חפש מאמרים:
שלום אורח
05.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ליסינג פרטי – כמו הלוואה רק יותר טוב

מאת: Dan Brandרכב24/08/20101203 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

עד לפני שנים לא רבות, רכישת רכב חדש הייתה מבצע לא פשוט. היה צורך להשיג סכומי כסף גדולים מאד על מנת לרכוש רכב חדש ולקיחת הלוואה מהבנק על סכומים כמו אלו אשר נדרשו לצורך רכישת רכב חדש דרשו ערבויות רבות, דבר אשר מנע מרבים את היכולת לרכוש רכב חדש. כיום, ליסינג פרטי מאפשר רכישת רכב חדש ללא צורך בהתנהלות מסורבלת מול הבנק. רכישת רכב באמצעות ליסינג פרטי כוללת אף יתרונות נוספים ובפרט את האפשרות להחליף רכב כל מספר שנים לרכב חדש דומה וכך לא להגיע למצבים בהם חוסר באמצעים מונע מהחלפת רכב ישן לחדש אך במקביל ההוצאות על הרכב הישן גבוהות לעומת ההוצאות אשר היו נדרשות מרכב חדש.

ליסינג פרטי לעומת רכב עבודה

מקומות עבודה רבים כיום מציעים לעובדיהם רכב כחלק מתנאי השכר. ואמנם, במקרים רבים מדובר בעסקה משתלמת כיוון ורכב אשר הינו רכב עבודה, כל התשלומים עבורו מתבצעים על ידי המעסיק באופן שהוא לכאורע שקוף לעובד ואינו יוצא ישירות מכיסו. העלות היחידה אותה משקיע העובד על רכב החברה הינו, לכאורה, הוצאות הדלק.

לפני מספר שנים, עקב שינויים בחוק הנוגעים לליסינג תפעולי ולקבלת רכב חברה, אחוז הירידה בשכר הריאלי בעקבות בחירה באופציה של רכב חברה עלו באופן ניכר. כיום, עובד הבוחר שלא לקחת רכב חברה אלא לקבל את שווי הרכב בשכר, צפוי לעליית שכר הברוטו שלו בכ-3000 ש"ח לפחות, או עלייה של כ-1500 ש"ח בחודש, נטו.

אמנם, יש לקחת בחשבון שסכום זה מכסה הוצאות אשר יהיו לעובד בעבור רכבו הפרטי: ביטוח חובה ומקיף, הוצאות רישוי, הוצאות טיפול ותיקון במוסכים, וירידת ערך הרכב - אולם במקרים רבים עלויות כל אלו אינן מצדיקות לקיחת רכב עבודה.

במקרים כאלו ליסינג תפעולי עשוי להוות אופציה חליפית טובה. אמנם, גם במסלול זה ידרש העובד לשלם באופן חודשי תמורת הרכב, אולם בתום התקופה יהיה בידיו רכב אשר הוא שלו. בעידן בו אנשים רבים מחליפים מקומות עבודה לעתים תכופות, רכב אשר התשלום עבורו מתבצע ישירות על ידי העובד ולא באמצעות החברה בה הוא עובד אף מבטיח כי במידה ויחליף מקום עבודה, מרצונו או שלא מרצונו, לא יווצר מצב בו ייתקע ללא רכב כאשר הוא בין עבודות, או במידה ומקום העבודה החדש אינו מחלק רכבים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

יועץ ליסינג

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת Dan Brand

מאת: Dan Brandרכב26/04/111155 צפיות
אצל לקוחות רבים קיימת בורות באשר לסוגי המוצרים המוצעים בענף הליסינג. מאמר זה שלפניכם סוקר את הליסינג המימוני (הנקרא גם ליסינג פרטי) ואת יתרונותיו.

מאת: Dan Brandליסינג והשכרת רכב20/11/101908 צפיות
אחת הסיבות ההופכות ליסינג תפעולי אטרקטיבי כל כך בשנים האחרונות הינן הטבות המיסוי אשר ניתנות לחברות ולעצמאים הבוחרים לנהל את ציי הרכב שלהם באופן זה. מה הן הטבות המיסוי הללו? על כך במאמר.

מאת: Dan Brandליסינג והשכרת רכב05/10/10841 צפיות
חברות ליסינג תפעולי מציעות לעסקים אשר עבורם הם מנהלים את ציי הרכב מגוון של שירותים נלווים אשר מטרתם לתת שירות טוב יותר וערך מוסף לניהול ציי הרכב באמצעות חברות הליסינג.

מאמרים נוספים בנושא רכב

מאת: רוני הכהןרכב20/04/213847 צפיות
בין כל אלה ישנה אוכלוסייה לא קטנה, שמבקשת לנוע באופן עצמאי ונוח, עם הוצאה כספית מינימלית ככל שרק ניתן בכלי נסיעה מתוחכם.

מאת: רוני הכהןרכב31/03/213976 צפיות
רגילים לנסוע ברכב פרטי או באוטובוס לכל מקום? הגיע הזמן לאמץ דרך חדשה...

מאת: רוני הכהןרכב13/01/214158 צפיות
מכיוון שנכון להיום ישנם כבר מספר רב של דגמים שונים של קלנועיות חשמליות, זה יהיה חכם לברור את הדגם הכי רלבנטי לאחר שבודקים מה היתרונות והחסרונות של כל דגם שמוצע.

מאת: מעיין חטאברכב10/11/204625 צפיות
לאבד מפתחות רכב זה אף פעם לא נעים ולא נחמד, אבל יש דרכים להתמודד. במאמר זה נדבר על מה ניתן לעשות במקרה כזה.

מאת: רונית אלפסירכב20/11/195591 צפיות
כב יד ראשונה הוא חלומם של הרבה אנשים אבל לא כולם יכולים להרשות לעצמם כלכלית. רכישת רכב יד שניה נותנת יותר אפשרויות רכב מליסינג או רכב חברה לשעבר. מה עדיף ומהן ההוצאות על רכב יד שניה

מאת: שלום כהןרכב29/09/196284 צפיות
על מנת לדעת כיצד לבחור מוסך לתיקון רכבי סיטרואן בתל אביב, מומלץ לקרוא את השורות שלפניכם. כאן, אנו ננחה אתכם בדיוק כיצד לבחור את המוסך, כך שגם הנסיעות אליו ישתלמו לכם כלכלית וגם תקבלו שירותים באופן יעיל ומקצועי.

מאת: נטלי הרוש רכב30/06/193512 צפיות
קונים רכבים לפירוק מציעים לכם שירות קניית רכבים לפירוק ולברזל. הרכבי הנמכרים הינם מגוונים מכל סוג, דגם, מצב וכ'. בהנחה שרכבכם הוא לאחר תאונה, תקלות חוזרות ונשנות שאינן ברות תיקון, הפתרון המעולה של קניית רכבים לפירוק יכולה לתת מענה מצוין עבורכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica