חפש מאמרים:
שלום אורח
14.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

נתניה לא מה שחשבתם או למה כדאי לגור בנתניה

מאת: רון פרידמןנדל"ן01/10/20102190 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

העיר נתניה מוכרת לחלקנו בתור עיר עם בעיות פשיעה רבות וסובלת מדימוי שלילי משום כך ברצוני לספר לכם כמה עובדות שלא ידעתם על נתניה ולמה כדאי לגור בנתניה :

נתניה מיקום

נתניה נמצאת לחופיו של הים התיכון ולאורכה נמצאים החופים יפיפים, נתניה נמצאת בדיוק במרכז הארץ ומשני הערים המרכזיות חיפה ותל אביב כאשר טווחי הנסיעה לתל אביב עומדים על 25 דקות ולחיפה על 35 דקות, מיקום זה מאפשר אפשרויות תעסוקתיות רחבות.

נתניה חינוך והשכלה

נתניה הנה כיום בעלת מערכות החינוך המובילות בארץ כאשר מכללת נתניה הולכת ומפתחת וצוברת שם דבר ברמה האקדמאית, בתי הספר התיכוניים והיסודיים בנתניה הנם בעלי רמת הישגים גבוה ושיעור מקבלי תעודות הבגרות הנו מן הגבוהות בארץ.

נתניה התפתחות קיימת והתפתחות עתידית

בנתניה בעידודה של מרים פיירברג פותחו שכונות חדשות ומדהימות כגון קריית השרון אשר מכילות בתוכם אוכלוסיה דינמית צעירה בעלת מאפינים סוציואקונומים גבוהים, וכן שכונות ישנות יותר וחלשות יותר  עוברות תהליך מהיר של שיקום שכונות בעידוד העירייה ובהשקעה של כספים רבים .

בקריית השרון לדוגמא תוכלו למצוא איכות חיים גבוהה, אוכלוסיה צעירה, פארק עצום ויפיפיה הנמצא בחלק הדרומי של השכונה ופרדסים מוריקים המקיפים את כל צידה המזרחי.

עיר ימים - נתניה ממשיכה להתפתח בקצב מדהים כאשר לאחרונה החל פיתוחה של עיר ימים שתהווה מתחם של בניה רוויה (בניני קומות)  בסטנדרטים הגבוהים ביותר ולחופי הים התיכון.

נתניה התפתחות תעסוקתית

נתניה בשל מיקומה הקרוב לכל מוקדי הארץ תל אביב, הרצליה, חיפה בצפון ועוד מהווה גורם מפתח  בו נחפש תעסוקה.

ראש העיר מריים פיירברג קידמה את  הקמת איזור התעשיה החדש בו ממוקמת איקאה, סלקום , ועוד מרכזים רבים אשר מספקים תעסוקה לעשרות אלפי תושבי העיר.

נתניה בילוי

בנתניה תוכלו למצוא מדרחוב מדהים וטיילת יפיפיה לאורך חופי הים, קניון שבו נמצאות מיטב רשתות האופנה כמו כן בטווח הקרוב יוקם קניון עיר ימים שיהווה את אחד משטחי המסחר הגדולים בארץ ויהווה מקום בילוי לכל תושבי הארץ בשל מיקומו וגודלו.

העיר נתניה מתהדרת במסעדות ואזורי קניות מפותחים מתחמי קולנוע ומסעדות כגון מתחם אלכסנדרה הצמוד לאיקאה.

נתניה בעתיד

בניצוחה של ראש העיר מריים פיירברג נתניה הולכת בקצב מהיר לעתיד טוב יותר, מרכז העיר והרחובות הראשיים הופכים לירוקים יותר , רמת החינוך עולה, העיר מתפתחת בקצב עצום מכל סיבות אילו אנו מאמינים כי תדמית העיר אינה נכונה בואו לבקר ותבינו למה כדאי לגור בנתניה.

לסיכום

לאחר שקראתם מאמר זה אני מניח כי עלה בדעתכם כי תוכלו למצוא דירות למכירה בנתניה עם איכות חיים גבוהה ובמחירים הגיוניים.

 



תגיות המאמר: דירות למכירה בנתניה


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רון פרידמן

מאת: רון פרידמןנדל"ן01/10/101604 צפיות
כפר יונה הינו פנינת הנדלן החדשה של איזור השרון , כפר יונה ממוקמת על צירי התנועה הראשיים של מדינת ישראל, כפר יונה נמצאת בלב איזור מוריק ומלבלב, כפר יונה הינו מקום המשלב איכות חיים גבוהה וכל זה במחיר שפוי.

מאמרים נוספים בנושא נדל"ן

מאת: אבי דוידינדל"ן21/03/222732 צפיות
מידע שימושי לקראת פרויקט פינוי בינוי עם דגש על תכניות בניין עיר

מאת: רונית אלפסינדל"ן01/05/202521 צפיות
תפקידו של עורך דין מקרקעין הוא להבטיח שהעסקה שאתם חותמים עליה בטוחה עבורכם ולשמור על כל הזכויות שלכם בעסקה, לכן, כשאתם מבצעים עסקת נדל”ן, רצוי לקחת עורך דין שמומחה בתחום הנדל"ן. עורך דין מומחה בתחום הנדל"ן יוודא בעבורכם כי העסקה שאתם חותמים עליה משתלמת בעבורכם, וכך עשוי לחסוך לכם

מאת: טלנדל"ן04/09/183255 צפיות
יזם הנדל"ן אלדד פרי, העומד בראש קבוצת אלדד פרי, סבור כי הביקוש הגובר להשקעות בענף הנדל"ן המסחרי, ובייחוד הביקוש המוגבר מצד משקיעים לרכישת משרדים להשקעה

מאת: טלנדל"ן20/08/183227 צפיות
קבוצת אלדד פרי, מהבולטות בענף הנדל"ן בישראל, מציגה שורה של מינויים חדשים ומבטיחים אשר נועדו, לדבריו של אלדד פרי, יו"ר הקבוצה, לעבות את שדרתה הניהולית של הקבוצה.

מאת: טלנדל"ן16/07/183257 צפיות
התחדשות עירונית לכל גווניה זוכה לתהודה רבה בישראל, כשרבים רואים בה את הדרך הריאלית ביותר לשיפור מצב הדיור בארץ.

מאת: אור מחשביםנדל"ן01/07/182612 צפיות
אם גם אתה מעוניין להתחיל להרוויח סכומים גדולים באופן פסיבי ובלי להשקיע מאמץ וכוח, הרי שתחום הנדל"ן הוא האפיק הנכון להשקעה.

מאת: טלנדל"ן10/06/182264 צפיות
התנודתיות המאפיינת כיום את עולם ההשקעות הפיננסי מביאה לעלייה מתמדת באחוזי ההשקעה בנדל"ן. היציבות, התשואה הפוטנציאלית הגבוהה...

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica