חפש מאמרים:
שלום אורח
17.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

למה לבחור בהזמנות לחתונה בעיצוב אישי?

מאת: נטע לופוהזמנות אירועים04/10/20101001 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

800x600 Normal 0false false falseEN-US X-NONE HEMicrosoftInternetExplorer4/* Style Definitions */table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin:0cm; mso-para-margin-bottom:.0001pt; mso-pagination:widow-orphan; font-size:10.0pt; font-family:"Times New Roman","serif";}

דבר ראשון לפני שנתחיל נבהיר מה הכוונה בעיצוב אישי להזמנה לחתונה. לא מדובר על הזמנה שבוחרים מתוך מאגרים של דוגמאות להזמנות לחתונה הקיימים בכל מיני אתרים. הכוונה היא שאתם חושבים על רעיון מסוים שאתם רוצים שיהיה בהזמנה שלכם, מתארים אותו למעצב ההזמנה והוא יוצר לכם הזמנה בדיוק כפי שאתם רוצים.

יש כמה סיבות לבחור בהזמנה מעוצבת אישית לחתונה:

רעיון ייחודי - כדאי לבחור בהזמנות לחתונה בעיצוב אישי אם חשבתם על רעיון משלכם להזמנה, שבה אתם תופיעו בצילום או מאויירים או שיופיעו מאפיינים מיוחדים שלכם. יכול להיות גם שיש לכם רעיון מקורי להזמנה לחתונה שלא כולל אתכם או את הדברים המאפיינים אתכם, אלא אלמנטים גרפיים או תמונות מסויימות. הכל לגיטימי. כל מה שתרצו יופיע בהזמנה.

על מנת שהרעיון שלכם יבוצע בדרך הטובה ביותר צריך לפנות לבעל מקצוע מתאים - מעצב גרפי. את המעצב שיצור עבורכם את ההזמנות לחתונה בהתאמה אישית תבחרו על-פי התרשמותכם מהזמנות אחרות שהוא עיצב ולפי שיחה טלפונית איתו, בה תנסו להתרשם מאיכות השירות שהוא נותן ומהיחס שלו כלפיכם. שירות ויחס טובים הם חיוניים כשמדובר בהזמנות מעוצבות אישית מכיוון שצריך שהמעצב יקשיב היטב ויבין מה הרעיון שאתם מבקשים שיהיה בהזמנה שלכם. בלי תקשורת טובה ביניכם לבין מעצב ההזמנה לא תוכלו להפיק את ההזמנה שרציתם לחתונה שלכם.

המעצב הגרפי שתבחרו יוכל גם לעזור לכם למקד או לחדד את הרעיון שלכם להזמנה ואולי אף להוסיף לו משהו שישפר אותו עוד יותר, כך שהמוזמנים שלכם לא יפספסו את הרעיון של ההזמנה שלכם ויוכלו להנות מההזמנה הייחודית והמקורית ששלחתם להם. למשל, זוג שעיצבתי עבורו את ההזמנות לחתונה בהתאמה אישית ביקש שבהזמנה שלו יופיעו זוג חתולים חמודים. הצעתי להם שיפור קטן שעשה את ההזמנה לחמודה עוד יותר- לשלב את זנבות החתולים כך שיצרו יחד צורה של לב. כמובן, שזו החלטה שלכם אם לקחת את עצת המעצב לשיפור ההזמנה או להישאר עם הרעיון המקורי שבחרתם.

סביר להניח שבזמן שחשבתם על הרעיון שלכם להזמנה לא החלטתם באופן סופי על כל הפרטים שיהיו בה, כמו הצבעוניות של ההזמנה. קשה לדמיין איך תראה ההזמנה בצבעים מסויימים. לרוב עד שלא רואים את עיצוב ההזמנה אנחנו לא יכולים לדעת אם בחרנו בצבעים המתאימים. מהסיבה הזו צריך לבחור במעצב גרפי שיהיה סבלני ויבין אם תרצו לשנות את הצבעים או כל דבר אחר בהזמנה.

לא מצאתם את האחת - אם חיפשתם זמן רב אחר הזמנה לחתונה ולא נתקלתם בהזמנה שמצאה חן בעיניכם או שראיתם הזמנה נחמדה, אבל צריך לעשות בה הרבה שינויים כדי שתתאים לכם, זו סיבה מצויינת לבחור בהזמנה לחתונה בעיצוב אישי.

אחרי שנחשפתם לכל כך הרבה דוגמאות להזמנות לחתונה בוודאי כבר יש לכם כיוון כללי להזמנה. אתם כנראה יודעים בשלב הזה איזה סגנון אתם מעדיפים להזמנה לחתונה (הזמנה קלאסית, מאויירת או מעוטרת. גלויה חד-צדדית, גלויה דו-צדדית או הזמנה נפתחת). מה שעליכם לעשות הוא לבחור במעצב גרפי מקצועי על מנת שיעצב ויפיק עבורכם את ההזמנות לחתונה בדיוק כפי שאתם רוצים. גם כאן צריך לשים לב שהבחירה שלכם תהיה במעצב גרפי בעל תודעת שירות גבוהה ושהתקשורת ביניכם תהיה טובה.

אם ראיתם באתר של המעצב הגרפי דוגמאות להזמנות לחתונה שהעיצוב באופן כללי מוצא חן בעיניכם, אבל זה לא מה שאתם רוצים, תגידו לו כדי שיכיר את הטעם שלכם. ספרו למעצב הגרפי מה משך אתכם בהזמנות האלו ומה הייתם משנים בהן כדי שיתאימו לכם. תארו כמה שיותר במפורט איך אתם רוצים שההזמנה שלכם תראה ומה תרצו שיופיע בה.

הזמנות לחתונה עושים פעם אחת בחיים, לכן לא כדאי להתפשר על הזמנות שהן לא בדיוק כפי שאתם רוצים.

מזל טוב!

אפשר לפנות אליי להתייעצות ועזרה בנושא.

דוגמאות להזמנות לחתונה שעיצבתי

נטע לופו

מעצבת גרפית

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

נטע לופו

מעצבת גרפית

054-5493904

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת נטע לופו

מאת: נטע לופוחתונות30/07/111064 צפיות
עוד לפני שמתחילים לעבוד על ההזמנות לחתונה צריך לחשוב על הנוסח שאתם רוצים שיופיע בהזמנות. מלבד הפרטים הטכניים על מקום האירוע כדאי לחשוב על נוסח ההזמנה שמתאים לכם ומשקף את אופי החתונה שאתם מתכננים. כמו כן, אתם צריכים לחשוב מיהם המוזמנים שלכם ולפיכך לנסח את ההזמנה כך שתתאים גם לכם וגם להם.

מאת: נטע לופוחתונות30/07/11809 צפיות
לוח שנה היא מתנה טובה בתור מזכרת מהחתונה, כי זו מתנה מאוד שימושית ואם היא מעוצבת טוב אז זו גם מתנה אסתטית שנחמד לתלות בבית על המקרר למשל. לפיכך, האורחים שלכם לא יזרקו את המתנה לפח אחרי יומיים והמזכרת תישאר אצלם לפרק זמן ארוך.

מאת: נטע לופומיתוג22/12/10877 צפיות
השקעת זמן למחשבה על הרעיון שיוביל את עיצוב הלוגו תתרום למשיכת קהל היעד המתאים לחברה שהזמינה את עיצוב הלוגו.

מאת: נטע לופומיתוג22/12/10878 צפיות
אחת המטרות החשובות של עיצוב לוגו היא להעביר את המסרים הרלוונטיים של החברה אל קהל היעד הרצוי.

מאת: נטע לופומיתוג22/12/10869 צפיות
עיצוב לוגו הוא תהליך שהמעצב הגרפי מוביל אותו וללקוח חלק חשוב בו. נקודת המוצא לעיצוב לוגו צריכה להיות המסרים שעל הלוגו להעביר אל קהל היעד שלו.

מאת: נטע לופומיתוג22/12/10849 צפיות
עיצוב לוגו לעסק הוא שלב חשוב ביותר בתהליך מיתוג העסק. כמו כן, הלוגו הוא בעל השפעה גדולה מאוד על תדמית העסק.

מאת: נטע לופומיתוג22/12/10865 צפיות
הדבר הראשון שהעסק זקוק לו מבחינה עיצובית הוא עיצוב לוגו שיוביל את הקו העיצובי בהמשך תהליך מיתוג העסק.

מאמרים נוספים בנושא הזמנות אירועים

מאת: yoni romהזמנות אירועים17/11/141779 צפיות
היום הגדול מגיע, יום החתונה שלנו. לצד האירגוני של החתונה יש משמעות מאוד גדולה וכמובן גם לצד היצירתי והעיצובי. אחד השלבים בתכנון ערב חתונה בלתי נשכח הוא כמובן פרויקט ההזמנות לחתונה.

מאת: גיא נעיםהזמנות אירועים22/09/141488 צפיות
כולנו כבר קיבלנו עשרות הזמנות לחתונה. ככל הנראה ראיתם הרבה סוגים, גוונים וגדלים. האם יש הזמנה אחת שזכורה לכם במיוחד? ככל הנראה- שלא.. האם כדאי להוציא סכומים מופרזים על הזמנות?

מאת: גיא דהןהזמנות אירועים21/08/141557 צפיות
אתם מתכננים את האירוע כבר חודשים ארוחכים אבל ההזמנה לחתונה היא המפגש הראשון של האורחים שלכם עם האירוע. מה חשוב לקחת בחשבון בהחלטה זו.

מאת: בקתה ביערהזמנות אירועים24/10/137072 צפיות
מועד החתונה הולך וקרב ועכשיו זה הזמן לדאוג לכל הפרטים הקטנים: לבחור אולם, לקנות שמלה, למצוא רב ועוד. אבל, רגע לפני שתתחילו בכל ההכנות, ישנו פרט חשוב שצריך להתייחס אליו. מי יוזמן לחתונה שלכם ומי לא. רשימת המוזמנים היא אחד הדברים שכדאי להתחיל ממנו ויש לכך סיבות רבות.

מאת: פזית ספירהזמנות אירועים30/06/131404 צפיות
אם אתם רוצים הפקות של אירועים נחמדים של אירוע יום הולדת אתם צריכים לקבל החלטה איכותית וטעימה כגון קייטרינג חלבי שיעניק לכם אירוע מצוין .

מאת: אביב יועציםהזמנות אירועים04/01/136997 צפיות
אם אתם עומדים להתחתן בקרוב ומתחילים לחשוב על עיצוב הזמנה לחתונה, אתם בוודאי מתלבטים: כמה להשקיע במעטפות של ההזמנות? האם כדאי להסתפק במעטפות שהאולם נתן לכם, או להשקיע ולהדפיס מעטפות משלכם?

מאת: מאיה זילברהזמנות אירועים13/12/126159 צפיות
חברות קייטרינג חלבי כיום יודעות לנהל את האירוע שלכם מהתחלה ועד הסוף זהו דבר שיש לקחת לכף זכות בהזמנת חברת קייטרינג חלבי .

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica