חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הזמנות לחתונה - כך תמצאו את האחת

מאת: נטע לופוהזמנות אירועים04/10/20101144 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

800x600 Normal 0false false falseEN-US X-NONE HEMicrosoftInternetExplorer4/* Style Definitions */table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin:0cm; mso-para-margin-bottom:.0001pt; mso-pagination:widow-orphan; font-size:10.0pt; font-family:"Times New Roman","serif";}

מכיוון שהיום יש כל כך הרבה אפשרויות בחירה, נעשה יותר קשה לדעת מה כדאי לבחור. הכמות העצומה של המקומות שמציעים לנו את המוצר שאנחנו מבקשים גורמת לנו להסתחרר ולהתעייף מהחיפוש אחר המוצר המתאים לנו.

איך אפשר לצמצם את כמות האפשרויות בחיפוש אחר הזמנות לחתונה?

מאחר וההזמנות לחתונה הן הרושם הראשוני שלכם על האורחים שהזמנתם, חשוב שההזמנה שתבחרו לחתונה שלכם תהיה באיכות גבוהה מכל הבחינות. הזמנות תהיינה באיכות גבוהה אם תהליך יצירתן במקום בו בחרתם לעשות את ההזמנות לחתונה כולל את הדברים הבאים:

  1. עיצובההזמנה - לעיצוב ההזמנה חלק מרכזיוחשוב ביצירת הזמנה יפה ואיכותית לחתונה. עיצוב ההזמנה צריך להתבצע על-ידימעצב מקצועי ומנוסה שיודע להשתמש בתוכנות הגרפיות המתאימות לפי אופי ההזמנה.

המעצב צריך דבר ראשון לתכנן את ההזמנה, כלומר לחשוב אילו אלמנטים הוא רוצה שיופיעו בה ואיך הוא יבצע את הרעיון שלו בדרך שתביא לתוצאה איכותית ואסתטית ככל הניתן.

חלק חשוב ביצירת הזמנה לחתונה שתראה אסתטית הוא לוודא שיהיה מקום מתאים לטקסט ההזמנה. הטקסט צריך להופיע בהזמנה במקום מרווח ולא דחוס, כדי שלא תיווצר תחושה של עומס וצפיפות. צריך לשמור על ריווח מתאים בין השורות, על מנת ליצור אווירה נינוחה ושלווה.

הטקסט בהזמנה לחתונה חייב להיות קל לקריאה והמעצב חייב לקחת את זה בחשבון כשהוא בוחר את צבעו, גודלו וסוג הגופן (הפונט) שלו. עם זאת הוא צריך להיות בצבע ובאופי שמתאים לשאר האלמנטים בהזמנה.

דבר נוסף שהמעצב צריך לחשוב עליו כשהוא מעצב את ההזמנה הוא התוכן של הטקסט שיופיע בהזמנה. יש להבליט את הדברים החשובים בטקסט, כמו שמות המתחתנים ותאריך החתונה. ההבלטה הזו יכולה להיות באמצעות הגדלה או שינוי הצבע של החלק הרלוונטי. את המידע הפחות חשוב בהזמנה כדאי להקטין כדי למשוך את עיני האורחים אל החלקים החשובים יותר. הגדלה והקטנה של חלקים מהטקסט תורמת להזמנה גם מבחינה אסתטית.

  1. שילובתמונות בהזמנה - אםהרעיון של המעצב להזמנה לחתונה כולל תמונה מצולמת, המעצב יפנה לצלם מקצועי עלמנת להשיג הזמנה באיכות הגבוהה ביותר. באופן הזה התמונה תראה חדה, הפוקוסיהיה במקום הנכון והצבעים יראו רוויים.

בשלב הבא המעצב יעלה את התמונה המצולמת בתוכנה הגרפית המתאימה ויוכל לעשות שינויים בקונטרסט ובצבעים במידת הצורך כדי שההזמנה תראה יפה עוד יותר.

  1. הדפסתההזמנה - אחרי שההזמנה לחתונהמוכנה, הטקסט ששלחתם מופיע בה ואישרתם שהכל נראה לכם ושאפשר לשלוח להדפסה, המעצב מכין את קבצי ההזמנה לחתונה שלכם לדפוס. הוא דואג לשמור את הקבציםכך שההזמנה תודפס ברזולוציה גבוהה. מלבד זה, הוא מכין סימונים מדוייקים לביתהדפוס שמסמנים להם איפה צריך לחתוך את הנייר, כך שההזמנה שבחרתם תהיה בגודלהרצוי ולא ישארו בצדי ההזמנה שוליים לבנים לא רצויים.

כשהקבצים מוכנים להדפסה, המעצב שולח את ההזמנה לבית הדפוס ומגדיר להם על איזה נייר להדפיס. יש מגוון רחב של סוגי ניירות שמתאימים לדפוס. כל נייר והמאפיינים שלו. בחירה בנייר כרומו מבריק 300 גרם להדפסת ההזמנות לחתונה תשיג הדפסה איכותית. בזכות היותו נייר חלק שגווניו הטבעיים אינם משפיעים על המוצר המודפס וגם הודות לכך שהוא אינו סופג את הצבע לאחר ההדפסה, הצבעים בהזמנה המודפסת יראו באיכות הגבוהה ביותר.

כמובן, שהמעצב חייב לבדוק מראש את איכות ההדפסה של בית הדפוס אליו הוא שולח את ההזמנות לחתונה על מנת לוודא שאיכות ההדפסה בו ברמה גבוהה.

לסיכום, כדי שההזמנה שלכם לחתונה תהיה איכותית ומרשימה היא צריכה להיות מתוכננת היטב על-ידי מעצב מקצועי שיעבוד על ההזמנות שלכם בשיתוף פעולה עם צלם מקצועי ובית דפוס איכותי. אחרי שההזמנות לחתונה מוכנות כל מה שנשאר לכם לעשות הוא להכניס אותן למעטפות ולשלוח לאורחים.

מזל טוב!

אפשר לפנות אליי להתייעצות ועזרה בנושא.

דוגמאות להזמנות לחתונה שעיצבתי

נטע לופו

מעצבת גרפית

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

נטע לופו

מעצבת גרפית

054-5493904

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת נטע לופו

מאת: נטע לופוחתונות30/07/111065 צפיות
עוד לפני שמתחילים לעבוד על ההזמנות לחתונה צריך לחשוב על הנוסח שאתם רוצים שיופיע בהזמנות. מלבד הפרטים הטכניים על מקום האירוע כדאי לחשוב על נוסח ההזמנה שמתאים לכם ומשקף את אופי החתונה שאתם מתכננים. כמו כן, אתם צריכים לחשוב מיהם המוזמנים שלכם ולפיכך לנסח את ההזמנה כך שתתאים גם לכם וגם להם.

מאת: נטע לופוחתונות30/07/11811 צפיות
לוח שנה היא מתנה טובה בתור מזכרת מהחתונה, כי זו מתנה מאוד שימושית ואם היא מעוצבת טוב אז זו גם מתנה אסתטית שנחמד לתלות בבית על המקרר למשל. לפיכך, האורחים שלכם לא יזרקו את המתנה לפח אחרי יומיים והמזכרת תישאר אצלם לפרק זמן ארוך.

מאת: נטע לופומיתוג22/12/10878 צפיות
השקעת זמן למחשבה על הרעיון שיוביל את עיצוב הלוגו תתרום למשיכת קהל היעד המתאים לחברה שהזמינה את עיצוב הלוגו.

מאת: נטע לופומיתוג22/12/10881 צפיות
אחת המטרות החשובות של עיצוב לוגו היא להעביר את המסרים הרלוונטיים של החברה אל קהל היעד הרצוי.

מאת: נטע לופומיתוג22/12/10872 צפיות
עיצוב לוגו הוא תהליך שהמעצב הגרפי מוביל אותו וללקוח חלק חשוב בו. נקודת המוצא לעיצוב לוגו צריכה להיות המסרים שעל הלוגו להעביר אל קהל היעד שלו.

מאת: נטע לופומיתוג22/12/10851 צפיות
עיצוב לוגו לעסק הוא שלב חשוב ביותר בתהליך מיתוג העסק. כמו כן, הלוגו הוא בעל השפעה גדולה מאוד על תדמית העסק.

מאת: נטע לופומיתוג22/12/10868 צפיות
הדבר הראשון שהעסק זקוק לו מבחינה עיצובית הוא עיצוב לוגו שיוביל את הקו העיצובי בהמשך תהליך מיתוג העסק.

מאמרים נוספים בנושא הזמנות אירועים

מאת: yoni romהזמנות אירועים17/11/141786 צפיות
היום הגדול מגיע, יום החתונה שלנו. לצד האירגוני של החתונה יש משמעות מאוד גדולה וכמובן גם לצד היצירתי והעיצובי. אחד השלבים בתכנון ערב חתונה בלתי נשכח הוא כמובן פרויקט ההזמנות לחתונה.

מאת: גיא נעיםהזמנות אירועים22/09/141493 צפיות
כולנו כבר קיבלנו עשרות הזמנות לחתונה. ככל הנראה ראיתם הרבה סוגים, גוונים וגדלים. האם יש הזמנה אחת שזכורה לכם במיוחד? ככל הנראה- שלא.. האם כדאי להוציא סכומים מופרזים על הזמנות?

מאת: גיא דהןהזמנות אירועים21/08/141561 צפיות
אתם מתכננים את האירוע כבר חודשים ארוחכים אבל ההזמנה לחתונה היא המפגש הראשון של האורחים שלכם עם האירוע. מה חשוב לקחת בחשבון בהחלטה זו.

מאת: בקתה ביערהזמנות אירועים24/10/137077 צפיות
מועד החתונה הולך וקרב ועכשיו זה הזמן לדאוג לכל הפרטים הקטנים: לבחור אולם, לקנות שמלה, למצוא רב ועוד. אבל, רגע לפני שתתחילו בכל ההכנות, ישנו פרט חשוב שצריך להתייחס אליו. מי יוזמן לחתונה שלכם ומי לא. רשימת המוזמנים היא אחד הדברים שכדאי להתחיל ממנו ויש לכך סיבות רבות.

מאת: פזית ספירהזמנות אירועים30/06/131408 צפיות
אם אתם רוצים הפקות של אירועים נחמדים של אירוע יום הולדת אתם צריכים לקבל החלטה איכותית וטעימה כגון קייטרינג חלבי שיעניק לכם אירוע מצוין .

מאת: אביב יועציםהזמנות אירועים04/01/137001 צפיות
אם אתם עומדים להתחתן בקרוב ומתחילים לחשוב על עיצוב הזמנה לחתונה, אתם בוודאי מתלבטים: כמה להשקיע במעטפות של ההזמנות? האם כדאי להסתפק במעטפות שהאולם נתן לכם, או להשקיע ולהדפיס מעטפות משלכם?

מאת: מאיה זילברהזמנות אירועים13/12/126163 צפיות
חברות קייטרינג חלבי כיום יודעות לנהל את האירוע שלכם מהתחלה ועד הסוף זהו דבר שיש לקחת לכף זכות בהזמנת חברת קייטרינג חלבי .

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica