חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

עיצוב הזמנות לחתונה – כי סטייל זה שם המשחק

מאת: yoni romהזמנות אירועים17/11/20141784 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

היום הגדול מגיע, יום החתונה שלנו. לצד האירגוני של החתונה יש משמעות מאוד גדולה וכמובן גם לצד היצירתי והעיצובי. אחד השלבים בתכנון ערב חתונה בלתי נשכח הוא כמובן פרויקט ההזמנות לחתונה. אנחנו מתלבטים בנוגע למספר המוזמנים ותוהים האם נצליח לחלק לכולם את ההזמנות בזמן.

ואז פתאום נעצרים לרגע וחושבים בקול רם. הזמנות לחתונה זה לא רק נושא החלוקה לאורחים וזהו. גם ההזמנות צריכות להיות מושלמות כמו השמלה והאולם והמוסיקה שבחרנו. אז מה עושים? איך בוחרים? איזה הזמנות הכי מתאימות לנו?

אפשר להירגע ולקחת נשימה עמוקה. אנחנו סטודיו Ce.El ללא ספק המקום המושלם עבורכם על מנת לבחור הזמנה מושלמת לחתונתכם.

עיצוב הזמנות לחתונה – שלל סוגים בכל צבעי הקשת

ישנם סוגים שונים של הזמנות בעיצוב מיוחד לחתונה – בסטודיו Ce.El הסטודיו הייחודי שלנו תוכלו למצוא 5 סגנונות עיקריים של עיצוב הזמנות לחתונה, המבטיחים שכל זוג יוכל להתחבר לאחד הסגנונות. והם:

? הזמנות לחתונה יוקרתיות - זהו הסגנון לזוגות חובבי יוקרה וסטייל .

? הזמנות לחתונה פרחוני - הסגנון הצבעוני והססגוני אשר שם דגש רב על רומנטיקה.

אך חכו – זה עוד לא הכל! הסגנון הוא רק נקודת הפתיחה בתהליך התאמת עיצוב ההזמנות לפי הבקשות שלכם, כך שכל הזמנה שתבחרו, בכל סגנון, תעבור התאמה לפי הבקשות הספציפיות של כל זוג וזוג – וכל הזמנה תהיה בעצם ייחודית ולא תהיה שנייה לה!

סטודיו Ce.El – המקום האידיאלי לעיצוב הזמנות לחתונה

אנחנו כאן, בצוות סטודיו Ce.El ממתינים על מנת לסייע לכם בבחירה הנכונה. עיצוב הזמנות לחתונה הוא בהחלט שלב שאותו צריך לעבור בהצלחה. על מנת לבחור הזמנה מושלמת לחתונה שלכם הכנו עבורכם מגוון רחב מאוד של הזמנות לחתונה מכל הצבעים בכל הסגנונות על מנת ליצור עבורכם קשת רחבה של אפשרויות. אנחנו מתמקצעים בעיצוב הזמנות לחתונה ובהתאמת ההזמנה הנכונה לכל זוג - ובטוחים שכאן אצלנו, תוכלו למצוא את ההזמנה שתהיה המושלמת עבורכם.

אז קדימה, לא להשתהות, ערב החתונה קרב ובא, אתם רוצים הזמנה מהסרטים? כנסו לאתר שלנו www.cell-design.co.il ותוכלו לבחור את העיצוב המוצלח ביותר לדעתכם ואנחנו נעשה עבורכם את כל העבודה.

ניתן ליצור קשר גם בטלפון: 052-5052506 ו/או בכתובת דוא"ל- creativeli24@gmail.com.

בהצלחה בבחירה וכמובן המון מזל טוב!

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת yoni rom

מאת: yoni romתעשייה03/02/211143 צפיות
מה עושה מומחה לאיתור נזילות? מה תפקידו? בעזרת אילו מכשירים מאתרים נזילת מים?

מאת: yoni romביגוד והנעלה17/11/204649 צפיות
באיזו דרך הכי משתלם לקנות היום נעלים? האם ניתן לקנות נעליים לנשים באינטרנט בלי לטעות? מהם כללי הבסיס לבחירת נעליים אונליין?

מאת: yoni romשיפוצים07/09/201132 צפיות
מה עושה מאתר נזילות? למה להשתמש במצלמה תרמית?

מאת: yoni romרהיטים25/06/204820 צפיות
איך מזמינים רהיטים אונליין? כיצד חוסכים בהוצאות בלי להתפשר על איכות הרהיט?

מאת: yoni romשיפוצים12/04/201515 צפיות
איזה מכשור מתקדם מאפשר לאתר נזילות? מה היתרונות של מצלמה תרמית?

מאת: yoni romדיני ירושה14/11/191098 צפיות
נקודת ההנחה אומרת כי אדם אשר החליט לכתוב צוואה עשה זאת על מנת להשאיר הוראות התואמות את רצונו. מימוש הצוואה משמעותה לכבד את בקשותיו של אותו אדם. לכן, רוב הצוואות יכובדו כפי שנכתבו. עם זאת לעתים ישנו תהליך של ביטול של הצוואה כאשר האדם עצמו יכול לשנות את דעתו ולהחליט לבטלה או לעדכן אותה.

מאת: yoni romניקיון14/11/191634 צפיות
מהי קרדית האבק ואיפה היא מופיעה? איך מנקים את קרדית האבק?

מאמרים נוספים בנושא הזמנות אירועים

מאת: גיא נעיםהזמנות אירועים22/09/141492 צפיות
כולנו כבר קיבלנו עשרות הזמנות לחתונה. ככל הנראה ראיתם הרבה סוגים, גוונים וגדלים. האם יש הזמנה אחת שזכורה לכם במיוחד? ככל הנראה- שלא.. האם כדאי להוציא סכומים מופרזים על הזמנות?

מאת: גיא דהןהזמנות אירועים21/08/141560 צפיות
אתם מתכננים את האירוע כבר חודשים ארוחכים אבל ההזמנה לחתונה היא המפגש הראשון של האורחים שלכם עם האירוע. מה חשוב לקחת בחשבון בהחלטה זו.

מאת: בקתה ביערהזמנות אירועים24/10/137075 צפיות
מועד החתונה הולך וקרב ועכשיו זה הזמן לדאוג לכל הפרטים הקטנים: לבחור אולם, לקנות שמלה, למצוא רב ועוד. אבל, רגע לפני שתתחילו בכל ההכנות, ישנו פרט חשוב שצריך להתייחס אליו. מי יוזמן לחתונה שלכם ומי לא. רשימת המוזמנים היא אחד הדברים שכדאי להתחיל ממנו ויש לכך סיבות רבות.

מאת: פזית ספירהזמנות אירועים30/06/131408 צפיות
אם אתם רוצים הפקות של אירועים נחמדים של אירוע יום הולדת אתם צריכים לקבל החלטה איכותית וטעימה כגון קייטרינג חלבי שיעניק לכם אירוע מצוין .

מאת: אביב יועציםהזמנות אירועים04/01/137000 צפיות
אם אתם עומדים להתחתן בקרוב ומתחילים לחשוב על עיצוב הזמנה לחתונה, אתם בוודאי מתלבטים: כמה להשקיע במעטפות של ההזמנות? האם כדאי להסתפק במעטפות שהאולם נתן לכם, או להשקיע ולהדפיס מעטפות משלכם?

מאת: מאיה זילברהזמנות אירועים13/12/126163 צפיות
חברות קייטרינג חלבי כיום יודעות לנהל את האירוע שלכם מהתחלה ועד הסוף זהו דבר שיש לקחת לכף זכות בהזמנת חברת קייטרינג חלבי .

מאת: אבי לויןהזמנות אירועים13/12/125912 צפיות
חנות פרחים ברשת שושן צחור מספקת משלוחים 24 שעות לכל יעד בארץ באיכות מקסימלית יש מגוון של זרי פרחים לבחירה

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica