה לאוזן. מנפו את הפרופיל שלכם באינטרנט, כדי להציג את היתרונות הייחודיים של העבודה בחברה שלך, קדמו את ההכרה והפרסים שהחברה שלכם קיבלה ופרסמו סיפורי הצלחה של העובדים שלכם.

4. צרו חווית משתמש מצוינת:
מדיה חברתית בנויה על יצירת דיאלוג פתוח ובניית יחסים עם אחרים. דאגו ליצור מרחב שבו העובדים הקיימים והעובדים הפוטנציאליים יכולים לתקשר בניהם. שתפו במרחב הזה בסיפורי הצלחה על עבודה בארגון – והגיבו לשאלות של מחפשי עבודה.

5. הקשיבו, למדו, וצרו מחויבות:
הדבר החשוב ביותר שאתם יכולים לעשות ברשתות הוא להקשיב לקהל שלך – הן מה הם אומרים לך והן מה שהם אומרים עלייך. אל תפחדו להגיב: אין דרך טובה יותר מזה כדי לבנות אמון עם הקהילה שלך.

6 קדמו משרות ספציפיות:
אל תסתפקו בלפרסם ברשתות החברתיות את כל המשרות שלכם. קחו צעד קדימה וספקו למועמדים שלכם מידע ייחודי על התפקיד, האתגרים, סביבת העבודה והחברה עצמה. עזרו למועמדים להבין מדוע החברה שלכם היא המקום הנכון ביותר עבורם.

7. השתמשו באמצעים חזותיים כדי לעורר:
שלבו תמונות וסרטוני וידאו בעמודים של החברה ברשתות השונות ובעמודים הפרטיים שלכם. אמצעים ויזואליים יעזרו לכם לקבל את תשומת הלב של הקהל הרלוונטי לכם ויעזור לכם לבלוט על פני האחרים.

8. קדמו את המיקום שלכם ברשת:
בניית הנוכחות של החברה שלכם באתרי מדיה חברתית יקדם בצורה משמעותית את היכולת של המועמדים למצוא אותכם במנועי החיפוש וברשתות החברתיות ויקדמו את המשרות שלכם לכלל המשתמשים באינטרנט. דאגו להתשמש במילות מפתח רלוונטיות לחברה שלכם בכדי שמחפשי עבודה בתחום ימצאו אתכם בקלות רבה.

9. התכוננו לשינויים:
היו גמישים לשינוי. הכלים לגיוס עובדים באינטרט ובמדיה חברתית מתפתחים כל הזמן. דאגו לעקוב אחר אתרים חדשים ואל תפחדו לבדוק את המים ולהתנסות בפתרונות החדשים לגיוס עובדים.

10. קדמו את המיתוג שלכם:
קדמו את הנוכחות שלכם ברשתות החברתיות השונות באינטרנט. הוסיפו קישורים באתר החברה שלכם, הוסיפו אותם בחתימה הדוא"ל שאתם שולחים החוצה, הדגישו אותם הנוכחות שלכם ברשת בכל קמפיין שיווק, ואף שילחו קישורים לחברים ואוהדים שלכם ברשת.

גיוס עובדים ברשת הינו מקצוע העתיד ומי שילמד למנף אותו לטובתו יחסוך לארגונו עשרות ומאות אלפי שקלים בשנה

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

יעקב רוזן הינו המנכ"ל והבעלים של חברת גלובוס גיוס גלובאלי – המייצגת באופן בלעדי את חברת Antal International – אחת החברות המובילות בעולם גיוס והשמת הבכירים (Executive Search) וההד-הנטינג (Head Hunting).

החברה מתמחה בליווי חברות ישראליות  בגיוס עובדים בחו"ל ובניהול תהליכי הד הנטינג –( Head Hunting) בישראל.

בנוסף, מדריך יעקב ארגונים ומנהלים על הדרכים לשימוש לינקדאין לקידום העסק.

יעקב מביא איתו 15 שנות ניסיון בניהול ועבודה בתחומי התפעול, יצור ושרשרת אספקה בארגונים  כגון אינטל, HP-Indigo, אלתא ועוד.
ליצירת קשר עם יעקב:מייל: yrozen@antal.com

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יעקב רוזן

מאת: יעקב רוזןשירותים לעורכי דין20/04/201130 צפיות
לעיתים בשל הסכמות עסקיות או בשל סכסוך עולה הצורך בשירותי תמלול משפטי מהיר ומקצועי. בין שמדובר בדיון בבית משפט שבו נצטרך להציג ראיות מוקלטות ומתומללות באופן מקצועי, ובין שמדובר בצורך לשמור תיעוד סדור של ישיבות ודיונים עסקיים של חברות או של מועצות - בחירה נכונה של חברה העוסקת בשירותי תמלול היא מרכיב חשוב בהצלחת ההגשה. בפוסט מקצועי הבנו את השיקולים שאמוריםלהנחות אתכם בבחירה של חברת שירותי תמלול לבית המשפט.

מאת: יעקב רוזןעסקים - כללי27/09/102618 צפיות
כיצד לבלוט בשטח בכדי שאנשי השמת הבכירים ישימו לב אליך

מאת: יעקב רוזןעסקים - כללי27/09/101191 צפיות
הכלים והעקרונות לניהול תהליך הד הנטינג והשמת בכירים בצורה אפטיבית

מאת: יעקב רוזןעסקים - כללי27/09/101090 צפיות
סקירה ממוקדת על מצב התעסוקה בעולם למי שעוסק ב גיוס עובדים בחו"ל

מאת: יעקב רוזןעסקים - כללי27/09/101649 צפיות
לינקדאין (Linkedin) הפכה לרשת העסקית המובילה בישראל. במאמר קצר זה נביא את 10 העקרונות למינוף נכון של לינקדאין לקידום המטרות המקצועיות והעסקיות שלך

מאמרים נוספים בנושא עסקים - כללי

מאת: ישראל רף עסקים - כללי16/07/231736 צפיות
מתנות לראש השנה, עציצים ממותגים, שיבטיחו לך הצלחה עסקית כל השנה. המטרה של כל עסק, למצוא מתנה לראש השנה שתשלב את הרצון לשמח את העובדים והלקוחות שתקדם את העסק עם תוצאות מעולות לטווח ארוך, וזאת בהשקעה כספית קטנה יחסית. עציץ ממותג עם הלוגו והמסר שלכם, משפט קצר או מוטו המאפיין את העסק, זו דרך מצוינת להעניק תשומת לב – לעובדים וללקוחות כאחד. נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: ישראל רף עסקים - כללי13/12/222643 צפיות
סרטון מתנות ממותגות לטו בשבט ברוח החג עם מסר אישי ממותג מתנות לטו בשבט ברוח החג עם מסר אישי ממותג, מתנה שמרחיבה את הלב ומעלה חיוך תיצור אווירה נפלאה לשמירה על הקשר עם הלקוחות, צוות העובדים, הספקים, ונותני השירות. מתנה שתשדרג את היחסים שלכם עם הלקוחות והעובדים לאורך כל השנה יש דרך לעזור לכם להשיג את המטרה הזו! נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: בנימין קלינגרעסקים - כללי12/10/221818 צפיות
1. מהו תכנון? בכל מקום בו אנו נמצאים, אנו משתמשים במרחב בדרכים שונות. על מנת להבטיח ניצול יעיל של המרחב, יש צורך לתאם בין מגוון השימושים המתקיימים בו, ולדאוג לתשתיות כמו תחבורה, מים, חשמל ועוד. לשם כך מתקיים הליך התכנון ברמות שונות, מתכנון נקודתי ועד תכנון כלל ארצי. הליך זה קובע כיצד ישתלבו השימושים השונים, הלכה למעשה, ונותן מענה לשאלות כגון היכן וכמה ניתן לבנות במרחב נתון, מה נחוץ לשם אישור הבנייה וכיצד ניתן לספק את הצרכים של המשתמשים. בסופו של הליך התכנון מתקבלת תכנית, המורכבת בעיקרה מתשריט (מפה המבטאת באופן גרפי את הוראות התכנית הנוגעת למרחב גאוגרפי נתון), תקנון (הוראות בכתב הקובעות מה מותר ומה אסור לבנות על הקרקע שבתכנית, כיצד לבנות ולאיזה מטרות) ומסמכים נוספים בהתאם לצורך.

מאת: בנימין קלינגרעסקים - כללי30/05/221863 צפיות
הריני להעלות בפניכם נוהל עבודה, לדיון בהתנגדויות בפני הוועדה המקומית לבקשות להיתרי בניה ולתכניות בנין עיר. נוהל העבודה יועלה לאתר האינטרנט ההנדסי של הוועדה המקומית לתכנון ולבניה. הנכם מתבקשים לפעול מעתה ואילך בהתאם להנחיות המפורטות בנוהל העבודה. הנוהל נערך בהיוועצות עם היועץ המשפטי ומושתת על ההוראות הקבועות בחוק התכנון והבניה התשכ״ה 1965( כהגדרתו בנוהל – חוק התכנון והבניה( ועל הקבוע בתקנות התכנון והבנייה )רישוי בנייה(, תשע״ו 2016( כהגדרתן בנוהל – תקנות רישוי בניה(.

מאת: ישראל רף עסקים - כללי26/05/222047 צפיות
כל בעל עסק מכיר את החשיבות של תהליך ה"מיתוג" בקרב קהל הלקוחות הקיים, הלקוחות הפוטנציאליים והקולגות העסקיים השונים. לצד עטים, מחברות ומוצרים שאנו רגילים לקבל מתנות בכנסים, יש את בעלי העסקים שמעניקים מתנות מוצרי פרסום שאנשים באמת שומרים אותן… עציצים ממותגים עם מסר אישי נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: ישראל רף עסקים - כללי01/05/221915 צפיות
נטוורקינג הוא אחד הכלים החזקים ביותר בעולם הפרסום ובאירועים עסקיים. מהו המוצר הפרסומי היעיל ביותר עבורך שיבדל אותך משאר המשתתפים ויקנה לך יתרון משמעותי לטווח ארוך. מסר אישי או עסקי ממותג בעציץ – המוצר הפרסומי הטוב ביותר לאירועים עסקיים לקבלת תוצאה עסקית מעולה. אשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: אופירעסקים - כללי28/02/221516 צפיות
נושא הסמכת iso מאז ומתמיד היה נושא רגיש לבעלי עסקים ומותגים שגורר לאחרי כן כאב ראש, לחץ וחרדה. הסיבה לכך היא כי לא כולם באמת יודעים מה צריך על מנת להגיע להסמכה המושלמת, ואין כאן מורכבות כבדה מדי, בעיקר כאשר מלווים אתכם אנשי המקצוע הטובים ביותר.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica