חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

האם כדאי לעשות את ההזמנות לחתונה בעצמנו?

מאת: נטע לופוהזמנות אירועים04/10/20101033 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

800x600 Normal 0false false falseEN-US X-NONE HEMicrosoftInternetExplorer4/* Style Definitions */table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin:0cm; mso-para-margin-bottom:.0001pt; mso-pagination:widow-orphan; font-size:10.0pt; font-family:"Times New Roman","serif";}

יש זוגות שרוצים שבהזמנה שלהם לחתונה יהיה רעיון מקורי שלהם. רבים מהם טועים לחשוב שהדרך הנכונה היא ליצור בעצמם את ההזמנה או לחילופין לתת לאח/בן דוד/חבר שמכיר קצת פוטושופ "לעצב" להם את ההזמנה.

ברוב המקרים האלו ההזמנות הסופיות נראות רע מבחינת עיצוב והדפסה. בנוסף, משום שלא מדובר באנשים מקצועיים, עיצוב ההזמנה יבזבז לכם זמן רב, ואף ייתכן שיצא יקר יותר בשל טעויות של חובבנים שאינם מנוסים בהפקת הזמנות לחתונה.

חשוב להבדיל בין אדם שיודע להפעיל תוכנה גרפית כמו פוטושופ לבין מעצב גרפי מקצועי. מעבר לידע בהפעלת תוכנות גרפיות, המעצב הגרפי שעוסק בעיצוב הזמנות לחתונה יודע מה עליו לעשות כדי ליצור הזמנה אסתטית ואיכותית. לעומת אדם לא מנוסה שלא למד עיצוב גרפי, המעצב הגרפי המקצועי נותן את הדעת לדברים הבאים:

גודל ההזמנה - מעצב גרפי מקצועי מכיר היטב את הגדלים הסטנדרטיים של המעטפות שמחלקים אולמות האירועים. הוא מתכנן את ההזמנה בגודל המתאים למעטפות אלו. אדם שאינו מעצב מקצועי עלול לטעות בגודל ההזמנה מכיוון שבתוכנות הגרפיות יש אפשרות למדוד את גודל הדף לפי כמה אמות מידה שונות (פיקסל, אינץ', סנטימטר, מילימטר וכו'). טעות כזו תעלה לכם הרבה כסף ומעבר לכך אתם מסתכנים בכך שלא תספיקו לשלוח את ההזמנות לאורחים בזמן.

עיצוב הטקסט בהזמנה - מעצב גרפי מקצועי יודע מה גודל האותיות המקסימלי שכדאי להשתמש בו בהזמנות לחתונה ומה גודל האותיות הכי קטן שאפשר להשתמש בו (גדלים שונים בהתאם לגופן).

המעצב הגרפי יודע איך לרווח נכון בין השורות ובין האותיות על מנת שיהיה קל לקרוא את הטקסט בהזמנה.

המעצב הגרפי מתאים את צבעי הטקסט ליתר ההזמנה ודואג שהם לא יפריעו לקריאתו.

כשהמעצב הגרפי ממקם את הטקסט בהזמנה הוא שומר על מרחק מקצוות ההזמנה, כך ששום מידע חשוב לא יחתך.

שימוש בתוכנות המתאימות - אדם שיודע להפעיל תוכנה גרפית מסויימת לא בהכרח יודע שיש כמה תוכנות גרפיות שלכל אחת שימוש אחר. יכול להיות שהוא לא ישתמש בתוכנה המתאימה לסוג ההזמנה שאתם רוצים. דבר כזה יגרום להזמנות שלכם להיראות באיכות נמוכה. צריך לדעת להתאים את התוכנה להזמנה שאתם רוצים. אם אתם רוצים שיופיע צילום בהזמנה צריך להשתמש בתוכנה המתאימה לעריכת תמונות. אם אתם רוצים להוסיף עיטורים שנוצרו במחשב צריך להשתמש בתוכנה המתאימה לעבודות מהסוג הזה. שימוש נכון בתוכנות המתאימות לסוג ההזמנות שלכם הוא דבר חשוב בדרך ליצירת הזמנות לחתונה באיכות גבוהה.

שינויים ותיקונים בהזמנה – אם תבחרו במכר שלכם שיעשה עבורכם את ההזמנות לחתונה אתם עלולים להרגיש לא בנוח להטריד אותו עם שינויים ותיקונים שבוודאי תרצו לעשות בהזמנה. במצב כזה אתם עלולים להתפשר על הזמנה שלא נראית כפי שהתכוונתם.

לעומת זאת, אם תבחרו במעצב גרפי מקצועי לעיצוב ההזמנות שלכם לחתונה תוכלו לבקש כמה שינויים שתרצו בלי להרגיש לא נעים, שהרי אתם משלמים עבור עיצוב הזמנות שצריכות להראות בדיוק כפי שאתם רוצים.

הכנת ההזמנה לדפוס – כאשר בית דפוס מקבל את הקבצים להדפסה הוא חייב לקבל אותם כשהם סגורים ומוכנים להדפסה כמו שצריך. צריך לעבוד ברזולוציה המתאימה לדפוס ולעבוד עם הצבעים המתאימים לדפוס כדי שההזמנות המודפסות תראינה איכותיות ככל האפשר. לעומת מעצב גרפי מקצועי, אדם שאינו מתעסק בתחום העיצוב הגרפי ולא למד איך לסגור קובץ לדפוס לא ידע איך לסמן לבית הדפוס איפה הם צריכים לחתוך את ההזמנות ואם זו הזמנה נפתחת, הוא לא ידע איך לסמן להם את מקום הקיפול.

בחירת בית הדפוס - מעצב גרפי שעוסק בתחום הדפוס עובד בדרך כלל עם בית דפוס מסוים. המעצב הגרפי יודע מה איכות ההדפסה בבית הדפוס איתו הוא עובד.

חשוב לציין שהצבעים שאתם רואים על תצוגת מסך המחשב שלכם לרוב יהיו שונים ממה שתראו בהזמנות המודפסות. המעצב הגרפי שכבר הדפיס בבית הדפוס איתו הוא עובד יודע מהם הפרשי הצבעים בין התצוגה על מסך המחשב שלו לבין ההזמנות המודפסות באותו בית דפוס, וזה מאפשר לו לצמצם את סטיות הצבעים.

בחירת סוג הנייר להזמנה - מעצב גרפי מקצועי מכיר את מאפייני סוגי הנייר המתאימים להדפסת הזמנות לחתונה. הוא בוחר בנייר שישיג הזמנות איכותיות ומרשימות. מי שאינו מתמצה בסוגי הנייר עלול לבחור בנייר שאינו מתאים להדפסת הזמנות לחתונה. דבר כזה יכול לעלות לכם ביוקר.

לסיכום, לא מומלץ לנסות לעשות לבד את ההזמנות לחתונה. במקום לשבור את הראש בעצמכם או לתת לקרוב משפחה חובבן לעשות חצי עבודה שכנראה לא תהיו באמת מרוצים ממנה, תנו לבעל מקצוע לדאוג לכם להזמנות איכותיות ומרשימות לחתונה. אם אתם מעוניינים שבהזמנות שלכם יהיה רעיון מקורי שלכם, בחרו במעצב גרפי (או בסטודיו לעיצוב) מקצועי ובקשו עיצוב אישי להזמנות שלכם לחתונה שיבטיח שהעבודה על ההזמנות שלכם לא תסתיים לפני שההזמנות נראות כפי שרציתם.

מזל טוב!

אפשר לפנות אליי להתייעצות ועזרה בנושא.

דוגמאות להזמנות לחתונה שעיצבתי

נטע לופו

מעצבת גרפית

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

נטע לופו

מעצבת גרפית

054-5493904

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת נטע לופו

מאת: נטע לופוחתונות30/07/111065 צפיות
עוד לפני שמתחילים לעבוד על ההזמנות לחתונה צריך לחשוב על הנוסח שאתם רוצים שיופיע בהזמנות. מלבד הפרטים הטכניים על מקום האירוע כדאי לחשוב על נוסח ההזמנה שמתאים לכם ומשקף את אופי החתונה שאתם מתכננים. כמו כן, אתם צריכים לחשוב מיהם המוזמנים שלכם ולפיכך לנסח את ההזמנה כך שתתאים גם לכם וגם להם.

מאת: נטע לופוחתונות30/07/11811 צפיות
לוח שנה היא מתנה טובה בתור מזכרת מהחתונה, כי זו מתנה מאוד שימושית ואם היא מעוצבת טוב אז זו גם מתנה אסתטית שנחמד לתלות בבית על המקרר למשל. לפיכך, האורחים שלכם לא יזרקו את המתנה לפח אחרי יומיים והמזכרת תישאר אצלם לפרק זמן ארוך.

מאת: נטע לופומיתוג22/12/10878 צפיות
השקעת זמן למחשבה על הרעיון שיוביל את עיצוב הלוגו תתרום למשיכת קהל היעד המתאים לחברה שהזמינה את עיצוב הלוגו.

מאת: נטע לופומיתוג22/12/10881 צפיות
אחת המטרות החשובות של עיצוב לוגו היא להעביר את המסרים הרלוונטיים של החברה אל קהל היעד הרצוי.

מאת: נטע לופומיתוג22/12/10872 צפיות
עיצוב לוגו הוא תהליך שהמעצב הגרפי מוביל אותו וללקוח חלק חשוב בו. נקודת המוצא לעיצוב לוגו צריכה להיות המסרים שעל הלוגו להעביר אל קהל היעד שלו.

מאת: נטע לופומיתוג22/12/10851 צפיות
עיצוב לוגו לעסק הוא שלב חשוב ביותר בתהליך מיתוג העסק. כמו כן, הלוגו הוא בעל השפעה גדולה מאוד על תדמית העסק.

מאת: נטע לופומיתוג22/12/10869 צפיות
הדבר הראשון שהעסק זקוק לו מבחינה עיצובית הוא עיצוב לוגו שיוביל את הקו העיצובי בהמשך תהליך מיתוג העסק.

מאמרים נוספים בנושא הזמנות אירועים

מאת: yoni romהזמנות אירועים17/11/141786 צפיות
היום הגדול מגיע, יום החתונה שלנו. לצד האירגוני של החתונה יש משמעות מאוד גדולה וכמובן גם לצד היצירתי והעיצובי. אחד השלבים בתכנון ערב חתונה בלתי נשכח הוא כמובן פרויקט ההזמנות לחתונה.

מאת: גיא נעיםהזמנות אירועים22/09/141493 צפיות
כולנו כבר קיבלנו עשרות הזמנות לחתונה. ככל הנראה ראיתם הרבה סוגים, גוונים וגדלים. האם יש הזמנה אחת שזכורה לכם במיוחד? ככל הנראה- שלא.. האם כדאי להוציא סכומים מופרזים על הזמנות?

מאת: גיא דהןהזמנות אירועים21/08/141562 צפיות
אתם מתכננים את האירוע כבר חודשים ארוחכים אבל ההזמנה לחתונה היא המפגש הראשון של האורחים שלכם עם האירוע. מה חשוב לקחת בחשבון בהחלטה זו.

מאת: בקתה ביערהזמנות אירועים24/10/137077 צפיות
מועד החתונה הולך וקרב ועכשיו זה הזמן לדאוג לכל הפרטים הקטנים: לבחור אולם, לקנות שמלה, למצוא רב ועוד. אבל, רגע לפני שתתחילו בכל ההכנות, ישנו פרט חשוב שצריך להתייחס אליו. מי יוזמן לחתונה שלכם ומי לא. רשימת המוזמנים היא אחד הדברים שכדאי להתחיל ממנו ויש לכך סיבות רבות.

מאת: פזית ספירהזמנות אירועים30/06/131408 צפיות
אם אתם רוצים הפקות של אירועים נחמדים של אירוע יום הולדת אתם צריכים לקבל החלטה איכותית וטעימה כגון קייטרינג חלבי שיעניק לכם אירוע מצוין .

מאת: אביב יועציםהזמנות אירועים04/01/137001 צפיות
אם אתם עומדים להתחתן בקרוב ומתחילים לחשוב על עיצוב הזמנה לחתונה, אתם בוודאי מתלבטים: כמה להשקיע במעטפות של ההזמנות? האם כדאי להסתפק במעטפות שהאולם נתן לכם, או להשקיע ולהדפיס מעטפות משלכם?

מאת: מאיה זילברהזמנות אירועים13/12/126163 צפיות
חברות קייטרינג חלבי כיום יודעות לנהל את האירוע שלכם מהתחלה ועד הסוף זהו דבר שיש לקחת לכף זכות בהזמנת חברת קייטרינג חלבי .

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica