חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איפה כדאי לקנות דירה להשקעה בשנת 2018? רמז: לוד, רחובות ועוד

מאת: טלנדל"ן10/06/20182254 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

התנודתיות המאפיינת כיום את עולם ההשקעות הפיננסי מביאה לעלייה מתמדת באחוזי ההשקעה בנדל"ן. היציבות, התשואה הפוטנציאלית הגבוהה הגוברת על התשואה הנגזרת מכל השקעה פיננסית אחרת וההשבחה העתידית של הנכס שהינה מובטחת, בחלקם הארי של המקרים, הופכת את אפיק ההשקעה בנדל"ן למועדף מכל בחינה. ושאלת המיליון דולר הנלווית להשקעות בנדל"ן היא, כמובן, איפה כדאי לקנות דירה להשקעה?

נכון להיום: היכן כדאי לרכוש דירה להשקעה?

התשובה הגורפת היא, כצפוי, תלוי. ברכישת דירה להשקעה חשוב לקחת בחשבון פרמטרים שונים ומגוונים שהשקלול הכולל שלהם מייצר את התשובה הנכונה לכל משקיע בפני עצמו.

מרחק הנכס ממקום מגוריו של המשקיע הוא אחד הנתונים המרכזיים שיש לתת עליו את הדעת. דירה להשקעה הממוקמת במרחק רב ממקום מגוריכם, גם אם אטרקטיבית במיוחד, עשויה לייצר כאב ראש מתמשך, לגזול זמן רב ולגרום לטרחה מרובה המעמידה בסימן שאלה גדול את כדאיות ההשקעה. נסיעות חוזרות ונשנות לצורך התנהלות מול שוכרים בעייתיים או לצורך הצגת הדירה בפני שוכרים פוטנציאליים יהפכו את ניהול הנכס לסיוט כאשר מדובר בדירה להשקעה השוכנת במרחק ניכר מעיר מגוריכם.

נתון חשוב נוסף שיש לקחת חשבון בדרך לרכישת דירה להשקעה היא בחינת פוטנציאל ההתפתחות של האזור כאבן בוחן לפוטנציאל ההשבחה של הנכס. פיתוח עירוני בסמוך לנכס או הקמת מוסד להשכלה גבוהה בקרבת מקום, למשל, הם דוגמה טובה לפוטנציאל התפתחותי איכותי המביא בכנפיו השבחה של הנכס והגדלת הרווח האישי כתוצאה מההשקעה הראשונית.

עוד נתון חשוב שחשוב לקחת בחשבון, הוא אופי האוכלוסייה המקומית. דירה אטרקטיבית הממוקמת באזור בו האוכלוסייה השולטת חלשה יחסית, מהווה, אולי, הזדמנות מבטיחה בפני עצמה, אולם מרקם האוכלוסייה המקומי מעמיד, ללא כל ספק, בסיכון של ממש את קיומם של דמי השכירות החודשיים, ובמילים אחרות - את חלקו הגדול של הרווח שלכם, כמשקיעים.

השקעות נדל"ן עם עתיד - פתח תקווה, רחובות, בת-ים והעיר לוד

מהם יעדי ההשקעה החמים ביותר לשנת 2018? בגדול, יעדי ההשקעה האטרקטיביים ביותר נכון להיום מתמקדים בערים מתפתחות ברחבי הארץ וביניהן פתח תקווה, רחובות, בת ים והעיר לוד, שלאחרונה עולה בכותרות לאור הסכמי גג ופרויקטים נדל"ן נרחבים המשווקים בעיר. יזם הנדל"ן אלדד פרי, הבעלים של קבוצת אלדד פרי, צוטט לאחרונה בכתבה באתר דה מרקר: "לוד היא הזדמנות הנדל״ן הבאה של ישראל". כערים מתפתחות שרמות המחירים בהן סבירים עדיין ועתיד מבטיח לפניהן, מציעות ערים אלו כר נרחב להשקעות נדל"ן מבטיחות באמצעות פרויקטים איכותיים המציעים דירות להשקעה בעלות פוטנציאל השבחה גבוה במחירים שהם עדיין אפשריים גם למשקיע הישראלי הממוצע.

מעוניינים לקבל מידע נוסף? צפו בראיון על שוק הנדל"ן הישראלי בשנת 2018

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת טל

מאת: טלנדל"ן04/09/183249 צפיות
יזם הנדל"ן אלדד פרי, העומד בראש קבוצת אלדד פרי, סבור כי הביקוש הגובר להשקעות בענף הנדל"ן המסחרי, ובייחוד הביקוש המוגבר מצד משקיעים לרכישת משרדים להשקעה

מאת: טלנדל"ן20/08/183223 צפיות
קבוצת אלדד פרי, מהבולטות בענף הנדל"ן בישראל, מציגה שורה של מינויים חדשים ומבטיחים אשר נועדו, לדבריו של אלדד פרי, יו"ר הקבוצה, לעבות את שדרתה הניהולית של הקבוצה.

מאת: טלנדל"ן16/07/183250 צפיות
התחדשות עירונית לכל גווניה זוכה לתהודה רבה בישראל, כשרבים רואים בה את הדרך הריאלית ביותר לשיפור מצב הדיור בארץ.

מאת: טלדיני משפחה03/06/182011 צפיות
אחד הנושאים המרכזיים בענייני גירושין הינו חלוקת הרכוש. בשיקולים של חלוקת רכוש כל צד מעלה את טענותיו כאשר מטרתו לקבל נתח משמעותי יותר בכלל הרכוש שנצבר.

מאת: טלבית חכם22/04/181562 צפיות
כמה פעמים קרה לכם שיצאתם מהבית ולא הייתם בטוחים אם סגרתם את הדוד החשמלי, את האורות בחדר השינה או את תנור האפייה? עם מערכת בית חכם לא תיאלצו לשוב על עקבותיכם כדי לבדוק האם אתם צודקים או טועים.

מאת: טלשיפוצים04/03/181178 צפיות
למה זקוק בית על מנת להציע את איכות החיים הגבוהה ביותר לדייריו? בשנים האחרונות, יותר ויותר בעלי בתים פרטיים מבינים שהתשובה לכך היא: מערכת בית חכם.

מאת: טלבית חכם04/03/181430 צפיות
בשנים האחרונות, צמד המילים החמות ביותר בתכנון האדריכלות ועיצוב הבתים הוא "בית חכם".

מאמרים נוספים בנושא נדל"ן

מאת: אבי דוידינדל"ן21/03/222692 צפיות
מידע שימושי לקראת פרויקט פינוי בינוי עם דגש על תכניות בניין עיר

מאת: רונית אלפסינדל"ן01/05/202515 צפיות
תפקידו של עורך דין מקרקעין הוא להבטיח שהעסקה שאתם חותמים עליה בטוחה עבורכם ולשמור על כל הזכויות שלכם בעסקה, לכן, כשאתם מבצעים עסקת נדל”ן, רצוי לקחת עורך דין שמומחה בתחום הנדל"ן. עורך דין מומחה בתחום הנדל"ן יוודא בעבורכם כי העסקה שאתם חותמים עליה משתלמת בעבורכם, וכך עשוי לחסוך לכם

מאת: טלנדל"ן04/09/183249 צפיות
יזם הנדל"ן אלדד פרי, העומד בראש קבוצת אלדד פרי, סבור כי הביקוש הגובר להשקעות בענף הנדל"ן המסחרי, ובייחוד הביקוש המוגבר מצד משקיעים לרכישת משרדים להשקעה

מאת: טלנדל"ן20/08/183223 צפיות
קבוצת אלדד פרי, מהבולטות בענף הנדל"ן בישראל, מציגה שורה של מינויים חדשים ומבטיחים אשר נועדו, לדבריו של אלדד פרי, יו"ר הקבוצה, לעבות את שדרתה הניהולית של הקבוצה.

מאת: טלנדל"ן16/07/183250 צפיות
התחדשות עירונית לכל גווניה זוכה לתהודה רבה בישראל, כשרבים רואים בה את הדרך הריאלית ביותר לשיפור מצב הדיור בארץ.

מאת: אור מחשביםנדל"ן01/07/182589 צפיות
אם גם אתה מעוניין להתחיל להרוויח סכומים גדולים באופן פסיבי ובלי להשקיע מאמץ וכוח, הרי שתחום הנדל"ן הוא האפיק הנכון להשקעה.

מאת: עופר שלונדל"ן18/05/181616 צפיות
כמה מכם מעוניינים להתחיל להשקיע בעולם הנדל״ן אבל לא יודעים איך ואיפה להתחיל? איך לאתר נכס טוב שיעניק תשואה טובה בעתיד, איפה נמצאות ההזדמנויות הגדולות, וכמה עליכם להשקיע?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica