חפש מאמרים:
שלום אורח
03.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שירותים נלווים בליסינג תפעולי

מאת: Dan Brandליסינג והשכרת רכב05/10/2010840 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

חברות ליסינג המציעות עסקאות ליסינג תפעולי עבור עסקים שונים מציעות לא רק רכישת כלי רכב עבור החברות, ולא רק החזקה שוטפת של כלי הרכב הללו אלא אף מגוון שלם של הטבות ושירותים נלווים אשר ניתן לרכשם בעבור כלי הרכב אשר הושכרו מחברת הליסינג התפעולי והנהגים אשר נוהגים בהם.

ליסינג תפעולי - שירותים בסיסיים

קבוצת השירותים הראשונה הינה קבוצת שירותי החזקת רכבים. במסגרת שירותים אלו אשר ניתנים בעסקאות ליסינג תפעולי, כולם למעט ליסינג תפעולי יבש אשר פועל למעשה כליסינג מימוני לכל דבר, חברות הליסינג התפעולי מעניקות שירותי התנהלות כנגד משרד התחבורה וחברות הביטוח השונות. במסגרת שירותי אלו נכללים:

  • תשלום אגרת רישוי עבור כלי הרכב
  • העברת טסט
  • רכישת פוליסת ביטוח חובה עבור הרכב והתנהלות כנגד חברת הביטוח בכל הנוגע לפוליסה
  • רכישת פוליסת ביטוח מקיף וביטוח צד ג' לרכב והתנהלות כנגד חברת הביטוח בכל הנוגע לפוליסה

ליסינג תפעולי - שירותים נוספים הדומים לאלו המוצעים בביטוח מקיף

קבוצת שירותים נוספת אשר ניתנת במסגרת עסקאות ליסינג תפעולי הינה שירותים אשר ניתן לעתים קרובות למצאם במסגרת שירותי ביטוח מקיף לרכב. במסגרת שירותים אלו ניתן למצוא:

  • שירותי דרך וגרירה - שירותים בהם ניתן לקבל תיקוני דרך קלים ובמידת הצורך שירותי גרירה למוסך השירות הקרוב
  • שירותי עד הבית לתיקון שבר שמשות - שירות בו תיקוני שבר שמשות נעשים באתר הלקוח ולא במוסך המתמחה בתיקוני שמשות כנהוג.
  • שירותי נהג להסעת הרכב אל ומהמוסך הנבחר ולהעברת טסט
  • שירותי תיקון רכבים במוסכי שירות מורשים
  • שירות רכב חליפי - שירותי רכב חליפיים למקרה תאונה או גניבה

ליסינג תפעולי - שירותים ייחודים לחברות הליסינג

נוסף על רמות השירותים הללו, מציעות חברות הליסינג התפעולי אף מספר שירותיים הייחודים להם אשר לא ניתן לקבלם באמצעות תעודת האחריות של היבואן ולעתים אף לא באמצעות ביטוח מקיף באמצעות חברות הביטוח:

  • מפתח תמורת מפתח - שירות בו מובטח כי בכל רגע נתון יהיה ברשותו של הלקוח כלי רכב לשימושו. במידה ורכבו נלקח לטיפול או תיקון, רכב חליפי יגיע לאתר הלקוח ומסירת מפתח הרכב אשר נלקח לתיקון ימסר תמורת קבלת מפתח הרכב החלופי.
  • רכב גישור - רכב גישור הינו רכב חילופי הניתן ללקוח עד להגעת הרכב הקבוע תמורתו הוא משלם דמי שכירות לחברת הליסינג.
  • טיפולים עד הבית - מגוון טיפולי תחזוקה שטופים לרכב המתוחזק המתבצעים באתר הלקוח, כדוגמת החלפת גלגלים, מגבים ונורות, טיפול במצברים וכדומה
  • מוקדי חירום - חברות ליסינג תפעולי רבות מחזיקות מוקדי חירום העובדים 24\7 למתן פתרונות ללקוחות בזמן אמת וקבלת קריאות הנוגעות למצב הרכב.
 



תגיות המאמר: ליסינג, ליסינג תפעולי


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

יועץ ליסינג

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת Dan Brand

מאת: Dan Brandרכב26/04/111155 צפיות
אצל לקוחות רבים קיימת בורות באשר לסוגי המוצרים המוצעים בענף הליסינג. מאמר זה שלפניכם סוקר את הליסינג המימוני (הנקרא גם ליסינג פרטי) ואת יתרונותיו.

מאת: Dan Brandליסינג והשכרת רכב20/11/101907 צפיות
אחת הסיבות ההופכות ליסינג תפעולי אטרקטיבי כל כך בשנים האחרונות הינן הטבות המיסוי אשר ניתנות לחברות ולעצמאים הבוחרים לנהל את ציי הרכב שלהם באופן זה. מה הן הטבות המיסוי הללו? על כך במאמר.

מאת: Dan Brandרכב24/08/101202 צפיות
ליסינג פרטי מאפשר לעובדים לרכוש רכבים במקום להסתמך על רכב חברה. בשוק בו מקום העבודה הוא עניין נזיל ומשתנה אשר אין בו ביטחון רב, רכב פרטי עשוי להיות עוגן מוצלח.

מאמרים נוספים בנושא ליסינג והשכרת רכב

מאת: אבי דוידיליסינג והשכרת רכב02/01/205356 צפיות
איזה רכב כדאי לנהג חדש לקנות

מאת: מאיה אהרונוביץליסינג והשכרת רכב24/06/192954 צפיות
כל מה שחשוב לדעת על קניית רכב מחברות ליסינג- יתרונות וחסרונות, דגשים חשובים ועוד.

מאת: orya peryליסינג והשכרת רכב23/11/181347 צפיות
בשנים האחרונות, ישנה מגמה עולמית בקרב יצרניות הרכב השונות לשיפור והעלאת רמת הבטיחות של כלי הרכב השונים. מגמה זו היא מכוונת כמובן גם ליצרנית הונדה שרכביה מאובזרות ומצוידות במערכות רבות לשיפור והעלאת רמת הבטיחות הכוללות מערכות כריות אוויר מהמתקדמות ביותר, מערכת בקרה לסטייה מנתיב, שילדה חזקה ועוד

מאת: רוני הכהןליסינג והשכרת רכב17/02/181342 צפיות
הבחירה של דגם הרכב היא דבר שנתון לשיקול דעת בעלי השמחה והאופן שבו הם מעוניינים לחגוג את האירוע המשמח שלהם, ואם זה אומר כי לימוזינות מרגישות הרכב הכי אידיאלי לאותה הנסיעה אז בהחלט זו הדרך שבה יכולים לפעול כי לימוזינה היא לא כלי רכב אשר מיועד לאנשים עשירים בלבד ובהחלט לא רק עבור חתונה.

מאת: רוני הכהןליסינג והשכרת רכב22/05/172910 צפיות
בארץ ישנם ציי רכב יוקרה שבהן גם רכבים מסוג לימוזינה שיכולים לכבד כל סוג של מעמד ולהציע סוגים נהדרים של פינוק שחייבים לחוות לפחות פעם אחת בחיים האלה.

מאת: רוני הכהןליסינג והשכרת רכב13/03/172387 צפיות
בשביל מה קיימים רכבים מפוארים כדוגמת לימוזינה? רכב כזה ארוך שיש בו אבזורים יוקרתיים ואורך שמזכיר חיבור של שני רכבים יחדיו חייב לספק תוכן שפונה אל אנשים רבים כמענה לרמה כזו של פופולאריות.

מאת: ליאורליסינג והשכרת רכב02/02/162111 צפיות
השכרת רכבים בארץ מאפשרת למי שזקוק לרכב צמוד לתקופת זמן קצרה לקבל את מבוקשו. השכרת רכב בעולם התחילה בשנת 1918 ברחוב צדדי בעיר שיקגו שבארצות הברית. מאז מכוניות הפכו לדבר שכיח ונפוץ וכך גם חברות השכרת רכב.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica