חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מדריך הפקת כנסים

מאת: גיא אלוןהפקות אירועים03/10/20101285 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כל מי שהוטל עליו אי פעם הפקת אירוע או הפקת כנס יודע שהארגון והתכנון הנראים בהתחלה פשוטים ומהנים מתבררים כי הם אינם פשוטים כלל. כל אירוע גם הקטן ביותר דורש חשיבה, תכנון, התאמת האירוע למוזמנים (כדי שלא יצאו ויחשבו- "נו, טוב, עוד כנס משעמם") וכל זאת תוך כדי הגבלת התקציב.

למה לפנות אל חברת הפקת אירועים?

בעבר היו החברות הגדולות פונות אל מחלקת משאבי אנוש שלהן ומטילות עליהן את הפקת הכנס. מספר עובדים שלא מומחים בהפקת כנסים היו מנסים להרים אירוע תוך כדי העבודה השוטפת של היום יום. לעיתים היו מצליחים להפיק אירוע מוצלח, אך ברוב המקרים האירוע לא היה כל כך מוצלח. לכן, החליטו חברות רבות המארגנות כנסים מדי תקופה (וגם אם לעיתים רחוקות) לפנות אל חברת הפקת כנסים ואירועים.

הפקת כנסים על ידי חברת הפקת אירועים וכנסים

כמו כל דבר שאנו עושים בחיים ונדרשים לייעוץ, כך גם נפנה למישהו מקצועי שיארגן עבורנו את הכנס במקצועיות כך שסופו של דבר האירוע יהיה מוצלח ובלי תקלות.

הפקת כנסים בעזרת חברת הפקת אירועים וכנסים דורשת מהמארגנים מספר דברים, הראשון הוא איש קשר שיאשר את החלטותיה ופגישת תיאום ציפיות. אותו איש קשר יחזיק בכל הנתונים החשובים להפקת הכנס, מה התקציב? מה הם הציפיות? האם להזמין אומן אורח לכנס? היכן יתקיים הכנס (עיר)? כמה מוזמנים? מה אופי המוזמנים מה אופי האירוע?

בעזרת מידע זה מפיק האירוע ואיש הקשר יתאמו את הציפיות לגבי האירוע. המפיק הוא זה שיחפש מספר מקומות (אולמות כנסים ואירועים) המתאימים לסגנון הכנס, לתאריך ולמיקום הרצוי, הוא זה שיחפש מספר אומנים אורחים שיתאימו לאירוע, קייטרינג, עיצוב ועוד.

לאחר שיהיו בידו מספר אפשרויות הוא יפנה אל איש הקשר ויחד ידונו ויחליטו במה לבחור. מכאן והלאה מפיק הכנס דואג לכל אינספור הפרטים הקטנים שצריך לדאוג להם על מנת להפוך את האירוע למוצלח. בעוד איש הקשר של החברה רק ישמור על קשר עם המפיק כדי שידווח לו על כל התקדמות או שינוי.

היתרונות בפנייה אל חברת הפקת כנסים ואירועים

כשהחברה מארגנת את הכנס לבד היא לא תמיד חושבת על פרטים קטנים כמו סוג אוכל, אומן אורח ועוד. אלו דברים שיכולים לבדר את האורחים ולגרום להם להישאר. הכנסים מטרתם ברוב המקרים הוא לפרסם ולהציג מוצר/שירות חדש, הלקוחות והקולגות שיגיעו לכנס יתרשמו מהצגת המוצר/שירות החדש גם לפיו וגם לפי הנאתם באותו כנס. לכן, הפקת כנסים מוצלחים חשובה גם להנאת האורחים וגם לקידום המטרה אליה מתכנסים.

חברות של הפקת כנסים ואירועים אחראית על הפקת אירוע מוצלח חברות אלו מעסיקות מפיקים מקצועיים שהופכים את האירוע למקורי ויצירתי. כמו כן, חברות אלו בדרך כלל עובדות עם אמנים קבועים, חברות קייטרינג ומעצבי אירועים ולכן עלותם יכולה להיות זולה יותר דרכן מאשר אם החברה המארגנת את הכנס תארגן באופן פרטי ותזמין את אותם שירותים באופן פרטי.

הפקת כנסים אינה דבר פשוט, כדי לדאוג להצלחת האירוע פנו תמיד לחברת הפקת כנסים ואירועים.

המאמר מוגש על ידי פורטל הפקת אירועים הגדול בישראל, בו תוכלו למצוא אינדקס מפיקי אירועים, לקרוא מאמרים מקצועיים בתחום ועוד

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת גיא אלון

מאת: גיא אלוןהחזרי מס28/07/113437 צפיות
מרביתכם בוודאי לא מודעים לעובדה כי עד 80% מהעובדים במדינה זכאים להחזר מס, כל שכן כשאותם עובדים מקבלים הכנסה משני מקומות שונים. אם בעבר החזר מס היה כרוך בבירוקרטיה ארוכה ומפרכת, הרי שהיום אפשר לבצע בדיקת החזר מס אונליין האורכת בסך הכל כמה שניות. הזדמנות נוספת לבדוק האם הנכם זכאים להחזר מס תתרחש בזמן הגשת טופס תיאום המס השנתי, פרוצדורה שאפשר כיום לבצע אונליין גם כן.

מאת: גיא אלוןמשכנתא14/04/111635 צפיות
כפי שכולנו שומעים בלא הרף, משכנתא היא ההשקעה הגדולה ביותר שרוב רובם של משקי הבית יעשו בימי חייהם, ולכן יעוץ משכנתאות מקצועי הוא כמעט בגדר הכרח. יעוץ משכנתאות יכול לא רק לעזור לכם לבחור את ההצעה המשתלמת ביותר, או לתפור לכם משכנתא מותאמת להעדפות האישיות שלכם מבחינת גובה תשלום, תקופת ההתחייבות וכו'.

מאת: גיא אלוןהפקות אירועים14/04/111701 צפיות
מעצבי אירועים יכולים לא רק לתרום להצלחת אירוע מסויים אלא גם לחסוך בהוצאות. עם זאת, מהתרשמות אישי של כותב שורות אלה, רבים מאיתנו לא מודעים הייטב לסוג ההתקשרות עם מעצבי אירועים, מה נכלל תחת החוזה שלהם, ומה עושים במידה ומתגלים חילוקי דעות. על נושאים אלו, ואספקטים אחרים של חוזה עם מעצבי אירועים, בשורות הבאות.

מאת: גיא אלוןפרסום14/04/112216 צפיות
מזל טוב! אתם חוגגים חתונה / בר מצווה / יום הולדת / ברית / בריתה או אירוע אחר. לא משנה איזה אירוע אתם חוגגים, אתם רוצים ליהנות ורוצים שהאורחים שלכם ייהנו ויזכרו את האירוע שלכם כאחד האירועים המוצלחים והמהנים היותר שהיו בהם. על מנת שהאורחים יזכרו דווקא את האירוע שלכם עליכם להשקיע באירוע, בעיצוב, באוכל, במוסיקה ובאטרקציות מיוחדות, אך יותר מכל על מנת שהאורחים יזכרו את האירוע צריך להעניק להם מתנה קטנה שכל פעם שיביטו בה יזכרו באירוע המיוחד שלכם, בשביל זה הומצאו סוגים שונים של מזכרות לאירועים.

מאת: גיא אלוןתכשיטים01/11/102398 צפיות
צורפות הוא מקצוע עתיק מאוד, תפקידו של הצורף הוא לעבד מתכות כמו זהב, פלטינה וכסף במטרה ליצור מהם תכשיטים. הצורף מעבד את המתכות לתכשיט ומשלב עליהם אבנים יקרות.

מאת: גיא אלוןבריאות ורפואה כללי01/11/1012423 צפיות
רופא תעסוקתי תפקידו לבדוק את בריאותם של אנשים שאינם נמצאים בקו הבריאות ובשל כך לא יכולים לצאת לעבוד. הרופא התעסוקתי יכול לאשר היעדרות ממושכת מהעבודה בעקבות מחלה ולקבוע אובדן כושר עבודה.

מאת: גיא אלוןבניין ואחזקה - כללי01/11/102414 צפיות
כמה פעמים חיכיתם ימים או שבועות לחשמלאי שיבוא לתקן מוצר חשמלי שהתקלקל לכם בבית? התקשרתם אליו כמה פעמים והוא דחה אתכם שוב ושוב בינתיים התחלתם לכבס במכבסה, התחלתם לבשל מאכלים שלא דורשים אפייה או חימום בתנור ועוד. לפעמים מספיק שמוצר חשמל אחד לא יעבוד כדי שנבין עד כמה אנחנו תלויים בחשמל. במקרים כאלו או שאנחנו מנסים את החוש הטכני שלנו או שאנחנו קוראים לאיש מקצוע המתעכב - חשמלאי.

מאמרים נוספים בנושא הפקות אירועים

מאת: אלעד אוחנההפקות אירועים23/11/195900 צפיות
לא כל אירוע חייב להיערך באולם אירועים; לעתים אנו מבקשים לערוך אירוע קטן ואינטימי יותר בחצר הבית, בגן הציבורי הקרוב או בשכיית חמדה כלשהי בחיק הטבע. לעתים לאירוע שלנו אין דרישות רבות ומורכבות ואנו עשויים להזדקק רק לציוד משלים שיסייע לנו בארגון האירוע החביב שלנו. במקרים כמו זה, תוכלו לפנות לחברה העוסקת בהשכרת ציוד לאירועים.

מאת: עידן אברהמיהפקות אירועים13/01/193001 צפיות
הרשימה הבאה תעשה לכם סדר בכל מה שאתם צריכים לארגן לימי השבעה, מסוכות אבלים להשכרה ועד פתרונות חימום וקירור.

מאת: עידן אברהמיהפקות אירועים22/07/182282 צפיות
אוהלים להשכרה | מסוככים עליכם בכל תנאי אוהלים יכולים לשמש למטרות שונות, לפניכם מספר מדדים שיוכלו לסייע לכם לבחור את האוהל הטוב והמתאים ביותר עבורכם. אין ספק שמשפחת האוהלים עברה תמורות במהלך ההיסטוריה, האוהלים הקדמונים ששימשו למגורים הפכו למבנים ארעיים לאנשים הנודדים בדרכים ונראה כי עד השנים האחרונות אנשים הכירו בעולם המערבי רק את אוהלי הקמפינג, אבל היום זה נראה אחרת אוהלים של היום הינם מבנים שיכולים לשמש כמבני קבע בגני אירועים או במסעדות, אנשים נהנים מאוהלים להשכרה לעריכת אירועים או למטרה של מפ

מאת: עידן אברהמיהפקות אירועים17/06/181474 צפיות
אוהלי אבלים הם מוצר נפוץ בקרב היושבים שבעה, כבר הורגלנו לראות את האוהלים כאשר אנו הולכים לנחם מכרים, מחיר אוהלי אבלים הם טווח רחב וחשוב להתמצא.

מאת: עידן אברהמיהפקות אירועים03/06/181570 צפיות
הסוכה שאתם שוכרים תשמש אתכם ותענה על הצרכים שלכם. כדי שכך יקרה ואתם תהיו מרוצים עליכם לזכור מספר נקודות חשובות. כאשר עומדים לשכור סוכות אבלים להשכרה יש לזכור מספר נקודות חשובות. וזאת כדי שתוכלו להפיק תועלת מקסימלית מהשירות ותהיו מרוצים מהמוצר שקבלתם. קראו להלן על הנקודות המשמעותיות שיעזרו לכם לכוון את עצמכם לחברה המומלצת, ולקבלת השירות ההולם והרצוי לכם.

מאת: tiloniהפקות אירועים08/04/181594 צפיות
הפקת לוויות זהו תהליך הדורש הקפדה על פרטים טכניים מרובים. לפני הכל, יש להעביר את גופת המת אל בית הלוויות, תוך תיאום ההלוויה עם חברה קדישא. בנוסף, צריך לתקשר עם הגורמים הרלוונטיים ולסדר עניינים של רישיון קבורה, פרסום מודעות אבל ועוד

מאת: עידן אברהמיהפקות אירועים13/02/181715 צפיות
חשבם לשכור סוכות אבלים להשכרה? עליכם לברר על החברה לפני שאתם סוגרים עסקה. כדי שתקבלו מענה מתאים לצורך שלכם ותהיו מרוצים. כאשר שוכרים מוצר, חשוב מאוד להיות בטוחים שאתם מתנהלים מול משכיר אמין והוגן. כך שאתם תקבלו את המוצר הרצוי לכם, ותהיו מרוצים משירות מתאים שעונה על הצורך שלכם. קראו להלן על הפרטים שצריך לברר אודותיהם לפני שפונים לשכור מוצר מחברה. כך תדעו כיצד להתנהל ולהשיג את התוצאה המקסימלית והמתאימה לכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica